@ Kell, ben benieuwd of je de echo hebt gehad, altijd leuk. Wij habben laatst ook de bench van de hond weggedaan maar hij ging elke keer op de bank en maakte zn mand kapot, op aanraden van de dierenspeciaalzaak toch de bench weer terug gezet. Maarja ligt er net aan hoe die van jullie het doet zonder bench. @ Charise, een super fijne vakantie gewenst alvast, enne met 3e terug komen he Hier vandaag op de fiets naar valkenswaard geweest. Was bloemencorso en natuurlijk heerlijk weer. Nog even bij het pannekoekenhuis gaan eten met stiefbroertjes, stiefvader, vriend en mams. Nu net thuis. Toch 2 uur gefietst. En gister ook al een uur met de hond achterop. Ben goed bezig, mag ook wel met al die taart enzo. Deze week gaat het weer gebeuren haha, de eisprong. Ben alweer met de ovutesten bezig. Ik heb alleen nachtdiensten. Dus dat wordt even snel voor het werk op de bank
Kell, wat leuk dat je de kleine denkt te voelen. Vandaag dus een echo. Leuk! Willen jullie nou weten wat keesje word? Haha keesje, super grappig Me, ja ik doe m'n best om met z'n 30en terug te komen. Hopelijk ben jij dan ook ongeveer met z'n 3-en. en weten we dat kort daarna. OOhhhhhh ik ben zenuwachtig!!!!!!!! Ik heb er echt zo veel zin in. Maar vind het ook echt super spannend!! Lieve Viv!! Ik wil jou heeeeeel erg veel sterkte wensen voor deze week. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling zal hebben. En geniet van je kleine mannetje als je het vast hebt. Veel kijken en knuffelen. Nemen jullie hem mee naar huis daarna? Zal aan je denken meid, en ik hoop zeker af en toe even bijlezen. De rest meiden, fijne week allemaal. Enne ik hoop af en toe even wat te kunnen laten horen. Xx
ja denk al, met 30 is wel erg veel. keesje is bedacht door vrienden en toen is t dat gebleven. vind t ook wel grappig. hier echo gehad. en t was super. bewoog veel. geslacht was ook te zien. hij heeft ook beetje medisch gekeken en alles lijkt er aan te zitten, op de goede plek en werkt goed. pppffff egt n opluchting. heb ook een klein 3d fotootje. zal morgen even kijken of ik n foto erop kan zetten.
we willen t niet weten. al wordt je zo wel erg nieuwschierig. ik dacht zo snel een piemeltje te hebben gezien maar kan t fout gezien hebben. hij zei van te voren dat je met dit termijn t geslacht vaak.niet kon zien. later zeihij zeker te weten gezien t hebben wat t wordt. vind t erg spannend. we dachten al n jongen en dat denk.ik nu nog meer.is wel raar alser dadelijk n meid uit komt
Hee meiden, Het is nu 3 uur en zijn ingecheckt en alles. Over half uurtje kunnen we de gate in. We hebben nu al een half uur vertraging. Maar goed dat maakt verder niet veel uit. Het is toch leuk hier. En best nog druk zo s nachts. Heb er enorm veel zin in. Xx
Pfff heb net gebraakt. Liep een wc in waar t niet fris rook, nou kan normaal alles hebben. Maar nu gauw naar andere wc en het kwam er uit haha. Voelt wel een stuk beter nu
Goedemorg ladies, Reageer even niet op alles, ben gister opgenomen in ziekenhuis ter observatie..ben gevallen @ vivian, heel veel sterkte...wat veel jongetjes in dit topic zeg.. @ naam, hahaha lekker aan raden hahaha! Maar hij is niet genoemd al zitten er wel leuke tussen Xxx
@ char: spannend..... zou het een teken zijn?!! Hele fijne vakantie in ieder geval! @ nona: Meid!! Wat heb je gedaan? Ik dacht (en hoopte) dat ik de enige zou zijn die het ziekenhuis in moet! Nou, rustig aan in ieder geval.... Knuffel voor jou! @ kell: Fijn dat alles er goed uitziet! Ben je weer gerustgesteld en kan je lekker gaan genieten..... dus je denkt een piemeltje te hebben gezien?! Hihi.... spannend!
goedemorgen meiden!! hihihi @me, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! hartstikke leuk dat papa het niet vergeten is! heb je een leuke dag gehad? @roosje, wat leuk een meisje! maar niet te hard roepen dus als ik het goed begrijp kunnen we beter vandaag afwachten?! @gokje nona: Binck, brian, beau @sher, gaaf he liveshows! ik ga je zoeken op mijn beeldscherm hihi @charise, oh jeetje je bent natuurlijk al weg hele fijne vakantie lieverd! @me, jeej winst gemaakt hahaha @charise, twilight marathon gaaaaaaaaaaaf! ik ga snel neuzen! @me, uit betrouwbare bron vernomen dat het nog best een aardig stuk fietsen is wat jij gedaan hebt met bloemencorso vroeg me al af hoe je dat ging doen whuahahaha @kell, geslacht te zien? weet je nu wat het word dan?? fijn dat de echo goed was meis! oh lees het al, even afwachten dus hihi @nona wat is er gebeurd?? @charise, braken? zwanger? @viv, heb jou als laatste bewaard, meis wat een mooie datum om te bevallen van jullie ZOON! ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen van ons! jammer dat je geen foto plaatst van jullie prachtige ventje maar zeer begrijpelijk lieverd! hopelijk gaat alles voorspoedig en kunnen jullie hem bewonderen! denk aan jullie! xx
Char fijne vakantie meis!! Geniet er lekker van samen !! Nona wat heb je gedaan?? Wel uitkijken he!! Hoop dat alles goed gaat met jou en de beeb .. Sterkte in ieder geval. Viv hoe gaat het met jou nu? Beetje stomme vraag eigenlijk, maar ik bedoel het goed. Kell spannend he meissie! En knap dat je het niet wilt weten, ik moest en zou het geslacht weten hihi. Minnii waar ben jeee?? Hoe is het eindresultaat van de kamer geworden hihihi.. Het zag er al zo mooi uit !! Hier: ik ben ziek blegh, voel me totaal niet lekker en denk dat ik vandaag maar even lekker thuis op de bank blijf liggen. Wel nog wat dingen in huis doen en straks de kleine van school halen, maar verder heb ik ff nergens zin in.
@hier, onwijs druk weekend gehad, groot feest hier in de stad, dus had 3 man te logeren van vrijdag tot gisteren, vrijdag ook nog buurmeisje hier gehad dus dat vond mijn mopje wel leuk, zaterdag met mijn beste vriend naar het feest geweest en bij de optocht gekeken, daarna kwam mijn mannetje weer thuis van klussen en heeft hij op onze kleine gepast en is deze mama een avondje uit geweest sinds tijden heb het zo naar mijn zin gehad!, zondag zou rust dagje worden en even over de braderie, maar toen kwamen er ineens 3 zp vriendinnen met aanhang dus met zijn allen over de braderie en als afsluiter lekker bbq aangezet, heb gewoon geen moment de tijd gehad voor jullie spijt me heel erg! vandaag back to basic, mijn mannetje zit een week in wenen voor zijn werk en komt donderdagavond of vrijdagochtend weer thuis want dan moet hij zijn ouders van schiphol halen die zijn 2 weken naar tenerife geweest, jammer dat de tijd zo snel gaat van mij mochten ze nog wel 4 weken blijven ofzo
Joy: wat een heerlijk weekend heb jij gehad meis!! En ook zo fijn dat je hebt genoten!! Is je kleine meissie weer helemaal beter??
@ sher: gaat goed hoor! Vanmorgen moest ik de pil innemen (moet 2 dagen van tevoren) om m'n baarmoedermond zacht te maken.... de eerste stap van onze keuze is gemaakt..... En hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je snel opknapt! @ Joy: Heerlijk meid! Normaal zien mijn weekenden er ook zo uit! Genieten!
Misschien een rare vraag hoor Viv, maar betekend het nu dat je weeen kunnen komen? Of is dat nog niet aan de orde. Ik heb echt respect voor je meis, hoe je je hier doorheen slaat. Veel vrouwen zouden een voorbeeld kunnen nemen aan jou kracht!
ja is lang geleden dat ik zo genoten heb, ben sinds de bevalling eigenlijk niet meer echt echt uitgeweest zeg maar, wel eens een avondje hier of daar maar echt stappen en thuiskomen met piepende oren en dag erna schorre stem van het schreeuwen is heul lang geleden haha kleine meid snottert nog wat na maar gaat heel stuk beter
voor zover ik weet zorgt het medicijn ervoor dat haar baarmoedermond weker word waardoor de ontsluiting straks sneller op gang komt, waar jij straks bijvoorbeeld 4 uur over 2 cm doet heeft viv binnen 1 uur al 6 cm ontsluiting dat idee zeg maar, correct me if I'm wrong bij deze situaties zorgen ze ervoor dat er zo min mogelijk pijn is en dat alles snel achter de rug is, het is al ondraaglijk en laat staan als je dan ook nog een ondraaglijke bevalling hebt