We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Het is een jongetje!!!! :D

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ooooh Viv, wat mooi om te weten meis! Ik had destijds dus toch goed gegokt hihi.

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: mag ik een gokje doen hihi, Bentley komt ineens in me op :)

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: ja, idd!! Goed hoor! Doe je dat met pendelen?

@ hier: geen voice of holland gekeken... onverwachts met vriendinnetje weggeweest en daar na drankje gedronken.... nu net weer thuis. Waren er nog goede vandaag?

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Haha nee Viv, ik ben niet van het pendelen haha ;)

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Vond vanavond tegenvallen, op floortje na (van idols die 2e werd).

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Meen je dat nou?!! Doet Floortje mee.... bij welke coach zit ze?

Trouwens echt grappig dat het jongetje is..... die naam hadden we namelijk al voordat ik zwanger was! Meisjesnaam hebben we pas nog gekozen...... had iets van 5 namen om uit te kiezen!

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Viv, wat leuk een knulletje!! :D
    Ik had al het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Echt super leuk, ben benieuwd naar de naam.
    Misschien stom om te zeggen, maar wel een mooie datum 12 september 2012.

Roosje, wat leuk een meisje. Nog even afwachten dus tot je het 100% zeker weet, maar komt vast goed.

Ik ga zo lekker slapen en morgen en zondag laatste dingen klaarmaken voor de vakantie. Vind het spannend, maar heb er vooral heel veel zin in.

Fijne avond meiden.
    X

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ze heeft gekozen voor Roel.

Ik ga btw naar de eerste liveshow :D! We hebben net kaarten besteld hihihi

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Goedemorgen, bijna middag dames.
    Hoe is het met iedereen?
    Hier zit het feestje erop. Was niet druk geworden, heel fijn dat sommige zich niet afmelden en ik nu met veel taart over zit haha. Nouja komende dagen wordt het dus taart eten.
    Mijn vriend is nog opstap geweest met paar vrienden en die liggen hier nog ergens te slapen.....Nog niks gezien. Ik ben maar GTST aan het terug kijken. Verder weet ik nog niet wat we gaan doen het weekend.

@Roosje, leuk een meisje. Nu maar hopen dat ze het goed heeft gezien haha.

@ Vivian, een jongetje, volgens mij is het hier wel goed verdeeld met de geslachten.

@ Minii, waar blijven de fotos van het kamertje? Ben benieuwd!

@ Charise, lekker zo de laatste dingen doen en dan op vakantie. ben jaloers hoor.

Gister op het feest was er trouwens 1 uit de vriendengroep die zwanger is, nu 34 weken. Oooh ben zo jaloers. Had het bij hun namelijk helemaal niet verwacht en toen opeens was ze zwanger. Komt ze hier met zo'n mooie zwangere buik, dan denk ik wil ik ooooook. Hopelijk mag dat snel.

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier begint de naam met een N!! Hihi

Viv wat mooi een zoontje! En nona bentley vind ik idd wel iets voor jou hihi
    Charise hoe is het? Wanneer testen?
    Mini foto's !!!

Xxxxx

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja minniii, foto's!!! :D

@ me: idd wel goed verdeeld hier jongetjes en meisjes.
    En me jouw tijd komt nog wel, dat je met je buik mag pronken...... en voor mij hoop ik ook weer :)

@ hier: vandaag 2 pyama's, strakke bh's en zwarte (oma)onderbroeken gekocht voor in het ziekenhuis woensdag (die onderbroeken ook voor daarna..... zal ongeveer 2 weken hevig vloeien). Vanmorgen lekker met een vriendinnetje nog een bakkie gedaan bij een kinderspeeltuin (vriendin heeft 2 dochtertjes). Al met al een druk dagje gehad..... Nu ben ik ook echt af! Haha! We hadden vanavond nog met vrienden afgesproken, maar die bellen we zo even af. Even relaxen..... aankomende week zal ook pittig zijn, dus nu is het tijd voor languit op de bank!

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    goedenavond,

heb wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren.
    nu ook even een kort bericht. Gaan vnaaf met vrienden naar de bios.
    Vind de film niet echt wat maar ga voor de gezelligheid.
    Gister gezellig met schoonzussen ed TVOH gekeken.

Joy, hoe gaat het met je meisje? nog steeds zo ziek?

Viv, wat leuk een jongen. Ben benieuwd hoe hij heten gaat.
    en hoe hij eruit ziet. Als je tenminste een foto plaatst.
    Hopelijk kun je er nog ff van genieten.
    wel leuk dat je de naam al een tijdje uitgekozen hebt.
    Wel lastig anders om nu nog een naam te kiezen.
    Was al wel benieuwd of het nu een naam zou zijn met een betekenis.

Sher, ben nu heel er benieuwd naar jullie naam. Nu de vorige keuzes zijn afgevallen.
    Vond ook floortje het mooist zingen. wat een stem zeg.
    Denk dat roel wel diversiteit bij haar kan brengen

Roosje, wat leuk een meisje, gefeliciteerd.

nona, idd bentley is wel leuk of brent of bruce of brian of bailey ....noem maar op.

Minniii, foto's?? zien zien zien

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee girls,

Nou hier vandaag wat dingen ingepakt. En nog een vriendin geholpen in huis, want de vader van mijn man (schoonvader dus), die komt na de vakantie daar logeren. Hij wou bij ons, maar zien het niet zitten, en het huis van vriendin staat leeg (wel met spullen), maar ze woont nu bij een andere vriendin in. Hij komt vanuit Brazilie en mn man heeft m 10 jaar niet gezien, en ik nog nooit. Dus dat ie dan een week hier in huis komt zie ik niet zitten. Dus dit is een mooie oplossing.

Heb trouwens van haar een mooi aankleedkussen gehad hihi, haar zoon is nu 4 dus niet meer nodig. Maar ze heeft een mooie van KidzImpulz ofzo. Hele grote is dat. En we hebben 'm toen samen een keer op de 9 maanden beurs gekocht.
    En een hangmatje voor in de box, super schattig. En ook een kleine babyslaapzak. Dus wel lief. Ze weet van onze kinderwens. En ze gebruikt dit niet meer dus ze zei dan heb je het vast haha. ;)

Net hondje weg gebracht bij kennis. Daar komt ie vaker, maar toch altijd even gek, ga hem wel missen.

Morgen dus laatste dingen inpakken en huis glad maken, bed lekker verschonen vast. En dan 's middags ff een tukkie doen. En dan 's avond gaan!!! :D Heb er zin in pfff.
    Hebben alvast wat turkse lira omgewisseld. We maken ook een tussenlanding in Turkije, want we gaan naar het turkse gedeelte van Cyprus.

Mariahh, ik ga volgende week zaterdag testen. Het gaat prima. 1e week na ei, heb ik nooit zoveel moeite met wachten. De 2e week word meestal spannender, maar heb nu gelukkig veel afleiding. ;) Benieuwd naar de naam hoor... :p

Me, succes met taart eten. Enne hoop voor je dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Zou leuk zijn als jij deze ronde zwanger raakt en ik ook. En Joy natuurlijk. ;)
    Je mag alweer aan de klus zo'n beetje. ;)

Sher, leuk zeg een liveshow!!

Vivian, lekker genieten van die laatste dagen met je kleine mannetje in je buik. Ben ook heel benieuwd naar de naam.
    Ga je een foto'tje hier plaatsen? Of hou je die liever privé?
    Weet natuurlijk ook niet of iedereen dat hier wil zien, maar als jij zelf een foto wil delen, dan kan je dat altijd vragen natuurlijk.
    Je bent toch trots op dat kleine mannetje! :D
    Ik ga proberen zoveel mogelijk te volgen en in ieder geval 's avonds even te lezen of je gereageerd hebt. Maar kan me voorstellen dat je misschien nog niet echt behoefte hebt dan.

Kell, veel plezier met de film. En zo'n avondje weg is toch altijd gezellig he?! Welke film gaan jullie?

Nona, ben ook wel benieuwd naar jullie naam. :p Is het een (veel) voorkomende naam of een aparte naam? Engels/Nederlands?

Nou meiden kom morgen sowieso nog wel even kijken!
    Xx

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ char: ik weet nog niet of ik een foto ga plaatsen..... ik denk het niet eigenlijk.
    En we zijn zeker trots op onze kleine man! Voelde hem vanavond ook weer lekker bewegen in m'n buik en ik geniet daar ook echt oprecht van...... mijn vriend heeft zelfs hem een beetje kunnen voelen! Daar ben ik erg blij om.
    Meid, bijna vakantie, heerlijk!!!! Lekker even bijkomen van al het harde werken!

@ kell: En hoe was de film? Welke ben je geweest?

@ mariahh: heel erg benieuwd ook naar jullie naam! :D

@ hier: rustig avondje gehad. Lekker op de bank herhalingen gekeken van Nick & Simon in Amerika..... echt heel grappig! :)
    Morgen misschien naar m'n schoonouders op de kaag..... het wordt weer super weer, dus een perfecte dag voor een rondje varen met de sloep!

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zoo ben ik ook weer even. Vanavond naar het cadino gewee 4f t en even op terras gezeten. Heb wel 32,50 winst haha. Leuk zo'n avondje spelen. Wel weer laat thuis maarja. Nu lekker slapen.

@ charise. Jahoor we gaan weer aan de klus haha.

@ vivian, je moet daar zelf helemaal een keus in maken of je wel of niet een foto wil plaatsen. En wat fijn dat je man hem ook heeft kunnen voelen.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Vind ik ook hoor Viv, als je het niet wil moet je het niet doen. Kan me er iets bij voorstellen.

Hier vanmorgen eindelijk een goede temp stijging! :D Word mooi grafiekje nu, ben nu op 9 DPO.
    Nou straks lekker bezig met laatste dingen inpakken, en vanavond is het zover! :D

Heb al ingecheckt vanmorgen om 6 uur, stoelen bij het raam haha.
    Daarna nog wel geslapen hoor. ;)

Xx

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Nou, toch met winst naar huis gegaan! Kun je toch weer een leuk truitje van kopen, haha!! :D

@ char: Bijna zover om te gaan! Lekker!!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja heb er ook erg veel zin in!! :D

Ik heb trouwens net gereserveerd voor een twilight marathon op 13 november! :D Met als afsluiter het laatste deel! :D
    Heb er echt super veel zin in.
    Kan bij JT bioscopen, voor degene die ook willen.
    Ik ga met mijn schoonzusje in Deventer.

Whaaaaaaaaa!! :D:D

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    me, fijn dat je toch nog wat gewonnen hebt. alle kleine beetjes helpen.

Viv, of je een foto plaatst is helemaal jouw keuze.
    Ben alleen wel benieuwd hoe jullie mannetje eruit ziet.

Charise, Hele fijne vakantie meid. Geniet ervan.
    Leuk een twilight maraton. maar in zon zaal houd ik dat niet zo lang vol.

Gister naar de film the expendables geweest. Ook al was het vooral alleen maar een schiet film,waar ik niet zo van hou maar vond m geweldig. Daarna nog ff lekker naar de mac geweest en voor de tijd op een terrasje eens een soort cocktail gehad. Keer wat anders dan appelsap. Kan het alleen vandaag merken, kan de hele dag wel slapen.

Hier de bench vd hond weg gedaan. Hij piept nu sinds een paar dagen als ie savonds de bench in moet want hij wil los. Dus maar besloten weg te doen. Moest toch een keer ivm de box.

Vnaaf als het goed is om kwart voor 8 de echo.
    Ligt er aan of de vlos geen bevalling heeft dus ik hoop van niet.
    Vind het steeds spannender worden.

Toch denk ik dat ik keesje (ja zo wordt ie genoemd) soms wel voel.
    Denk idd plopjes te voelen. Gister in de bios had ik het flesje drinken tegen mn buik aan en voelde daar echt 2 soort plopjes tegen aan. Daarna helaas niet meer gevoeld.

Deel Deze Pagina