We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Beide heel mooi :)!

buik groeit mooi, je ziet 't echt al goed.
    geniet er lekker van.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Voor foto's van mijn buik en babykamer moet je even in fotoalbum kijken. :D

Me, mooi buikje zeg. En kamertje is ook heel gaaf!

Hier verder ook alles goed. Morgen alweer 27 weken. Vind het echt wel snel gaan.

Xx

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jeeeh gaat echt hard zeg! En wat een mooie buikjes! Ik vind de combinatie werken en die kleine nog best pittig vooral met het huishouden en idd gebroken nachten af en toe
    Kleintje is nu een beetje ziek zo sneu :( x

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Mooie buik charise!

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee meiden!

Lang geleden dat ik hier ben geweest! Ik heb zo druk met werken en studeren. Benjamin wordt al groot. Hij heeft al 6 tanden en er zitten twee tanden aan te komen. Het is een heerlijke lachebek en hij heeft de eerste bewegingen naar kruipen ontdekt.

Hij eet erg goed. Broodjes, fruit, avondeten, diksap, pap en nog 2 melk flesjes. Hij maakt ineens grote stappen.

De zwangeren gaan ook de goede kant op!!! Lange tijd geleden waren wij ook zo bezig en nu gaan onze kindjes mega hard!

Ik ben van de week geopereerd. Dus hoop beetje meer op forum langs te komen. Nee meiden niks ergs hoor, ik heb een borstvergroting gehad.

Dikke kus!!!

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    6 tanden al zeg!! Nora nog geen een Hihi wat kan er een verschil in zitten he :) wel kruipt ze al 2 weken echt de hele kamer door dus opletten nu :) fijn dat hij zo goed eet! Nootje lust tot nu toe ook alles, alleen stukjes brood/fruit/groente spuugt ze weer uit. Moet dus nog echt fijn gepureerd zijn. Denk dat wanneer ze tandjes heeft dit wel veranderd?
    Ik zal gauw weer eens een foto plaatsen

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @mariah, ja Benjamin kruipt nog niet, maar heeft de bewegingen nu wel, dus zal wel snel komen. Aankomende twee tandjes zijn weer is onderweg. Benjamin vind brood heerlijk!

Ik zal binnenkort ook foto plaatsen

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Toe maar Nona, geniet maar van je nieuwe koplampen hihihi.
    ik kan er ook wel een paar gebruiken.

hier ook nog geen tandje wat door wil komen, voel wel al weken wat scherps, maar doorkomen ho maar. Verder tijgert ze wel de hele kamer door en eten gaat ook goed. helaas nog steeds niet doorslapen, maar ach..

volgende week gaan we lekker ff 10 dgn op vakantie :)
    jullie nog op vakantie?

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ sher, ja ik ben er erg blij mee, maar het is wel pittig. Ik kan al drie dagen helemaal niks!! Ik kan ook niks met Benjamin.

Benjamin slaapt gelukkig mega veel en goed door. De eerstebewegingen zijn er voor kruipen, maar meneer geeft gauw op hahaha!

Lekker hoor vakantie. Ik moet 6 weken revalideren, dus nu niet echt vakantie. Wij gaan 7 oktober lekker weekje centerparcs

Waar ga he heen??

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haa meiden,

Ben ik ook weer eens een keer haha. Echt erg he.. :p
    Hier gaat alles goed, morgen alweer 30 weken zwanger. Gaat echt snel zeg, pfff. Hoewel januari, dat ik positief testte, ook al weer een eeuwigheid geleden lijkt haha. Is heel dubbel. Maar toch... Het is aan de ene kant nog zo onwerkelijk dat er straks echt een kleintje is.

Babykamer moeten nog wel een paar dingen in gebeuren, zal als alles af is wel foto's maken en showen.

heb nog steeds last van bekkeninstabiliteit, maar dat zal ook niet meer weg gaan tijdens zwangerschap. Hopelijk herstel ik daarna snel.

Heb wel last van dikke voeten met die warmte maar goed ook dat komt wel weer goed!

Zo gek he dat jullie vorig jaar hier zaten te kletsen over het zwanger zijn, en nu zijn jullie kleintjes alweer zo groot! Wij zitten net met onze kleintjes in de armen als die van jullie zo langzaam aan 1 jaar gaan worden. Bizar!! :D

Grappig ook om te lezen dat elk kindje zo anders is. :D

Nou meiden wens jullie alvast fijne vakanties toe.
    Wij zijn weekje friesland geweest en wil in najaar nog een weekje naar center parcs gaan. Maar kijken en boeken we tegen die tijd. Eerst maar eens kijken wat voor kleintje we krijgen.

Xx

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Aah er is weer leven haha.

Hier gaat t ook prima. Even ver als char he. Voel me goed. Ik heb geen last van vocht of me bekken. Wel 2 weken terug niet lekker geweest, maar ben ik nu weer bovenop. werke gaat nu ook weer goed. Wel baal ik van mijn leiding die totaal geen rekening houd. Andere zwangere is 24 weken en werkt nu halve dagen. Ik werk dus gewoon nog fulltime, wat nog goed gaat, maar wordt super kut ingeplant. In me laatste weken voor verlof 3 dagen werk, 1 vrij, 6 dagen werk, 2 vrij en dan nog 4 dagen. Als ik dus hoogzwanger ben. Ik probeer het wel maar zal wel vermoeiend zijn.

Maarja genoeg geklaag. Leuk om te lezen dat jullie kleintjes gewoon al kruipen of aanstalte maken tot. Gaat zo snel allemaal.

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Idd leuk om te lezen die verschillen :) en jullie alweer 30 weken t schiet op hoor! Al bevallingsplannen? Ziekenhuis of lekker thuis? Geniet nog even van jullie rust ( ja klinkt stom dacht ik ook kon niet wachten tot ze er was maar nu sinds december geen dag meer uitgeslapen ;) Noor is wat ziek gister 39,6 maar voel een puntje dus denk dat er een tandje aan komt nu. Gelukkig was het net alweer 38,8 vind richting de 40 graden toch wat eng worden Hihi
    Hier geen vakantie lekker thuis en leuke dingen doen denk t najaar of voorjaar maar eens kijken.
    Fijn weekend iedereen

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    En me, luister naar je lichaam he! T is ook niks om dalijket je verlof helemaal op te zijn. . Er staat nog een grote klus te wachten en dat gaat beter als je goed uitgerust bent! Anders eens contact opnemen met de werk arts? Als die advies geeft willen ze wel luisteren ;)

14. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja I know. Ik zal me laagdrempeliger ziek melden. Moet dan helaas maar, als zij niet normaal kunnen plannen. Ik kan idd wel naar arboarts maar ik ben niet zo mondig en durf dat dan niet te doen. Ik denk ja zal wel zwaar zijn maar doe me best maar om er elke dag te zijn en me werk goed te doen.
    Ik ben van plan thuis te bevallen. Gewoon eigen omgeving, en ik woon tegenover het ziekenhuis dus ben er zo mocht het nodig zijn. Maar liever niet met me benen wijd bij me collega's haha.

Zielig die tandjes die allemaal doorkomen en gepaard gaat met koorts. Ik snpa dat dat wel wat eng is. Verwen der maar lekker.

Ik ga niet meer op vakantie, ja over 2 weken weekendje kamperen. Maar wij zijn in maart nog naar de caribbean geweest dus het zit erop voor ons.

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja lastig die tanden. Benjamin heeft er Zoveel last van dat hij koorts heeft, Zo zielig.

Hij slaapt dit weekend weer bij oma, kan ik ff revalideren. Jeetje best heftig zo'n operatie.

Verveel me kapot op de bank!

Hierbij foto mijn mijn kleine drol! Hij wordt groot !! Ja jullie zwangeren hebben ons afgelost! Ben O benieuwd naar jullie kleintjes!

Ik heb trouwens ander huisadres. Ik zet hem in ons groepje.

Xxxx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      4
  16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier komen dan 'eindelijk' 2 tandjes!! Ik zie ze zitten hihi.

Zwangere meiden, ik ben ook erg benieuwd naar de kleintjes :).

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wat een poepie Nona!!

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh fijn sher!!!

Benjamin begint eindelijk beetje te tijgeren.

Weer toepasselijke foto! Haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      4
  19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hahaha geweldig!!!

kleine dondersteen hihihi.
    Leuk he dat tijgeren :)

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja is zeker leuk. Hij heeft nog niet helemaal door. Dus naar voren gaat hij niet. Hij draait rondjes en schuift klein beetje naar voren. Hij is ongeduldig en word erg driftig als niet lukt haha

Deel Deze Pagina