Jaa tijd gaat zeker super snel. de zwangeren wooow echt ook zo snel.. Nou ik heb wel plannen in me hoofd haha maar weet niet of het allemaal door kan gaan, er kan van alles gebeuren tot dan. ik wilde eigenlijk een klein zaaltje huren omdat mijn familie druk is. of 2x vieren. en heb jij plannen sher? ow ja onze meid heeft al 2 tandjes. echt grappig om te zien. hoe gaat het met jullie schatjes
Ik ben nog aan het bedenken wat we gaan doen. Ze mag iig taart graaien haha. Jade heeft ook 2 tandjes. Ze begint ook gevaarlijk te doen door haarzelf overal aan op te trekken en te klimmen.
E. doet ook nu heeel gevaarlijk idd. pff hoop snel dat ze lopen ja ik heb ook fb. hebben jullie een groepje daar?
Hee hier ook weer even een berichtje. 37,5 week zwanger. Van mij mag de kleine komen. Maar op wat pijntjes en krampjes na nog niks wat uitziet naar een bevalling helaas. Ik begin nu wat meer te wennen aan me verlof maar de eerste week vond ik verschrikkelijk. Verveelde me dood, nu ook nog wel maar merk dat ik sneller moe ben dus heb nu ook wel nodig om vrije tijd te hebben. Verder slaap ik nog steeds super en voel ik me nog steeds super. Mijn vriend is helemaal zenuwachtig en belt elke dag van zn werk naar mij hoe het nu met me gaat haha. Geweldig. Ik hoef de 40 weken niet perse vol te maken maar zal mijn buikje straks ook wel missen. Zodra ik nieuws heb horen jullie het. Voor nu nog even een buikfoto, gemaakt bij 37 +2.
Wat een mooie ronde buik me!! Ik ga gokken op een meid . Succes alvast met de bevalling en uiteraard genieten van de kleine. roosje als je even je fb naam geeft, dan zoek ik je op
Al nieuwss?? Ben benieuwd!! Kom elke dag even gluren hoor!! Succes charis en me!! Ik denk aan jullie xxxx
Oh ja nog een vraagje aan de mama's : welke auto stoel is goed? Nora word te groot en vooral te zwaar voor de maxi Cosi nu, dus met de kinderbijslag toch maar een auto stoel kopen alleen het zijn er zoveel en ze verschillen zo in prijsklasse En tips voor cadeaus voor de 1e verjaardag?
Mariah, Ik ben me ook aan het oriënteren voor een autostoelje. Lees zoveel verschillende verhalen. Dus ben benieuwd wat anderen hebben Schoonzus is vannacht bevallen met 34.5 wk
Als je wat weet laat t maar horen kell hoe gaat t met je mannetje? En 34,5 is best vroeg!! Alles goed met t beebje? Iig gefeliciteerd!!!
Hallo meiden, Ook weer eens een (laat) berichtje van mij. Baby nog lekker in de buik hier haha. Mag van mij wel gaan komen, maar geniet ook nog even van de rust. Haha. Heb wel veel last van mijn bekken enzo, maar goed nog even. Mijn schoonzusje is ook zwanger en 2 weken verder dan mij. Die is gisteren nacht begonnen met bevalling, dus was spannend. Helaas zette het niet zo goed door. Ze is nu vanavond naar het ziekenhuis gegaan en ze heeft slaapmedicatie gekregen. Dus hopelijk kunnen ze even samen uitrusten. En morgen word ik sowieso tante. Ik vind zelf vrijdag wel een leuke dag om te bevallen haha. Maarja heb het niet voor het zeggen he? We wachten rustig af. Ik laat jullie sowieso weten als de baby er is natuurlijk. Xx
Mariah, Ik twijfel tussen maxi cosi tobi en een romer king plus ofzoiets. Ben ook nog in twijfwl voor nieuw en 2ehands. Hetzelfde voor de buggy. Zou ook niet weten welke daar goed van is. Wil een niet te dure want heb een mooie joolz wandelgedeelte. Ja idd een beetje te vroeg. Billy ligt nu in couveuse. We dachten dat t beter ging. Ju heeft ie streptokokken b. Dus antibiotica. Wel sneu. En ook voor haar dat ze m niet bij zich heeft. Ze kan ook niet steeds jaar beneden want ze is flink uitgescheurd. Dus ff afwachten.
Met siem is alles goed. Nu 7 mnd. Zwemmen vind die echt super. Hij heeft al 2 tandjes. Het omrollen gaat nu beter. Hij rolt nu ook terug. Kruipen wordt nog niet echt wat. Krijgt nog steeds vooral de fles. Fruit vind ie heerlijk maar groente wat minder. Ook een broodkorst vind hij nog niet echt boeiend. Het is een erg makkelijke jongen. Alleen mopperen en huilen bij honger en moe zijn tis een echte lachebek.
Wij hebben de nania. is maar 39 euro bij babydump en ze kunnen erin tot 4 jr. heb ze voor beide kids gehad en kan in ligstand.
En buggy heb ik de Topmark van babydump. is erg stevig en heel makkelijk inklapbaar. Alvast gefeliciteerd Char en Kell jij ook met je neefje
Ohh wat spannend! Buggy hebben wij de Chico light way kwam in april 2013 als beste uit de test maar heb liever m'n normale wandelwagen buggy gaat alleen mee in de auto De autostoel maxi Cosi tobi vind ik te duur wil eigenlijk tot max 120 uitgeven eraan en heb t liefst idd zoon mee groei stoel van 9 tot 36 kg ben je gelijk klaar
Ben toevallig een maxi cosi tobi in de buurt tegen gekomen wel 2e hands maar ziet er nog goed uit. Voor 75 euro dus denk dat ik dat maar doe. Buggy heb ik nog ff tijd voor. Vind idd de wandelwagen super fijn maar denk dat af en toe een buggy ook wel makkelijk is. Ben daar ook 2e hands een beetje aan het neuzen voor n quinny. Maar zelfs 2e hands vragen ze daar veel voor