We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    nee Jason wordt 31 december 1 jaar.

Super leuk he als ze gaan beginnen met kruipen... Jace kruipt heel het huis door.. loopt aan tafel en langs de muren hihi. Loopt samen met ons als we ze handjes vast houden. Ben benieuwd wanneer hij los gaat lopen.

Als hij eenmaal goed kan kruipen gaat het hard dalijk met Siem, Kell...

Nee dat is waar, maar ik had eigelijk niet verwacht dat het topic er nog zou zijn.
    Praten er nog veel meiden in??
    Leuk ben helemaal weer enthousiast!!:D.

Denkt er iemand al na over een tweede:p;)

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey minni welkom weer 😄 we hebben je gemist. We praten idd af en toe nog. Kan ik jullie toevoegen op facebook? Heb nu alleen sher.

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    is goed hoor Roosje.... Ik ben Samantha Karssen op FB :)

Ik probeer als profiel foto een foto te uploaden van die kleine maar lukt niet :x

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Kelly smits op fb.

Ik heb een spiraaltje maar deze keer later ongesteld dan normaal dus getest maar negatief. Was voor t eerst ook wel een beetje dat ik t jammer vond.
    Wil wel graag een 2e maar om meerdere redenen nu nog niet.

Zwschap was erg klote en ben bang nu dan zoveel van siem te missen omdat ik druk ben met mezelf. Ook financieel is het niet ideaal.
    Ook is het wel handig dan siem zich n beetje kan redden.
    Met werk van guido mogen om t jaar de aanhang mee skieeen.
    Dat is dit keer 2015. Dan is siem bijna 2. Daarna zou ik dan willen beginnen.
    Maar of ik dat red zolang te wachten hahaha

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heb jullie toegevoegd meiden.

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Noortje is de 1e over 3 weekjes alweer 1 jaar!! Eindelijk mini ik heb geen fb dus heb je erg gemist! Alles gaat goed hier ze slaapt sinds 3 nachtjes alleen op haar eigen kamertje! Voorheen bij mij in bed of in het camping bedje ernaast. Het gaat super goed! +- 30 min huilen en dan de hele nacht! Wat een grote meid he ;) ik vond t altijd eng die strijd en haar kamertje is beneden en ik slaap boven oh ben zo trots! Overdag is ze echt een dametje in de ochtend is het : mamamaaaa Hihi ze loopt overal langs en klimt de trap op dus ga dit wwekend echt naar Ikea! Ze weegt nu 9395 gram en is 73 cm! Ikzelf denk iets langer want mt 74 is echt te strak dus ze heeft nu sinds een week of 3 maat 80

Viv how are you? En de kers verse mama's hoe bevalt t ?

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Alles gaat goed met me. Heb gisteren voor het laatst gewerkt, heb nu heerlijk verlof! :D Het kamertje is bijna klaar, en volgende week ga ik maar eens wat dingetjes wassen en het wiegje in elkaar zetten. Maar vooral ook lekker uitrusten.... heerlijk!!

Ja jullie kindjes worden allemaal alweer 1 jaar. Is het voorbij gevlogen voor jullie?

XXXXXX Viv

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Viv, geniet van je verlof.
    Ben erg benieuwd naar je beebje.

Wat geven jullie je kleine met sinterklaas of de verjaardag?

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sinterklaas doen we niet aan Noortje is de 8e jarig natuurlijk dus heb een loop poppenwagen voor haar gekocht van oma krijgt ze een ombouw fietsje en voor de rest staat er op t lijstje winterslaapzak rimpels lange mouw duplo kleding mt 80 voor leesboekjes cd's of dvd's voor de kerst krijgt ze een foto album van haar 1e levensjaar niet leuk voor nu maar wel voor later :) ik heb besloten voor duplo te gaan omdat ik het zonde vind als ze een klein beetje little Peaple heeft een klein beetje duplo en een klein beetje plaumobile heb dan liever van 1 ding wat ze lekker kan uitbreiden
    Sorry voor de typ foutjes zit op m'n tablet eb kan dan zo lastig typen wat vragen jullie? Ik ga zelf ook dat boek voeden of vullen kopen lijkt me erg interessant! Ik vind het qua eten steeds moeilijker worden met wat ik haar nou wel/niet wil geven dus hoop wat uit dat boek te halen :)

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja sorry Mariah... Druk druk en eigenlijk niet zo leuke tijd gehad toen Jason net geboren was... je zal het vast wel via de andere meiden gehoord hebben.

Het was niet helemaal zeker of Jason wel gezond was en geen beschadiging had opgelopen bij de bevalling.

Ja wat vragen we?!! echt geen idee...
    We vieren Sinterklaas wel... klein beetje hoor want hij snapt het toch niet.... we vieren het bij vrienden hun kleintjes zij ouder, dus is wel leuk om iets mee te doen.

voor de kerst nog niet echt over nagedacht.
    Vind het idee om een boek te maken van zijn eerste levensjaar wel leuk!!
    Waar doe je dat? online? of gewoon op de ouderwetse manier zelf knippen en plakken?
    Wel jammer dat je geen facebook hebt... hadden we elkaars kleintjes kunnen zien.

Kelll.... ja lkker nog ff wachten en genieten van Siem... Lekker ventje!!

Voor ze verjaardag krijgt hij een auto, hebben we toevallig gister besloten.
    je hebt van die auto's waar ze in kunnen zitten en vast zitten die op accu gaan met afstand bieding.
    Super stoer natuurlijk..... Pap vind het ook leuk natuurlijk dus dat wordt het cadeau.

Leuk he dat ze zo wandelen aan de tafel enzo.. Jace probeerd iedere dag los te lopen en ligt dan helemaal in een deuk. Hij loopt eerders ineens goed weg.

Wat goed van je meisje dat ze het zo goed doet met slapen.
    Jace slaapt vanaf begin in ze eigen bedje ( gelukkig )

Viv... Geniet van je verlof mop!!!
    Lekker genieten en voor je het weet is het zover.

Ik heb je gevonden op facebook hoor Roosje :)

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wij vieren sinterklaas wel ivm de oudste en de rest van de fam hun kindjes.

Jade krijgt voor haar verjaardag een minni mouse loopauto en van ons samen met mijn ouders alvast zo'n duwfiets met overkapping en stang. daar kan ze eerst mee geduwt worden en als ze groter is als 3-wieler leren fietsen.

me kerst doen we denk ik nog wat kleine dingen zoals kleding etc onder de boom, verder niet veel denk ik.

Nog even Viv, ik ben zooooo benieuwd :)!!

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Voor de verjaardag krijgt siem ook zon fiets. En ik heb een bolderkar om op te kanppen

Van de ene oma heeft siem al veel speelgoed voor sint gehad.
    Van ons krijgt hij een loop karretje van hout met blokken.
    Maar moet ook veel ander speelgoed kopen. Voor wat hij nog heeft wordt hij te klein.
    Hij kan nu kruipen dus ben alles thuis babyproof aan het maken.

Met kerst doen we denk ik weinig. Hij krijgt tussendoor al genoeg

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Vandaag 38 weken.... het kan nu gebeuren of over 4 weken..... ben benieuwd :)

Leuk allemaal Sinterklaas met die kleintjes, lijkt me leuk om kerst ook met een kleintje te vieren hihi!

XXXXX Viv

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Aaaah viv nu wordt t spannend.
    Ben echt erg benieuwd. Ook erg benieuwd naar de naam.
    Alvast succes

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Charise ik heb gestemd

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meiden,

Wat leuk dat het groepje weer beetje compleet begint te raken..Vorig jaar rond deze tijd was het spannend haha...Ik was zelfde datum als viv uitgerekend hihihi..

Benjamin is de tweede die is geboren en die is 15 december jarig. Hij is echt een kereltje aan worden, alles aanwijzen, mama en papa roepen, hij kan super goed zelfststandig spelen, hij pakt z'n autotjes uit box la en gaat de hele kamer ermee rond. Hij kan zitten, staan en langs tafel lopen, daarnaast kan hij al beetje zelfstandig staan en stapjes zetten. Zo lief! Hij zit ook zelfstandig in een groot bad, dan gaat hij op z'n buik het hele bad door hahaa!

Hij weegt nu bijna 10 kilo en is 80 cm groot..Hij draagt maat 86, want kleiner past echt niet. En meneer heeft al mond vol tanden, tandje 10 is net doorgekomen. Elke dag netjes tandjespoetsen hahaha..Dat vond hij in begin niks, maar nu houdt hij z'n mond open hahaha

Benjamin heeft voor sinterklaas een puzzel, badstickers, babyballenbaan en een eend voor in bad waar je water in doet en dan draait er een molentje...Hij vond sinterklaas en zwarte piet helemaal niks haha.

Benjaminn krijgt voor z'n verjaardag ook een duwfiets met stang...Ik heb hem al gekocht en gebruikt, hij vindt het geweldig.

Wij zijn helemaal gesetteld in ons nieuwe huis. Het is zo heerlijk wonen hier!!

@Mariah, hoe is het met je kleine meid verder. Gaat het goed? Wat ga je met haar verjaardag doen?

@ minii, welkom terug! Jason wordt erg groot zeg! Ik zie de foto's vaak genoeg voorbij komen, lekker jong! Ik heb de foto boeken online gemaakt...zijn heel leuk. Ikheb 1 van zwangerschap en bevalling en nu 1 van z'n eerste jaar.

@kell, jeetje Siem wordt ook groot. Wat leuk dat hij fietsen zo leuk vind zeg! Benjamin vindt dat ook, maar nu vindt ik het te koud! Maar jeetje nu al denken aan tweede haha? Nou ik moet er niet aan denken, ik ben tevreden met opbouw van ons gezin, ik denk dat er bij ons geen tweede komt.

@viv, spannend meid, ik leef extra emt je mee omdat ik ook steeds aan me eigen periode denk haha. Ik zou leuk vinden als jouw kleintje ook 15-12 wordt geboren!!

@ Sher, Hoi buurvrouw, gefeliciteerd met je baan..

Ik ga weer leren..

tot snel xxxxxx

Bijgevoegde bestanden:

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ah..ik zie net dat ik gister precies 2 jaar een account heb op zp.

@ roosje, ik stuur je pb bericht met FB account...ik ben sowieso te vinden op die van kell en minii..

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vandaag haar verjaardag gevierd met de familie was erg gezellig! Morgen is ze officieel 1 jaar Pff ben beetje emo nu ze heeft een hoop gehad o.a. Een loopwagen/fietsje/vormenstoof/duplo/slaapzak pyjama rompers en blokken een hoop te spelen dus :) maar wat een verschil met bejamin zeg! Nora zit aan de 4 tanden en ziet er echt nog als baby uit wat een bink heb jij! Viv spannend! Ben erg benieuwd! Hadden trouwens een prinsessen taart besteld bij de bakker was erg mooi!

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wat is het hard gegaan he Mariah!

Ja benjamin is echt een binkie haha, het baby is er echt wel af...Hij snapt dingen ook erg goed. Hij kan trap op klimmen, hij kan op de bank klimmen

Bijgevoegde bestanden:

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hiep hiep hoeraaaa voor Nora. Wauw echt leuk 1 jaar. Binnenkort komen ze allemaal aan de beurt.

Benjamin wauw wat ben jij stoer zeg. Tijd gaat echt snel he nona, hij wordt ook bijna 1 jaar.

Deel Deze Pagina