We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kell, persoonlijk zou ik een nieuw schoon matrasje halen, dat andere kindje heeft er toch opgeslapen dus lijkt me niet verstandig om jouw babytje daar ook op te laten slapen ivm ligging in het matras maar dat moet je zelf weten meis, kamertje vind ik echt tof!

charise, heel veel succes meis! geen idee hoelaat je er moet zijn maar ga duimen

viv, spannende dag, mijn duimen draaien overuren hierzo, ik hoop echt dat je met goed nieuws komt qua overlevingskansen!

sher, ga jij doen vandaag meis?

minnii, gezellig dat je er vandaag weer bent hihi :D

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heeeeeeeeeeeeeeee meiden!!! :D :D

Ik ben SUPER blij! :D Eitje was nog niet gesprongen, dus ik heb nog kans! Mannetje moet nu werken, maar ik weet wel wat er gaat gebeuren vanmiddag/vanavond. En hij ook ;) Haha.
    Het was nu 20 mm! Dus echt super goed. Dus ja afwachten wanneer die springt.

Ik moest dan eigenlijk maandag over een week bloedprikken om te kijken hoe de progrestron waarde is om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Maar dan ben ik op vakantie. Dus ik mag nu vrijdag. Al is dat wel aan de vroege kant.
    Ik word dan de 21e gebeld en dan hoor ik of het goed is of niet.

Enne ik heb nu Clomid 100 mg mee gekregen, voor 5 maanden! :D
    Mag nu dus zelf gaan proberen. Had ik niet verwacht.

Ging beetje apart, want ze begon meteen over 100 mg. Maar denk dat dat is omdat mijn eisprong toch vrij laat is. Ze zegt het is niet TE laat, maar je hebt alsnog een cyclus van 5 weken. En dat kan wel ietsje korter.

Als ik nu veel last van bijwerkingen krijg dan moet ik eerder bellen. (klachten als wazig zien en veel stemmingswisselingen, of andere dingen). Want dan kan ik over gaan op spuiten.

En als ik zwanger ben dan moet ik ook bellen, want dan word er een afspraak gemaakt voor een echo rond de 7 weken. :D Dus ik hoop natuurlijk dat ik daar snel voor kan bellen en ik die andere doosjes niet meer nodig heb. ;)

Ben SUPERBLIJ!!! :D :D

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Viv!! Sterkte vandaag meid!

Nou dames ik ga nu nog ff snel mijn bedje in. Ben nu best wel wakker, maar een hele dag wakker blijven lijkt me ook niet slim. Dan ben ik straks te moe om te klussen hihi. :p

Dus even paar uurtjes en dan er op tijd weer uit.

Zie jullie vanmiddag!! Xx

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Kell... Wij hadden ook bij 14 weken alles al gekocht hoor hahaah dus het vroege valt wel mee... alleen wordt het van ons wel volgende week pas geleverd! Zal indd net zo als wat joy zegt wel een ander nieuw matrasje kopen... Je kindje brengt der het meeste van ze eerste levens jaar op door dus dat moet goed zijn.

@ Joy... Ja gezellie he hihihi....

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ minniii: Gave echo's foto's he?!! :D Jouw zaterdag klinkt lekker!

@ kell: Gewoon uitgaan van het goede hoor.... en genieten van je nesteldrang!! Is ook lekker voor je huishouden, haha!

@ Joy: en wat ga jij vandaag doen?

@ hier: Over een half uurtje de auto in.... wil goed op tijd zijn! Na de afspraak van 12:00 hebben we ook nog een afspraak met een klinische geneticus (uitleg over het DNA onderzoek), dus zal niet meteen reageren hier op zp. Probeer het wel zo snel mogelijk te doen hoor! Oeff.... ik ben wel zenuwachtig nu!

Bedankt voor al jullie sterktewensen...... doet me echt goed hoor! :)

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ char: wat een super nieuws..... nu wel aan de klus gaan dan he?!! ;) Hihi!! En welterusten voor nu!

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

char, geweldig zeg!! klusze he vanmiddag!! :D

viv, geeft niet we wachten wel hoor, ondanks dat we hier in spanning zitten :) ;)

ik ga uhm stofzuigen vandaag :D en als het ooit nog droog word even naar de supermarkt geen bijzondere dingen dus

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Joy: Ach, moet ook gebeuren he?!! En stofzuigen is in ieder geval heel wat leuker als strijken toch?!! ;)

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Viv... De zenuwen zijn heel logies... Me dachten zijn bij jou mop !! Sterkte... En Girlpower he Chick!!!!! ** KNUFFF**

@ Char... Geweldig nieuw zeg!! klus ze vanavond hahahaah

@ iedereen... Laten we vandaag alleen maar goed nieuws horen... !!! Ik bid en duim voor jullie kleintje!!!!!

kussss

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Super char!! En klusze hihi :d

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb gisteravond nog heel wat berichten terug gelezen maar niet gereageerd.
    Iemand vroeg welke gerechten ik had gemaakt, ik had tortilla gemaakt en salade van mozzarella/tomaat/basilicum. Tapas avond was heel gezellig. Is altijd met de collega’s. Alleen die collega waar we waren is super netjes. Pff ik stond daar binnen, geen rommeltje of iets te vinden. Ik denk ohjee ik ben echt een sloddervos....haha. Dus vandaag ga ik denk ik mijn dag vullen met huisvrouw zijn.

Verder over mijn menstruatie. Iemand vroeg of ik ovutesten ging gebruiken of tempen. Ik gebruik nu 2 cyclussen ovutesten, dus dat kan ik gewoon verder doen omdat ik nu niet van de 31 dagen op aan kan. Tempen doe ik niet omdat ik denk dat dat niet makkelijk is met onregelmatige diensten. Nu zag ik dat Charise het wel doet, hoe doe jij dat dan met die verschillende diensten?

@ Vivian, heel veel succes vandaag. Hopelijk krijg je voldoende informatie dat je een goede keus kan maken. En een knappert heb jij daar in je buik zitten hoor.

@ Charise, Goed nieuws, dan weet je inderdaad wat je vanavond te wachten staat haha. Mooi gegroeid in ieder geval. Jij moet trouwens snel weer werken na je nachten?

@ Weekend, ik moet werken. 2 dagdiensten. Verder geen plannen. Mijn vriend is bij vrienden dus ben ik denk ik alleen.

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    matrasje, ja wilde ook eigenlijk n nieuwe maar wat van de prijs afhalen lukt niet dus dacht als we dat er dan bij krijgen. maar idd een ander heeft er veel opgelegen.

hier beneden alles gepoetst, hadden we na de kermis nog niet gedaan. koelkast is schoon. heb de waterkoker weer x schoongemaakt en zon schoonmaakding in afwasmachine gedaan.

wil straks nog een kast met belangrijke papieren ed uitzoeken.
    dadelijk komt mn mams ff op de koffie. kan ik t kamertje laten zien.
    ik wilde dus een felle kleur op 1 muur maar mn vriend denkt dat het kind er dol van wordt en wil rust hahha dus wordt t ws grijs. al hebben we veel grijs dus misschien een bruin tint ff zien. en je hebt dan van die mooie grote muurstickers.

ben blij dat ik over n week een extra echo gepland heb. onzekerheid begint nu weer op te steken. mn buikje wordt ook minder ipv meer.

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    charise, goed.nieuws van je ei. maar snel aan de klus dan. hopen dat t nu snel lukt.

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

oh zo leuk he kell, bezig zijn met het kamertje! ik wil ook ik wil ook :D :(

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ kell... Beetje vertrouwen hebben in je beebje mop!!! je bent de gevaren zonne uit dus lekker genieten nu!! maar wij hadden ook extra echo hoor dus snap je wel....

Ja kijk lekker voor een nieuw matrasje alleen... Is denk toch het beste hoor schat...

@ Joy.... Wil je in ons kamertje bezig zin, want ik ben het verbouwen behoorlijk zat hahahaha... Maarja volgende week komt het kamertje dus dan kunnen we inrichten en dat vind ik weer wel leuk hahahaahah

@ Weekend... Plannen zijn gewijzigd voor morgen avond... Gezellig met vrienden gourmetten bij ons thuis! scheeld weer centjes want wil morgen ook naar de stad ff wat glazen kopen voor ons nieuwe servies en even langs Coccinelle ( ook in de stad.. Een babywinkel met allemaal hele mooie spulletjes )

Dus meiden dat gaat ook weer centjes kosten ben ik bang hahahaha )

Maar gezellig weekendje voor de boeg hoop ik.

16. Joy2

Joy2 Niet meer actief

nieuw matrasje is nie zo duur hoor

@minnii, word een duur weekend haha

hier, zaterdag niets, zondag naar mijn zusje :D

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    wij kijken nu de laatste 2 delen van harry potter.

en wacht op bericht van viv.
    meestal als t lang duurt is t niet egt goed nieuws.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Viv zal vast heel veel info krijgen, het zal ongetwijfeld veel tijd in beslag nemen.. Mijn duimen draaien in ieder geval en hoop dat er positief nieuws uit komt!! Ze verdienen nu wel wat rust in hun leven, vinden jullie ook niet :(..

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Inderdaad ze had om 12.00 afspraak, en daarna nog een andere, dan nog naar huis. Denk dat ze straks wel iets laat weten.

Hier de badkamer brandschoon van onder tot boven, wc idem. Haha en toen een film gaan kijken. Misschien zo nog de slaapkamers.....

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Je bent goed bezig Me87!! Ik heb boodschappen, de was, stofgezogen en gedweild en nu net mn b12 shotje gehaald:)

Deel Deze Pagina