@ Sher, fotos op facebook. @ Charise, die van mij is net zo hoor. Nat maken met warm weer is al erg. Uitlaten in de regen, denk t niet, hij gaat gewoon op de rem. Haha. Hij vond het in het begin in het pierenbadje leuk, achter andere hondjes aanrennen. Toen lieten we hem los, was ie flink aan het rennen. Ook door het water heen. Wij helemaal blij. Opeens zag ik hem niet meer en keek ik rond, zag ik hem in het diepe bijna verzuipen. Germ.Denk dat hij er perongeluk in is gegleden ofzo. Ik heb hem er snel uitgeplukt, schrok heel erg. Hij kan dus niet zwemmen. Toen nog paar keer met hem samen in het diepere geweest maar hij heeft moeite om boven water te blijven. Gaat wel een beetje, maar hij raakt ook soort van in paniek ook. Nog even los gelaten en goed in de gaten gehouden, ging wel achter andere hondjes aan maar hij liep meer op de rand enzo, zelfs pierenbadje ging ie niet meer in helaas. Ook maar geen glijbaan meer gedaan haha. Net lekker warm gedoucht want ik had het toch koud met die natte kleren terug naar huis. Morgen en overmorgen lekker vrij.
zal morgenvroeg ff update doen. kijkt er nog iemand one born every minute? een meisje van 20 die in t begin de weeen al niet aan kan en panisch wordt. ben benieuwd hoe de rest gaat
Me, superleuk die foto's!! Schattig hondje is het zeg. Welk ras is dat nu? Ja mijn hondje vind de regen ook niets hoor, dan trekt hij echt terug haha. maar ja soms moet het gewoon dus dan sleur ik m mee haha. En dan gaat ie heeeeeeel snel plassen en daarna word ik mee gesleurd weer naar huis haha. Wel schrikken zeg dat je 'm ineens kwijt was en dat ie bijna verdronk! Gelukkig was je er op tijd bij. Nou meiden, ik moet zo weer werken, niet meer geklust hier hoor. Vind het zo rot als het echt een moetje word. Maar misschien sleur ik m nog effies snel mee naar boven nu. haha. Nouja anders morgen maar weer hoor. Vind het ook best warm nu pff haha. Ik ga zo weer aan de slag!!
Goede morgen meiden, Nog even een berichtje voordat ik naar het Sophia ga. Ik heb geen idee hoelang het allemaal gaat duren vandaag, maar als ik klaar ben zal ik snel op zp weer wat laten weten. Wederom een hele spannende dag vandaag!! XXXXX
Hee dames effies vraagje wat jullie zouden doen. Moet nu vanavond nog een nacht werken en ben dan morgenochtend om 07.00/07.15 uur thuis. Maar heb om 09.40 uur afspraak voor de echo. Twijfel of ik dan daarvoor nog even moet slapen of dat ik pas daarna nog even slaap. Ben daarna klaar dus normaal slaap ik dan tot uur of 13.00 soms 14.00. Zal ik nog even slapen of wakker blijven en daarna naar bed? Ben ook bang dat ik 10x zo moe ben als ik even geslapen heb en moet er dan weer uit. Xx
@ Viv... Sterkte mop ! Zijn hele aardige mensen in het sofia kinderziekenhuis.... Werken veel bekende van mijn.Ik houd zp in de gaten vandaag... @ Char... Ik zou idd proberen wakker te blijven, anders ben je helemaal doodmoe. @ hier... Gister is de cv aangelecht in die kleine ze kamer.... Duurde beetje lang want het warme water deed het erna niet hahahaha... Gelukkig wist de man wat het was dus kon om 11 uur eindelijk naar bed....! Manlief was een nachtje vissen. Nu alleen nog de binnekant van de deur en deurpost verven en het vloerbedekking leggen... Dan zijn we helemaal klaar voor volgende week vrijdag....
@ Charise, het is een franse bulldog. En ik was echt geschrokken toen ie bijna verzoop ja. Mensen die erbij stonden lachte er gewoon om, ik denk mens haal em dan uit het water. Maarja ik schrik misschien sneller omdat het mijn hond is. En ik zou denk ik wakker blijven. Doe ik ook als ik in de nacht zit en ergens heen moet vroeg. Of fftjes op de bank ogen dicht, maar niet echt naar bed dan ga je te vast slapen. Ik heb trouwens vandaag een test gedaan en hij is hartstikke negatief. Ik voel ook niks raars of anders meer aan mijn lichaam. Dus had het al wel verwacht. Nu dan maar zaterdag ongesteld worden.
@ Me87... jammer!! op naar de volgende ronde..!! Had je foto indd gister gezien via facebook... Schattig ding zeg... Heerlijk die bessten! Mijn schoonmoeder heeft een engelse en een franse... Alleen is die franse net zo groot als die engelse dus dat is denk een mengelmoesje van allebij haahahahaa... Snurken... poehhh en poepjes laten... Bah!!! hahahaahah
Char ik zou ook wakker blijven ivm moeheid erna. Miss ff rustig ochtendje houden. Viv heel veel sterkte en duim op een goede uitslag Me leuke fotos meis !! Miss maak je nog niet zoveel hcg aan, nog ff wachten tot nod of erna. Minniii wat keuk he dat kamertje bijna klaar is . Straks lekker rommeken erin met spulletjes
Meiden, Zingen jullie al elke dag een liedje voor de beeb? welke zingen jullie? Vind slaap kindje slaap zo suf hahahaha
Haha minniii, ik zing geen liedje. Wat ik bij de eerste wel is deed was het liedje aanzetten van Marco Borsato Slaap Maar.. En weet dat je welkom bent.. Dat is een heel mooi liedje als je zwanger bent!
hoe denken jullie mannen over sex hebben nu jullie buik gaat groeien? Wij hebben wel iedere week sex maar ik merk aan manlief dat hij het wel eng vind.... En dinsdag zaten we dus barbie te kijken en toen gaf die micheal aan dat hun helemaal geen sex hebben gehad sinds zei zwanger is..... ( niet de daad zelf zegmaar ) waarop ik zei nou dat is toch gek..... Je ken toch niet 9 maanden geen sex hebben.... Toen zei manlief... Ja maarja samant ik vind het ook al eng als je met je buik plat op me gaat liggen laat staan dat we het doen.... Vind het ook een niet fijn idee..... Ik dacht al zo iets, maar nu bevestigde hij het.... Is dit normaal of is er iets aan de hand??? Ben toch al zo onzeker!!!
Meiden!! Heb een internet kaartje gekocht omdat ik wil weten hoe het met jullie gaat! Viv heel veel succes vandaag, iig alweer iets positiefs gehoord super! Heb zoveel bewondering voor je! Joy wat naar dat je bent gaan bloeden! En wat mooi om te zien hoe je de moed erin houd! Knuffel voor jou!! En iedereen: dikke knuffel en wat zonnestraaltjes vanuit Griekenland!! Xxxx
waas ik ook weer! @mariahh, wat lief zeg! ga lekker genieten meis! @viv, heel veel succes en sterkte! @charise, ik zou wakker blijven! @me, wat een leuke foto's zeg haha @minnii, hier gewoon sex destijds 1x per week of 1x per 2 weken, bovenop hem heb ik niet meer gedaan sinds ik zwanger was, dus rollen omgedraaid, hij bovenop mij, is het de buik die hem tegenhoud? hebben wij andere standjes genomen voornamelijk op zijn hondjes, hij boven en ik onder maar dan op mijn zij (snap je m) en aan het eind van het ritje lepeltje lepeltje sex zag hij mijn buik ook niet
Dames, ik ben ongesteld geworden. Testen was dus helemaal niet nodig geweest vanmorgen. Daar gaat mijn regelmatige cyclus. Dat vind ik dan wel weer jammer. Nu gewoon maar 26 dagen. Ik had al wel verwacht dat ik ongesteld zou gaan worden. daan maar liever eerder dan kan ik door naar volgende ronde. Maar blijft natuurlijk weer jammer. Ik ga zo met collega's eten. Hebben tapasavondje dus heb al flink staan koken haha. Jullie nog plannen voor vanavond? En viv ben benieuwd naar jou vandaag
och balen zeg Me! op naar de volgende ronde dus! knuffel voor jou! lekker zeg tapaw, hier geen plannen voor vanavond behalve lekker met mijn mannetje op de bank hij is straks een aantal weken weg dus nu nog even genieten