Ahhhh Viv.... zit al een hele tijd naar het scherm te staren...Weet niet wat ik moet zeggen tegen je... Heb kippevel over heel me lichaam... en tranen in me ogen... Ik ga er even vanaf... ben zo terug sorry.... Moet het even laten bezinken
Ben er weer mop... Jeetje wat een bericht.... Denk dat we dit allemaal niet verwacht hadden.... Is er al meer verteld tegen je hoe erg het is en wat ze er aan kunnen doen? heeft het overlevingskans? Je zal zelf ook wel vol zitten met vragen. Ahh wat zal je er kapot van zijn en je man ook!! Ik had al een voorgevoel net, toen ik sher der bericht las ja viv is online.... en 5 min later keek ik en je was offline en geen bericht... Ging even door me hoofd heen van zal toch niks erg zijn. Maar eigelijk niet veder bij stil gestaan natuurlijk. Weet echt niet wat ik veder tegen je moet zeggen sorry!!!! Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen samen met je mannetje en tegen je zeggen dat je me altijs kan bellen, smse, mailen....... ook al in het s`nachts.... Kan niet makkelijk naar je toe komen maar je wel een luisterd oor bieden! Denk dat het nog niet echt tot je doordrinkt zeker...
Viv met tranen lees ik je bericht! Wat ontzettend naar voor jullie! Valt er iets aan te doen? Ik hoop zo weg dat alles goed mag komen met jou en t kleine wondertje! Ik zit hier verlamd op m'n werk, heb er geen woorden voor maar bid naar god voor jullie! Xxxxxx hele dikke knuffel!
Nee, er is inderdaad nog heel veel onduidelijk..... maar dat het ernstig is weten we zeker (helaas). We kunnen helaas pas morgen terecht in het ziekenhuis..... dus, dat wordt zenuwslopend nu.... pffffff..... Bedankt voor jullie lieve woorden XXXXXX
@viv hoop dat je de dag een Beetje doorkomt! T is idd niet goed maar overleven kan jullie wonder zeker! Heel veel succes morgen in het ziekenhuis ik denk aan jullie! Mijn duimpjes draaien overuren op dit moment! Xxxxx
Oh jeetje lieve Viv, wat schrikken!! Echt een klote nieuws zeg! Je hoopt natuurlijk altijd dat je kleintje gezond is... Ik heb hier vaker van gehoord inderdaad. En ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen. Jeetje lieverd ik hoop echt dat ze het niet goed gezien hebben op de echo en het allemaal wel mee valt! Sterkte met wachten tot morgen en ik hoop, duim en bid en alles voor je zodat het hopelijk goed komt. Het is jullie zo gegund!! Heel erg veel sterkte en kracht gewenst, en een hele dikke KNUF!
@ Mariahh: ja dankjewel.... er zijn kansen inderdaad, maar vooralsnog weten we niet hoe het bij onze kleine zit..... Bedankt voor het duimpje draaien!
O my god! Viv, wat erg! Ik hoorde van minii op ping. Ben speciaal via telefoon online, om je erg veel sterkte te wensen! Weet niet zogoed wat ik moet zeggen..ik ben helemaal van mijn apropo! Ik vind zoo erg!! We zijn er voor je
Dankjewel meid! Ik hoop ook echt dat het meevalt. Maar zal sowieso in universitair ziekenhuis geboren moeten worden (als de kwaliteit van leven voldoende is). Ik weet trouwens zeker dat ze het goed gezien heeft op de echo. De maag zat echt het hartje in de weg. De maag had veel lager moeten zitten..... maar ja..... hopen, duimen, bidden, kaarsjes aansteken..... we doen het allemaal maar.
@ nona: bedankt lieverd! Ik wil niemand hier bang maken (alhoewel het een afwijking is die niet veel voorkomt)..... dus als iemand er problemen mee heeft dat ik hierover klets, dan moet je dat gewoon zeggen hoor!!
hallo, ik dacht ff snel spieken en reageren voor ik ga werken. had niet echt zulk nieuws verwacht. Zit hier nu ook even zo voor me uit te staren en weet ook even niet wat te zeggen. Viv, je zult nu zelf wel met allemaal vragen zitten. dit is echt k*t nieuws. Hoop dat er snel wat duidelijkheid komt over en hoe en wat allemaal. Lief dat je ook nog rekening houd met ons. Het maakt me wel een beetje bang maar jij moet alles ook kwijt dus doe dat ook lekker. Weet verder gewoon echt ff niet wat ik tegen je moet zeggen. wens je veel sterkte. Dikke knuffel.......... zal na het werk wel ff reageren op de rest ed. ik blijf onder werk wel weer stiekum mee lezen.
Ja dat geloof ik ook wel dat ze het goed gezien hebben. Maar ik weet mijn neef en zijn vrouw waren zwanger. En toen bij 20 weken echo bleek hartje niet goed te zijn en ze had maar 1 long en die zat vol cystes en nog heel wat meer. Ze hadden zelfs gezegd misschien kan je de zwangerschap afbreken want het kindje heeft geen kans van overleven. Dat hebben ze niet gedaan. met bevalling stond heel team klaar om meteen te opereren. En toen bleek het in het echt dus heel erg mee te vallen. Ze moest wel geopereerd worden, maar kon ook een paar dagen later. En nu is het een gezonde meid van 8 jaar inmiddels. Dus ja ik bedoel maar ze kunnen de ERNST soms niet goed zien. En daarom hoop ik gewoon dat het mee valt en het goed te opereren is na de geboorte! Ik duim voor je meid. En van mij mag je lekker je ei kwijt hier hoor. We zijn nu al zo'n hecht clubje. Sterkte lieverd! Xx
@ Viv... Ik hoop met recht dat jullie kindje net zo wondertje mag zijn als Vhar haar verhaal hierboven. Ik duim, bid en wens echt zoveel voor je...!!! Tuurlijk niet mop!! Lucht je hart hier.... !!! Dat zal je idd zeker nodig hebben. Hoop dat ze je morgen meer kunnen vertellen en tot die tijd kunnen we alleen maar bidden en hopen.
Lieve Viv, Ik ben nu net thuis aangekomen en neem nu even de tijd om wat uitgebreider te reageren. De hele dag heb ik eraan gedacht en wil je echt alle geluk en sterkte toe wensen. Ook hier zal een kaarsje voor jullie branden. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat je je ei hier kwijt kunt, ik denk nu we zo'n hecht clubje hebben, wij je misschien er juist ook doorheen moeten slepen. Niemand heeft grip op geen van deze situatie's, maar ik wil je in ieder geval zeggen dat als je wil praten of wat dan ook, je mij in ieder geval altijd mag aanspreken. Denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat we uiteraard allemaal met je mee leven. Laten we hopen, bidden en alles wat nodig is dat jullie het kindje kunnen voldragen en dat alles voorspoedig zal verlopen. Vooralsnog vind ik het moeilijk om er verder wat over te zeggen, omdat ik totaal geen verstand heb van deze afwijking, maar hoop heb ik zeker. Lieverd voor jou en je mannetje heel veel sterkte (K)!!!!
Jullie zijn lief!! Morgen om 16:00 naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ondertussen gaat het wel weer.... voel me sterk (ondanks de hormonen, haha!). We zullen het gewoon afwachten. Linksom of rechtsom het wordt heftig en we gaan er voor!! Iemand nog leuk en gezellig nieuws?!! XXXXXX
@ Joy, haha ik snap je over dat testen. Maar toch heb ik steeds zon drang. Zal eens gaan proberen deze maand niet te gaan testen voor NOD. @ Minii, nee ik ga niet naar barbies baby kijken. Vind dat beetje aandacht trekkerij. En ik ben niet zon tv mens haha. @ Charise, Nou inderdaad hopen dat het eitje goed groeit, misschien een stomme vraag maar hoe groot moet ie zijn ofzo? Wanneer gaat ie dan springen? Heb daar echt geen verstand van. Gelukkig dat je vrijdag alweer terug kan, weet je tenminste wat ie doet ja. @ Ohjee vivian dat is schrikken. Heb er inderdaad weleens over gehoord maar weet er verder weinig van. Enne geen problemen dat je er over praat. Je moet het gewoon goed van de af kunnen schrijven en dat is echt niet erg, voor mij dan. En heel veel sterkte dan morgen in het ziekenhuis. Wij horen het daarna wel weer.
En nee ik heb eigenlijk nu geen leuk gezellig nieuws, zit op de wachtbank en het wachten duurt me te lang haha. Ik hoop dat Joy morgen leuk nieuws heeft.