Zooo daar ben ik ook weer even. Zal eens wat terug gaan lezen. @ Joy, goed bezig geweest. Ook leuk die foto van de slaapkamer. Wij hebben toen we kochten echt alles meteen aangepakt, alles nieuw. Ben ik zo blij mee. En jij moest vandaag toch ook naar de verloskundige? Succes, ben benieuwd. @ Minii, ohjee dat is niet zo mooi maar ben het helemaal eens met je ik haat drank uitspraak. Daarom drink ik ook nooit!. Gelukkig heb ik geen last van mijn mannetje als ie drinkt maar wel van andere mensen Hoop dat het toch snel iets beter gaat met je en je situatie. @ Vivian, spannend dan woensdag. Hoop dat hij de vragen goed kan beantwoorden. @ Maraih, mooie fotos. Buikje groeit goed. Succes nog bij de verloskundige. @ Charise, wordt een spannende vakantie dan. En inderdaad ik had op vakantie in thailand ook daar een test gekocht omdat ik niet kon inhouden haha. Was ook meer omdat mijn vader me vanalles te eten en drinken wilde geven en ik zeker wilde weten dat ik het wel of niet kon nemen. Jeeeuh GTST weer. Leuk ik kijk elke dag, en als ik niet kan kijk ik het terug hoor. Hier weinig nieuws te melden. Heb even een drukke week, 6 diensten werken, en het is druk op de afdeling dus ben ook kapot als ik thuis kom. Vrijdag ben ik vrij maar ook jarig dus moet ik alles poetsen, taart maken, boodschappen, en dan savonds feest. Gelukkig dan het weekend vrij en pas maandagavond nachtdienstjes.
Goedemorgen meiden, Jeetje jullie hebben weer lekker gekletst gisteren avond... Ik was op versite bij me vriendin en het was erg gezellig....! manlief ging toch mee of hij wilde me brengen en halen.... ( terwijl ik me rijbewijs heb... Volgens mijn wastie bang dat ik de benen zal nemen ofzo hahaha ) @ Mariah... Mooi buikje!!! indd bij de eerste foto`s lijk je veel veder! hier heb ik dat vaak ook dat ik denk gisteren leek hij wel veel groter hahahaha. Ik wilde ook gaan voor de Joolz! vind hem ook zo mooi! mara toen we in de winkel waren zijn we och voorschut gegaan voor een bugaboo.... Eigenlijk omdat hij veel praktischer is met opvouwen en je kan hem heel laag zetten.... en omdat ik erg klein ben was dit voor mijn en het wandelen en stuk makkelijker..... En er zit een strand stand op hahahah geloof het of niet hihihi... echt heel veel opties. Vrijdag komt alles... zo spannend!! kan niet wachten, ben lekker vrij vrijdag @ Sher... Jaaaa hahahaa ik heb ook een tijdje last van een lage bloeddruk gehad voor ik zwanger werd. Viel ook meerdere malen flauw... Vaak onder de douche... of indd warmen plekken... Ik weer dus precies hoe het is. @ Nona... Toch een meidje hahahah gekkie doe normaal muts.... Dat zou wel heeeeel gek wezen!!! hihihiih al heeft mijn oom het wel 3 jaar geleden meegemaakt... alles was blauw en het was een jongetje zeiden ze maar toen ze geboren werd was het echt een meid hahahaa... me nichtje heeft 3 dagen geen naam gehad omdat ze daar niet eens over nagedacht hadden natuurlijk! hun hebben alleeb geen extra echo`s enzo gedaan dus miss hadden ze het dan wel gezien. @ vanavond.... Meiden barbie komt weer... Heerlijk om naar te kijken... Hihi leuk om te zien hoe andere zo hun zwangerschap zijn en alles voorbereiden. En natuurlijk gtst eindelijk weer. Lekker weer een avond voor de buis... is lang geleden er was echt niks heel de zomer op de buis. @ Boek... vijftig tinten grijs... Ik hoor zoveel verhalen over de 3 boeken van vijftig tinten grijs... Is een beetje erotische maar schijnt onwijs goed te zijn... Heb het eerste deel net toch maar besteld hahahaha... Iemand ze al gelezen? xxxxxxxx
@ nona: lekker vooruitzicht dat verlof!! @ mariahh: Wauw nog (maar) 100 dagen! @ Joy: stofzuigerse..... en koffie drinkse?! @ me: Jeetje, je bent maar druk!
Minniii, ja ik heb die boeken gelezen. Tenminste ben in het laatste deel bezig. Erge leuke boeken. En vind het qua heftigheid wel meevallen hoor haha. Bugaboo is ook een leuke wagen ja. Maar ik vind Joolz ook leuk, omdat als je kindje groter is en het een buggy is, is die heel hoog, en dan kan je op terrasje je kindje zo aanschuiven en kijkt het niet tegen de onderkant van de tafel aan. Maarja moet toch eerst nog eens proberen dan in de winkel tegen die tijd. Joy, succes vandaag! Hier ook even aan de slag in huis, mijn moeder komt ook zo langs haha. OH en ik heb een kruis gekregen bij FF!! Ben nu 4 DPO. X
Spannend Char... !!!! Onze wagen kan ook hoog gezet worden! super wat ze tegenwoordig allemaal kunnen
oke mama is weg en nu beginnen de zenuwen toch wel te komen, heb nog een klein sprankeltje hoop en dat gaat over 2 uurtjes met de grond gelijk gemaakt worden, toch niet zo'n leuk vooruitzicht ga maar eens verzinnen wat te doen want anders kan ik straks nergens anders meer aan denken
Meiden lig alweer in bed, met de kleine is gelukkig alles goed maar die pijn aanvallen zijn niet Oke, inwendig onderzoek gehad en gelukkig GEEN ontsluiting man wat schrok ik van de termen die ik langs hoorde komen vanochtend: weeën, vroeggeboorte etc nu dus op bed met een dieet en de opdracht om de aanvallen bij te houden en direct te bellen als het met regelmaat is, heb er nu alweer 2 gehad en zit zoon 25 à 35 min tussen maar durf gewoon weg niet te bellen k weet nu gewoon niet meer wat goed of niet goed is
gewoon bellen hoor mariahh, er is jou gezegd dat als ze met regelmaat komen je dan moest bellen dus dat moet je dan ook echt doen!!!
@ joy.... Spannend vanmiddag schat... ik denk aan je en hoop idd dat er nog een beetje hoop is!!! hoevaak hoor je het niet dat sommige mensen de eerste paar maanden gewppn ongesteld zijn geweest met de zwangerschap. Laat je het gelijk even weten vamiddag? hoelaat moet je precies? @ Mariah... Jeetje wat een gedoe zeg... Eerst in de erste vase had je al niet veel geluk, met je opnamen enzo. Nu dit weer. Je moet echt niet twijvelen hoor om te bellen! het gaat wel om de gezondheid van jou en je kleine!!! beter 100x teveel bellen dan 1x te laat!!!!!!
Lieverds bedankt jullie hebben gelijk! Ik ga zo bellen als mijn vriend in de buurt is voor t geval dat ik toch weer even langs moet ofzo. Ik hou jullie op de hoogte! Joy sorry had er niet aan gedacht succes vanmiddag! Hoop op een wondertje hoor! Xxxx
@ mariahh: Bellen hoor meid!! Hoe gaat het nu? Alweer een aanval gehad? Of duurt het nu langer omdat je 'rustig' in bed ligt? Ik hoop dat je geen aanval meer hebt gehad!!! @ Joy: Spannend meis..... ik duim voor je!
Viv zie dat jullie morgen nog een afspraak hebben, hoop dat al je vragen beantwoord kunnen worden! Heel veel succes deze week met het maken van een beslissing! Krijg nog steeds om het half uur ong een aanval kan ze in bed wel beter handelen als dat ik sta/zit/loop
We staan nu allebei met onze neuzen dezelfde kant op (thank god!!)...... morgen hopen we nog wat antwoorden te krijgen zodat we die keuze voor onszelf nog sterker kunnen onderbouwen, zodat we ook zeker weten dat we de 'goede' keuze maken.
Ik leef met je mee viv en fijn dat jullie er tot nu toe hetzelfde over denken! Net gebeld, moet eerst m'n urine laten onderzoeken t zou namelijk ook een blaasontsteking kunnen zijn, afwachten maar weer! Ga nu niet meer naar de dokter geen zin morgen weer een dag