We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey!! Gezellig er wordt hier weer wat gekletst! :D
    Allemaal tandjes die doorkomen..... wat gaat het hard met die ukkies van jullie.

Hier gaat ook alles goed, 2 augustus eindelijk de hele enge 20 weken echo..... de tijd gaat snel, maar die 20 weken kruipen voorbij, nu nog maar even volhouden gelukkig. Tot zover ziet die kleine er goed uit hoor! Maar wil eindelijk de bevestiging krijgen dat het goed zit. Na de 20 weken echo meteen 3 weken vrij, heerlijk! Mijn vent en ik zijn echt ontzettend toe aan vakantie..... mij man nog meer dan ik denk ik (gedoe met de scheiding en familiebedrijf kost hem letterlijk een paar jaar van zijn leven, maar daar ga ik verder niet op in hoor ;) ).

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Achh wat lief en hij heeft echt al tandjes! Is Nora nog niks bij met d'r bobbel in d'r Mond Hihi hier een foto :) viv spannend de echo volgende week!

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Aah Mariah wat een schatje!!!!
    Ja Benjamin heeft mond vol tanden hahaha

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Spannend Viv, we duimen dat het allemaal goed zit en dat je een gezonde dochter krijgt hihihi...
    Geniet lekker van jullie vakantie!

Mariahhh wat een moppie zeg!

Jadr heeft 2 ondertandjes tegelijk gekregen :) en wij vertrekken zaterdag lekker 10 dgn op vakantie :)

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Viv hoe was het??? Ben erg benieuwd!! Hopelijk alles goed!
    Hier het eerste tandje goed door nu en het eerste woordje jawel mama :) tenminste : mamam of maaama Hihi

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Jaaa!! De 20 weken echo ging zoals hij hoort te gaan :D Alles ziet er goed uit. Het middenrifje is gesloten en alle organen liggen waar ze horen te liggen..... joehoe! Nu tijd voor vakantie

Xxxxxx viv

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Gaaf!!

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Viv wat een geweldig nieuws. Geniet van je vakantie.

Zal binnenkort ff updatje doe

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Char schiet al op!!! Alles ok? En viv wat goed! Me ook alles goed?

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ viv, heel fijn dat de echo goed was. Nu lekker aan het genieten?

@ maraih, super lieve foto van je kleintje zeg. Heel leuk.

@ Sher, fijne vakantie gehad?

Hier gaat na famileomstandigheden ook goed. Heb een zware week achter de rug maar nu is het wel weer redelijk ok. Laatste weekjes werken gaan nu in. 30 augustus verlof. Kijk er wel naar uit want merk dat het werken vermoeiender is maar weet niet echt wat ik toch met zoveel vrije dagen aan moet haha. Ik moet nog wel het een en ander afwerken aan de kamer en rest van het huis.

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me: hebben een heerlijke vakantie gehad, dank je.
    lekker genieten van je verlof bijna en snap dat t wennen is als je zoveel werkt.
    ik vond t ook lang maar was gelukkig samen met mijn beste vriendin met verlof. dus de dagen gingen sneller voorbij. ben echt benieuwd naar jullie kindjes. :D

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ me: t schiet echt op! Neem ook vooral je rust in die weken! En ga leuke dingen doen :) hier gaat alles goed, Nora trekt zich aan alles op dus best vermoeid deze leeftijd, ze kukelt nogal eens om Hihi heb toch een bbl plek gekregen voor 23 uur dus mooi te combineren :) start over 2 weken al.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Kom ik me ook weer eens melden hihi.
    Ik ben officieel met verlof nu. Al ben ik al een tijd niet meer op werk geweest.
    Het komt nu echt steeds dichterbij en heb er erg veel zin in.
    Ben nu bezig met de babywas en alle dingetjes op orde maken voor de komst van de kleine.
    Merk ook wel aan mijn lichaam dat de laatste loodjes dichterbij komen. Last van bekken/heupen, vooral met slapen en last van mijn buik. Kan niet echt broeken met harde randen dragen want dan krijg ik harde buiken.

Nouja het einde is in zicht. ;)

Wat leuk om te lezen dat jullie kleintjes alweer zo groot worden. Gaat echt snel he?! :D

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ohh char spannend!! Ik zou zo weer zwanger willen zijn Hihi voorlopig wachten we nog maar even :)
    Ja t gaat zo snel, voordat ik t weet word ze alweer 1 jaar!

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, Char en me..... nog maar een maandje!!! Spannend!

@ mariahh: fijn dat je toch een bbl plek hebt kunnen bemachtigen..... enne ja.... voor je het weet wordt ze 1 jaar! Over een kleine 2 weken is het ook alweer een jaar geleden dat Tygo werd geboren.

@ sher: goed te lezen dat je ook een heerlijke vakantie hebt gehad!! Alles goed verder met je meisje en je grote jongen?

@ hier: Net een paar dagen terug van een heerlijke vakantie in portugal, morgen weer werken. Ik ga stiekem ook al m'n verlof aftellen hoor hihi..... nog 2,5 maand werken. Alles gaat hier goed, wel sinds gisteren weer last van m'n bekken, maar meestal is dat na een paar dagen weer zo goed als over, dus daar ga ik deze keer ook maar vanuit :)

Liefs,
    Viv

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend allemaal he voor de zwangere meiden. ik krijg ook de kriebels hihi, maar voor mij geen 3e meer.

mariahh: goed van je toch een bbl plek, wat ga je precies doen?

Viv: met jade gaat het goed. ze kruipt, brabbelt, zwaait en geeft kusjes. ze trekt zich op en kan zelf van kruipstand naar zitten. ze wordt zo snel groot. Met de oudste gaat t op het moment ook goed, over naar groep 4. Wel trots op hem omdat hij door zn gezondheid veel heb gemist.

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zo ik heb vandaag mijn eerste verlofdag. Vanmorgen liggingsecho gehad en dat was allemaal goed. Nu dus maar aan de slag om alles af te krijgen hier in huis, en dan mag de baby wel komen haha.

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    hey meiden waarom is het hier stil.. zwangeren, ben benieuwd naar jullie buiken hihihi. meiden met babys hoe gaat het met de kleineeerdss.. :D

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    vandaag geweest naar cb en binnen 7 weken maar 895 gr aangekomen 4 cm gegroeid. ze is nu 8895 en 74 cm. we waren in het buitenland 4 weken. omdat het natuurlijk warm was daar zweette ze veel en bewoog veel, denk daarom dat ze weinig is aangekomen.. kilo op het +1 lijn en lengte +2

ze heeft wel veel geleerd op vakantie. zitten, kruipen. zichzelf optrekken/staan, van zitstand naar kruipstand. van liggen naar zitten.

het gaat echt zo snel. binnenkort is ze een jaar wwoowww. :D

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    De tijd vliegt voorbij he! Zo zijn we zwanger en zo zijn ze bijna 1.
    En de laatste zwangeren mogen ook al bijna werpen :)!

Hebben jullie nog leuke plannen voor de 1e verjaardag?

Deel Deze Pagina