We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Oooh spannend. Me zet m op meid. Misschien ben je al wel zover hihi

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Me is bevallen.
    Ze komt denk ik zelf binnenkort wel meer vertellen.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wauw gefeliciteerd me!! Ben benieuwd wat het geworden is!!! Jongen of meisje? Naam?? Hihi hopelijk gaat alles goed! Geniet er van t gaat zo snel! X

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Het is een meisje en ze heet Julie

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Me, gefeliciteerd met J. Eindelijk je kleintje in je armen. Leuk gevoel is het, geniet van je meisje. Xx

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Dankjewel dames. Het gaat goed hier. Zal snel wat meer plaatsen.
    Ze weegt trouwens 3240 gr en is 47 cm.
    Borstvoeding gaat super.

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    _________________________________________Ik zal even mijn bevallingsverhaal type.
    Om 1.15 braken dus de vliezen. Kreeg meteen ook weeen on de 2-3 min om 4 uur vk gebeld. Kwam om 4.30, toen waren weeen om 5 min. Ze heeft getoucheerd, 2 cm, nog niet helemaal verstreken. We gingen even aankijken. Weeen bleven om 5-6 min, goed te hebben. Om 9.30 was vk terug. Ivm geem goede weeenactiviteit afgesproken te wachten tot 16.00, anders naar zkh. Toch wel getoucheerd, nog steeds 2 cm maar voelde veel gunstiger dus vk heeft gestript. Weeen werden iets krachtiger maar bleven om 5 min komen, te weinig dus. Om 13.00 vk hier, 4 cm, vliezen heeft ze nu centraal gebroken (t was hoge vliesscheur in 1e instantie). Toen kwamen weeen heftig en vaker. Ik had veel pijn maar kon t wel wegpuffen. Om 15.30 weer getoucheerd en helaas nog steeds op 4 cm. Toen heb besloten naar het ziekenhuis te gaan voor
    pijnstilling.
    In ziekenhuis eerst nog gedoucht en geprobeerd poliklinisch te blijven zonder pijnstilling. Toen na half uur al wel 6 cm ontsluiting. Maar veeel pijn. Vk van ziekenhuis heeft t overgenomen. 7 cm, besloten dat ik remifentanil kreeg, pompje langs infuus waar ik zelf pijnstilling mee kon regelen. Toen ze dit wilde aansluiten had ik.blijkbaar teveel weeen en ging de hartslag van de kleine naar 60 en kwam niet meer terug naar normaal waardes waardoor ik weeenremmers heb grkregen. Ik had nu 8 cm. Gelukkig na 6 min ging hartslag weer omhoog. Bloed afgenomen van kleine maar was goed dus ik mocht verder. Weeen nu dus wel minder en pijnstilling weer aangesloten. Heerlijk. Tussen weeen door gewoon ff rust en hartstikke high van medicatie haha. Maar toen kreeg ik persdrang. Had 9 cm ontsluiting, zat nog klein randje die weg moest voor ik mocht persen. Dat waren de helse 2 uur. Ik moest persdrang wegpuffen. Met deze medicatie voel je weeen nog gewoon wel maar heb tussendoor rust. Daarbij vergat ik af en toe te ademen door de medicatie haha dus moest ik zuurstof bij krijgen. Naja na 2 uur wegpuffen zat dat rot randje er nog steeds. Hartslag van kleine werd er niet beter op en ik perste mee, kon t niet meer ophouden. Vk heeft toen dat randje weggemasseerd en dat deed echt heeeeel veel pijn. Vervolgens mocht ik wel starten met persen en kwam gyneacoloog binnen. Hartslag van kleine was weer naar 60 gedaald dus is meteen vacuum erop gezet, 20 min geperst, en was ze eindelijk geboren. Gelukkig verder niks aan de hand met haar,en mij.__________________

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jeetje me wat een verhaal! Gelukkig uiteindelijk alles goed gekomen met jullie! En fijn dat de bv. zo goed gaat! Lekker genieten nu van jullie wonder! Geniet van je kraamtijd!

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wauw meis, je hebt het niet makkelijk gehad! Geniet lekker van jullie kleine meid en uiteraard hoop ik dat je ook even lekker kan bijkomen.

ik heb vandaag na al die maanden een voor mijn gevoel positief solicitatiegesprek gehad in een bekend hotel in Amsterdam :). Ik hoor uiterlijk woensdag of ik ben aangenomen voor 24u pw. Ik hoop het zo!

fijn weekend meiden

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik ben aangenomen :D!!

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Gefeliciteerd sher!!!! :)

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Meisje ligt in het zknhuis met beginnende longontsteking :( als de ab goed aanslaat mogen we naar huis ze was vanochtend van de commode gevallen en liet haar na kijken bij de seh gelukkig niks alleen kwamen ze daar achter de ontsteking

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    O jeetje gelukkig is er niks aan de hand door het vallen maar fijn dat ze erachter zijn gekomen van de longontsteking. Hoop snel dat ze beter is. Veel succes lieverd.

14. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Succes mariah, hoop dat ze snel opknapt

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Sterkte Mariahh!!

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    mariah, hoe is het nu met je meisje?

hier ff een kleine update.
    Siem is nu 8,5 maand. Alles gaat goed hier.
    Hij heeft nu 4 tandjes. Hij probeerd te kruipen maar hij gaat in de achteruit.
    Soms staat hij in een yoga stand met de benen gestrekt. dus misschien dat hij wel meteen gaat staan.
    Hij heeft wel last van het verzetten vd klok. Hij is nu om 6 uur wakker terwijl dat eerder om 8.00 uur was.
    Ook zn slaapjes zijn even een rommeltje.
    Hij lacht veel maar kan ook laten weten dat hij het er niet mee eens is.
    laatst voor het eerst gefietst. dat vond hij wel leuk. Ook in het winkelkarretje zitten vind hij super.

viv, hoe is het bij jou? het schiet ook al op of niet?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    We mochten zaterdag naar huis alles gaat gelukkig weer goed, nog wat snotterig maar ze is weer de oude gelukkig ;) leuke foto kell! En viv hoe gaat het? En de rest van de mama's ?

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier gaat het ook goed, 3e tandje in aantocht en ze kruipt vlot de kamer dooemr, stapt langs de bank/tafel.

ik ben weer begonnen met werken. Best pittig de combi lange dagen in de horeca en thuis. Maar heb het erg naar mijn zin :)

Gelukkig gaat 't weer goed Mariahh!!
    Leuk ventje Kell :)!

Spannendddd Viv, nog even en dan is de kleine er. Ben wel benieuwd naar je buikje en kamertje. Heb je daar foto's van?

Newborn mama's, hoe gaat het bij jullie?

19. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoiiii Meiden,

Jeetje er wordt nog steeds geketst hier!!
    Ik kwam per toeval hier omdat ik iets wilde opzoeken over uitslag op Jace ze wangetjes.

Hoe is het met iedereen?

Sterkte mop met je meidsje;)
    Hoe gaat het nu met haar?
    Had ze geen kenmerken of was ze gewoon verkouden?

Denk dat ik vanaf nu ook weer hier te vinden ben als ik jullie zo zie kletsen!!

Gezellig!!

Wat wordt Siem ook groot he... Lekker ventje!! Hihi

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Op fb zie je wel foto's en berichten van elkaa maar hier kun je toch nog wat meer dingetjes delen af en toe.

Siem heeft zich vd week voor t eerst opgetrokken aan de box.
    Ook kan hij nu een klein stukje kruipen.
    De 1e verjaardag komt al dichtbij.

Zijn dr al kindjes 1 jaar? Nog niet toch

Deel Deze Pagina