ja idd Char..... !!!! JOY WAAR BLIJF JE NOU?!?!?!!?!?!? IEDEREEN WACHT MET SPANNING OP JOU!!!!! Zullen we een test zien of niet??!??!!?!? Spannend!!!!!
Me: ik moet helaas werken tot 17 uur. Dat gevoel wat je hebt nu herken ik wel, dat had ik ook en een aantal dgn later teste ik posi hihi. Ik hoop ook echt dat jullie 3 deze maand gezellig aansluiten bij ons .
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH JOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD MOPPIEEEEE hihihihi
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Ben echt Zo Zo zo super blij voor je meid! Echt waar..... Jippie! Zo super leuk.... Hoop echt dat ik snel aan mag sluiten en we lekker samen kunnen zwangeren hihi. Geweldig, ben echt zo zo zooooooooooooooo blij voor je!!
WAUWWWWW!!!!! SUPER!!!!!!! wat een heerlijk bericht!!!!!! eindelijk weer wat positiefs!!!! Char jij bent de volgende!!!!!! Moppie nogmaals gefeliciteerd! * knuf *
thnks schatjes! charise, kom je samen met mij zwangeren mop!!????? @all, had 11 dpo al een lichte test en 13 dpo een duidelijkere dus wilde jullie verassen met een digi, bij deze dus! zal straks eens een mooie banner uitzoeken hahahaha oh en het mooie van het verhaal: ben 3 dagen na mijn eerste uitgerekend hahaha, nu duimen voor een meid zelfde seizoen en zelfde maat hihi ga zo gelijk even bellen naar vk
Ja lieverd, dolgraag!! Ik hoop echt dat ik ook mee mag gaan doen deze ronde! Oh dat word nog spannend dan, hopelijk word het niet op dezelfde dag dan. Enne vruchtbare periode dus dit. Hoor je vaker he? Dat sommige mensen bepaalde tijd van het jaar vruchtbaar(der) zijn, en dan zwanger raken.... Geweldig zeg! Ben echt zo blij voor je! En hoe ver ben je nu precies? Nouja zal het zo wel aan je banner zien! Ben echt blij. Maar dat wist je al he?!
Gefeliciteerd joy !!!!! Super leuk. Ejj enne dat verhaald van niet voor NOD testen was dus helemaal niet waar Heb jij trouwens ergens last van of voel je iets, naast het gevoel dat je zeker wist dat het raak was? Super fijn dat het nu gelukt is. Nu alleen charise en ik nog ja.....Maar daar heb ik ook wel vertrouwen in dat dat mag komen.
Ik hoop ook dat het snel mag lukken. Weet je ik ben nu al ruim een jaar gestopt met de pil. En ruim een half jaar zijn we echt gericht bezig met klussen, temperaturen, ovulatietesten e.d. Maar het voelt nog veel korter. De tijd gaat snel.... En nu ik aan de Clomid ben, heb ik pas echt een goede kans om zwanger te raken! En sneller, omdat de rondes voor mij ook wat korter worden. Als je natuurlijk 2 maanden met 1 ronde bezig bent is super lang. Dus nu hopelijk wat sneller geluk ook. En dat zou leuk zijn, want dan schelen Joy en ik maar een paar weken. En inderdaad me jij ook snel aansluiten hoor! Jij hebt een mooie cyclus en ook alweer even bezig. We gaan er voor he meid! In 2013 worden/zijn we allemaal mama!
ja charise. Jij hebt nu zeker een goede kans. En daar gaan we ook voor, iedereen zou ook voor jou duimen na zo'n lange tijd. Als je er in zit lijkt het allemaal maar langzaam te gaan maar toch gaat het heel snel. Ik ben ook alweer bijna een halfjaar gestopt. Ik ga even een stuk fietsen met de hond achterop haha. Lees straks weer mee.
Barbie is net bevallen van hun dochtertje Angelina... Weer een geruststelling als zij het kan kan iedereen het bevallen hahaahahahahahahahahaahahahahaha