We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Yeahh Joy:D, stay positive...

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zoo ik heb even de strijk gedaan. Haha, het is echt een zooi hier in huis dus moet zo langzaam wel het een en ander doen.

Verder, het is wel allemaal iets met de papa's hier:p. Ik zei al bij mij valt t allemaal wel mee. Mijn vader woont in het buitenland dus zie ik 1 keer in het jaar of 2 jaar. Ik heb het meeste contact met hem ( 1 keer in de maand kort gesprek op msn) maar mijn zus helemaal niet (door ruzie) en mijn broertje en zusje heeeeeel af en toe. Hij laat zelf ook wenig horen. Ik ben afgelopen jaar wel nog 3 weken bij hem geweest omdat hij in oktober te horen heeft gekregen dat hij leukemie heeft. Hoe het verder gaat lopen is de vraag.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat een heftige verhalen allemaal!

Vanacht gedroomd dat we met dit hele clubje op vakantie waren haha echt heel raar zonder mannen en we kwamen allemaal terug met een gezonde baby, stel verse vaders stond ons weer op te wachten op Schiphol wat iemand wel niet kan dromen hè

Koffers hier ingepakt vertrek vanavond om 12 uur vlieg namelijk om 04:15 lekkere tijd haha probeer Wifi te vinden daar! Viv ik denk aan je! Tot over 8 dagen meiden! Take care allemaal

Xxxxxx dikke knuf

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@me, opruimse!!

@mariah, fijne vakantie meis geniet ervan!!

@hier, vk gebeld en heb nu 4 sept mijn afspraak bij mijn favo vk, afgesproken dat ik 9 van de 10 controles bij haar heb dus dat is wel prettig, ik is blij!

vanavond avondje op de bank met mijn mannetje! the voice :D

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Goed zo Joy:D:D!!

Mariahh fijne vakantie meis! Waar ga je naartoe??:)

Ik ga ook tvoh kijken, moet opletten of ik mijn schoonzus zie haha.. Die komt 1 van de afleveringen op tv met haar 2 vriendinnen.

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ eten: is soep met brood geworden... lekker makkelijk

@ me: Altijd weer lekker die strijk weg... hier ook een achterstandje met de was.... doen we van het weekend wel weer inhalen..
    Jeetje, ook al zo'n bijzonder verhaal met de familie.

@Mariahh: Dankjewel meis... Jij een hele fijn vakantie!!

@ Joy: Super dat je nu een aardige verloskundige hebt waarmee het klikt! Ik wist trouwens niet dat vanaaf de voice al zou beginnen, bedankt.... Ga ik nu ook kijken!! Vriend moet ik zo nog even dwingen naar rtl4 te zappen, haha!!

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    dames, wat een heftige dingen hebben jullie allemaal meegemaakt.
    kan niet op iedereen persoonlijk reageren want typ met de telefoon.

hier gelukkig niets van dat meegemaakt.
    mijn vader is beroepsmilitear. werd vaak uitgzonden dus vroeger een mindere band met hem. dit is nu gelukkig helemaal bijgetrokken.
    daardoor is hij een paar jaar trug in een soort identiteitscrises geraakt en is hij vreemd gegaan. gelukkig is bijna meteen naja met behulp van therapie met mijn ouders alles weer goed gekomen.

zelf ben ik alleen op de middelbare school heel erg gepest. ze hebben alles gedaan wat je maar verzinnen kon. gelukkig ging het op het mbo beter. ik kreeg nieuwe vriendinnen en een vriendje.
    hij maakte het toen uit want hij was niet meer verliefd. kan gebeuren.
    ik had nog hoop dat t goed kwam. een goed vriendin van ons allebei heeft toen ernorm tussen ons lopen stoken waardoor de hele vrienden groep tegen me was. een tijdje later liep dat meisje met mn ex.
    ik zat er toen zo door heen dat ik therapie heb gehad en een tijdje bij mn oom heb gewoond. een beetje afgesloten van de buiten wereld.
    door al dat gepest heb ik later een borstvergroting laten doen.
    hierna heb ik meer zelfvertrouwen gekregen en is alles langzaam beter gegaan.
    nu voel ik me lekker in mn vel en kan helemaal mezelf zijn.
    toch heeft dit alles wel zijn sporen achter gelaten.

maar zoals ik in die jaren heb geleerd is dat deze gebeurtenissen me hebben gemaakt tot de persoon die ik nu ben en daar ben ik trots op.
    ik hoop dat jullie dit ook zo bij jezelr kunnen zien.

hier is nu de kermis begonnen dus ben weinig aanwezig.
    zal een ander soort kermis worden dus ben benieuwd.
    denk dat ik er weinig aan vind hahaha. hebben vd vrienden.net een videocamera gekregen. erg leuk.

fijne avond

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Bij ons is het uiteindelijk ook wat anders geworden kwa eten.

Ik had romige tomatencremesoep en mosterdsoep met stokbrood en kruigenboter. De mosterdsoep wat alleen echt niet te eten hahahaha BLEGHHH.

Daarnaast heb ik toch even een vraagje, misschien dat jullie er ook last van hebben.. Sorry als het een beetje vies klinkt, maar wil toch weten wat het is.

Sinds een aantal dagen heb ik weer wat last van afscheiding, daarnaast soms ook een soort van slijmstukjes. Ik vergelijk het maar met: vroeger op school maakte ik lijmpropjes met vingers (herkennen jullie dat ) het lijkt op wat dikker slijm.. Zo ziet het er een beetje uit. Ik heb verder geen last bij plassen ofzo, maar vraag me wel af wat die slijmstukjes zijn.....

Lekker zo onder het stukje van wat ik gegeten heb hahaha

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

allemaal lekker gegeten?
    Wat heb je uiteindelijk gegeten Joy?
    Enne fijn dat je naar die leuke VK kan.

Kijk hier ook een beetje naar the voice, maar ga nu zo lekker mijn bed in. Morgen weer vroeg op voor een dagdienst! Helemaal geen zin, maarja het moet he?!
    Zondag ook dagdienst en dan komt mijn schoonzusje en neefje.
    Maandag school en dan naar de Primark met mijn schoonzusje. :D
    Dinsdag weer de nacht in, dus overdag lekker thuis, en schoonzusje naar huis en ik 's middags weer echo.

Fijne avond meiden en fijn weekend!

Mariahh, fijne vakantie trouwens!! Enne leuke droom:p

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Welke Primark ga je Char??? Ik ga waarschijnlijk ook hahahaha

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    sher, ik heb dat ook. van die stukjes en t is wat dikker en ruikt ook sterker.
    ook ruikt mijn urine al n hele tijd sterker. iemand die dit herkend?

trug van de eerste aaf kermis. het gaat nog wel even door en daarna id kroeg.
    hier wordt kermis echt best goed gevierd. net als in t zuiden ws de carnaval.
    niet drinken ging best goed. heb me wel vermaakt.
    kreeg alleen op een gegeven moment last vd buik daarom maar gegaan.
    morgenvroeg om half 10 nl al weer paraat staan.

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    er is ook weer een topic geopend waar veel.discussie uit voort komt.
    iemand die niet wie de vader is. als je toch sommige verhalen reacties leest.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Kell ik ga naar rotterdam!
    S middags, eerst naar school die staat vlakbij t treinstation.

Ik ga aan t werk! Geen zin hihi.
    Hopen dat t snel 4 uur is!

Xx

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hai dames!

@afscheiding heel normaal had ik bij mijn eerste ook

@eten, het was mc donalds geworden whuahahha

@hier, hele dag al lekker in huis aan het rommelen, mannetje onze slaapkamer af geverfd en ik de oude babykamer helemaal opgeruimd dat was inmiddels een opslagplaats geworden :) kon er niet eens meer lopen hihi

dus hele dag bezig met kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden e/of opgeruimd moeten worden die altijd maar blijven liggen je kent het vast wel! althans dat hoop ik anders ben ik de enige sloddervos whuahhaa

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kell, heb net topic gelezen en ik vind de reacties meer dan terecht!!! geloof er ook geen snars van hele verhaal is fake ;)

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden!

@ Joy: lekker zo'n opruimdagje! Hier geen zin in hoor, haha!! Misschien morgen de was maar eens doen. Vanavond lekker bij vrienden eten en nu de middag lekker lui op de bank :)

@ afscheiding: ik let er niet zoveel op, maar heb wel vaak een wit spoor in m'n onderbroekje ;-S Hihi!

@ fake topic: waar kan ik die vinden dan?

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ha Dames,
    Hier ook gewerkt vandaag. Mag nog tm woensdag. Mooi wat afleiding. Het is wel lekker rustig op het werk.
    Vriend gaat vanavond op stap dus ik ben alleen.
    Verder weinig te melden. Zit nu op 7 DPO en mijn borsten zijn wat pijnlijk. Die buikpijn die ik van de week had heb ik maar 2 dagen gehad (op 4 en 5 DPO) Nu nergens meer last van. Ben heel benieuwd. Verwacht zaterdag of mij menstruatie, of niet haha.

Vraagje aan Joy, had jij nou ergens last van of geen symtomen?
    Andere dames, merkte jullie al iets voordat je positief teste?

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Spannend me!! Op de helft van het wachtbankje!!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik ben ook benieuwd naar het topic.
    Waar kan ik het vinden? Hoe heet het? En onder welk kopje staat het?

Hier hele dag gewerkt. Ben wel beetje moe, ook al was het lastig.
    Morgen ook weer werken. En dan komt schoonzusje van 23, met haar zoontje van 5 logeren t/m dinsdag.

Wij gaan lekker pizza eten.
    Jullie nog plannen voor dit weekend?

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb ook pizza gegeten. Mijn vriend zou koken omdat ik moest werken. Maar hij belde om half 6 dat ie rond een uur of 7 wel even thuis zou zijn en de vraag wat we dan aten. Ik zo dat weet ik niet, jij zou koken. Oh shit vergeten zegt ie. Ik zeg ja ik barst nu al van de honger ga niet wachten, dus heb maar een halve pizza in de oven gemaakt. Nu ook een moeheid aanval haha.

Lekker tv kijken en vroeg naar bed is mijn planning. Wekker gaat ook weer om 6.15.

Deel Deze Pagina