We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    had de batterij leeg.
    vanmorges een beetje gepoetst.
    vanmiddag aan het water gelegen.
    wel onder parasol. kan t in de zon nooit zo goed uithouden haha.
    vooral nu niet.
    daarna ergens wezen eten en bij schoonouders geweest.
    die hadden vandaag een nieuwe pup opgehaald.

morgen weer naar t water maar dan gaat de hond mee.
    van te vorwn in huis weer ff wat doen.
    nu proberen te slapen id warmte.
    heb raam wel open maar helpt niks.
    heb geprobeerd een buikfoto te maken.
    zal kijken of ik m morgen plaatsen kan.

minniii hoe is het?de dag een beetje doorgekomen?
    hoe is het met je mannetje?
    ze mochten wel eigen flesjes water meenemen begreep ik. en t water in?
    dus gelukmig genoeg verkoeling

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hoi meiden

Wij gaan een dagje zandvoort
    Fijne zondag

Xxx

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    1e foto is wat vaag. maar wel te zien denk ik.
    let bij de 2e foto niet op mn ondergoed haha.
    heb ik vaak met werk aan onder wit haha.

pppffff het is al warm.
    ga zo ff wat was wegwerken en straks met de hond ff naar t water.

Bijgevoegde bestanden:

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen!

@sher, veel plezier!

@charise, gisteren lekker hele dag buiten geweest en gisterenavond visite dus heb nu pas zp tijd haha

@me, je zit wel goed hoor met klussen!

@kell, ben benieuwd naar je buikfoto!

@minniii, heb je het overleefd lieverd?

@hier, huisje helemaal opgeruimd en moet alleen nog stofzuigen en dweilen maar met zo'n kleintje die elke keer naar binnen en naar buiten loopt met natte zwembad voeten schiet dat niet op dus uitgesteld tot morgen ;)

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

mooi buikje kell, leuk leuk! heb je er al wat meer vertrouwen in nu meis?

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kell, super mooi buikje heb je al!! :D
    Begint echt te komen. Leuk zeg! :D
    Enne hier ook altijd degelijk ondergoed aan naar werk hoor. Dat heb je he, als je in zorg werkt en witte (vaak bijna doorschijnende) kleding aan hebt. ;)

Nou weer een warme dag om door te komen meiden.... pffff.
    Man weer werken, dus weer een dagje thuis gewoon voor mij :(
    Vind ook te warm om iets te doen. Baal nu dat ik geen zwembadje in de tuin heb hihi. Die heb ik al opgeruimd!

Xx

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haa dames,
    Gister een hel om tenten op te zetten in de tuin bij ons mam. Pff echt warm. Maar wel een leuk feestje gehad. En voor het feestje had vriendje toch zin, dus geklust....Nu moet het toch wel goed komen haha, ben benieuwd.
    Wij waren om 3 uur thuis, dus tot 11 geslapen en nu de airco maar aangezet, het is 29 graden in huis. Pfff. We willen vandaag met de hond naar het bos ofzo zodat ie in een meertje kan afkoelen. Straks even kijken. En verder zal het wat relaxen zijn. Met dit weer kan ik niet veel doen en zeker niet als ik al moe ben van gisteren.

Iedereen fijne dag. En de zwangeren, sterkte met die hitte. Voor jullie zou het net iets zwaarder zijn denk ik.

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    jaah heb er nu wel vertrouwen in.
    kan alleen niet zeggen dat ik nu echt al geniet.
    soms ben ik trots op mn buik en wil ik m egt showen.

maar hebben jullie ook wel eens dat je je alleen voelt?
    ben nu bij een plas aant zwemmen met vrienden. iedereen rookt en.drinkt en zit flink id zon.
    omdat t hier aadrig waait zit ik iets verder met een parasolletje.
    erg gezellig dus. zo heb ik wel meer van die dingentjes. dat ik me dan zo alleen voel in een groot gezelschap. klinkt dit raar?

vooral ook omdat we in beide vrienden geroepen en zelfs id familie de eerste zijn.

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja ik heb dat ook wel kell, ik ben dan niet zwanger maar tsa anders in het leven dan mijn familie/vriendengroep van mijn vriend. Op mijn werk en met vriendinnen van mij niet, maar bijvoorbeeld vriendengroep van mijn vriend zijn allemaal jonger dan mij (mijn vriend is 3 jaar jonger) Dus inderdaad die wonen nog thuis en alles is lang leven de lol. Zijn totaal niet bezig met vaste lasten of gezinsuitbreiding :p Ik heb dus ook niet zoveel met hun en niks om echt over te praten. Ook mijn werk als verpleegkundige is voor hun natuurlijk vies.

Bij mijn familie ben ik ook beetje een buitenbeentje, gister op het feest kwam ik er weer achter. Ik ben wat stiller en rustiger dan mijn zussen. Ook alleen ik bezig met het zwanger worden. Zij drinken er flink op los (terwijl ik nooit drink), staan volop te dansen (ik sta gewoon rustig te kijken) en vervolgens lag er ook 1 kotsend in huis van de alcohol. Ja dan voel ik me wel opeens anders dan hun.

Heel vervelend. Maar hopelijk heb je wel andere vrienden of familieleden waar je wel je ei kuwijt kunt en je je niet zo alleen voelt?

10. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kell onze vriendengroep is zeker niet groot maar voel me niet alleen gelukkig, de vrienden die we samen hebben hebben ook al een kindje dus kletst toch wat makkelijker weg

hier, warm pffffff, ben aan het wachten op een regenbui maar dan moet ik nog lang wachten ben ik bang ;)

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: Wij hebben niet één vriendengroep.... wij hebben er verschillenden,dus zitten nooit aan een groep vast.... wat ook wel lekker is. Bij de ene groep ben ik minder op gemak dan bij de andere. En bij diegenen waar ik me minder op m'n gemak voel, zal ik minder vaak mee gaan (vriendlief gaat daar vaker alleen heen met verjaardagen)..... en andersom geldt dit ook voor m'n vriend hoor!!
    In de meeste vriendengroepen zijn er wel al wat kindjes.... maar weet niet of dat de vriendschap minder hecht maakt..... denk het niet hoor!! Die vriendschappen zijn alleen een beetje anders en met minder spontane acties.

@ weekend: een heerlijk weekend gehad..... wezen varen op de kaag, verjaardag van m'n broer gehad en met de hele familie ge-bbq't. Nu moet ik nog even aan de studie..... als het me gaat lukken :-S Morgen weer werken en daarna meteen door naar school..... pffff.... door die hitte is school er een beetje bij ingechoten.....

@ joy: hier wachten we ook nog op regen..... even afkoelen zou lekker zijn voor de nachtrust!!

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Vriendengroep: Wij hadden vroeger aardig wat vrienden, totdat onze kleine jongen suikerziekte kreeg. Toen dachten ze ineens dat we niks meer konden:S. Ookal zeiden ze dat niet letterlijk, de vriendschappen vielen als watervallen naar beneden. Was in het begin erg moeilijk, maar ze zoeken het maar uit. Nu hebben we nog een handjevol echte vrienden en daar doen we het mee. Khoef zowiezo niet dagelijks/wekelijks met 'vrienden' af te spreken. Ook omdat het vaak van mijn kant af moet komen en ik daar niet zo'n zin meer in heb.

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    viv,wij hebben ook meerdere vrienden groepen.
    de vrienden van mn vriend. mijn vriendinnen.
    mijn schoonfamilie ed is n soort vriendengroepje haha.
    mijn vriend trekt ook veel met zn broer op.nl. erg gezellig hoor.
    en de vriendengroep van zijn ene broer gaan we ook wel veel mee om.
    dus vrienden zat haha. varieert van leeftijd 22 tm nou 30.
    en toch zijn wij de enige die nu kinderen krijgen.
    en dat vind ik nu soms erg lastig maarja zal wel goed komen als de kleine er is.

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: ik vergeet nog helemaal op je buikfoto te reageren!! Mooi hoor wijffie!! XX

@ vriendengroepen: komt vast goed.... en zwangeren steken andere zwangeren aan he?!! Oftewel..... wanneer er één schaap over de dam is..... haha!!

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier alleen vriendinnen met een kindje haha. En ook nog allemaal jong (per ongeluk) mama geworden :p Alsof ik het aantrek haha. Nee 1 is wel bewust mama geworden.
    Maar mijn beste vriendinnetje heeft een zoontje. En ik vind het heel speciaal. Kan met haar alles bespreken. En heb alles van haar van dichtbij mee gemaakt. Haar kindje is ook echt speciaal voor me. Hou echt van dat knulletje. Morgen gaat hij voor het eerst naar school!
    3 van de 4 vriendinnen met kindje, zijn zonder de vader van de kleine nu. En maar 1 is getrouwd.
    En met 2 heb ik eigenlijk minder tot geen contact meer. En 1 van die 4 was een hele goede vriendin, die is nu ook mijn schoonzusje. ;) Zusje van mijn man. Dus haar kindje is nu mijn neefje. :D

Het stoort me niet hoor dat ik de enige zonder kleintje was. Had eerst mijn geweldige man nog niet, en nu zijn we er mee bezig. En ik hoop dat het snel raak mag zijn en dan kan iedereen met mij mee genieten. ;)

16. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen!!

slagveld in mijn huis! grote schoonmaak dus!

kom zo weer terug als de kleine slaapt!

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Heel veel succes Joy!!
    Hier gelukkig op kantoor MET airco!! :)

18. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Zo zaterdag overleeft hoor hahahaha....
    De sfeer thuis is alleen nog steed slecht... flinke ruzie gekregen gisteren avond.... En dan komt alles eruit natuurlijk....

De verbouwing eist echt te tol nu..... Zoveel irritaties onder elkaar... this echt niet meer normaal... Wij hebben dit echt nooit.... En ik kan er nooit zo goed tegen ben veelste zacht van mezelf... En manlief is heel koppig dus die kan altijd lekker doorgaan zoals nu.

Gisteren avond gooide die een vol flesje water naar me hoofd... ja echt niet normaal.... Hij was de overgordijnen aan het ophangen in de slaapkamer maar die roe blijft niet hangen... hij heeft tever doorgebort en die pluggen blijven niet meer zitten....

Op een ander punt ophangen gaat niet want dan past de roel er niet doorheen dus dat was al schelden.... toen vroeg ik of ik de pizza weg kon gooien die over was want met die warmte gaat het snel stikken en het stond er al 3 uur.... toen zei die " nee wil je het weggooien dan.... Waarop ik zeg ja want het is niet lekker fris.... Dat verstond die dus niet en toen zei die heel agressief wat zegn je... wat zeg je... Kwam die die slaapkamer uitlopen naar me toen... dus ik hield verstandelijk me mond dicht en liep de woonkamer in..... Waar die dus extra kwaad om werd en dat flesje naar me hoofd gooide omdat ik geen antw gaf..... Nou belachelijk toch.... Zeg tegen hem komt zeker door de drugs dat je zo agressief reageerd jezus... ben naar bed gegaan.... waarop hij zei... "ze ken niet naar een feest moet je is kijken pfff.... Ik zeg jog... dat jij alleen bent gegaan zegt meer over jou dan over mijn.. egoist..... Hij kwam pas om 1 uur naar bed... heel hard met de deuren doen enzo...

Had ze trommeltje klaar gemaakt ervoor al alleen de cracker doos op de aanrecht gezet en niet in ze koelbox omdat ik ze had bijgevult.... Krijg ik vanmorgen gelijk weer een berichtje....

Geen crackers top weer!!

Stond op de aanrecht hoor maarja moet ze nog voor hem opeten geloof ik... ff goed kijken en hij had het gezien...

Dus ik stuurde staan op de aanrecht... goed in het zicht.... Vroeg gelijk even of we vanavond voor een andere roe gingen kijken omdat het zo licht is sàchts in de slaapkamer.... Hij reageerde niet en las hem wel... Dus vroeg waarom die niet reageerde en toen zei die...

Omdat jij dat ook niet doet als ik wat vraag en ik egoistische ben en dat komt door de drug...

hahahahah wordt je toch moe van.... Dus ik stuur... wees trot op jezelf dat je zo kinderachtig doorgaat... Werkse...

Nu stuurd hij steeds... drugs drugs drugs.. ik ik ik ik...

Nou lijkt wel of die gestort is geworden joh... En de pest is... Ik ben zo zwak dat ik altijd met een ruzie alles zo vergeten ben... eigelijk moet ik mega kwaad zijn na wat die gister naar me hoofd gooide... maar nu doet die het dus omgedraaid en speelt hij de boze man....

kan er niet meer echt tegen hoor meiden.... Wou dat ik wat harder en sterker was....
    Hij maakt me gek!!!

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    minnii,

wat vervelend dat t hele tijd zo gaat.
    helaas ken ik dat ook.
    veel van onze ruzies ed gaan op zon manier.
    kan me er helemaal een voorstelling van maken.
    hier komt t meestal van zelf goed omdat we allebei geen ruzie willen maken dua er begint er vanzelf 1 met weer normaal doen.

hier;heb n dagdienst. al 4mensen gedouched, bah.
    heb n slechte nacht gehad, nu ook n slechte dag

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Jeetje Minniii.... lekker gezellig bij jullie! Jullie moeten nu juist van elkaar genieten!!

Eén van jullie moet toch de verstandigste zijn en stoppen met ruzie maken. Die ruzie komt volgens mij door allemaal opgestapelde irritaties.....
    Ik zou proberen het goed te maken.... op die manier kun je misschien wat irritaties uitspreken en elkaar proberen te begrijpen..... ik denk dat er voor elke van jullie wel wat te zeggen is.

En al die sms-jes.... zou ik ook niet meer doen.... zo maak je elkaar alleen maar bozer, want het zijn allemaal steken onder de gordel (vind ik hoor!!).

Meid, ik hoop dat jullie het snel bijleggen en dat het weer gezellig wordt..... stress is voor die kleine man in je ook niet goed!

Deel Deze Pagina