We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    haha Joy ik was ff enthousiast aan het doen :p..
    ben me hier thuis toch partij chago, dus lekker aan het kibbelen op hubbie. Hij kan ff niks goed doen.

me: ja klopt ik heb ongeveer 11 maanden geleden een maagverkleining gehad, ben blij als ik ben bevallen, dan kan ik wat meer genieten van mn 'nieuwe' lijf haha

hier: ga nog even barbie's baby afkijken en dan naar m'n bed, morgen ochtend moet ik om 11 uur bij de neuroloog zijn voor wat onderzoekjes. Ben benieuwd, ben nog nooit bij zo'n arts geweest.

Viv: ik zal aan je denken morgen meis!

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Char, ik heb geen idee.. wij moesten toen om de dag klussen nadat ze ons eitje hadden gemeten bij de ferti, en dan hoor je waarschijnlijk vrijdag als je weer heen moet, wanneer je weer moet klussen. Misschien moet je tempen en hun advies nu niet samen gebruiken???

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

charise, hier heb ik sex na 12 uur alsnog op vandaag staan zeg maar, zodra ik mijn ogen dicht doe en weer wakker word dan is het pas de volgende dag, zo ingewikkeld allemaal want als je sneller was geweest dan was je net voor 12 klaar geweest snap dus ik zou je sex verplaatsen naar gisteren en morgenaaf weer sex hebben ;)

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: dankje meis!! Zal morgen nog wel een paar keer voor die tijd op zp te vinden zijn. Na 16:00 worden we gebeld!

@ char: ik zou het net zoals Joy beschrijft doen.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Sher, ja ik heb nu ook klusadvies gekregen. Om de dag.
    Maar wat bedoel je met niet samen gebruiken? Dat ik niet moet tempen nu?

Enne Joy, meestal doe ik dat ook ja, maar nu kwam het uit zodat er gisteren weer een dag tussen zat haha. Maarja nu vind ik donderdag nog zo lang duren haha.

Maar misschien dat ik 't inderdaad ff verplaats ja, en dan maar gewoon morgen weer. ;)
    ff voor werk hihi. :p

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik ga afhaken meiden, even op de bank en dan net als sher ook naar bed!

knuffels!!

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Trusten Joy! Hier nog even op de bank en dan ook richting bed.
    XXX

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja bedoel dat je dan miss met het advies van de ferti en het tempen samen in de war raakt. Of gaat het prima samen??

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Joy, ik had tortelini met gehakt erin, met spinazie roomsaus. En net thuis vianetta ijs als toetje.

@ Sher, nou toch knap hoor. Fijn dat je je nu veel beter voelt. Succes morgen bij de neuroloog.

@ Charise, ik hou het hetzelfde aan als Joy, Pas als ik ga slapen is het voor mij de volgende dag, dus ook al is het iets na 12 geweest, telt voor mij nog als gisteren zeg maar.

Zoo ik ga ook naar bed. Me vriend is het hondje aan het uitlaten. Lekker naar bed en morgen hele dag werken. Ben benieuwd als er nog steeds 2 patiënten liggen en we zijn met 4 verpleegkundige wat we dan gaan doen haha.
    Welterusten iedereen.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Sher, nee tempen is geen probleem, vind t zelf wel fijn.
    Nu alles even dubbel checken.
    Temperaturen is echt een gewoonte geworden en vind t ideaal om zo tevkijken wanneer ei hesprongen is.
    En hou precies bij wanneer ik geklust heb ;)

Ik ben op werk nu, zou ook bedje wel in willen hihi.

Xx

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Vivian, sterkte vandaag met de uitslag!!

Ik duik nu mijn bedje in!
    Fijne dag allemaal!

Xx

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    goedemorgen,

ik ga vandaag met vrienden naar de dierentuin.

sher, succes straks bij de neurloog.

viv, ik hou de zp in de gaten. succes straks met de uitslag. alvast een dikke knuffel

13. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen meiden!

@charise, slaap lekker meis!

@kell, heel veel plezier in de dierentuin!

@sher, succes lieverd! ben benieuwd wat ze gezegd hebben, wil je me appen als je iets weet?!

@viv, wil jou ongelofelijk veel sterkte wensen vanmiddag voor de uitslagen! vind je het erg als 1 van de meiden mij de uitslag doorappt?? kan de hele dag niet op zp maar ben in gedachte wel bij je namelijk, zo ja minnii, sher of charise willen jullie mij dan een appje sturen?

@hier, ben de hele dag bij mams en ben pas laat in de avond thuis, ga aan jullie denken lieverds! kussiessss ♥

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden,

Inderdaad een hele spannende dag vandaag. Heb ook erg onrustig geslapen, maar ik ben blij dat ik überhaupt wat heb kunnen slapen hoor! :D

Vanmiddag na 16:00 worden we pas gebeld, dus moeten de bijna de hele dag nog in spanning afwachten. Ik steek in huis in ieder geval een heleboel kaarsjes aan!

Ik probeer hier op zp zo snel mogelijk wat te laten weten. Het zou namelijk kunnen dat we na het telefoongesprek meteen nog even naar het ziekenhuis gaan. De dokter zei dat we ter plekke maar even moeten kijken wat we willen. Als we vragen ofzo hebben, zijn we meteen nog welkom bij haar, dus vandaar.

@ Joy: geen probleem meid, ik zou dat ook willen weten!!

@ sher: succes bij de neuroloog meis, ik hoop dat ze geen rare dingen vinden.

@ Char: Trusten..

@ Kell: fijne dag in de dierentuin!

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik ben er nog even, pak een bus later, moet nog haren doen en opmaken en geen zin om te haasten :)

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Haha! Groot gelijk!

17. Joy2

Joy2 Niet meer actief

moet ik nu wel op gaan maken anders mis ik de volgende bus haha ;)

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Oh oh oh..... haha!! Fijne dag vandaag Joy!

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

dank je wel mop!! jij nogmaals heel veel sterkte vandaag! ♥

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Haaiiiiii

@ Joy... ik app je de uitslag wel!!!

@ Viv... Sterkte moppie...denk aan je en hou zp in de gaten...

@ Barbie`s baby... Ik heb weer erg gelachen... hahaha als ik haar zie zitten moet ik altijd aan de plaaggeest van bassie en adriaan denken mt die wangen hahahaha dan leg ik al in een deuk!!! en wat een darm ken het wezen voor die jongen he hahahahaha...

Mijn vriendlief is gelukkig ook zo schoon in huis als hij.... stofzuigen vind hij heerlijk en een schoon huis ook!!!!

Heerlijk zo vent!

xxxxxxx

Deel Deze Pagina