We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Allen,

wil jullie laten weten dat gister om 2:28 CHarise is bevallen van een prachtige dochter! Ze maken het allebei erg goed. Ze zal binnenkort wel der bericht sturen.

Hier gaat ook alles goed. Benjamin doet het goed. Hij is 74,5 cm groot en 8,5 kilo haha! Hij wil continue staan en liefste lopen...Erg bijdehand is hij al!

Hier vind ik wandelwagen ook het fijnste, wij hebben goedkope buggy, gebruik hem amper en ik heb een autostoel van babydump gekocht. Echt top ding, kan ook ook in liggen!

xxxx

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ kell, tweedehands autostoel kan, maar ook risico. Als de vorige eigenaar namelijk een ongeluk heeft gehad met die stoel, dan is hij niet meer veilig. En dat is iets wat je niet weet.

ik heb deze gekocht:
    Autostoel Qute Q-five Grijs | Autostoeltjes | Baby-Dump

ik ben er erg blij mee en benjamin zit er zo lekker in!

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Nona,

Die stoel heb ik ook gezien jah.
    Zijn jullie in de winkel geweest om uit te zoeken of heb je gewoon besteld.
    Ik ga vanavond ook eerst kijken daar. Heb nog niet gezegd dat ik hem neem.

Ik moet 10 oktober pas weer maar schat siem ook op zon 8.5 kilo. En denk 72 cm haha

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nou vannacht om 02.28 uur is onze dochter geboren. Ze heet Sophia Isabella Amélie. Ze weegt 3480 gram en is 46 cm.
    Het was een hele pittige bevalling maar zo de moeite waard geweest! Ben 23,5 uur na het breken van de vliezen bevallen.
    Na ruim 18 uur had ik nog maar 3 cm en heb toen gekozen voor een ruggenprik.
    Kreeg hierna al vrij snel persdrang maar had nog maar 4 cm. Heb 2 uur lang die persdrang tegen moeten houden en dat is zwaaaarrr!! Uiteindelijk met 10 cm is ze met 10 min geboren! Ging heel snel.
    En dan weet je meteen dat het de moeite allemaal waard is geweest!

Ben zo trots!!
    We mogen morgen naar huis, blijven nog ivm langdurig gebroken vliezen en de koorts die ik kreeg. En kijken of Sophia geen last krijgt van infectie.

Meiden sterkte met de laatste loodjes, kom snel wat uitgebreider reageren. Als het lukt ;) hoop dat de meiden die boven aan staan snel aan de beurt zijn!
    Ben uiteindelijk net met 39+2 bevallen.

Xx

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Aaaaa charise gefeliciteeerd lieve schat, eindelijk sophia in je armen, trouwens hele leuke namen zeg. Mijn dochter was ook ergens in de 3400 kg, was wel ietsje langer 50 cm.

Wat een bevalling zeg maar goed dat je pijstilling heb gevraagd, is echt de moeite waard he, nou geniet van je kleintje en hoop dat je snel naar huis mag, kusjes xx

Andere meiden succes...

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jaaaa chariss gefeliciteerd !! En wat een mooie naam!! Lekker genieten nu! Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Xxxx

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Charise, nogmaals gefeliciteerd. Je bent heerlijk aan t genieten nu en ik ben zo jaloers haha. Morgen lekker naar huis.

Hier dus nog niks helaas. Ben t wachten beetje beu, verveel me haha, niet gewend om zo lang thuis te zitten. Vandaag ook extreem moe en veel harde buiken gehad. Hopelijk ga ik niet overtijd. Al moet ik zeggen dat ik verder me lichamelijk nog heel goed voel.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ohh me super spannend dus!! Hou ons op de hoogte hoor!! En alvast succes xxxxx

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Nogmaals gefeliciteerd Char! Lekker uitrusten en genieten :).Het gaat allemaal zo snel besef ik me ineens weer. zo zijn wij zwanger en moest jij helaas nog wachten en nu heb je eindelijk je meisje in je armen!

Me jij ook veel succes meid, ik hoop dat jij ook je kleine snel mag vasthouden.

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    ff een vraag,

moeten voor mijn vriendin een babyshower regelen.
    wat voor een spelletjes hadden jullie allemaal en wat vonden jullie leuk om te doen.

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    -babypop verschonen met blinddoek om, kijken wie snelste is
    -woord baby mag niet gezegd worden, ander bijv 10/20 cnt in potje doen voor baby.
    -quizz vragen over baby's/voeding e.d
    -babyvoeding proeven en raden wat het is
    -babyfoto's raden

hoop dat je er wat aan hebt.

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Sher,

De bovenste paar had ik idd al opgeschreven.
    Die laatste hebben we bij mij al gedaan.

Tnx

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    En me???? Al nieuws ??

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    nee ze is nog niet bezig haha

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha helaas. Op harde buiken/voorweeen na gebeurd er nog weinig.

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meiden,

even kort berichtje van mij!!!! Vandaag officieel te horen gekregen dat ons huis definitief van ons is!! YEAH!

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd buurtvrouw hihihi!!

Me succes meis, hoop dat de kleine snel komt :)

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden,

Ook weer eens een berichtje van mij! Sorry heb het druk gehad, op kantoor sta ik er nu alleen voor (andere secretaresse is met veel gedoe vertrokken) en we hebben nog een interne verhuzing ook gehad.... dus heb minder 'vrije tijd' op op m'n werk op zp te kijken, haha! Nu natuurlijk ook druk aan het bekijken wie wat in m'n verlof over kan nemen en omdat de jaarwissel in mijn verlof zit, moet ik e.e.a. daarvoor ook nog doen..... dusssss..... maar komt goed.... nog een kleine 7 weken werken en dan lekker achterover :D Morgen alweer 29 weken, yeah!! Alles gaat nog steeds goed. Vrijdag eindelijk weer eens een echo, na 2 maanden wel weer aan toe.... gewoon voor de zekerheid ;)

@ sher: wat een leuke ideeën voor een babyshower.... vind vooral die potjes proeven leuk (of tenminste dat lijkt me lachen!).

@ me: ohhhhhh..... wat spannend zeg!! En het is vandaag al 1 oktober!! Lang duren kan het sowieso niet meer ;)

@ Nona: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!

XXXXXXX Viv

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meiden, Ook om jullie op de hoogte te houden. Me is begonnen met de bevalling. Ze heeft nu 4 cm en vliezen zijn gebroken

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Succes Me!!!! Nog even volhouden meis :)

Deel Deze Pagina