We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja, dat is het ook, ben elke keer best zenuwachtig voor een echo. Gewoon benieuwd of het wat doet.
    Nou in principe groeit een eicel 1,5 a 2 mm per dag. Maar goed mijne blijkbaar wat langzamer, kom nu als ik terug tel op 1 mm per dag. Maar het kan nog sneller gaan als ie groter word.
    Je weet nooit zeker wanneer die springt, kan dus met 18, 20 of 25 mm of nog later.
    Klussen is dus voor de zekerheid omdat hij met 18 mm kan springen, en dan ben ik er bijna. Maar omdat ie vaker groter word is de kans er dus ook dat hij vrijdag dus nog mooi op z'n plekje zit.
    Dus vrijdag is kijken hoe groot ie is, of dat is weg is en dus gesprongen.
    Ze zullen denk ik volgen tot na eisprong.

Ik heb dus ook temperaturen en ovulatietesten. Dus kan het zelf ook nog een beetje volgen.

2. Joy2

Joy2 Niet meer actief

char :$ :$ :$ dit meen je niet?? hormonen of niet dit had mijn vent niet hoeven doen hoor :$ :x
    ik voel me ook rot omdat manlief volgende week in buitenland zit en ik naar de vk moet om naar een lege baarmoeder te turen en de bevestiging krijgen dat er niks meer zit, maar als hij in NL was geweest had hij zelfs nog vrij genomen voor dit, je man is in mijn ogen echt te ver gegaan en ik zou dit zeker even bespreekbaar maken zodra je hem ziet!!

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Char... ik ben het helemaal eens met Joy... Dit kan niet... Als hij had moeten werken oke...( mijn vriend had er denk ik vrij voor genomen ) maar als hij vrij is vind ik het helemaal een schande.
    Je stelt jezelf echt niet aan en zal hem is even flink aanspreken dalijk idd. Het is logies dat je dat samen doet... daarom zie je ook alleen maar stellen daar..

@ Joy... Rot dat je man er volgende week niet bij is... Neem je wel iemand anders mee mop? je moet niet alleen gaan!!!

xxx

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@minnii, ga juist wel alleen, kleine meid gaat ook mee, wil op dat moment met mijzelf bezig zijn en niet me eigen druk maken om een ander die er ook bij is, verwerk dit liever alleen (of samen met mijn man dan maar die is er helaas niet) ;)

@hier, stofzuigen en dweilen is ook gedaan en de boodschappen zijn binnen, eenmaal buiten dacht ik goh lekker weer dus heb er nog een handdoekenwas ingegooid en 2 wasrekken met schone was opgevouwen, schrik zelf van mijn energie haha, vanavond dus bankhangen met mijn liefje en lekker op tijd naar bed, morgen dagje naar moeders :)

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    ja als hij had moeten werken vind ik het ook geen probleem. Dan snap ik dat hij geen vrij neemt, want om de zoveel dagen weer een echo, dat is geen doen met vrij vragen en vind ik ook niet erg. Dit was de 3e keer dat ik het had. (Mijn 5e x echo), maar ja omdat hij nu vrij is, had ik zoiets van dan kan hij mee.

En ja ik snap ook wel ze hadden om 16.00 uur afgesproken bij utrecht, dus halverwege, met wegbrengen en schoonzusje had telefoon mee van moeder, dus die konden elkaar niet bellen. Maar dan nog, hij had eerder al moeten bedenken van we doen half uurtje later. En dan nog iets later komen kan ook geen kwaad.
    En elke keer ben ik zo klaar, dus om 3 uur stond ik weer buiten, als het niet eerder was. Dan had hij op tijd weg kunnen gaan.

En aan de telefoon toen ik belde zei hij van ik weet niet of ik mee ga, maar hij kwam er aan en klonk alsof hij zei van dan kan ik misschien wel even mee ja.
    Nouja toen ik weg ging dacht ik oke jammer, hij haalt het niet.
    Maar als ik hem dan zie lopen om sigaretten te halen ja, dan denk ik kom op man, denk na!!

Waarschijnlijk bedoelt hij het niet zo, maar het komt wel vet lullig over. :( En ja ik het er zeker met hem over hebben. Hij zal sowieso wel vragen waarom ik niet gereageerd heb op sms of hem niet heb gebeld.
    Had eerst de neiging om te smsen van: hoezo benieuwd hoe het ging? Je wil niet eens mee, dus je kan de pot op met je ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Of zoiets als van als je echt benieuwd was hoe het is gegaan dan had je mee gegaan haha.

maarja ik weet ook wel dat hij het niet zo bedoelt heeft om mij te kwetsen ofzo. Maar goed hij moet wel weten dat dit niet een manier is. En dat dit gewoon iets is wat we SAMEN doen. En dat als hij kan, hij gewoon mee moet.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Joy heftig trouwens dat je mannetje niet mee kan!
    Maar ik snap ook wel dat je dan liever alleen gaat. Ik hou ook niet van dat zielige gedoe er dan bij hoor, dan denk ik kom op man, laat me gewoon haha. :p
    Ik moet ook echt ruimte hebben dan hoor.
    Maar wens je wel veel sterkte.
    Je bent een sterkte vrouw!! :D

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ook ik schrik hier even van, is nie leuk voor je Char.. En vind dat je gevoel volkomen terrecht is! Kijk een man hoeft niet mee naar elke controle of afspraak, maar zulke dingen zijn toch wel belangrijk als hij vrij is denk ik dan. Jullie gaan tenslotte samen voor een kindje toch??

Mijn man neemt ook niet overal vrij voor hoor ( omdat ik dat niet wil ), maar als het moet of als hij vrij is (wat hij eigenlijk nooit is hihi) dan vind ik dat hij wel mee zou moeten gaan.

Ben wel blij dat je eitje aan het groeien is!!:D Het is een lange weg (been there, done that) en uiteindelijk meis heb jij straks je wondertje in je armen waar je zo graag naar verlangt!!

@ Joy, als ik in de buurt had gewoond had ik met je mee gegaan!

Ik doe eigenlijk ook veel afspraken alleen, maar dat komt omdat ik ook niet zo'n behoefte heb naast mijn man om iemand anders mee te nemen. Mijn man heeft daarnaast een 0 uren contract, dus ja elke keer vrij nemen zit er ook nie in. Voor de belangrijke afspraken neemt hij uiteraard vrij, of ik zet ze zo laat mogelijk op de dag.

Lieve meiden met zorgen.. Kop op he!! Ik geef jullie een DIKKE GROUP HUGGGGGG :D

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nou man is terug.
    Hij vroeg meteen van hoe is het gegaan? Dus ik kort verteld.
    En toen zei hij: En je bent boos begrijp ik?

Dus ik zei dat ik boos was omdat hij niet mee is gegaan.
    Maar hij zei: Je wist toch dat ik hun weg moest brengen?

Ik heb maar niets meer gezegd.
    Want ik heb filmpjes gezien dat neefje nog met xbox kinect aan het spelen was, en ze reden pas net weg toen ik terug kwam. Dus dat is onzin. Maar ik heb het niet tegen hem gezegd. Misschien doe ik dat nog wel.
    Maar ik heb nu echt even geen zin. Ik zit nu lekker chagrijnig op de bank. :p En ik ga denk ik nog eventjes op bed liggen.
    Beetje rusten ook voor vannacht.

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    sher, een big hug kan ik wel gebruiken.

heb de laatste tijd gewoon meer slechte dagen dan goede.
    kan nog steeds niet echt genieten, waarom weet ik niet.
    en heb nu sinds een week erg last vd ondderrug.
    dit straalt door naar de benen. Lopen is dan soms erg lastig en pijnlijk. het beste kan ik dan in bed liggen maar daar wordt alles stijf van. en dan spelen mn andere rugklachten weer op.

ben vorige week naar de fysio geweest. en heb pas over 2 weken een afspraak maar die kan wel vervroegd worden.
    ben vandaag beetje gaan rondneuzen voor een goeie zwangerschapscursus die ook nog vergoed kan worden.
    vind mijn klachten namelijk al een beetje weg hebben van BI, als ik dat zo lees. Is iemand van jullie hier bekend mee?

vakantie; ga ik denk ook niet meer. wil anders maybe wel met vrienden of familie ed weekendje centerparks als ik in november vakantie heb. of gewoon met zn 2en nog ff genieten aan de zee.

werken; ik moet helaas ook kiezen tussen kerst of oud en nieuw werken. daartussen ook geen vakantie. Vriendlief helaas wel.
    elk jaar werk ik met kerst al heb ik dan ook elke dag iets leuke te doen. maar dit jaar trek ik dat niet hoor. en werken elke dag en elke dag ergens eten ed dus heb besloten dit jaar met oud en nieuw te werken. voor mij is snachts stappen dan toch niet meer te doen.

bij mij is met kerst altijd erg gezellig bij ouders en schoonouders en vrienden ed.

Primark; hoorde dat in nijmegen er ook 1 kwam. dat is voor mij dan wat meer in de buurt. hebben ze er ook positiekleding of?

negatieve berichten; zijn idd fijn om te delen. vooral omdat je zo close bent met elkaar. maar er moeten wel meer positieve verhalen komen hoor dames.

me87, heb je ook toegevoegd alleen nog niet bekeken ;)
    mariah en roosje heb ik ook niet.

charise, fijn dat je eitje is gegroeid. Hopen dat ie verder blijft groeien en snel een keer springt.
    ik was ook boos geworden hoor als mijn vriend vrij was geweest maar niet mee was gegaan. Ik zou gewoon zeggen hoor dat je ze nog gezien hebt ed. weet niet waar ze naar toe gebracht moesten ed. maar dat had ook wel 10 min later gekund.

Hier ook weer de benen hoog. vanaaf idd barbies baby kijken. Ben benieuwd.

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    kell: ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook last gehad van BI, het is inderdaad geen pretje en geeft een soort branderig gevoel. Ook die 2 kuiltjes op de rug als je daarop drukt, ging ik door de grond. Het had natuurlijk ook met mijn overgewicht toen te maken (woog ver boven de 100 KG). Nu ben ik inmiddels 50 kg afgevallen en werd de pijn iets minder, maar ook ik merk nu weer dat het weer opkomt. Fysio heb ik ook gehad, maar had bij mij geen succes, de pijn was blijvend. Hoop gewoon dat het bij trekt. Wat ik vaak deed was op mijn buik of zij liggen en dan zo'n warme waterkruik ertegenaan. Soms maakte dat de pijn wat minder, maar als je eenmaal BI hebt, raakt je dat niet 1,2,3 meer kwijt.

Succes moppie!!

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

was ik ook weer

@charise, goed van je dat je er wel iets van gezegd hebt, maar denk dat je toch echt even aan moet geven wat je probleem nu was want hier kan hij ook niets mee waardoor het in de toekomst misschien toch vaker voor gaat komen

@kell, sorry hier geen BI gehad dus kan je niet helpen meis, maar in nijmegen ook een primark? :D

@hier, keuken is weer schoon, wasje hangt buiten en kleine ligt in bed, dus avond voor mij, op het binnenhalen van de was na dan ;)

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Heeeeeeeeeee Vriendinnn Joyyy hihi,

Ook jij bent er gezellig.

Ik heb net even wasjes gedraaid en opgevouwen, dus dat is weer allemaal weg :D! Daarnaast ook weer even wat spulletjes in en om huis verplaatst. heb het heen en weer ofzo haha;)

Char: ruzie maken heeft indd geen zin, maar je punt duidelijk maken wel meis. En hoe en wanneer je dat doet moet je natuurlijk zelf weten :). Het komt vast allemaal goed!

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    zit voor de buis, het gaat beginnen

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja barbie's baby haha, kijk je ook?

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    jazeker.

sow, die borsten vallen dr bijna uit.
    wil ook wel zon man die zoveel poetst

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Haha Kell, dat dacht ik ook ja. Wou dat mijn man zo lekker schoon was in huis :p

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, goed nieuws dus. Nou goed je huiswerk doen dan. Hopelijk heeft het effect. En snap je heel goed, ik zou ook graag hebben dat als me vriend zou kunnen dat hij dan meeging. Zijn toch belangrijke dingen voor jullie allebei.Werkse alvast vanacht.

@ Joy, Lijkt me ook al vervelend om dat alleen te doen maar helaas is niet anders. En god jij hebt echt een energie haha.

@ Kell, vervelend zeg die klachten. Ik ben niet zo bekend met bi dus kan er weinig over zeggen helaas.

@ Sher, wooow ben je zoveel afgevallen. Wat knap zeg.

Wij zijn net uiteten eten geweest. Nu op de bank grey’s anatomy’s kijken. Ben niet meer gebeld om naar het werk te komen. Jullie veel plezier met barbies baby haha.

18. Joy2

Joy2 Niet meer actief

whuahahahah nou ja hihi, hou ook van jou hoor :D

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@me, lekker zeg! wat heb je genomen? have fun met grey's :)

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Even op een oud onderwerp terugkomen. ;)
    Ik heb afgelopen nacht net na 12 uur geklust met mannetjelief.
    Dus heb bij FF op vandaag gezet. Wanneer kan ik dan het beste weer klussen? Morgenavond, of donderdagavond?

Ik dacht zelf morgenavond en vrijdagavond.
    Alleen staat er dan bij FF wel 2 dagen achter elkaar.
    Maar er zit dan wel iets van 40 uur (of meer) tussen, dus dan kan het toch wel??

Deel Deze Pagina