We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik ben al gebeld door de dokter!!! Het is GEEN, lees GEEN trisomie 13, 18 of 21!!! en de geslachtschromosomen zijn ook goed! Oeff..... er is nog hoop voor ons kleintje! :D

Morgen om 8:30 afspraak in het Sophia, moeten er om 8:00 zijn. Dan volgen er weer onderzoeken..... jeetje wat spannend allemaal zeg!!

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Jeetje viv wat een goed nieuws zeg!!!!!! Toppie!! mooier nieuws hadden we niet durven dromen...!!

Wat houd dit nu precies in? dat de kleine eigelijk alleen na de geboorte geopereerd moet worden om alles op de goede plek te krijgen?

En nu mag je de zwangerschap gewoon uitlopen toch?:D

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey Minniii,

Nee, was het maar waar! Het kindje heeft nog steeds een levensbedreigende aandoening. Morgen wordt gekeken hoe ernstig de hernia is. Hoe meer organen van de buik zich in de borstholte bevinden, hoe minder goed de longen en het hart kunnen ontwikkelen. Daar hangt dus echt de overlevingskans vanaf.

Maargoed, dit is in ieder geval een positieve uitslag....... en wij hebben weer een sprankje meer hoop!!

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo is dat mop!!!! Girlpower.... jullie kleine komt er wel... Heb er goede vertrouwen in!!!

Op naar morgen.... Wederom weer een spannende dag morgen voor jullie...

Krijg je morgen gelijk ook uitslagen?

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik weet niet precies hoe het morgen zal gaan eigenlijk..... we doorlopen het maar gewoon..... We zullen vast wel weer iets meer te weten komen denk ik.

Zo, nou ik ga lekker van deze dag genieten! De spanning is er een beetje vanaf voor nu. :D

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je hebt groot gelijk mop!!!

En het zonnetje schijnt ook nog eens dus have a nice day!!!

xxxxxxx

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ooooh viv, wat een geweldig nieuws al, super!

kunnen we morgen beter naar een winkel van babypark of babydump?

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell...

Babypark... Babydump vond ik vergeleken babypark echt een aanfluiting... Niet veel wat ze hebben staan, ligt in de winkel en alles wat je op de site ziet staan al helemaal nit dat gaat allemaal op bestelling dus heel veel dingen kan je niet eens in het cht zien in de winkel...

Babypark daar in tegen is super groot en mega veel op voorraad....
    Ik vind het altijd fijn om iets in het echt te zien voordat ik wat koop.

xxxxxxx

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    bij ons gaat t ook vooral om t kijken.
    we willen dan via internet verder kijken ook op marktplaats nl.
    babypark zelf is nl best wel duur volgens mij.

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    oke... Daar heb ik veder geen idee van... Wij hebben niet zo op prijzen gelet als ik heel eerlijk ben....

Als je echt gaat om iedeen op te doen zou ik toch ook zeggen babypark.... staat alles meer uitgestalt en ingericht omdat ze meer in de winkel aanwezig hebben.... Bij babydump viel dit allemaal erg tegen.

xxxx

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Viv wat ben ik blij om dit te lezen meis, een stukje geruststelling in jullie leven. Uiteraard verder nog allemaal heel onzeker, maar dit is wel TOP nieuws!! :) Wij blijven allemaal duimen :)

Ik ben ook klaar bij de neuroloog en nu aan het werk, heb wat onderzoeken gehad en krijg dan binnekort een evaluatie gesprek. Tot die tijd zijn we nog niet wijzer waar het flauwvallen vandaan komt. Er is gekeken naar hart ziekte's en naar hersenziekte's/aandoeningen. Maar denk en hoop dat ze daar niks vinden, tenminste ik denk dat ik die 2 dingen niet heb want dan zou ik toch wel meer kwalen moeten hebben dan flauwvallen. Maar ja beter zeker voor onzekere.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vivian wat geweldig dat het geen chromosoom afwijking is!!!!!
    Echt super!' :D ben heel blij voor je.
    Het blijft natuurlijk alsnog spannend. Hopelijk is t goed te opereren en krijgen jullie een mooi kindje over paar maandjes.

Sher fijn dat je onderzocht bent. Hopelijk heb je geen gekke/enge dingen! Heb je geen last van bloeddruk dalingen?

Xx

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik heb geen idee waar ik last van heb haha. Dat is de grote mysterieuze vraag, waar geen enkele arts een duidelijk en zinnig antwoord op heeft. De een zegt ach het hoort gewoon bij jou zwangerschappen, de ander zegt hmm ik vertrouw het niet, de ander geeft er niks om en nog een ander zegt ik schuif het af op andere artsen.

Eindstand is er voor mij na 22 weken zwangerschap bijna nog geen duidelijkheid, maar ik wacht rustig af. Ben nu wel soort gewend aan het rotgevoel van je niet goed voelen/flauwvallen

14. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Kell, leuk geweest in de dierentuin?

@ Joy, jij nog veel plezier bij je ouders.

@ Minii, ideaal zo’n poetsvent. Haha wil ik ook wel. Ik moet em echt vragen om iets te doen. Aah soms doet ie iets uit zichzelf en dat prijs ik hem de hemel in, hopend dat hij het vaker doet. Maar het is geen onwil, hij denkt er gewoon niet aan om iets te doen.

@ Vivian, wooow wat een goed nieuws. Fijn zeg, ook fijn dat hij al zo snel belde. Hopend dat de rest van de onderzoeken ook positief mogen zijn. We gaan weer verder duimen.

@ Sher, voor jou ook duimen op een goede uitslag, en inderdaad ik zou ook eerder denken dat je dan ook andere klachten zou hebben. Ik zou inderdaad net als charise ook eerder aan bloeddrukdalingen denken, maarja ik ben geen dokter :p

Hier vandaag gewerkt, met mijn student, en het is echt een leuke meid. Heb er vertrouwen in dat het goed komt. Mooi een jaar een maatje haha :p. Verder heb ik net een keer gekookt, haha dat was heel lang geleden en het smaakte nog ook, bloemkool, gekookte aardappel en een gehaktrol ofzo. Vriendje is op het moment ons balkon af aan het maken. We hebben er een zitje op gebouwd aantal weken terug, maar moest nog steeds afgemaakt worden.

Straks gaan we met de hond zwemmen. Een dierenwinkel hier heeft een zwembad afgehuurd, het buitenbad, en dan mag je met je hondje komen zwemmen. Wij weten niet of onze hond kan zwemmen want hij heeft een hekel aan water. Dus we gaan het proberen. Zou toch leuk voor hem zijn. We beginnen wel in het pierenbadje, dan voor ons navelhoogte ofzo en uiteindelijk van de glijbaan :p haha.

Jullie nog plannen voor vanavond? In ieder geval een fijne avond allen.

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wat leuk Me87 hihihi. Maak je wel foto's, ben wel benieuwd haha. Zie de hond al gaan van de glijbaan..

Onze hond die houdt echt van zwemmen, eerst durfde hij nooit maar toen we hem een keer mee namen is hij het daarna nooit meer afgeleerd haha.

Ik ga vanavond een rustig avondje tv kijken denk ik. Ben net thuis uit mijn werk, gekookt en uiteraard weer gepoetst en manlief de was gedaan en nu lekker relaxen. Mijn kleine man komt ook zo thuis van opa en oma en dan gaan we nog even lekker samen tv kijken.

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja meiden, zeker super nieuws! Morgen wordt weer een spannend dagje, gelukkig hebben we al om 8:30 een afspraak staan, dus hoeven niet nog de hele dag te wachten morgen. Ik ben heel erg benieuwd wat de kansen voor ons kindje zullen zijn.

@ Kell: Ohhh, wat leuk shoppen!! Alles is zo schattig! Hoe was de dierentuin?

@ Sher: wanneer heb je weer een afspraak staan bij de neuroloog? Gingen alle testjes goed? wat moet ik me bij die testjes voorstellen eigenlijk?

@ me: fijn dat die studente een leuke is!! Anders is het ook alleen maar vermoeiend he?! Gezonde prak dus bij jullie..... Vriend zit hier nu aan de sushi..... ik moet nog even nadenken wat ik met eten doe..... ik denk een bammetje met een gebakken eitje ofzo.....deze week is het toch al rommelig met het eten. Wat leuk trouwens een zwembad voor honden!!! Veel plezier daar met jullie hondje!

@ hier: vanavond ook weer een rustig avondje. Deze week vreet energie, en morgen zal ook wel weer vermoeiend zijn.... dus lekker beetje zappen :D

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oohhh me, wat leuk zeg dat je gaat zwemmen. Hopelijk vind hij het wat inderdaad.
    Mijn hondje vind het niets hoor, het is echt een bangepoeperd wat dat betreft :p Met zijn pootjes er in gaat nog wel, maar verder ook niet.
    Als ik z'n balletje in het water gooi, die hij perse wil hebben, dan nog niet hoor. Dan piept en blaft ie de hele buurt bij elkaar :p
    Met warm weer heb ik 'm wel eens nat gemaakt, en dat vind ie a niets haha. Kleine zeikerd :p
    Hij kan wel zwemmen hoor, want toen die klein was heb ik m wel eens in het water gehouden met de warmte en toen ging die ook gelijk trappelen.
    Maarja ik vind ook zielig als hij er geen plezier in heeft om 'm dan te dwingen er in te gaan, het moet ook leuk zijn he?! ;)
    Hij krijgt ook altijd heel veel schilfers op zijn huid als hij nat is geweest.

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ char: Ahhh.... zielig als z'n balletje dan in het water ligt!! Haha!!

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ viv: ze stelden heel veel vragen en ik kreeg allemaal testjes. Van krachttesten, evenwichttestjes tot aan slaan met hamertje, daarnaast nog bloedruk en hart etc

Daarna nog gesprek met de neuroloog en dan bellen ze vd week als ze gesproken hebben met meer artsen erover (overleg)

Jij veel sterkte en succes moppie!!

20. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ben ik weer

@viv, eat een super nieuws, en wat fantastisch om te lezen zeg! ben helemaal blij voor je!!

@minnii, dank je voor het doorappen!

@hond en water, de mijne kan niet zonder muv de tuinslang want daar rent hij voor weg :( ;)

@hier, leuke dag maar erg vermoeiend, pijn in mijn rug en misselijk dus ik plof op de bank sorry :)

Deel Deze Pagina