Hoi meiden, Ik wil jullie hierbij even laten weten dat we de zwangerschap waarschijnlijk gaan afbreken. De knoop is nog niet helemaal doorgehakt.... maar ik denk dat dit wel onze uiteindelijke beslissing zal zijn. We hebben om 12:30 een afspraak in het ziekenhuis in Voorburg over hoe dat allemaal in zijn werk zal gaan. Ik hou jullie op de hoogte lieverds! XXXXXXXX
Jeetje vivian!! Wat een moeilijke keuze!! Ik vind het heel moedig hoe jij je erdoor heen sleept! Heel veel sterkte voor jou en je vriend!!!
Het is inderdaad niet makkelijk..... maar we moeten helaas een keuze maken..... en eigenlijk wil je beiden niet! Gisteren wel de volledige uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad, deze was goed..... dus ze noemen het nu ook een 'foutje' van de natuur. Ik ben wel blij dat er geen erfelijkheid meespeelt hoor!
@ Viv... Moeilijke en hele moedige keuze.... mag het eigelijk niet uitspreken omdat we nooit is zo moeilijke situatie hebben gezeten maar ik enk dat wij het zelfde hadden gedaan. Je wilt inderdaad beiden niet... Maar wat is het beste voor je kindje....Ik denk deze keuze mop! hoe moeilijk het ook is. We slepen je erdoor heen schat.....!!! al moet ik bij je op bezoek komen in het ziekehuis Ben benieuwd inderdaad wat jullie allemaal nog te wachten staat schat en hoe alles veder zal gaan
Succes Mop! En sta achter je beslissing.... Het is jullie beslissing en hij is ten alletijden goed!!! * KNUF*
viv, weet toch even niet wat ik zeggen moet. had aan de manier van praten gedacht dat jullie zouden doorgaan met de zwangerschap. Ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben. Ik denk ook afbreken al zou je het liefste heel wat anders doen. Vind het knap dat jullie er zo sterk in staan en het ook echt samen doen. Respect hiervoor. Veel sterkte en succes de komende dagen. Wij zijn er voor je. Dikke kusssss
@ Kell... Ja Kell het is heel dubbel he... Soms is het gewoon lullig om een leuk berich te plaatsen als onze lieve Viv het zo zwaar heeft. Ze weet dat we heel erg met haar mee leven!
Lieverds, voel jullie alsjeblieft niet bezwaard om berichten te plaatsen! Ik ben alleen maar heeeeeeel erg blij voor jullie! Mijn tijd komt echt nog wel! XXXXXX
Ja, ging goed. Was een hele lieve gynaecoloog. Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd. Morgen bellen we haar met ons definitieve besluit..... mijn vriend moet alles nog even een beetje laten bezinken. Wordt wel heel heftig allemaal, maar tot nu toe is iedereen zo lief voor ons! En ze maken een gipsafdruk van het voetje en eentje met inkt. Dat is in ieder geval echt iets heel waardevols. Ze geeft aan dat ik het beste een maand niet moet gaan werken en daarna met halve dagen beginnen..... ik ga letterlijk ook gewoon ontzwangeren met de daarbij behorende kwalen (stuwing, moeheid, concentratieproblemen, etc.) en natuurlijk moet dit alles ook geestelijk verwerkt worden.
Lieve Viv wat een moeilijk besluit. Ook al had ik het al verwacht, schrik ik toch. Heb heel veel respect voor jullie over hoe jullie er mee om gaan. Gaan jullie het kindje een naam geven? En ik wil zeggen, maak heel veel foto's!!! Ook alwil je ze niet direct zien, of nooit. Stel als er een moment komt dat je ze wil, krijg je spijt als je ze niet hebt. Weet ik uit ervaring op de kraamafdeling. Je zal volgende week dan al bevallen of niet?? Jeetje meid, wou dat ik iets kon doen.... Heel erg veel sterkte & dikke knuf!! Xx
Ja Logies!!! lekker de tijd nemen ervoor. En hoe gaat alles veder in zijn werking dan? moet je zelf bevallen of operatief? Is het dan al overleden als het geboren wordt of hoe moeten we dat zien? En krijg je het daarna te zien of niet? heh wat een gekke vragen eigenlijk sorry maar heb dit nog nooit gehoord dus zou niet weten hoe en wat... Wat super dat ze een voetafdruk maken en een gibs afdruk... dat zal jullie inderdaad heel dierbar worden schat!! geef dat maar eeb heel mooi plekje, en hij of zei zit voor altijd in jullie hart!!! Logies dat je vriend even alles moet laten bezinken... het is niet niks allemaal moppie
@ charise: Ja, we hebben een lieve vriendin die foto's komt maken van die kleine (en van ons met die kleine natuurlijk ook). Het is ons eerste kindje en daar zijn we apetrots op! Deze dagen ga ik nog heeeeeeel erg genieten van de bewegingen in m'n buik. Het zal inderdaad volgende week ergens gaan plaats vinden. Ik denk zelf ergens halverwege volgende week. Morgen geven we het definitief door en dan moet ik 2 dagen van tevoren een pil innemen voordat ik naar het ziekenhuis kan.
@ minniii: ik ga natuurlijk bevallen (of tenminste.... dit wordt opgewekt met medicijnen). Meestal overlijd het kindje al tijdens de bevalling.... soms leeft het daarna nog even, maar de gyn zei dat dit zelden voorkomt. En ik krijg die kleine gewoon op m'n borst als ik dat wil (ik denk dat ik dat wel wil, maar als je vantevoren aangeeft dat je dit niet wil kan dat ook..... dan doen de zusters het even inpakken in een dekentje ofzo).
pfff wat super moedig allemaal zeg... Dat een vrouw dat dan nog allemaal moet doorstaan he.... Zal wel heel moeilijk worden maak inderdaad maar hele mooie foto`s van jullie eerste kindje,... Want dat is en blijft het!!! deze zallen je nooit afgenomen worden. Wat vanaf de buitenkant zal je niks geks zien denk ik... dat zal ook het rare zijn. Het zal erna denk begraven of gecremeerd worden denk?
@ minniii: Ja, bij ons kindje zit de ernstige afwijking inderdaad van binnen. Van buiten is het gewoon een gaaf kindje (wel ini-mini natuurlijk). En ik wil niet opscheppen..... maar aan de 3d foto's te zien nog een heel knap kindje ook! Hihi...... ben echt al een trotse moeder!