meiden, heb net ook al in de andere club gezegd, vind jullie woorden onwijs lief maar verwerk het toch op eigen manier, ben dus eigenlijk wel klaar met alle zielige berichtjes that's life en life goes on @charise, was het verder wel leuk bij de primark?? @sher, niet teveel problemen van een ander aantrekken meis, dat maakt je zo moe, been there done that! ik doe het niet meer behalve nu bij viv merk ik dat ik me wat laat gaan en het mee neem zodra ik de pc afsluit @me, weet niet of je er behoefte aan hebt maar als je het leuk vind kun je ons misschien toevoegen op fb zodat we een gezicht bij je kunnen plaatsen? word niks gezegd over zp hoor! dat is prive!
Hier merk ik het ook hoor dat ik het mee neem als ik de pc afsluit.. Denk dat het komt doordat we best close zijn hier samen in ons kleine clubje! En aan de andere kant is het ook een fijn gevoel dat we aardig wat dingen kunnen delen samen, waaronder onze gevoelens. En indd denk ik dat we ook onze positieve dingen hier moeten blijven melden, zodat we niet alleen maar bezig zijn met de negatieve dingen om ons heen. Dan raken we allemaal een beetje down van. Maar uiteraard wel fijn dat een ieder van ons troostbare woorden heeft voor een ander. Wat hebben jullie gegeten dames?? Ik had voor de heren broodjes shoarma met salades gemaakt en zelf had ik niet zo heel veel trek. Achteraf heb ik een verse fruitsalade gemaakt en daar heb ik wel een beetje van gegeten Vanavond een rustig avondje en dan morgen middag weer werken (bleghh)
@ eten: lekker macaroni gegeten met ui, knoflook, hamblokjes, tomaat, kaas en peterselie. Makkelijker kan bijna niet!
Ja lieverds, we komen er allemaal wel! En we helpen elkaar overal doorheen! Hopelijk mag ik ook snel zwanger zijn. Morgen weer een echo en hoop op een mooi gegroeid eitje, of misschien gesprongen? Het komt goed meiden, positief blijven!
Hoi Dames, Oh wat erg!! Ik schaam me zo!! Ik kan jullie gesprekken even niet bijhouden..heb zo druk met deadlines voor studie en dan ook nog veel werken. Ik ben zo moe heel de dag...Erg vervelend vind ik het worden Moet er haast van huilen. Gister heeft mijn zusje onze kleine man voor eerst gevoeld...echt super leuk! @ joy, meid!! Wat erg!! Jeetje, het forum slaat erg om met negatieve verhalen...Ik hoop dat voor allen dat dit toch nog iets positiefs wordt...heel veel sterkte!!! @ Vivian, meid wat sterk en gedurfd! Ik wens jou en je mannetje erg veel sterkte toe komende tijd. Ik denk aan je, maar kan neit elk moment reageren @ charise, ik duim hard voor je..!! @ hier, ik zie er echt zwanger uit! is niet meer te ontkennen hahaha! Zelfs bij klanten op werk..ik had vandaag jurk aan, waarin het overduidelijk was..Erg raar om mezelf zo te zien met dikke buik...maar wel erg leuk!! FIjne avond ladies xxxx denk aan jullie allemaal!
Zoo ik ben ook weer klaar met werken. Ben heel de avond alleen geweest want was weer rustig. Uiteindelijk toch wel goed bezig geweest met 2 nieuwe opnames. Is wel zuur, ik moest zelf mijn collega afbellen die met me zou werken. Dus ik ja, als je wil mag je vrij zijn. OOh vind ik zo fijn enzo...denk ik ja shit ik wil ook wel maarja. Morgen weer late, en vanaf dan ook een student dus dan is het klaar met vrij zijn als het rustig is want ik begeleid haar dus ik kan niet vrij zijn. Vandaag wel kennis gemaakt maar is wel een spontaan meiske. @ Vivian, ik ben heel benieuwd wat er woensdag uitkomt, en ook de andere testen natuurlijk. Duimen!! En inderdaad de dagen gaan dan wel wat langzaam. @ Charise, ook benieuwd wat er morgen uit jou echo komt. Of er nu toch al een ei is gesprongen of niet. @ Joy, fijn dat je het op deze manier kan beredeneren. Enne jullie mogen mijn fb wel....hoe doen we dat? @ Eten, vandaag 2 boterhammen gegeten en 2 beschuit met muisjes (heerlijk op t werk haha). Had geen zin om te koken voor mijn avonddienst. Ik ga richting bed. Morgen alweer 10 DPO haha.
@ Nona, Is moooooi als je goed ziet dat je zwanger bent haha. Enne werkse, vervelend die moeheid, zeker als je zo druk bent. Ok dat was t, truste dames.
Ja is wel mooi, maar toch apart en gekke is dat mijn buik nog veel groter wordt! Vandaag alweer 24 weken, vanavond controle bij vk.. Ik ben elke dag van sochtends vroeg tot savonds laat onder de pan, kom amper aan rusten toe..Heb het erg zwaar.. 1 november is laatste werkdag! Dan heb ik een tijdje vrij...kan niet wachten pfff! Alweer 10 DPO, we duimen met z'n allen Wij hebben via privebericht elkaar gestuurd Als je sher toevoegd, dan heb je ons zo allemaal, want we staan in grouphug bericht met z'n allen Fijne dag ladies Ik heb auto bij garage gebracht dus ben met trein, wordt weer hectische dag, pfff
goedemorgen! hier word bloeden minder, en ben vanmorgen weer begonnen met tempen, op naar ronde 8, lekker uitrusten mijn lichaam want mijn man is 4 weken in het buitenland aan het werk, gelukkig wel de weekenden thuis maar dan is zowel hij als ik erg moe, dus ronde 8 word een herstelronde heb besloten dat ik in die 4 weken de fotoboeken ga afmaken van onze meid, heb tot nu toe alleen de geboorte en kraamtijd ingeplakt dus tijd dat ik daar verandering in ga brengen, heel dag dus met mijn neus in de externe schijf om selectie te maken van de juiste foto's @me, stuur mij even de link van je fb in een privebericht
nona, rustig aan doen lieverd! we vergeten je niet hoor! ben wel benieuwd hoe roosje het heeft! weet iemand wanneer ze terug komt??
Heee chickies!! Ik moet om 14.40 uur pas dus nog even wachten. Nona vervelend dat je het zo druk hebt!! Maar nog even en dan wat meer rust. Je gaat hard meid, 24 weken alweer! Joy goed idee van je van die fotoboeken!! Zijn van die klusjes die wel leuk zijn maar veel tijd kosten, vooral als je t zo lang laat liggen. Stapelt zo op he? Doe je digitaal of echt plakken? Me, vervelend dat jij niet naar huis mocht, straks kan t helemaal niet meer. Maar hoe zit dat dan met uren als je naar huis gaat? Word je dan wel uitbetaald? Bij ons ging nooit iemand weg volgens mij. En ik zal je ook wel een link sturen van mijn FB via privebericht straks. Zit nu op telefoon. Ik moet vanavond de nacht weer in. Dus klein beetje rustig aan proberen te doen. Xx
Volgens mij komt Roosje in september terug want ze zou terug komen wanneer ik net weg ging of weg ben. Ik ga 10 sept weg. Roosje is 3 weken weg namelijk, en nu is 1 week voorbij dacht ik.
charise, ik ga ouderwets plakken ja is erg moeilijk want kan niet laten liggen op de grote tafel aangezien er aan gegeten word en die kleine kan er dan ook bij tussendoor dus moet alles dan opbergen, nu heb ik vanaf volgende week de hele avond de tijd ervoor aangezien me mannetje er toch niet is dus ik hoop een heel eind te komen, heb 3 plakboeken en wil dus eigenlijk elk jaar 1 plakboek nummer 1 van geboorte tot en met haar 1e verjaardag en boek 2 vanf haar verjaardag tot en met haar 2e verjaardag etc jullie weten hoe oud ze is dus heb wel wat te doen met 2,5 plakboek, denk dat ik knutselwerkjes en kleurplaten in een apart plakboekje doe, zo'n simpel ringbandschrit een grote succes vanavond meis!
Ik wil ook lekker op vakantie!! Alleen.zit het er dit jaar helaas.niet in. We zijn wel weekendjes weg geweest, maar als alles.mee zit volgend jaar weer lekker op vakantie. We gaan de 9e wel gezellig een dagje met familie naar julianatoren voor de kids en verder zien we wel. Dit jaar met kerst kunnen we ook nie plannen, ben wel benieuwd hoe alles verloopt. Jullie nog plannen met kerst/oud en nieuw??
hier altijd gezeik met kerst, dus mijn ouders zijn zowiezo op vakantie heel verstandig wilde dat ik meekon, mijn so lopen altijd te zeiken net als de rest van de schoonfamilie, dus ergens wil ik er gewoon van tussen maar ja dit jaar zal ons meisje zich bewust zijn van sint en kerst dus dat word nog wat
Goedemorgen meiden, Ja inderdaad ik denk dat we alle negatieve dingen juist hier bespreken omdat we zo close zijn en het zo fijn is om hier je hart te luchten... Ik persoonlijk heb het soms echt ff nodig.... Gezien ik de zwangerschap zo onzeker ben enzo... ff je verhaaltje neerzetten hier en wat meningen lezen doet wonderen.... @ Primarkt... Hoorde het weekend dat er hier in den haag ook eentje komt... Maar wanneer geen idee. @ Joy..... Doen we mop! geen berichtjes meer erover! GIRLPOWER idd!!!!! nog plannen voor vandaag? Char... spannend vanmiddag ik ga voor je duimen....!! @ Sher... Maar goed ook dat ze je eindelijk doorsturen... beter 100x teveel dan 1x te laat schat!!! Vandaag weer werken ahhh ja bleghh he... Hier denk ik ook met smart aan december.... Na december nooit meer 5 dagen werken yeeehhhh hahahahq.... Wes zei zondag dat hij liever hebt dat ik 3 dagen ga werken... Maarja ik durf het eigelijk niet aan te geven dat ik miss 3 dagen wil gaan werken... 4 dagen vonden ze goed maar ik weet niet of ze met 3 dagen akkoort gaan.... En ze moeten wel me contract nog verlengen 1 maart 2013.... Wat zouden jullie doen? nu al aangeven dat ik miss 3 dagen wil gaa werken i.p.v. 4 of na me verlof? ka de 4 dagen altijd proberen toch?!?! en miss is het wel niet te doen kwa centjes.... Als ik er teveel op inlever, werk ik liever 4 dagen want ik ben gewent om te kunnen doen wat ik wil.... en dat zal al aanpassen worden laat staan met 2 dagen minder werken. Wes zegt je moet na je verlof gaan praten over salaris verhoging ook maar hoor om me heen dat ze daar hier niet zo happig op zijn... maarja bij me solli gaf hij wel aan dat dit puur een begin salaris was... omdat ik aangaf dat ik het wel weinig vond.... Dus vind ik ook moeilijk wat ik daarmee aan moet. @ Thuis... Manlief wil vandaag toch de muren die nu zonder glitters zijn geverft over verven met wel glitter.... Hij vind het zo gaaf dattie vanmiddag de 2 muren over gaat doen hahaha.... Morgen komen ze de radiator aanleggen en die ukk ze kamer en dan kan ik gaan belle wanneer ze kunnen voor de vloerbedekking...... En dan is het volgende week vrijdag reddy voor de grote dag. Spannend!!! Gister trouwens sla met kip uit de oven gegeten een sperzie boontjes... Vanavond een prakkie met speklapjes