Hoiii hoiii, Leuk een meeting. Ik woon in amsterdam dus dichtbij nona en sher. Een update van mijn dochter: Ze is nu bijna 14 maanden, tijd gaat echt snel. Ze loopt al sinds haar verjaardag. Rennen kan ze ook. Ze wilt nu nog alleen maar lopen en buiten zijn. Ze had al een lange tijd 6 tandjes maar er komen nu nog meer, 2-3 stuks erbij, denk een kies. Ze wilt haar zin krijgen om te slaan met haar hoofd, op laminaat, op de bank, op het tapijt etc. Ze is driftig kan echt boos worden. Ze was gevallen en had een snee op haar voorhoofd. Volgens mij blijft het zo jammer.. Meiden gaan jullie je kindjes inschrijven naar een peuterspeelzaal?
Wat een poppetje Roosje. Jade haar snee zie je helaas ook nog . Hopen dat het ooit bijtrekt. Hier gaat ze 3 dagen van 8-15.30 naar het KDV. Mocht mijn man een nieuwe baan vinden, willen we het behouden totdat ze naar school gaat. mevrouw hier heeft ook een sterke eigen wil en slaapt eindelijk iets beter. Vooral haar broer neemt ze vaak te grazen. Hij mag niet met haar speelgoed e.d spelen al moet ze dat toch echt leren en daarintegen kan ze ook echt niet zonder hem. Ze roept de hele dag door Rayooo (zo noemt ze hem, hij heet Ryan) Ryan moet elke 2 dgn een nieuwe naald geplaatst krijgen voor zijn suikerziekte en als ze dat ziet dan gaat ze direct naar hem toe en geeft ze hem kusjes e.d echt broer en zus liefde hahaha