Goed zo schat!!! zo hoord het ook!!! Je mag inderdaad een hele trote moeder zijn. En ik weet zeker dat jullie kleine mini mensje ook heel erg trots is op ze papa en mama....!!
Lieve Viv, Met tranen in mijn ogen lees ik de stukjes.. Maar ik wil wel zeggen dat ik je ongelovelijk moedig en sterk vind! Ik heb het er vaak over gehad met mijn man, omdat het toch mee sleept. Wij zouden inderdaad waarschijnlijk dezelfde keuze maken, zoals minnii ook al zei. Uiteraard kies je ook wat het beste is voor het kindje! Ook ik wil jullie alle sterkte en liefde van de hele wereld wensen en sluit me aan bij minnii dat we je hier zullen helpen waar we kunnen om je erdoorheen te krijgen. En als je behoefte hebt om te praten, mag je natuurlijk altijd me aanspreken. Je bent een enorme vechter en die wilskracht die jij hebt, heb je zeker nodig in deze moeilijk tijd. Gelukkig hebben jullie de mensen om je heen die je hierbij gaan helpen en natuurlijk elkaar. Niemand zal je veroordelen om de keuze die je maakt, ik vind het juist ontzettend moedig. Lieverd zoals je al zegt, geniet van elke beweging in je buikje en dit kindje zal voor altijd in jullie harten blijven. Heel veel sterkte meis
Hoi dames, sorry voir mijn afwezigheid. Ben echt mega druk dezw week. Heb ook geeb tijd om veel te reageren. In ieder geval viian, super veel sterkte. Ik heb deze situaties meegemaakt op mijn werk en het is inderdaad super heftig. Het is ook heel mooi om je kleine te zien. Is echt al een mini mensje ja. Wij maken ook altijd hand en voetafdrukjes met inkt. Is een mooi aandenken. Heel veel sterkte de komende dagen voor jou en je man!
Lieve viv, Wat een moeilijke keuze, ook ik heb bewondering voor je! Hoever ben je nu precies? Het zal enorm zwaar worden maar zoals iedereen hier al zegt we zijn er voor je en leven erg met je mee! Er gaat veel op jullie af komen maar je bent nu al zo sterk! Ik had niet zo dapper kunnen zijn denk ik. Pf heb er geen woorden voor lieverd! Je bent een super mama waar elk kindje trots op mag zijn! Mama ben je en dat zal je altijd blijven! Xxxxx
Ah zonde.. je krijg nu ook reisstoel en andere zaken erbij dan ter waarde van 300 Euro ik wil transaction van babydump
Lieve vivian, Ik lees je berichten met tranen in mijn ogen! Het idee dat je ruim 20 weken ben en je kindje ter wereld moet brengen met het idee dat het niet overleefd..Echt waar ik heb zoveel bewondering voor jullie dat jullie er zo mee omgaan! Ik denk dat dit uiteindelijk de beste beslissing voor jullie is, ookal is dit moeilijk. Ik zou denk ik dezelfde beslissing maken! Toch blijf je met de gedachte wat als... Je kan altijd bij ons/mij terecht om te praten of iets! Ik hoop ook dat je gewoon actief blijft en dat als we een meeting hebben, dat je erbij zult zijn! Ik wens je veel sterkte toe aankomende periode. Geniet nog even van je kleintje en elkaar en koester elk moment! xxxxxx
Ja, we krijgen heel veel steun van buitenaf ook. De hele openhaard staat vol met kaarten, we hebben al 2 bossen bloemen gehad en heel veel mailtjes en telefoontjes. Ohhh... en net een hele fruitmand ook! Iedereen (inclusief jullie meiden!) zijn zo lief voor ons! Zonder die achterban zou het nog veel moeilijker zijn! @ mariahh: ik ben vandaag 22 weken en 2 dagen.
@ nona: ik weet zeker dat voor ons dit het goede besluit is..... en ik weet zeker dat ik achteraf geen spijt zal krijgen. Hoe moeilijk ook..... en wat ik al eerder zei: ons geluk komt echt nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in!
Jullie tijd komt zeker Viv, daar ben ik huidig van overtuigd!!! Jij bent en blijft een GEWELDIGE mama, dat neemt niemand je meer af. Ik hoop dat we wel contact houden meis, want je hoort echt gewoon helemaal bij ons 'clubje'. Ik (wij) zullen natuurlijk ook aan het idee moeten wennen en nadenken over de dingen die we hier plaatsen en neerzetten. Maar ik hoop dat we gewoon in elkaars 'leven' blijven en straks allemaal van hetzelfde geluk kunnen genieten incl JIJ!! Aan jou wilskracht, zullen velen van ons in moeilijke tijden iets hebben meis!!
lieve lieve viv, als allereerste heel veel sterkte gewenst en duizend knuffels voor jullie, heb zoveel bewondering voor je! had deze keuze al zien aankomen, maar hoe dan ook is dat een zware beslissing, ik denk onwijs veel aan jullie en wil jullie alle kracht en moed van de wereld toewensen! verder heb ik er op dit moment geen woorden voor spijt me, ik wist dat dit ging komen en toch zit ik met tranen in mijn ogen ben heel benieuwd naar jullie prachtige kindje! (hebben jullie een naam voor het kindje trouwens?) ik neem even tijd voor mezelf ik ben straks weer terug
@ sher: Nee, gewoon neerzetten wat je hier neer wilt zetten!! Geen rekening met mij houden hoor! Wel lief van je, maar niet bang zijn mij te kwetsen...... dat zal niet gebeuren namelijk. ik gun jullie ook al het geluk van de wereld hoor! Ik hoor straks weer helemaal in dit zwanger worden clubje hoor!! Ga ik m'n cyclus weer bijhouden enzo.....
@ joy: ach lieverd, laat je niet teveel door me meeslepen hoor..... eerlijk waar ik voel me goed..... misschien is het iets van opluchting ofzo dat de keuze (bijna) is gemaakt. En ik weet dat ik nog een klap kan verwachten.... maar hé.... dat is toch normaal in zo'n situatie..... mijn vriend en ik komen daar ook weer overheen hoor!! En fijn om te weten is dat het niet erfelijk aangelegen is..... foutje van de natuur..... volgende keer gaan we er gewoon voor dat de natuur dat foutje achterwege laat! We hebben een jongens- en meisjesnaam, we weten namelijk nog steeds niet wat het is!
Viv, ja het is goed dat jullie hier samen in staan. Dat is zo belangrijk. Jullie gaan elkaar nog hard nodig hebben natuurlijk. En super fijn inderdaad dat het niets erfelijks is, dus met een volgend kindje hoef je niet bang te zijn dat het misschien hetzelfde heeft. Maakt het natuurlijk niet minder heftig dan. Ik ben benieuwd naar de naam van jullie kleintje. Ik kom zeker volgende week regelmatig kijken vanaf Cyprus, om te kijken of jullie prachtige kleine wondertje al is geboren. Hoop dat je bevalling voorspoedig zal gaan. Fijn dat een vriendin foto's komt maken. En inderdaad lekker veel knuffelen met jullie kleintje. Weten jullie al wat jullie met het kindje gaan doen daarna? Want officieel word het kindje niet geregistreerd toch? Dus word het gecremeerd of begraven? Veel dingen om over na te denken zeg. Heftig allemaal. Ik vind inderdaad dat je er heel erg sterk in staat, de klap zal misschien later pas komen, maar je doet het zo goed!! Jullie doen het super goed! Jullie kindje zal en mag trots op jullie zijn dat jullie dit doen voor hem/haar. Heel erg veel sterkte, kracht & liefde voor de komende tijd! Xx
@ char: Ja, ik weet dat we nog een klap gaan krijgen. Maar we verwachten hem, dan kunnen we hem ook beter incasseren, hoop ik! Ben voor nu in ieder geval heel erg blij met hoe we erin staan. We weten nog niet precies wat we daarna gaan doen met die kleine. Maar dat kunnen we in het ziekenhuis ook nog beslissen. Hoe is het trouwens met jou? Je hebt je eisprong gehad.... wanneer moet je dan weer een echo maken? En wanneer ga je nou precies naar cyprus?
viv, laat die klap ook lekker komen als die komt. korp je t op of hou je je groot krijg je er denk ik later last van. moet ik zeggen dat ik dacht bij de mk, al is dat natuurlijk heel wat anders. maar ik dacht ook een klap te krijgen maar die kwam niet. was daarna weer zo bezig met zwanger worden. jah idd charise, hoest met je ei?
Met mijn ei is hopelijk alles prima. Ik hoop dat ie bevrucht is en een goed warm plekje aan het zoeken is in mijn baarmoeder. Ben nu 6 DPO. Ik hoef geen echo's meer. Ik moet morgen bloedprikken voor het progesteron, om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Alleen beetje krom want ik krijg de bloeduitslag na mijn vakantie op de 21e, terwijl mijn NOD al op de 15e is. Ik heb nu een tempdipje, en had ook wat steekjes af en toe, dus ja ik ben positief. Maar ga niet te veel ergens vanuit. Gelukkig heb ik veel afleiding volgende week. Als ik nu zwanger ben, dan mag ik bellen voor een afspraak voor een echo rond 7 weken. Dus dat vind ik erg fijn. Ik ga zondag op maandag nacht weg naar Cyprus. En kom dinsdag de 18e weer terug. Heb er enorm veel zin in. Nu nog 1 nachtje werken en dan weekend vrij. Alles inpakken, was nog even wegwerken en laatste dingen in huis glad maken. Zondag middag ff een tukkie doen, omdat we 's nachts naar vliegveld moeten en vliegen. We hebben draadloos internet daar als het goed is, dus kom wel even bijlezen e.d. af en toe. Heb iPhone en neem iPad mee, dus dat moet wel lukken. Xx