Hihi dan had ik de naam toch goed gehoord! Leuk voor d'r hoor! Enne ik had een heeeele tijd geleden eens gedroomt dat ik zwanger was en zelf een klein echo apparaatje thuis had. Ik had er nooit van gehoord. Maar nu kwam ik er dus van de week achter dat dat echt bestaat! Volgens mij is een echo praktijk hier bij mij in de buurt de eerste die het heeft in Nederland. Maar dan kan je dat dus huren. Is wel duur volgens mij, 100 euro voor 24 uur las ik pas ergens. Maar je kan dus echo maken en dan kijken en dan de beelden op de computer zetten. Echt super gaaf! Dit is het: Echopraktijk Drechtsteden
Joy!!!!! Van harte meid, zulk nieuws kunnen we hier na gisteren wel gebruiken!! En @ iedereen: weer heel erg bedankt voor jullie medeleven, doet me echt goed! Vandaag heel de ochtend tot nu met m'n ouders doorgebracht.... effe bakkie gedaan en boodschappies gedaan..... lekker een beetje afleiding. Maar voel me echt super sterk, alsof ik de hele wereld aankan. Hopen dat ik deze instelling kan houden!!
Super Viv... Met jou instelling kom je er wel doorheen... zeker met alle steun van iedereen. Net even de link van joy doorgelezen maar er valt nog een hoop aan te doen hoor!!!! Nu heb ik zeker goede hoop voor jullie wondertje..... Zal een moeilijke periode worden na de geboorte maar daarna heeftie waarschijnlijk een normaal leven!! super!! even 16:00 afwachten.... Maar heb er volle vertrouwen in mop!! Wat fijn dat je de tijd met je ouders hebt doorgebracht... Ook hun zallen vreselijk geschrokken zijn! Was jij dat nou mop die uit rijswijk kwam? xxxxx
@ Minniii: Ja, ik kom uit Rijswijk. Dus om de hoek! Om 16:00 inderdaad de afspraak, maar weet niet of ik dan meteen hier online zal zijn. Sowieso in de avond laat ik nog wat meer weten hoor! Heb trouwens hier op zp iemand gevonden die nu 28 weken is en ook een kindje draagt met deze aandoening, haar kansen zijn 75-95%, dus erg hoog! Ik hoop uiteindelijk (zal nog wel wat weken onderzoek duren) ook op zo'n mooie uitslag. Maar fijn om ook met een lotgenootje te kunnen kletsen. Heb helaas ook van mijn moeder een geval vernomen (van haar collega) van een kindje waarbij na 22 weken zwangerschap het kindje is geboren omdat de kansen bijna nihil waren. Dus het kan echt waar 2 kanten op, we gaan het zien!
@ Viv...Ja het is echt even afwachten wat de onderzoeken dalijk uitwijzen... Laan we tot die tijd allemaal gewoon 100% positief zijn en van een goede uitslag uitgaan, want het kan nog alle kanten opgaan inderdaad. Welk ziekenhuis moet je dalijk heen schat? Sofiakinderziekenhuis??? Je zal nu vast daar ook moeten bevallen denk ik? Ik beval daar ook! Wie weet komen we elkaar tegen met de bevalling daar gaan we gewoon vanuit mop!!!!! Girlpower!!! xxxxx
Hahaha!! Ja, idd Girlpower!! Nu nog naar Voorburg, maar ik wordt 100% zeker doorverwezen naar Sofia. In Voorburg kunnen ze nu in ieder geval een betere diagnose stellen als bij de echopraktijk. Dus ben benieuwd..... het is erg spannend allemaal!
Ja precies Viv.... Wij gaan gewoon in Januari samen puffen en bevallen... Ik leg in het geboortehotel dat is ook daar.....!! En jou beebje komt gewoon ook pas in januari daar gaan we vanuit!!!! We eten samen beschuit met muisjes erna * knufff *!!!! Ik ben geboren in Voorburg.... Succes zo schat... Ik check zp vanaaf!!! kusssssssssssssssssss denk aan jullie!!!
niet helemaal waar, dit is de 1e ronde dat ik voor nod getest heb verder altijd erna of helemaal niet omdat ongi er al was maar door het temeraturen had ik nu perfect door wat wel of wat niet
viv, ben de hele dag druk maar zal aan je denken lieverd! heel veel succes! hier, 5 sept echo, mocht volgende week al komen maar vond ik zefl wat vroeg maar zij wilde het liever wel ivm lange cyclussen in verleden
Viv... Het is stipt 16:00 op mijn klok en ik denk aan je mop!!!! Ik duim op het positieve!!!!! kussssssss
Joy, wat super dat je al zo snel een echo krijgt! En ja volgende week is ook wel vroeg al, als je dan net 4/5 weken bent zie je ook niet veel. Staat je mooi zo'n banner meid. Enne Vivian, ik denk ook aan je!
Gefeliciteerd joy!!! Super nieuws zeg!! Geweldig wanneer ben je ong uitgerekend? Viv denk aan je xxxxxxxxx knuf
Lieverds! daar ben ik weer, was even druk met iedereen bellen, wat knuffels uitdelen, etc. Nou, waar zal ik eens beginnen...... ehm..... nou in ieder geval zit het hartje rechts en liggen de maag en de darmen ook in de borst. Waarschijnlijk ook een deel van de lever, maar daar zeiden ze verder niet zoveel over. Maandagmorgen krijg ik een vruchtwaterpunctie en daar wordt gezocht naar trisomie 13, 18 en 21 (net als met combinatietest, die ik dus niet heb gehad). Er is momenteel 50% kans op trisomie 13 of 18 (21 is down, verwachten ze niet). Als ons kindje één van die twee aandoeningen heeft is het niet levensvatbaar en wordt de bevalling opgewekt. Woesdag krijg ik daarvan de uitslag. Als dit niet het geval is gaan we donderdag naar het Sofia kinderziekenhuis voor verder onderzoek naar de ernst van de hernia. Dit is tot zover we weten.
Opnieuw ben ik sprakeloos en probeer ik wat neer te zetten.. Elke keer wil ik wat typen, maar toch haal ik het weer weg omdat ik niet echt weet wat ik moet neerzetten. Meis ik zoveel bewondering voor je kracht en hoop echt dat er geen van de 2 afwijkingen word gevonden en dat uiteraard de kansen hoog liggen voor jullie kleintje.. hebben ze gezegd hoe groot de kans is dat ze 13 of 18 vinden? Dit is voor jullie inderdaad een slopende tijd en ik hoop echt dat wij jullie hier doorheen kunnen slepen. Als je wil praten meis, lucht je hart,, ook daar zijn wij hier voor. Ik kan de juiste woorden niet vinden, maar hoop dat je snapt dat ook ik er voor je zal zijn meis.. Dikke knuffel
Jeej Vivian. Wat erg. Ik hoop ook voor je dat het niet de trisomie 13 of 18 is. Dit zullen moeilijke en lange dagen gaan worden. Ik weet ook niet heel goed wat te zeggen. Altijd moeilijk in deze situaties. In ieder geval heeeeel veel sterkte en je kan mag altijd hier je hart luchten als je het even niet trekt hoor.