Huhhhh Joy wat lees ik nu???? nee toch... Jeetje dat had ik echt niet verwacht!! Is er nog een klein beetje hoop dat het wel goed blijft gaan? @ Viv.... Hoop dat alles goed is gegaan!??? @ Hier, veder alles goed... Vrijdag avond de eerste schoentjes gehad voor de kleine man... Helemaal verliefd hahahaaha xxxxx
nee voor mijn gevoel is de hoop weg, ik wacht tot 4 sept dan heb ik pas definitief een ja of nee, maar ik ga uit van een nee, zoals ik al zei het was ook te mooi om waar te zijn met uitgerekende datum etc begint nu te beseffen dat het over is, hoeft natuurlijk niet maar zo voelt het wel, heb geen krampen geen stolsels dus gewoon stilletjes verlaten denk ik dan maar, manlief was zo blij ken wel janken zo leuk vond ik het voor hem, ook voor mezelf natuurlijk maar toen ik zijn gezicht zag glunderen bij de positieve digi dat doet zoveel met je dat het nu pas tot me doordringt dat ik hem teleur stel, vanmorgen gaf hij me een dikke knuffel en zei het komt wel goed lieverd, we gaan er gewoon voor, onze tijd komt wel
Ahh Moppie, Ja ik snap je volkomen... Maar jij stelt hem niet teleur he schat.... Je kan hier helemaal niks aan doen!!!!! Al snap ik wat je bedoeld. Net wat je mannetje al zei vanmorgen! het komt goed en jullie mooie baby-tje komt er hoe dan ook..... Jeetje wel moeilijk nog tot 4 september te moeten wachten!? kan je niet nu al testen? want als het mis is dan moet je test toch al lichter zijn dan de vorige? Klote allemaal zeg.... pffff ***KNUF*** voor jou!!!
hcg blijft hangen dus heeft geen nut nee snap ik maar dit is al de 3e x dan, en dit keer was ik zo heilig overtuigd dat ik hem verasde met de digi, inplaats van een licht posi kv 2v5 hij zei nog zodra jij een digitale heb ben ik pas blij, nou dat hadden we ook, afwachten dus maar ben erg benieuwd hoe het met viv gegaan is
Ja idd... Ik snap je ook heel goed... zeker omdat het al de 3e keer is. Hoe kunnen ze dan nakijken of het een mk is of dat het er nog is? alleen via bloed? of met een echo? Ja ben ook super benieuwd naar viv!!
ze gaat dmv echo kijken of alles schoon is, geen vruchtzakje dat soort dingen, maar had net volle tampon met helderrood, dus ik zeg einde oefening, ronde 8 in! *zeg ik heel stoer, maar ondertussen *
@ Joy: Meid, wat een PIEP-zooi!!!! Kan niet anders zeggen..... Je krijgt van mij een lekkere dikke virtuele knuffel!! *HUGGGIE* @ primark: nog nooit geweest..... moet ik dus maar eens gaan doen! @ hier: nou vanmorgen op 3 plekken prikken gehad..... in m'n buik, m'n bil en m'n arm. Buik voor vruchtwaterpunctie, bil voor resusfactor (ik heb negatief bloed) en in arm bloed prikken voor DNA test..... die laatste moest mijn vriend ook.... oef wat was hij zenuwachtig zeg! Kreeg helemaal de kriebels van hem bij de vurchtwaterpunctie! Woensdag na 16:00 worden we gebeld door de dokter met de uitslag van trisomie 13, 18 en 21. Echt spannend!! En nog zo lang wachten! We mogen na dat telefoongesprek beslissen of we die middag nog langs willen komen om met haar te praten, dus dat is wel fijn.
dank je wel viv, voor jou een grotere knuffel lieverd! spannende dagen voor jou! ik ga heel hard duimen en brand een extra kaarsje!
Nee hoor meid, jij krijgt net zo'n lekker dikke knuffel hoor!! Ja, zeker spannend..... pffff.... ik sta nog steeds van mijn eigen girlpower te kijken! Maar ben er wel heel blij mee! Ik wil niet eventuele beslissingen die we moeten maken teveel laten leiden door emoties. Gevoel is natuurlijk wel belangrijk, maar als je te emotioneel bent, kun je niet meer helder denken.... Deze dagen zullen wel super traag gaan..... maar ja.... met je druk maken heb je de uitslag niet eerder..... dus..... Ohhh... en bedankt voor je extra kaarsje!!
heb echt diep respect voor jou viv! zat de hele ochtend in tranen en dacht dit is niets vergeleken bij viv, en als jij zo positief kan blijven waarom zit ik dan in een dip? dus heb mezelf een schup onder me kont gegeven en ga nu lekker mijn huisje soppen, en even wat schilderen!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Viv.... Ben blij voor je dat het achter de rug is mop die vervelende onderzoeken.... Deed zeker wel zeer die punctie? Nu hopen dat het snel woensdag is en een goede uitslag is!! @ Joy.... Ahhh mop!!! wat naar allemaal zeg... geeft echt niks hoor dat je even lekker een potje heb zitten janken vanmorgen.... Is toch normaal..... Goed van jezelf dat je jezelf een schup onder je kond hebt gegeven want je moet niet in je dip blijven hangen.... Maar een traan laten is geen schande schatje..... Het geluk was van korte duur.... Vind het zo onwerkelijk... Hoe het kan he.... Rot natuur.... Konden we maar meekijken van binnen wat er dan fout ging he.... Hele dikke knuffel voor jullie beide!!!! xxxxx
Joy: ik had je natuurlijk al gesprokken en vind het ook heel erg naar voor jullie !! Blijf uiteraard hopen voor jullie!! Als je wil praten meis, kan je me altijd aanspreken he!! Viv: Ook voor jou geld dat, snap dat je misschien niet altijd zin hebt om erover te praten, maar mocht het nodig zijn... i'm here! Me: Hier in Almere word de primark rond oktober geopend als het goed is, de buitenkant is al helemaal klaar . Kan niet wachten haha, manlief bouwt eraan mee en zegt elke keer ja bijna bijna, mjaa duurd zo lang! Hier: Vandaag naar de gyn geweest en hij was er 100% van overtuigd dat het een meisje is, hij zei als ik m'n geld ervoor moest inzetten dan zeg ik een meid. Daarnaast vertelde hij mij, dat hij toch wil dat ik naar de neuroloog ga, omdat er GEEN duidelijke oorzaak is van het flauwvallen. Dus a.s woensdag ochtend kan ik daar terrecht. Gister avond was ik even in een dipje, ik bedoel ben de afgelopen dagen erg bezig met veel vervelende dingen van mensen om me heen, op de 1 of andere manier sla ik dat toch onbewust echt op en blijft het door m'n hoofd spoken. Zou al die mensen zo graag willen helpen, mjaa je hebt nergens macht over! Weet ook wel dat ik er niet teveel om moet stressen, mjaa is toch vervelend voor iedereen dat er zoveel nare dingen gebeuren. Hoop dat voor iedereen het zonnetje weer snel gaat schijnen! Dat geld natuurlijk ook voor jullie allemaal lieverds!!
@ Minniii: die vruchtwaterpunctie was niet fijn..... maar ook niet heel erg pijnlijk ofzo hoor! Wel raar dat mijn baby'tje daar in rondzwemt. @ Joy: Ja, dat is natuurlijk wel waarom het niet doorzet..... maar ja... het blijft niet leuk en omdat het niet de eerste keer is wordt je vast ook ongerust. @ sher: Oh ja, ik dacht al dat de neuroloog daarvoor zou zijn... spannend meis.... hopelijk vinden ze geen rare dingen! Wel fijn dat je snel terecht kan. @ sher en druk maken over anderen: Niet te veel doen hoor! Je kunt er voor die mensen zijn, maar je moet je er niet door leeg laten zuigen. Daar schieten die mensen in je omgeving niks mee op, maar jij al helemaal niet! Geniet van de dingen die bij jou wel goed gaan meissie.... en wees extra dankbaar!! Komt goed met je XXXXX @ hier: lekker tukkie gedaan..... ben gewoon ook nog een zwangere vrouw die af en toe een extra slapie nodig heeft!
Joy, Wat ontzettend klote meid. Ik had zo gehoopt dat alles goed zou gaan! Het is zo oneerlijk. Natuurlijk als je het positief wil bekijken is het goed dat je lichaam een selectie maakt tussen welke kindjes goed zijn en welke niet. Maar dat maakt het niet minder moeilijk. Ook de duur van de zwangerschap niet. Mensen kunnen er zo rot over doen, ach je was maar zoveel weken. Maar qua gevoel maakt het niet uit. Zodra je weet dat er een kindje op komst is, vooral nu je zo zeker er van bent, dan maak je plannen en je stelt je er op in. Alles word ineens weg gevaagd door dit. En dan kan het wel "maar" zo klein zijn, voor je gevoel doet dat er niet toe. Ben er voor je schat! Hoop natuurlijk dat het gewoon goed blijft gaan. Of een soort vanishing twin. Dat het een tweeling was en je alsnog zwanger bent van een kleintje. Ik duim voor je lieverd!! Vivian, ook heftig zeg al die onderzoeken. Aanstaande woensdag al uitslag? Snap dat het voor jullie een eeuwigheid is, maar vind het toch best snel, dacht altijd dat daar minimaal een week over heen ging! Ik duim voor jullie dat er geen chromosoom afwijking gevonden word! Sterkte lieverd, vind het echt heel erg!! Nou hier lekker geshopt bij de primark.... Ja klinkt zo stom om te zeggen na al die rot berichten. Erg leuke dingen gekocht. Alleen wou dus korte broeken, maar zoals ik ook al wel een beetje had verwacht, hadden ze die dus niet meer haha. Ben echt moe nu!! Morgenmiddag weer een echo, ben echt benieuwd. Xx
@ char: Heerlijk geshopt! is juist fijn te lezen na al die rotberichten! Ik hoop heel hard dat je na morgenmiddag ook met mooi nieuws komt!! Die uitslag van die 3 chromosomen is eigenlijk ook megasnel hoor! Maar alles lijkt nu inderdaad een eeuwigheid te duren. Normaal gaat de tijd TE snel en met dit soort dingen gaat de tijd gewoon altijd TE langzaam. Maar de maandag is alweer bijna om.... De rest van de uitslagen komen na 10 tot 14 dagen.