Me, we zitten in hetzelfde schuitje dus, alleen was mijn man dan gewoon thuis en wou hij graag pizza eten. Mijn wekker gaat morgen ook om 06.15 uur, dus ook hier een rustig avondje en lekker tv kijken, en vroeg naar bed. Heerlijk. Ben alleen nog wel erg benieuwd naar het topic dames, welk topic was het?
Thanks kell, heb het gevonden. Vaag topic inderdaad. Geloof het ook niet helemaal denk ik zo. Ook omdat je niets meer hoort op een gegeven moment. Ook al zou het wel waar zijn kom je toch reageren dat het wel zo is. En al zou het wel waar zijn is ze ook stom bezig geweest hihi. Ik kijk nu naar TLC, over drieling die doof en blind is. Is met 24 weken geboren! Echt vroeg. Sowieso bijzonder dat ze nog leven.
drukke dag gehad hier, heerlijk gerommeld! slaapkamer zijn de muren klaar, dus aankleding kan beginnen! @me, nergens last van gehad, toen niet en nu ook niet @hier, zo naar bed, morgen dagje uit met zp members
Lijkt me echt leuk om elkaar te ontmoeten! Moet ik wel in wat rustiger vaarwater zitten...... maar dat komt ook wel weer. @ vanavond: gezellig bij vrienden geweest, hebben veel gekletst en gelachen. En lekker tapa's gegeten. @ Joy: veel plezier morgen! @ Me en Char: werkse morgen! XXXX
joy, das wel lastig jah. de ene bevalt nl al in dec. volgens mij en tot nu toe jij als laatstr. en charise en me moeten nog volgen dus als je na al die bevalling wil dan zijn we dus een jaar verder. vind t leuker als het eerder is. vind het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zwanger is.
Jullie hoeven niet te wachten tot ik bevallen ben hoor hihi. Als ik zwanger ben is ook goed. Niet zwanger ook haha! Dus ik zeg DOEN!! Weet niet wat een handige locatie is?
ja daarom haha vind ook gewoon dat we moeten doen. ander kunnen we lang wachten hahha. tja locatie. weet zo niet waar iedereen vandaan komt. 3e dag kermis aangebroken alleen nu zeikweer, bah
Hee meiden, Vandaag en gisteren best veel krampjes en steekjes in onderbuik gehad. Nu net had ik MEGAVEEL eggwhite slijmverlies. Snap er niets van. Zou ik dan toch links een ei hebben gehad? Want ei kan toch niet in 2 dagen ineens zoveel groeien dat ie springt?? Baal nu dat we gisteravond niet geklust hebben. Nu is schoonzus er dus kan m ook niet mee naar boven sleuren hihi. Nou hopelijk vanavond, en is t niet te laat. Duimen jullie voor me, deze ronde???!!?!!?! Xx
Tuurlijk duimen we mee. Ben benieuwd. Ik weet niet of een ei zo snel kan groeien haha. Jammer dat je nu inderdaad niet ff hem mee kan nemen. Hier een zware nacht gehad. Vriend was met vrienden in onze bar (onze berging hebben we verbouwd tot bar) en gingen daarna opstap. Ip prima want ik heb geen last van hen als ze daar zitten maar ze hadden een taxi gebeld en die belde heel leuk aan, ik om 12uur klaar wakker. Hond over de zeik, heeft kwartier geblaft, ben er toen maar uit gegaan, hij was helemaal door het dolle heen. Ik even bij hem gezeten en trug naar bed, heeft hij nog 10 min zitten piepen. Zo zielig maarja. Toen wel weer geslapen. Vriend en vrienden kwamen terug van stappen en sliepen ook daar in de bar, maar er is geen wc dus elke keer kwam er iemand plassen. Nooit geen probleem, maar nu was de hond al zo op zn hoede door die bel midden de nacht, dus elke keer als er iemand binnen kwam hetzelfde verhaal, en kon ik er weer uit. Heel fijn. Maarja heb het ook weer overleeft. Nu lekker thuis van het werk en weer een avondje niks. Jullie nog plannen?
Tuurlijk duim ik mee Char!!! Vervelend nachtje heb jij dus gehad me:S. Hopelijk vanavond een betere nacht. Ik heb vandaag niet zo heel veel gedaan helaas.. Beetje boodschappen gedaan, babykleertjes en toebehoren uitgezocht. Slaapkamers schoongemaakt en nog paar saaie dingen haha. Manlief heeft de beneden verdieping gepoetst en nu eten koken. Wij eten vandaag geb. aardappels, verse sperziboontjes met sausje en een runderghaktburger. Wat eten jullie???
ik eet pizza. vriend komt even lief terug vd kermis om samen te eten. kermis dag 3 was voor mij erg kort. heb n dipdag. erg last vd rug en doodmoe. vnaaf lekker op de bank met de net 5 film
pizza was lekker. had alleen die met mozarella gekocht dus moest weer ff op internet kijken. eeeeuh time travelers wife komt er op. heb dat boek al eens gelezen en dat boek was erg mooi. nu say yes to the dress ook geweldig. al die mooie jurken, alleen sommige families
Ik zit nu even lekker op de bank, ben de hele tijd in de weer met schoonmaken, opruimen, spullen verplaatsen en ga zo maar door haha. Heb ff geen rust in mn kont
hai! was ik weer, onwijs leuke dag gehad! ik ga me even aanmelden voor de club en dan doe ik daar wel even eea neerzetten ivm meeting voor ons clubje @charise, duim mee hoor lieverd! maar is dat niet je ei van rechts dan? @me, balen van je nacht zeg! @sher, hier gewoon een broodje @hier, licht bloedverlies, het zal toch niet he