We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Lekker charise Cyprus :) mogen wij allemaal mee ? :) hihi

Ik dacht juist dat t wel geregistreerd word? Ooit eens ergens gehoord dacht ik maar kan t fout hebben, je zal idd volgende week wel gaan bevallen (vanaf 26 weken is het ook nog eens levens vatbaar toch?) raar idee hoor. Ik wens je heel veel succes en sterkte viv

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Voortaan kunnen ze al veel en is het bij 24 weken al levensvatbaar. En je hebt de keuze of je het onder 24 weken wil laten cremeren of begraven. Ik weet niet hoe het zit met registreren.
    Sorry dat ik hier even mee tussen kom vallen maar toevallig weet ik dit. Maar denk niet dat dit zo'n fijn onderwerp is op het moment.

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    #1063 Vivian, 6 sep 2012
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
    Registeren kan geloof ik vanaf 22 weken, maar is in ieder geval verplicht vanaf 24 weken. Dus wij gaan ons kindje niet registreren. Maar wij registreren het wel in een mooi plakboek hoor! :)

@ char: nou, ik ga weer duimen voor je!
    Lekker zeg naar Cyprus..... lekker weertje vast ook?!

@ kell: wel beter dat je geen klap hebt gekregen na die miskraam. Ik hoop ook dat de klap niet zal komen, maar ik denk dat die wel komt, want het is toch al een kindje met alles erop en eraan.... alleen dan ini-mini en anders van kleur en huid enzo... en ik voel het al bewegen in m'n buik en het lijkt ook al zo op m'n vriend. Maar we gaan het meemaken....

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Lieve viv,

Vandaag De dag waarop jij je besluit definitief maakt, misschien ook een soort opluchting maar zeker ook een dag die je niemand anders toe wenst!
    Ik denk aan je!!!

Xxxxxxxxx

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

sluit ik me bij aan, dikke knuffel

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier is mijn mop verkouden :( snotter de snotter en smeert overal uit op tafel op gezicht op bank, jakkk, hopelijk knapt ze snel weer op! misschien wel het laatste mooie weekend en dan is ze ziekjes ;)

gelukkig heb ik gisteren heel veel gedaan dus kan vandaag lekker de hele dag knuffelen met die meid

mannetje is buiten aan het graven, riolering is kapot dus die gaat hij even vervangen vandaag :cool:

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ohoh wat een drama hier in huis, mijn kleine arme schatje, zo ziek kan niet slapen gilt het uit van de pijn, sinaspril gegeven en half uurtje geslapen, nu weer wakker, mijn arme schat, je bent dan zo machteloos :(

*vind ik niet leuk* :(

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Joy: ach jeetje..... zielig voor je kleine meisje! Waar heeft ze pijn? In haar keeltje? Heel veel beterschap met haar.

@ hier: Meiden, het gaat gebeuren..... woensdag 12 september wordt ons kindje geboren met 23 weken en 1 dag...... mijn vriend heeft in het ziekenhuis een briefje opgehaald met het geslacht, dus vanavond weet ik of wij een dochter of een zoon krijgen.... wil nog een paar dagen bewust kunnen genieten, dus wilde niet langer dit niet weten. Pfffff..... spannend wordt het nu!
    Eerst lekker weekend vieren (wordt mooi weer!!) en maandag en dinsdag gewoon werken. Woensdag om 9:00 melden in het ziekenhuis.

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jeetje meid, spannende dag woensdag!
    Ik wil je alvast heeeeeel erg veel sterkte en kracht toewensen.
    Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig.

Wat leuk dat jullie het geslacht weten vanavond! :D
    Ga je het hier ook vertellen of houden jullie het lekker voor jullie 2?
    Geniet meid, de laatste dagen. Geniet van het mooie wonder in je buikje, jullie kindje.

Xx

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Bedankt Char!
    En tuurlijk ga ik hier ook het geslacht vertellen, jullie zijn de enigen hoor, dus niet verder vertellen nog!! ;)
    De naam zeg ik wel pas woensdag :D

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Lieverd,

Heel veel sterkte toegewenst voor jullie 2 en de rest van jullie familieleden.
    Zorg goed voor jezelf meissie! We denken aan je!!

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Joy, jij ook heel veel sterkte met je kleine moppie!! Geef haar maar een hele dikke knuffel van me en uiteraard beterschap!

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Dankjewel en komt goed.... we gaan na dit alles lekker een weekje op de kaag zitten. Mijn vriend zijn ouders hebben daar een woonboot. We kunnen dan in alle rust even alles laten bezinken en bijkomen van de afgelopen weken.

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wij zijn ook defenitief uit de naam trouwens, Het word GEEN Aimee en ook GEEN Hailey..

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Joy wat zielig voor je kleine meid! Hopelijk knapt ze snel weer op!
    Sher ben benieuwd dan geen aimee en geen hailey hmm. . Hier ook de naam definitief!

Viv spannend vanavond! En wens je zoveel kracht en succes toe woensdag! Knap dat je maandag en dinsdag nog gewoon gaat werken!

Xxxxx

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden,

Ik had helemaal geen internet dus kon niet online komen, wifi kon ik ook niet vinden haha.
    Ik ben nog steeds in turkije. zondag vliegen we terug naar nederland. ik ben nu bij me schoonzus en zij heeft internet dus heb gelijk aangemeld.

Morgen 20 weken zwanger :D

Jullie willen weten of ik geslachtsbepaling heb gehad haha.
    Eerste week hadden we geen tijd dus ging in mijn tweede week.
    Maar beebje wilde niks laten zien zat met benen voor geslachtsdeel haha. Eeen week later moest terug komen van de verloskundige. Dus ben dinsdag weer gegaan en ze zei EEN MEISJE. :D

Maar weet je wat het is. Eerst zei ze: ik denk een meisje, dus me man vraagt weet je het niet zeker dan. Toen zei ze zo van wel zeker.
    Maar eerlijk gezegd vertrouwde ik haar niet meer. ik heb aanstaande maandag 20 weken echo dus dan weten we het wel zeker denk ik toch. dus 80 % eeen meisje denk k. Ik dacht een jongen :D

Schoonzus zegt ik denk gewoon dat het een jongen is haha.

Moet even wachten tot maandag. :D

Sorry dat ik ego algemeen heb gereageerd want ik moet nog alles teruglezen hihi.
    Heb wel van vivian gelezen. ik weet niet wat ik moet zeggen. vind het zo niet eerlijk voor je vivian. ik wens je veeel sterkte en hopen dat je weer zwanger bent.
    ık heb maandag 20 weken echo spannend ook. lıefs van roosjeeeç

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Sorry, sorry dames, Hier weer een drukke dag. En ook sorry dat ik nu met gezellige berichten tussendoor kom.

Vandaag Jarig. Geef ik niet super veel om maar toch leuk om allemaal lieve berichtjes te krijgen haha. Vanmorgen werd ik gebeld door mijn collega's die een liedje zongen. Super leuk. Daarna hard aan de slag gegaan met cakepops bakken. Had ik het heel de week al over op het werk dus ben ik daar er ook even een paar gaan brengen. Hadden ze niet verwacht haha.Uurtje daar gezeten. Daarna snel naar huis en gaan poetsen. Nu is alles spik en span en kan het bezoek straks komen.

Ik ben om 1 ding nog het vrolijkste, mijn vader is een keer niet mijn verjaardag vergeten! kan me veel verjaardagen herrinneren dat ik niks hoorde of te laat. Vandaag op facebook (jullie kunnen het zien) 2 fotos verstuurd gekregen van mijn 2 zusjes, en aan de tekst duidelijk te zien dat mijn vader het heeft getypt (andere familieleden kunnen neit zo goed nederlands). Ik vind het zo lief. Later de ochtedn werd ik ook via facebook gebeld. En hebben mijn beide zusjes happy birthday gezongen op de webcam haha. Mijn vader was toen helaas aan het werk. Maar toch vind ik dit heel leuk.
    Nouja iedereen een heel fijn weekend gewent.

Ik ben benieuwd naar het kamertje van Minii's kleine.
    En Vivian ik hoop dat je dit weekend lekker kan genieten nog samen met je man en je knappe meid of knul.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik ben ook erg benieuwd naar jullie namen meiden!
    Vanavond gezellig TVOH kijken, kleine man is een nachtje bij opa en oma slapen, dus manlief en ik zijn een avondje samen...

Zaterdag met de kleine man naar zwemles en lekker genieten van het mooie weer hoop ik..

Zondag gaan we gezellig met mijn ouders, zusje & broertje en ons gezinnetje naar Julianatoren.

Gaan jullie verder nog wat doen in het weekend.

Roosje SUPERLEUK dat je een dochter krijgt meis, ik geloof het ook nog steeds niet hoor haha ik ben ook zo'n twijfelkont.. Ookal hebben 3 verschillende artsen zonder dat ze het van elkaar wisten gezegd dat het een meisje is.

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Roosje: spannend!!! Ben benieuwd of het ook echt een meisje is dan! Heb je het lekker gehad in Turkije?

@ Sher: Ohhh.... jij maakt mij nu heel nieuwsgierig naar haar naam :D Hier trouwens ook TVOH kijken

@ Me: Wat super van je vader zeg! jouw verjaardag kan in ieder geval niet meer stuk

@ hier: ohhh.... ik hoor mijn vriend thuiskomen met de motor!! Ben zo benieuwd wat het is...... wordt vervolgd!

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Vivian, meid wat heftig zeg!! Ik wil je aankomende tijd erg veel sterkte wensen!!

Wat spannend dat je straks geslacht weet!! Geniet nog maar even!!!

@ de reest, sorry nog niet na gelezen. Heb colege gehad..

@ de naam, ik hoop zo da tniemand dezelfde naam heeft haha!
    Mijn naam begint met een B. De naam staat al vast vanaf begin en hoop echt dat niemand hem ook heeft..:p

fijne avond xxx

Deel Deze Pagina