We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee lieve meiden!!

Ik vind het zo leuk om te zien, die banners met 19 weken zwanger! Krijg helemaal kriebels van hiervoor hihihihihi...

@kell, prachtig kindje heb je!! Dat werken valt wel mee joh, ik vind het wel weer lekker werken! Ik ben alweer 2 maanden aan werk en ik vind het heerlijk. Als ik thuis kom, zitten er twee lieve mannen op me te wachten! Komt helemaal goed! Fijn dat alles goed gaat met die kleine!! Zwemmen is mega leuk, ik doe dat om de 2 weken met Benjamin, hij vindt het super!!

@ viv, lieverd! Het gaat helemaal goed komen!! Heb vertrouwen!!

@ Me, meid veel succes morgen! Echo zal helemaal goed zijn!!!

@ Sher, ja ik had al foto's op FB gezien. Ze lijken echt op elkaar!! Schattig. ja het huis is verkocht. We weten nog niet helemaal waar. We kijken naar huizen in Almere, Lelystad en Culemborg..Dus wie weet komen we wat tegen!

@ Char! Fijn dat alles goed gaat lieverd!

@ werken, ik werk zo'n 44 uur in 4 dagen en dan 1 dag naar universiteit! Best pittig, maargoed, that's my life!

@ hier, nou met benjamin gaat het goed hoor! Ik ben er vandaag achtergekomen dat hij een tandje heeft. Het ziet er zo schattig uit. Echt een patrick :p van spongebob hahaha! Echt een lieverd is het! Benjamin slaapt lekker bij ons op de kamer en ik vind het heerlijk. Hij ligt ook weleens bij mij in bed, gewoon omdat ik het heerlijk vind. Ik zie hem niet veel, en in weekend en avonduurtjes pak ik alle momenten! Hij is echt al aan rollen, met geluid aan het lachen en hij pakt alles en stopt alles in z'n mond haha!

Hij geniet van z'n papjes in ochtend, hapjes gaan er goed in! Het is echt een dikkerdje haha!!

Fijne avond!!!

xxxxxxxx

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Gefeliciteerd Nona! Oooh dat kom je gezellig in de buurt wonen :), tenzij het culemborg is haha. Spannend hoor meis :). Wat snel al zijn eerste tandje, ze groeien ook zo hard he. Jade gaat nu naar maat 68.

Hier drukke dagen voor de boeg, morgen vier ik mijn verjaardag, zondag moederdag en maandag echt jarig. Komt gezellig visite langs op alle dagen, dus ik mag lekker in de keuken staan en lekkere dingetjes maken.

verder ben ik begonnen met 3x pw hardlopen met vriendinnen. het is best pittig, maar vind het wel leuk.

hoe is het met de rest??

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Pff, had heel bericht getypt, wou ik backspace doen en heel m'n bericht weg :S

Nouja alles gaat goed, ben nu niet zo fit.
    Donderdag 20 weken echo, heel spannend.
    Kom dus later meer vertellen. ;)

Dit is de korte versie, had ook op jullie gereageerd, maar ben echt moe nu dus duik mijn bed in. ;)

Sorryyyyyyyyyyy
    Xx

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend charise en natuurlijk lekker genieten van de 20 weken echo.

hier heeft jadelynn weer wat nieuws, vanaf gisteren 10.00uur wil ze amper tor niets drinken. Ze duwt haar fles weg met haar tong en begint dan te schreeuwen. volgens de h.a moeten we het even aankijken en blijven aanbieden die fles. Af en toe lukt het om een paar slokken te nemen, maar geen 180cc.
    hoop dat het snel voorbij is.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Gaat het al wat beter met Jadelynn Sher?

Hier vandaag de 20 weken echo gehad, en alles is helemaal goed. :D
    Dus opgelucht en blij.
    Voor degene die 'm nog niet op FB hadden gezien:

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wat een moppie! :)

Ja ze drinkt gelukkig wel wat meer, maar nog niet de hoeveelheid wat ze eerst dronk. Maargoed we gaan vooruit, dat is belangrijk.
    Er lijkt een tandje aan te komen, hoop dat dat het was ipv wat anders. De h.a kon ons ook niet pcies vertellen wat het kon zijn.

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Charise, wat een mooie echo meid.

Viv, hoe gaat het bij jou?

Hier al weer meer dan een week aan het werk.
    En poeh wat valt me dat tegen.
    Ze hebben me per ongeluk 32 uur ipv 24 ingepland.
    Maar ben heel juli vrij op 1 weekend na.
    Dus ik dacht, ach die 1,5 maand 32 uur moet mij lukken.
    Net een week begonnen en ben echt helemaal gesloopt.
    Ik vind het zelf echt te veel. Heb ook nog fysio en de osteopaat en dat soort afspraken erbij. Maarja nog ff volhouden he.
    heb zelf fysio en ga dat maar even 1,5 mnd in de wacht zetten.

Vorige week voor het eerst wezen zwemmen. Geweldig zeg.
    Siem keek nog een beetje moeilijk. alles in zich op aan het nemen.
    Vrijdag weer de 2e prikjes.
    Met Siem gaat verder alles goed. weinig bijzonder heden.
    Tis een vrolijke man.
    ben benieuwd wanneer we met de rijstebloem en de hapjes kunnen beginnen. Hij begint nu wel te kwijlen.

Hij heeft ook zijn duim gevonden. de rechterhand doet hij duimen.
    de linkerhand stopt hij de middelste 2 vingertjes id mond.
    nooit anders om.

Ik ga nu elke donderdag sporten.
    Ook heb ik dvdtjes van het programma insanity.
    Maar heb nog geen tijd en puf gehad om eraan te beginnen.

Ik mag van werk in september een cursus palliatieve zorg gaan doen. Echt super.

nog even een foto van het zwemmen.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sorry voor mijn afwezigheid! Werk nu 3,5 dag per week als receptioniste moest erg wennen. Bbl is niks geworden :( dus of blijven werken in deze branche of tog een bol opleiding moeilijk dus !

Met noortje gaat het goed. Zit al zelfstandig en rolt zo de hele box door, als ze zich kan afzetten komt ze al vooruit! Eet een potje fruit en groente per dag en krijgt nog 4 flessen. Moest van de week 20 km rijden voor een blik nutrilon bij jullie ook zo erg? Probeer weer wat vaker te reageren!

Xxxx

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier gelukkig een tijd terug overgestapt naar huismerk van kruidvat voeding, door dat nutrilon drama. Verder gaat met Jadelynn alles goed.
    Mijn kleine jongen was vrijdag even opgenomen in het ziekenhuis. ging niet zo goed met hem en zijn suiker. Het gaat nu langzaam beter met hem en we zijn weer lekker thuis.

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat is het stil :( gaat het allemaal goed met de zwangeren ? X

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee,

Alles gaat goed! :D
    Druk bezig met babykamer. Foto's staan in album op mijn profiel.
    Voel de kleine regelmatig en buik gaat soms op en neer hihi. Erg leuk. :D

Veel last van bekken, maar als ik rustig aan doen is het te doen. Maar vandaag druk bezig geweest dus dan veel pijn.

Hoe is het met jullie allemaal meiden?
    X

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goed! Nora weegt nu 7300 gram en is alweer 64 cm! Ze is echt toe aan vast voedsel dus gaan binnenkort over naar de 3 flessen per dag :) ze begint al te kruipen dus mama rent overal achteraan Hihi voor de rest eet ze al het fruit en groente wat ze krijgt dus makkelijker kan niet. Gaan nu proberen wat brood bij te geven maar vind dat nog eng met haar tandeloze bekkie

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wat leuk Mariahh dat ze al kruipt :)
    Jade kan zelfstandig zitten en roept de hele dag door (sinds een dag voor vaderdag) Paapaaaapaaa papaaaa, klinkt echt leuk.

ze eet ook fruit en groente en begint al echt een eigen wil te krijgen.
    ze moet aankomende week naar het CB, ben benieuwd wat ze weegt en hoe groot ze is.

gaan jullie nog op vakantie??
    wij vertrekken 27 juli naar de camping in brabant :)

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier geen vakantie helaas :( wil graag een fiets zodat ik er dalijk lekker op uitkan met die kleine dus moeten een beetje zuinig gaan doen. Misschien in de herfst vakantie of volgend voorjaar, is ze gelijk wat ouder.

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Zoo, weer eens een berichtje ook van mij. Alles gaat goed ook met de zwangerschap. De eerste weken had ik toch wel flink last van de hormonen..... de laatste 3 weken gaat het gelukkig wel weer beter :)

@ de jonge moeders: Hoe gaat het met jullie allemaal? Die kleintjes gaan hard he?! Hoe bevalt het combineren van werk en een kleintje?

@ cher: wat leuk dat Jade al papaaa roept, super gaaf! :D

@ me en charise: Jullie gaan ook hard zeg..... nog maar een week of 14 te gaan!!!

Liefs,
    Viv

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wat fijn dat je je nu beter voelt Viv! Gefeliciteerd met je trouwdag <3.
    Werk & kleintje kan ik niet over mee praten op het moment. Toen ik Ryan alleen had werkte ik 24u pw, dat was prima te doen. Nu heb ik (helaas) nog geen baan maar geen baan en 2 kids is soms ook best pittig. Merk dat ik in de avond niet veel meer waard ben, mede (denk ik) door de gebroken nachten.

een jaartje niet op vakantie kan ook geen kwaad toch Mariahh :)

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier ook alles goed. Gaat idd snel. Maar dat vind ik bij jou ook viv. En bij de mamas ook. Jeetje, kruipen, praten, haha die kleintjes gaan toch snel.
    Wij zijn t weekend begonnen met babykamer. Leukk.
    Deze week ben ik vrij dus kan ik verder wat aanrommelen. Daarnaast heb ik t druk. Met werk en leuke dingen doen haha.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Geniet er lekker van Me :)!!

Spammen jullie kamer foto's, ben erruggg benieuwd hihi :D

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik zal fototjes plaatsen van buik bij 26 weken. En andere 2 van het kamertje tot nu. Er komt nog een muurschildering op de muur bij bed/commode. Nu is aller grijs/wit maar na de bevallign ga ik dat aanpassen naar roze of blauw.

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Buik:

Deel Deze Pagina