We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Gister wel nog een klein irritatie puntje...

luister ging als volgt... ( weet dat ik soms wat kinderachtig ben maar kon he tniet laten )

Manlief zegt gisteren... ga zaterdag ochtend nog wel even naar de kapper... ( hij is 2 weken geleden geweest dus zit nog perfect )

dus ik zeg alweer?? het is nog harstikke kort.... is helemaal niet leuk zo onwijs kort... ja zegtie is beter.... Nou het schoot in het verkeerde keelgat omdat hij alleen maar naar de kapper wil omdat die morgen weggaat natuurlijk...:x

Waarop ik zeg..... ( miss wel kinderachtig hoor maar kon het niet laten )

" pffff hij gaat een keer een dagje weg zonder mij.... Dat je niet naar de pedecure gaat om je nagels nog even te laten doen "

hahahahaha...

Hij zei... Nou schat dat je daar voortaan niet eerder mee komt met je geweldige ideeen dan had ik nog een afspraak kunnen maken....

hahahahah

ja sorry maar kon het niet laten me irritatie te laten zien!!!!!!!!!:(

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ff buikfoto

Gisteravond 22w2

Bijgevoegde bestanden:

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    mooie buik nona!!!

xxxxxx

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    HAHAHAHAHHA:D Briljant zijn opmerking...

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Mijn vriend gaat ook mega vaak naar kapper:p Hij heeft voglende week huis helemaal voor zichzelf, omdat ik voor werk erg ver ben..Dus hij is gister naar zonnebank geweest, vandaag of zaterdag wil hij naar kapper:p

Dus ik reageerde ook zo...Ik vind dat ook typisch...

you go girl!!

@ echo, wat leuk en bijzonder zeg!!! Ik wou dat ik ook geslahctsbepaling had gedaan...ik twijfel nogsteeds of het wel jongen is..

@ naam, eigenlijk wil ik niet zeggen:p Moet wel verrassing blijven

@ Sher, volgens mij staat hailey aan kop!!

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik vind hem al best groot!!!

Ik heb trouwens weer blackberry...:) Ik stuur je ff prive bericht met mijn nummer..

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    mooie buik nona.

ik heb nog n bescheiden.buikje maar wel een zwangerbuikje vind ik.
    heb vandaag voor t eerst een zwart hempje aan gedaan, wat net een jurkje is. met een grijze buikband.
    was in twijfel of het niet te vroeg is voor zoiets.
    maarja ik moet genieten zeggen ze. en dat ik mn buikje kan zien vind ik mooi dus waarom niet benadrukken toch?
    kan er nog niet echt goed een foto van maken.
    als ik zelf kijk is ie groter dan op foto hahah

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell... Gewoon aandoen als je je er goed bij voelt!!!

@ Nona... Ja irritant is dat he.... En ik kan dan echt me mond niet houden, daarin ben ik echt een kreng.... maarja we hebben erna ook niet gelijk ruzie en dat weet ik dus dat scheeld. Ik heb alleen even laten blijken wat ik ervan vind... toch hihihih

Denken jullie morgen een beetje aan me?!?!? ben wel de heledag door met vriendinnen dus dat scheeld... en hij gaat om 1 uur weg simddags dus eer die binnen is daar is het denk 3 uur... En duurd tot 11 uur.... dus hoop datie 2 uur wel thuis is snachts..... zal wel druk zijn het terrein of te komen en weg te rijden.

Jaloerse ikke!!! hahaha ik wil ook hahahahaah

Ja je bui is best groot idd... die van mijn ook hoor dus kennen elkaar een hand geven.
    Kwam vanmorgen aan op werk zei een collega... je wordt met de dag sexier met je grote buik hahahaha.

Leuk ! zal me nummer ff terug sturen aan je.

xxxx

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja begrijp je jaloerzie...Is ook lastig!!!
    Mijn vriend gaat ook feestje bouwen bij ons thuis, als ik er niet ben!! Dus ben zelf ook not pleased daarover ...

Ja leuk is dat he..mensen gaan nu echt kunnen zien ;) Je wordt ook meer aangesproken:p

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Minniii: Wat super dat de echo zo goed ging, gaaf ook van die ogen!! En de slaapkamer ingewijd.... toe maar! ;) Hihi!!

@ Nona: Wauw, mooie buik zeg!!

@ wie ik vergeten ben: sorry! Ga zo nog effe teruglezen :)

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Pfff wat is er veel gekletst. Haha ga proberen terug te reageren. Sorry als ik iets mis hoor :p

@ Joy jij bent goed bezig geweest met het huishouden gister zie ik haha.

@ Vivian, lekker bij de mac gegeten. Heb je een leuk behangetje gevonden?

@ Minii, fijn dat de verbouwing dan eindelijk klaar is. Zo fijn als het gewoon weer schoon is en je er nu iets moois voor hebt he.

@ Kell, Jammer dat je het nu zo voelt. Hoop dat je toch snel kan gaan genieten. En van die echo, leuk toch een extra echo. Snap best dat tot 20 wkn nog zo lang duurt.

Ooh ben nog niet tot het eind en me zus belt of ik mee ga winkelen. Sorry moet er vandoor. Ga straks nog een poging wagen verder te reageren.

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Viv.... Hahahaha ja is altijd fijn he hihihi....
    Echo was idd erg leuk!

@ Me87... Veel plezier met winkelen.

@ Nona.... Irri he... feesten, feesten en nog een feesten... Ik ben daar ook van vandaar de jaloerzie hahahaha.

Heb ook altijd stiekem het idee dat mannen denken van goh vind het niet eens zo erg... Lekker juist een keer zonder der...

Die gedachten maken me gek!! hahaha zodoende die opmerking gister toen die over de kapper begon hahaha normaal zaldie ook gaan hoor als ik mee zou gaan morgen... Maar het valt doen gewoon ff verkeerd hihihi

xxxx

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Zoo ik ben er weer even :D!!

Gaat alles goed hier???

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Char: We willen het dan wel uitspreken als Emi Djeed zeg maar haha. Alleen ik vond Aimee mooier als Amy, vandaar de keuze. Ik ben er nog over aan het nadenken en kijk uiteindelijk wel of het Aimee of Hailey word. En je weet nooit wat ik in die 20 weken nog tegen kom hahaha :p

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

aimee, absoluut aimee, hou van apart :) hailey hoor je al zo vaak

ik ben ook bang dat jullie mijn naam hebben ondanks dat hij tot nu toe pas 1x gegeven is in NL op die schrijfwijze maar je weet het maar nooit

nona had er ook last van dus ik zeg namen ronde met voorletter

meisje: L.
    jongen: J.

meisjesnaam staat hier al vanaf de pilstop vast, jongensnaam pas sinds 2 mnd en ik ben er niet helemaal weg van, manlief wilde eersdt de jongensnaam geven voor als onze meid een jochie zou zijn en dan word het dus Ryan maar ik vind dat die naam bij onze meid hoort, klinkt echt als in oh jij zou die naam krijgen als een jochie was dus hebben we hem maar doorgegeven aan je broertje, vind ik stom dus nieuwe jongensnaam bedacht, meisjesnaam is geen discussiepunt meer

verder wel alles gelezen maar geen puf om te reageren, kleine ligt op bed maar wil niet slapen en ik wilde mijn nagels doen maar dat durf ik nu niet omdat als ze wakker blijft ik naar boven moet met versgelakte nagels ;)

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Zal wat zijn he als 1 van ons dezelfde namen hebben uitgekozen hahaha.

Aan de andere kant, kan je dat niet voorkomen als je het niet weet van elkaar.

Ben echt benieuwd hoe alle kindjes gaan heten hier hihii :D.

Ik ga zo even mn spuitje halen en dan wachten tot het EINDELIJK 4 uur is pfff, de tijd gaat zo langszaam.

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ minii, ja vreselijk zeg!!!!
    Ik krijg ook altijd te horen, jaa nu kan het nog hoor..

PARDON!! Ook nu ben je vader hoor, ookal is het kindje er nog niet

@ namen

jongensnaam begint met B.
    meisjesnaam begint met C.

17. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ga je ook nit tegen, maar heb het idee dat we allemaal wel van de aparte namen zijn zeg maar ;)

zo vind ik charise ook leuk verzonnen, staat wel gaaf bij onze eerste maar naam is te groot voor me pols :D :p

18. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hmm bedenk me net dat onze meidennaam maar 1 letter minder is als charise lol ;)

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik heb ook een tattoo, waar de naam bij moet hihi. Ik denk dat het rechts van boven naar beneden word, zou niet weten waar anders haha

20. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier gewoon op andere pols, beide een eigen tat ;)

Deel Deze Pagina