Jee wat een verhalen zo in 1 keer. Dan valt het bij mij nog mee @ Minii, heel fijn dat hij overal bovenop is gekrabbeld. Hopelijk blijft het zo goed met hem gaan en kan hij heerlijk van zijn kleinzoon genieten. @ Charise, Jammer dat het contact met je vader zo weinig is. Maar inderdaad, leven met een psychische aandoening is ook heel lastig. En over de echo, inderdaad balen dat het eitje niet verder is gegroeit. Hopelijk dinsdag wel vooruitgang. En ik zou als ik jou was ook eens navragen van die ene eierstok, als ze die nu al 4 keer niet kunnen vinden is wel apart. @ Sher, Pff wat een heftige jeugd heb je gehad. Heb je het wel een plekje kunnen geven? Dat is echt niet niks. En super kanp van je man dat hij van zijn verslaving af is. En van joiu dat je hem al die tijd ehbt kunnen steunen. Hopelijk komen er nu mooiere tijden aan voor jullie 3.
Jeetje Sher... Dat is inderdaad ook mega heftig!!!!! Wat naar voor je zeg.. Poefff heb even geen woorden. ja zijn echt mega rot dingen... Mijn vader is toen ik 13 was ook na 2 dagen bewusteloos in zijn auto terug gevonden op een industrie terein... 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en gelukkig erboven op gekomen. Deze rot periode`s moeten we achter ons laten mop! heel moeilijk ook weer want als ik me vader niet te pakken krijg via de telefoon raak ik al in paniek en rij ik naar ze huis! hahaha Op naar 7 goede jaren voor ons Sher!!!
Ik probeer het elke dag weer een beetje meer een plekje te geven, heb daarvoor wel nog steeds gesprekken etc, maar we gaan de goede kant op.
Die angst zal ons helaas altijd achtervolgen, maar maakt ons ook sterker. En inderdaad laat die mooie jaren maar komen !!
Nou zeg! Wat een verhalen!! @ Minniii: Wat super van je vader zeg, maar wat een verhaal! Nu inderdaad 7 (en nog veel meer natuurlijk) superjaren voor jullie!! @ Char: meid, wat vervelend..... ik hoop dat de volgende echo weer beter is en een mooi groot ei te zien is. @ Sher: Jeetje, wat heavy zeg! Dat is toch niet normaal zo'n jeugd? Gelukkig dat nu alles op een goed spoor zit! @ iedereen: nou zo te zien heeft iedereen moeilijke tijden gekend.... die van mij is nu gaande..... RESPECT voor jullie allemaal!!
Nou inderdaad Viv... wij zullen je met alle liefde door je moeilijke periode heen proberen te trekken!! Gaat je zeker lukken met jou Girlpower!! Je staat er niet alleen voor mop!!! Ik heb zeker ook diep RESPECT voor jou!!
We all stand together is this moment of life... We zullen jou hier ook doorheen proberen te slepen meis! <3
@sher, aantal dingen wist ik al, sommige dingen niet, komt wel goed schat! weet zo 1,2,3 ook niet wat te zeggen @minnii, wauw dat is fijn zeg van papa!! @char, hoop dat je eitje heel snel en heel hard gaat groeien! @viv, druk op het werk vandaag?? tot hoelaat moet je? @me, hier ook weinig te melden qua verhalen @hier, weinig problemen gehad, behalve dezelfde als die sher heeft met zogenaamde "vrienden" bla bla bla net op kraambezoek geweest, ik ben verliefd!!! ♥ wat een inimini hummeltje is dat weer zeg onvoorstelbaar!!
Jullie hoeven er ook niks op te zeggen hoor meiden . Het is tenslotte allemaal gebeurd en kan het (helaas) ook niet terug draaien, nu gaat het beter met me en leef ik een leven zoals ik dat graag zou willen. Tuurlijk kunnen er dingen beter, maar we genieten nog steeds elke dag . En ja die zogenaamde vrienden om ons heen Joy, ach dat zal toch altijd wel zo blijven. Pure vriendschappen zijn moeilijk te vinden helaas!
gaan jullie eten meiden?? wil vanavond eens iets anders dan aardappels vlees en groente maar gisteren patat op dus wat nu??
Mijn man ook haha, die eet dan zo bijna een heel brood weg hahaha. Maar we gebruiken zowel wit als bruin brood. En daarnaast heb ik altijd nog soepie enzo erbij
@ Joy: ik mag zelf bepalen..... normaal werk ik niet eens op vrijdag! Maar sowieso laten ze me nu heel erg vrij. Ik geef gewoon aan wanneer ik kom werken.... en mag altijd weer weg ook. Dus heel fijn houden ze rekening met me. Maar het gaat goed hoor! Maar ga wel lekker over een uurtje naar huis hoor!! Of tenminste.... effe kijken waarheen.... misschien langs schoonzusje. @ eten: Hmmm.... goed vraag.... Ga ik ook nog effe over nadenken!!
Wij eten macaroni. Niet heel bijzonder maar ik heb echt een hekel aan koken. Dus veel spannends is het bij ons nooit.
Jeetje Sher, wat heftig allemaal! En ik heb echt respect voor je! Je bent een prachtige en sterke meid, en ik weet zeker dat je moeder trots op je zou zijn! Ja iedereen maakt dingen mee in het leven. Mijn ouders zijn dan gescheiden toen ik jong was. M'n moeder toen zwanger. Maar ja ik heb vaak genoeg gezien hoe mijn vader mijn moeder mishandelde. En mijn vader hield meer van mijn ene broertje dan van mij. Mijn vader is opnieuw getrouwd geweest en ik vond mijn stiefmoeder, broertje en zusje echt super lief. Nou toen met 15 jaar geen contact meer. Omdat ik toen weer in de situatie zat waarin mijn vader mijn stiefmoeder in elkaar sloeg. Nou dat wil je niet mee maken. Verschrikkelijk. Mijn vader is heel manipulatief en echt een psychopaat! Toen 5 jaar later hoorde we dat hij opgenomen was in het ziekenhuis met een bloedpropje in zijn been, operatie, hart was slecht. Hartstilstand, hersenbloeding alles in 1 x. Half uur gereanimeerd. Ze wilden bijna stoppen en toen kwam hij bij. In coma gebracht, onderkoelt, voor betere kansen. Zijn been (met bloedpropje) is onder de knie geamputeerd. En uiteindelijk is hij er helemaal boven op gekomen, wat voor iedereen een wonder was. Hij kwam bij en hij leek gehandicapt. Hij kon niet praten, begreep niets van de wereld, hij moest alles opnieuw leren. En na revalidatie van ruim een jaar is hij naar huis gegaan. En ja nu als mensen hem zien vind iedereen hem een lieve man. Hij komt ook vriendelijk over. Maar ondertussen als je hem kent.... Ja en toch... heb ik echt medelijden met hem! Maar dit alles heeft er voor gezorgd dat ik een hele sterke band met mijn moeder heb! Zie haar elke week, ook nu ze verder weg woont, en bel haar regelmatig. En verder heb ik gewoon een superleuk leven hoor! Haha En een superlieve vent, en jullie ook allemaal hoop ik. Wel leuk zo'n hecht clubje waar we alles kunnen bespreken!
@viv, oh das wel lekker dat je het zelf kan bepalen wat voor soort werk doe je dan? @me, ook heel lekker macaroni! maar mijn man lust geen pasta
Zo Char dat is ook niet niks, lijkt me ook echt vreselijk om in een gezin op te groeien waarbij zoveel geweld plaatsvind. En dat je met hem te doen hebt is niet onmenselijk, dat betekend dat je een hart hebt!! Ikzelf heb ook in een relatie gezeten waarbij geweld plaatsvond en dat was indd geen pretje. Uiteindelijk is alles goed gekomen en leef ik nu een rustiger leven. Vaak heb ik gedacht, waar heb ik dit allemaal aan te danken, maar op het moment dat mijn kleine even in coma lag en we hoorde dat hij suikerziekte had, op dat moment werden mijn ogen voorgoed geopend en wist ik dat ik moest vechten zonder ooit op te geven voor de mooie dingen in het leven. Uiteraard duikt 'angst' ook nog steeds vaak op, maar we leven een leven met de dag en genieten van alle mooie dingen in het leven.
Oh Joy, vergeet ik helemaal op jou te reageren! Ik vind ook altijd ZO rot om te bedenken wat we nu weer moeten eten haha. Maar hier word het denk ik pita broodjes met shoarma of gyros vlees. Lekker! Stampot andijvie kan het evt. ook nog worden, maar denk toch het eerste. Gisteren hebben we sperziebonen, met een kip/sate schnitzel op, man met gebakken aardappeltjes erbij en ik met zilvervliesrijst en champignons. (Ik wil zo min mogelijk koolhydraten eten, hopelijk val ik dan nog wat af haha). Zondag eten we tosti's. Want dan komt schoonzusje met haar zoontje (ons neefje dus) van 5 langs. En zij is vegetarisch en neefje een slechte eter. En maandag word het dan McDonalds! Verder heb ik van de week iets lekkers op. Gehakt rullen met (evt.) uitje er door en knoflook teentje. Kaneel er door en beetje peper. Sperziebonen koken. Dan in een ovenschaal (ingevette) doen. Eerst gehakt, dan sperziebonen. Dan wat reepjes Chorizo er over heen dan wat oregano erover. Dan plakjes tomaat (voor mijn man hou ik die weg, omdat die er niet van houdt, dus ene helft wel, andere helft niet), en dan geraspte kaas. En dan 30 min in de oven op 200 graden. Je kan het zo eten, of er nog aardappels of rijst of iets bij doen natuurlijk. Het is erg lekker!
@charise, wow klinkt heerlijk zeg die ovenschotel! ik heb echt geen idee, straks me mannetje maar bellen wat hij in gedachten heeft @hier, heb net even de vk gebeld, klikte totaal niet met 1 van hun, dus heb net bij de ander even mijn zorgen geuit over mijn zowiezo laatste zwangerschap, ze zat in bespreking maar toen ze hoordde dat ik het was heeft ze even pauze genomen blijkbaar heb ik indruk gemaakt 2,5 jaar terug hihi, als ze straks thuis is zou ze me terug bellen zodat we even rustig konden praten to be continued