We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zouden ze niet kunnen achterhalen wie dat is?
    Beetje vaag, ik let er nooit zo op, soms wel maar denk dan altijd dat is iemand anders van forum die mee leest, maar dat is niet zo natuurlijk.

Eigenlijk zouden ze moeten veranderen dat NIET-leden niet hier mee kunnen lezen. Voorkom je niet alles mee, maar is minder snel dan aanklikken en lezen maar.

Vaag gedoe hoor! Zeker een vies oud mannetje die geilt op onze berichtjes over zwanger worden/zijn.... ZOEK EEN LEVEN!!!!

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Joy.... Ja best wel druk alleen niet zo zin....;):p ken je dat hahaahaha

meen je niet begint dat irritante gedoe weer.... Is zeker die eene gast die steeds aangegeven wordt???? triest hoor... Ik zie dat idd bijna altijd staan dat er een gast meeleest... Walgelijk als het steeds de zelfde is en met een bedoeling.. Laf als je jezelf niet kenbaar maakt.

Goedbezig jij mop!!!

@ char... Ik duim voor je!!!

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    oh ja ik zal gelijk evn kijken in de club.... Wordt daar ook nog gekletst dan?

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

nee kunnen ze niet achterhalen, stel je googelt nu op pcos en echo dan kom je uit bij jouw bericht van net, zoals nu staat er onderin 2 leden ik (onzichtbaar voor jullie) en minnii en 1 gast die gast is iemand die zich niet aangemeld heeft of gewoon een buitenstaander die per toeval meeleest, maar 6 dagen op rij trekt de aandacht en geloof me het is geen vies oud mannetje maar een rotwijf (tenminste als ik denk wie het is) zo niet excuses voor onze gast die al 6 dagen geintresseerd aan het lezen is ;)

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

gast is afgeschrikt :D

minnii, ja word gekletst ivm meeting ;)

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahahah triest ook.... Is een bekende van jou toch? hebben zelf geen leven joh.... Je hol mee afvegen met dat soort mensen.

Ja ik heb het gelezen en gereageerd.

Dus je kan alleen via google zien dat die geene meeleest?

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaja het trieste mens is weer terug joy... waarschijnlijk onverwachts de deurbel waardoor ze even snel weg was maar she`s back!!!

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

tjah boeiend, kan me er niet druk om maken, blijkbaar is mijn leven gewoon rete interressant :D goed om te weten want soms vind ik mijn leven wel eens saai whuahahaha

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Joy, goed bezig vandaag….maarre iemand die meeleest? Hoe zie je dat

@ Charise, ja Joy heeft me even geholpen haha. Foto’s ja leuk he, was de 5e keer dat ik in Thailand was, heb ergens gezegd dat mijn vader in het buitenland woont. Snappie.
    Ik hoop ook voor jou dat je eitje gegroeid is.

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oh zie het al, wist niet eens dat dat kon

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jeuhhhhh wordt net gebeld ik ben vriiiiijjjjjj
    Nouja moet wel bereikbaar blijven maar aangezien ik 100 meter van mkijn werk woon komt dat wel goed.

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

wow dat is lekker zeg Me!! plannen nu je vrij bent?

ik heb mijzelf net vermaakt met het bouwen van lego whuahaha, zooitje dus heb alles even opnieuw opgebouwd dus al het speelgoed is nu ook weer netjes, heb nu nog 1 kast te gaan, ben trots op mezelf! :D

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik ga naar de stad met mams en vanavond uiteten met me vriendje. Enja zal ook wel gezellig filmpje kijken worden daarna en lekker knuffelen :p

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb je al getest me?? of ga je het dit keer volhouden om niet te testen hihi

@hier, huisje klaar! ben zo blij!! hoef alleen nog maar te stofzuigen en te dweilen, ben zoooo goed bezig geweest vandaag!

moppie is wakker dus die ga ik nu eerst halen en dan nog even snel zuigen en dweilen voordat we naar de supermarkt gaan ;)

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha nee nog niet getest. Morgen ga ik ook niet testen want moet overdag werken, dus dan is het opstaan en werken, maar donderdag en vrijdag vrij dus ben bang dat ik het dan niet meer volhoud. Maar heb er eigenlijk toch geen goed gevoel over. Voel weinig, dacht wel mijn borsten waren wat gevoeliger en lijken iets groter, lijkt ook alsof er aders over lopen maar heb een hele dunne huid dus zie je iegenlijk altijd wel aders......Dacht dat het erger was. Maar nu vind ik dat het weer weg is, en gevoelig heid ook minder is. Gister heb ik wel in 1 keer super veel puisten gekregen. Maarja denk eigenlijk dat ik wel gewoon ongesteld wordt.

Enne joy jij bent super goed bezig haha. Zou willen dat ik zo fanatiek was in het huishouden maar nee, als er bezoek komt wel, dna kan het opeens super netjes zijn :p

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Zoooo!!!! Wat kletsen jullie vandaag lekker door zeg!

Ik heb net een overheerlijk broodje gezond gegeten, lekker buiten op een terrasje! :D

En me net weer ingeschreven voor school, donderdag zou ik eigenlijk herkansing hebben voor het eindgesprek.... maar dat gaan we maar even niet doen he?!! Dus nog lopen stressen net omdat ik m'n digid kwijt was en het 5 dagen duurt om een nieuwe aan te vragen :S (moet uiterlijk 31/8 weer ingeschreven staan) Uiteindelijk na 20.000 pogingen het goede wachtwoord ingetikt!! Fjieuwww...... Dus toch op tijd de herinschrijving voor elkaar gekregen.

@ me: geniet van je vrije dagje! Lekker hoor.... en fimpje kijken is altijd gezellig!

@ Joy: je bent zo lekker bezig Freek!! (lees: Joy! ;) )

@ char: en? Hoe is het gegaan?

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nou follikel was nu 14,7 bij 16,4 ofzo. Dus ze zei 15 mm. (gemiddelde).
    Dus hij is gegroeid in ieder geval!
    Ze zegt een eitje springt bij 18 mm, maar met Clomid worden ze vaak groter en dan springen ze bij 25 mm bijv. dus dan duurt het nog even. Dus het is lastig te zeggen wanneer ie gaat springen.
    Maar heb wel klushuiswerk mee gekregen. ;) Om de dag klussen.
    En ik moet dan donderdag of vrijdag weer terugkomen, heb vrijdag gezegd.
    Moet ik om 09.40 uur, zal wel even pittig worden want kom uit de nacht, dus heel kort even slapen, of wakker blijven. Even kijken maar.

Links weer niet te vinden, maar ze doen voorlopig niets want ze hopen dat er links een follikel gaat groeien en dat ze de eierstok dan kunnen zien.

Baarmoederslijmvlies was ook weer dikker, 7,2 mm dacht ik.
    Dus afwachten maar weer. ;)

18. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha ja Joy je hebt idd gewoon een super interessant leven hihih... Goed bezig ben jij vandaag zeg!!!!! Schouderklopje!!!!

@ Me87... Lekker een avondje vrij zeg...!!! gezellie met vriendjelief uiteten te gaan en daarna lekker te knuffelen:).

Ik kruip lekker achter mijn tv :D.
    manlief gaat waarschijnlijk vissen.. saai maar hij vind dat helemaal leuk hihi...

xxxxx

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ char: Jeetje, wat spannend is het eigenlijk om zo'n eitje in de gaten te houden! Dus nu om de dag klussen...... betekend dat hij één dezer dagen zal springen? Wat verwacht ze vrijdag dan te zien? Dat hij is gesprongen?

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    En ik kom ook even zeiken over mijn vent hoor pfff.
    Eigenlijk maak ik me misschien druk om niets... en het stelt ook niets voor maar toch, ik voel me er rot over en moet het even kwijt.

Man ging zwemmen met neefje om 12.00 uur en hij zou rond 15.00 uur weg gaan om ze weg te brengen. Ik had om 14.40 uur afspraak bij ziekenhuis.
    Nou goed om 14.15 uur bel ik hem waar hij is en wanneer die thuis komt en vroeg of hij mee ging naar ziekenhuis. Hij wist niet want moest hun ook weg brengen e.d. Maar hij zei nouja ik kom er aan en dan kijken we.
    Dus ik wacht, maar ja toen was het 14.30 uur en hij is er nog niet. Dus ik spring op de fiets want ja dan moet ik gaan fietsen.
    Zie ik onderweg mijn man lopen bij de winkels. Dus ik riep: wat ga je doen?! Hij liep naar sigaretten winkel. Dus hoorde hem alleen nog roepen oh succes!
    Pff ik voelde echt een steek door me heen gaan. Doet me gewoon ff pijn, dat ie liever ff sigaretten gaat halen dan met mij naar het ziekenhuis. Die afspraak is zo kort, dus waren makkelijk op tijd terug zodat hij schoonzusje en neefje weg kon brengen.

Zit ik daar in die wachtkamer en zie ik alleen maar mensen binnenkomen, wachten of weg gaan die samen zijn, en ik zit daar alleen.
    Ik ben die andere keren alleen gegaan dus het maakt me ook niet uit, maar nu was hij vrij en dacht ik waarom gaat ie niet gewoon mee? dit doen we toch samen?!

Vervolgens fiets ik naar huis. En kom ik aan rijd hij net de straat uit. Dan denk ik kom op 5 min wachten en dan had ik nog even gedag kunnen zeggen tegen hun. Hij had gebeld en gesmst maar had ik niet gehoord want zat op de fiets.

Hij smst ja ik moet nu echt gaan anders zijn we te laat, en bel maar als je klaar ben want ben heel benieuwd hoe het is gegaan.

Nouja ik had de neiging om vanalles terug te smsen maar ja dat is kinderachtig, en bovendien weet ik dat mn schoonzusje het waarschijnlijk voorleest omdat mijn man rijdt natuurlijk. En ja het gaat ook nergens over, maar ik vond het gewoon echt rot dat het zo ging. Ze hadden ook een half uurtje later weg kunnen gaan en afspreken. (Mijn man brengt ze halverwege en zijn moeder rijdt de andere helft, schoonzusje woont nog thuis).

Ik baal gewoon zo, hij weet al al die tijd dat ik die afspraak heb, en hij kon gewoon mee en dan doet ie dit. Ik vind dat gewoon echt niet leuk. Heb ik echt het gevoel dat ik er alleen voor sta, en was gewoon al zenuwachtig en gespannen, want hoop zo dat het werkt die medicijnen. En dan zit ik hier al heel de ochtend alleen, en had gewoon voor 1x ff zijn steun nodig. Pfff :(

Straks denk ik waarschijnlijk: wat een aansteller ben ik, maar voel me nu gewoon ff klote!! (zou het ook de hormonen zijn? :p haha)

Deel Deze Pagina