We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Fijn meid!!! Ik zou gewoon na weekend beginnen...Wacht je die paar dagen af!! Die 2 extra dagen maakt ook niet meer uit!!

En als je die medicatie kan gebruiken naast zwangerschap prima toch...Ik zou gewoon maandag test doen...is ie negatief, dan gewoon ebginnen!

@ rest, heb nog neit na gelezen, ben ent thuis!! Wilde even uitslag van charise alleen checken, slaap lekker xxx

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nog niets van ongi te bekennen en ook geen bruinverlies. Temp is omlaag maar dat kan ook door vroege opstaan. Dan is ie altijd lager.
    Ga misschien toch gewoon vanavond of morgen starten.

Klus huiswerk ja, dat zal wel hihi. Als ze eitje zien groeien. Hoop dat dit meteen aanslaat!!

Ik ga werken!!!

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

charise, in tegenstelling wat de anderen zeggen zeg ik wachten, waarom? 2 dagen licht bruine afscheiding en daarna temp omlaag wat dus ook op innesteling kan duiden, sluit me wel aan bij de woorden van sher: volg je gevoel en je hart ♥

sher, laat me niet onderzoeken, manlief en ik hebben van begin af aan gezegt het komt of het komt niet, geen tests, geen onderzoeken, niets, we gaan net zolang door als wij geschikt vinden voor het leeftijdsverschil met onze 1e, moet zeggen dat ik er deze ronde echt een heeeel goed gevoel over heb, in tegenstelling tot alle andere rondes, dus hoop maar dat mijn gevoel goed zit :)

werk, ik ben thuis ;) hard werken met een klein pubertje :D

hier, kleine meid is een dagje met opa en oma mee, dus ik ga nu douchen en klaar maken, vanmiddag verjaardag, dus even een dagje kindloos, vanavond word ze weer terug gebracht :)

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik snap er niks meer van jullie gaan mij te snel wanneer klussen&de club doen we niet meer? Alleen deze?

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Sher, wat fijn dat je contract verlengd wordt. Heb je daar geen zorgen over.

@ kell, leuk meer mensen uit de zorg. Heerlijk dat je een massage heb gehad, helemaal ontspannen nu dus.
    Ja ik kan nog wel meer vertellen. Ik woon in brabant, ben 24 jaar (bijna 25) en mijn vriend is 22. Wij wonen nu bijna 2 jaar samen, eerst een halfjaar heeft hij mij mijn moeder en mij ingewoond daarna hebben we appartement gekocht, en zijn bijna 6 jaar bij elkaar. Ik heb het super naar mijn zin op het werk. Wilde eerst altijd kinderverpleegkunde doen, maar toen ik op verloskunde werkte ben ik afgewezen voor kinderafdeling. En 2 maanden erna contract gekregen op verloskunde, dus daar blijf ik nu maar hangen. Als alles goed gaat ga ik in september 2013 obstetrie opleiding doen. Dus ik hoop voor die tijd al een kindje in mijn armen te kunnen sluiten

@ Charise, sorry heb helemaal geen verstand hiervan dus ik zeg doen wat je zelf denkt dat het beste is.

@ Joy, ik vind het knap van je dat je zo kan denken. Dat je de natuur zijn beloop wil laten doen. Ik hoop echt wel voor je dat je gevoel nu juist en dat het deze ronde raak is. Ben je bij je eerste kindje snel zwanger geworden? En hoe oud is zij nu?

Hier gaat het goed, heb iets langer geslapen dan gisteren maar mijn ogen draaide vanmorgen ook weg van moeheid dus was wel nodig. Om half 5 opgestaan. Lekker gelopen met de hond en vanavond rustig op de bank. Ben nog wel moe, maar dat heb ik meestal na 2 nachten, daarna ben ik helemaal omgeschakeld en gaat het beter. Achjah zit op de helft, nog 2 nachten te gaan. En morgen komt mijn mannetje alweer thuis. Het was heel erg druk vannacht. Hopen op een betere nacht straks. Hierna heb ik gewoon 4 weken geen nachtdienst. Is wat anders dan afgelopen maand 12 nachten in 4 weken. Jullie nog plannen voor vanavond of morgen?

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@vivian, ik weet niet beter dan alleen deze ;)

@charise, heb je al besloten wat je gaat doen?

@de rest fijne dag gehad? nog plannen voor morgen?

@me, kan niet in details maar 1+1,5 = ? hebben er 4 rondes over gedaan bij de 1e maar waren alle 4 de rondes 60 dagen cyclussen helaas ;) dus omgerekend 8 rondes zeg maar als je 30 dagen aanhoud

@hier, gezellige dag gehad, en nu uitgeput op de bank, morgen dagje rust maar er zal vast wel visite aan komen waaien ;)

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hey girls,

Ik ga denk ik toch nog even wachten.
    Had ook een topic geopend bij vruchtbaarheidsbehandelingen. En daar reageerde ook iemand met Je bent OF zwanger OF je menstruatie komt er aan.
    Dus ze adviseerde ook om de Duphaston nog niet te nemen. Want als mijn menstruatie er toch al bijna aan komt dan heeft het niet veel zin om duphaston te nemen, want dat moet ik 10 dagen slikken en dan komt het na ongeveer 3 dagen pas. Dus dan ben ik sowieso 13 dagen verder. En dat terwijl ik volgende week mijn menstruatie pas verwacht.
    Maar goed misschien dat ik maandag sowieso even het ziekenhuis bel om te overleggen.
    Ze zei ook van als je over 5 dagen nog niet ongesteld bent kan je altijd nog beginnen en dan weet je ook wel of je zwanger bent of niet.
    Dus ik kijk het nog even aan, en overleg dan maandag evt. wel even.
    En dan tot woensdag/donderdag even aankijken, testje doen doen als ik nog niet ongi ben, en bij negatief gewoon beginnen met duphaston.

Lastig allemaal hoor haha.
    Want dat word ook erg lastig qua timing. Als ik even tel, dan zou dag 11/12 van mijn cyclus dus precies in mijn vakantie vallen. Dan kan ik niet even terug komen voor een echo (duh).

Wat een gedoe zeg. Dan denk je nou heb die medicijnen en hoppa, en dan dit allemaal. Haha.

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Vandaag trouwens 3 druppels bruinverlies gehad ofzo, echt minimaal en met afvegen ook niet echt meer.
    Dus ik snap er niets van. Heb dit dus echt nog nooit eerder gehad.
    Had het ook al VOOR ik de echo kreeg dus daar kan het ook niet van zijn. Anders zou je nog denken aan een wondje van binnen.
    Had laatst wel dat het met vrijen erg droog was en wel pijnlijk, maar daar kan ik toch niet pas 3 dagen later 3 dagen bruinverlies van hebben? Dan zou je eerder denken een dagje wat bruinverlies en dan klaar.

Wat een gedoe haha!

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Dames!!!! Ik ben ongesteld!! Nog nooit zo blij mee geweest.
    Mijn man vond t jammer hihi.
    Maar ik ben blij kan ik gewoon beginnen met Clomid van de week en gelukkig nog voor de vakantie dan hopelijk een eisprong!!

Xx

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    charise, wat fijn dat gaan we vieren.
    hopen dat alles nu verder goed gaat.

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ charise: Je weet nu in ieder geval wat je moet doen. Meid, ik hoop dat je snel mag aanlsuiten!!

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    YEAHH CHAR :D!!

Lekker starten straks met Clomid en hopen dat het gelijk ronde 1 aanslaat en raak is :D!!

13. Joy2

Joy2 Niet meer actief

sluit ik me volledig bij aan charise!

hier, lekker lui dagje, beetje huishouden gedaan, en lekker met de kleine geknutseld op dit moment druk met kleien samen met papa dus ik heb even rust :D ;)

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Jaaa ik hoop ook dat het de 1e ronde meteen raak zal zijn. Lijkt me super leuk. Loop ik wel heel wat weken achter op jullie maar dan nog.
    Enne Joy, jij maakt ook een goede kans he? Zou geweldig zijn als we allebei deze ronde aan kunnen sluiten! :D

Nou ik heb dit weekend gewerkt en vandaag was het echt ZO druk. Niet normaal, ben echt heel erg moe.
    Veel gelopen en ben kapot haha. Desondanks ben ik gewoon heel erg blij dat ik ongesteld geworden ben.
    Dinsdag dus mijn eerste tabletje Clomid. Ben heel benieuwd of ik er wat van ga merken of last van klachten hebben.
    Ik bel morgen meteen voor een afspraak voor een inwendige echo op dag 11/12. :D Hoop dat het aanslaat!!
    Ze willen dat er voor dag 20 een eitje goed gegroeit is anders word het einde en op naar de volgende ronde. :D
    Dus dat word dan uiterlijk een cyclus van 34 dagen. Heb mijn banner nu ingesteld op 32 dagen, dus even aankijken hoe het gaat worden.

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

charise, klopt ik maak ook een kansje dit keer, kon echt niet om mijn eisprong heen dit keer dus fingers crossed :)
    zou wel super zijn he als wij aan mogen sluiten ;)

hoop dat er nu wat vaart achter komt schatje ♥

16. Joy2

Joy2 Niet meer actief

oh trouwens je haar is echt super leuk charise! love it! durf het alleen zelf niet, maar staat je erg leuk!

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Thanks meid! :D
    Ben er ook wel heel blij mee. Echt HEEL anders dan eerst, maar ik wou ook echt eens iets anders. :D Dus ja ik ben er ook wel blij mee.

Enne jaa fingers crossed, allebei aansluiten deze keer! :D

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, wat goed dat je ongesteld bent, nu kan het dus beginnen ja. Haha dat je daar zo blij mee kan zijn he. En mooi nog net voor de vakantie. Wordt een spannende vakantie dan. Waar ga je eigenlijk heen?

Hier beetje lang geslapen….half 6 werd ik wakker. Als het goed is komt me vriend vandaag thuis, Hoop hem nog ff te zien voor ik ga werken. En dan laatste nacht, weet nu al dat het super druk is. Afgelopen nacht goed te doen maar het stroomde binnen van bevallingen….Die liggen straks allemaal op de kraam waar ik nu sta haha. Ff doorbikkelen en dan een week met maar 2 diensten werken. Lekker wat rust.

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@me, zo dat is een heel verschil dan met deze week ;)

@charise, vind het echt heel leuk!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Me, we gaan 8 dagen naar Cyprus. Heb er echt enorm veel zin in!
    Zo nog een laatste drukke nacht te gaan dus. Succes hoor, nouja de tijd gaat ook een stuk sneller als je bezig bent.
    Ik ga dinsdag de nacht weer in voor 3 nachten. Dus nu maandag en dinsdag dus lekker thuis. Werk met leuke collega, dus heb er erg veel zin in. :D

Joy, ben blij dat je het leuk vind hihi. Je hebt een mooi innestelingsdipje of niet? Wanneer is je NOD?

Deel Deze Pagina