lees nu even heel ver terug hoor: minniii, je klinkt helemaal niet als een zeurpoes. Ik had ook even een tijdje dat ik zelf zo down was. begin er nu beetje uit te komen. Vind juist dat we dat lekker tegen elkaar kunnen spuien. Keb je buikfoto niet kunnen openen helaas Viv, had eigenlijk nog willen reageren op je berichtje dat je je beebje gevoeld heb. Ondanks de gebeurtenissen nu lijkt het me een fijn gevoel dat je je beebje gevoeld heb. Ben erg benieuwd hoe dat voelt en of je het kunt herkennen. Hoop dat er morgen meer uit komt. ik hou ZP in de gaten. Ik steek in kaarsje voor je op. Charise, ik deed mn ovu testen gewoon na werk. ga daar echt niet op werk mee lopen kloten. Wat vervelend dat je li- eistok nog steeds niet echt te vinden is. Fijn dat je slijmvlies al dikker is en je vrijdag weer terug mag komen. weet je weet wat meer waar je aan toen bent. Joy, spannend morgen testen. ook voor jou brand een kaarsje Sher, wat maak jij toch steeds? dat je weer op je snufferd ligt. Hier; Ga ook barbies baby kijken. lijkt me erg leuk. heb delen vd bruiloft gezien. en alles met babys is nu toch leuk. Vanaf morgen weer een week vakantie. Dit weekend is de kermis. wat normaal flink zuiperij ed is. Nu dus maar even zien of en hoe ik me vermaak. Buikje; is hier elke keer anders. ene keer vind ik het een babybuik, andere keer weer een vetkwabje haha. Heb vd week de kraamzorg geregeld en heb een extra echo geregeld bij wk 15. Ik ben door de mk gewoon toch onzeker en wil gewoon weten hoe het met mn beebje is. heb weer wat bellen dus moet weer aan de slag
viv, had het al vernomen en bij thuiskomst gelijk een kaarsje aangestoken voor jullie, heb nu even tijd om te reageren want was een dagje weg, maar wat valt er te zeggen? in ieder geval heel veel sterkte lieverd! ik heb besloten om het maar bij de volgende zin te houden, weet het zefl ook even niet mop Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ♥
Heel mooi Joy, dankjewel lieverd! Leuke dag gehad? We gaan morgen de medische molen in, wordt een onzekere tijd, maar we gaan ervoor. Fijn om te zien was wel dat de kleine lekker actief was. En de baby heeft 10 vingertje, 10 teentjes, 2 armen, 2 benen, en een hele mooie schedel oh en mooie ruggengraat..... dus er was ook echt wel wat positiefs te melden hoor!! Het enge is dus dat de maag vlak naast het hartje ligt, die is aan de linkerkant dus ook achter in ontwikkeling. Waar de rest van de ingewanden (lever, darmen, etc.) liggen weten we nog niet...... op internet heb ik wel gelezen dat de ontwikkeling van de longen het meest cruciaal is bij deze aandoening. @ kell: is heel leuk om de baby te voelen!! Echt als vanzelf bewegende spiertjes! @ me: dankjewel meid!! @ allen: bedankt dat jullie me zo steunen en dat ik mag blijven meepraten! XX
viv, beetje rare vraag maybe. weet ook niet hoe het werkt. maar kunnen ze niet bv opereren als de baby nog in je buik zit? heb ik ook wel eens iets van gehoord. maar wel lastig zon echo lijkt me als ze het geslacht willen omzeilen.
Haha, ja ze vroeg ook of we nu alsnog niet het geslacht wilden weten..... hebben er nu nog voor gekozen dit niet te willen weten. Maar de kans is groot dat we dit binnenkort toch zullen weten. Er is inderdaad aardig wat mogelijk, maar we zullen het moeten afwachten. Elk geval is weer net even anders. Had er inderdaad ook iets over gelezen over ballonnetjes plaatsen in de luchtwegen en dat ze die na een paar weken weer eruit halen.
oh en viv, niet teveel googlen lieverd, maakt je alleen maar onzeker, mocht je toch info willen kan je op de site van erasmus veel vinden Erasmus MC Kinderchirurgie: Aangeboren middenrifsbreuk
@ Joy: ja, op die site heb ik inderdaad de meest betrouwbare info gevonden. dankje! En heftig wordt het zeker..... maar momenteel heb ik echt girlpower!!
ik ga naar bed lieverds, als ik een test heb om te spammen kom ik dat morgen eind van de ochtend doen! xx
Goeie morgen meiden Hoe is het hier? Ik heb rot geslapen pff... Opzich wel een fijne knuffelavond gehad met manlief, maar ondanks dat droom ik laatste tijd heel raar over vanalles. Lijkt ook allemaal zo echt in mn dromen enzo. En als ik dan wakker word heb ik zo'n angstgevoel dat het ook allemaa echt gaat gebeuren. Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Viv heel veel sterkte en succes vandaag! Xxx
Goedemorgen meiden, Gisteren avond versite gehad van een oud klasgenootje- vriendinnetje van de basisschool en later ook mijn collega geweest 3 jaar... Was gezellig alleen niet helemaal met mijn hoofd erbij... Heb vaak aan onse lieve Viv gedacht.... En echt waar ik heb diep respect voor je meid, hoe sterk je bent!!!! Super gewoon.....!!!! Het zal zeker zwaar worden, maar ik weet zeker dat je met jou girlpower er zeker komt!!!!! We moeten het beste hopen en niet vergeten dat ze tegenwoordig heeeeeel veel dingen kunnen.... Dus ook voor jullie wondertje Viv!!!!. Vandaag weer een spannende dag waarbij er misschien voor jullie een hoop meer duidelijkheid komt.... En terecht want dat verdienen jullie. Als ik de komende tijd iets voor jullie kan doen, zoals Sher gisteren al aangaf dan doen we het allemaal graag. Je woonde in Rijswijk toch mop? Ik heb me gisteren dus vergist en kan wel als er wat is naar je toe komen. We wonen bijna om de hoek van elkaar.... Gek gezegd..... Ik denk inderdaad dat het heel goed is voor je dat je hier blijft kletsen... We zijn indd zo hecht geworden dat wij je hier gewoon doorheen slepen!! 100% zeker weten! WE GAAN ER MET ZE ALLE VOOR!!!!!!! Ik brand vanaf nu iedere avond een kaarsje voor jullie wondertje!!!!!! Ik hou zp in de gaten na 16:00, al ben ik niet heel de avond thuis maar za proberen op me telefoon mee te lezen. @ Sher... Barbies bruiloft begint dinsdag.... This wel grappig! je hoeft er niet bij na te denken en je ligt in een deuk want ze is zo dom hahahaa. en indd Kell alles is nu leuk om te kijken als het om baby-tjes gaat. @ Kel... Ja indd vind het fijn hier me verhaal te kunnen doen als ik nie lekker in me vel zit... Ik had het er toevallig over met me vriendin gister avond... Zij zei... Jij had dat vroeger al samant dat je overal heel erg onzeker van was en bang was dat je iets fout zal doen.... Toen we paardrijden al ( en toen was ik 5 hahaha ). Ze zegt ergens is het wel goed want je bent je heel erg bewust van de verantwoordelijkheid die je hebt voor die kleine en je gezin. Dat is je zoveel waard dat je daarom van die angst dromen hebt dat wes weg zal gaan of dat er iets gebeurd ( JA Sher.... ik heb die dromen ook ) !!!! Hihihi je bent dus niet de eenigste. xxxxx
@ Sher, wat shit dat je zo hebt geslapen. Moet je werken of heb je straks nog ff de tijd wat rust te nemen? Ze zeggen inderdaad dat je heftiger droomt als je zwanger bent. @ Mooi gezegt minii en ik ben het er helemaal mee eens. Iedereen mag zijn verhaal doen. Ook is het zoiets heftigs. En leuk dat je gisteren een gezellige avond hebt gehad. Ik ben erg benieuwd naar joy, laat ons wel in spanning. En vivian echt heel veel succes vandaag, ik ben vrij dus regelmatig wel op het forum te vinden. Ik heb gister veel last gehad van mijn buik. Onderin richting liezen. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Heb vorige cyclus ook veel rug en buikpijn gehad voelde wel weer wat anders dan nu, begon ook later dan nu maar bleef tot mijn 1e menstruatiedag. Andere maanden had ik dat niet gehad. Ik was er toen zo van overtuigd dat dit een innesteling was. Daarom heb ik nu ook zoiets van het zal wel niet. Maarja moet nog een ruime week wachten voordat ik dat zeker weet. Ik ga proberen om pas bij 31 dagen te gaan testen. Omdat dit de afgelopen maanden zo is geweest. Maar omdat ik weet dat mijn eisprong eerder is geweest is dat moeilijk, want dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben. Voor nu NOD op 4 september. Daar ga ik me aan proberen vast te houden.
Goeiemorgen lieve schatjes! Vivian, heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop dat het voor jou snel 16.00 uur is zodat jullie hopelijk snel wat meer duidelijkheid hebben. Moet er ook echt steeds aan denken hoor. Vind het zo erg! Vond altijd dat het zo'n positief topic was hier. Veel zwangeren, geen miskramen. (Ohja de vmk van Joy, maar geen latere miskramen) En dan word je toch ineens met je neus op de feiten gedrukt dat het niet allemaal vanzelf sprekend is om een gezond kindje te krijgen. Ook als je dan eenmaal zwanger bent geeft het geen garantie. Het is goed om daar bij stil te staan, hoe bijzonder het toch eigenlijk is als je een gezond kindje mag krijgen! Het is echt een WONDER! Mensen vinden dat vaak zoetsappig klinken, maar het is wel gewoon zo. En Viv, je bent en blijft altijd welkom hier, je kletst maar gewoon de oren van ons hoofd hier hoor, over alles wat je dwars zit en gebeurd. Alleen ben ik eerder bang dat het voor jou misschien rot is om mee te lezen over dingen hier?? van dat het goed gaat e.d. Of over ons "gezeur" over onbenullige dingen als je het bekijkt naast jou problemen? Natuurlijk zit het leven zo in elkaar, maar kan me voorstellen dat dat wel eens moeilijk is. Maar we blijven met z'n allen positief! En we denken aan je. Echt waar! We steunen je met alles. Dat weet ik zeker. Heel erg veel sterkte lieve meid!
Enne ik wacht met spanning op JOY!! Jullie ook? Zou toch super zijn, Joy sluit aan, ME sluit aan, en ik sluit aan deze ronde. Allemaal zwangere mutsjes. En dan lopen Joy, me en ik nog enigszins rond dezelfde tijd met elkaar... Dus duimen jullie allemaal voor ons 3 zwangere mutsen!! Blaas ff wat HcG naar ons toe!