We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden,

Zo even tijd voor een berichtje.... Ben erg druk geweest met het kamertje en alles het weekend.

Heb nog niet alles terug gelezen dus ik reageer nog nie op alles....

@ nona... Jeetje mop gevallen, hoe heb je dat gedaan schat? niks ergs hoop ik... This maar goed dat ze je eventjes ter opservatie houden.... Beter het zekere voor het onzekere.

@ Viv... Ik zie ik je onderschrift dat de keuze gemaakt is... Moedig hoor mop... en een Zoon....:$ Super mooi!! Woensdag is ze grote dag lees ik... Weet er niet veel over te zeggen schat alleen dat ik jullie heel veel succes wil wensen... heb er geen woorden voor wat ik tegen iemand moet zeggen die zo iets moeilijks meemaakt... sorry!

@ Thuis.... Kamertje is zo goed als klaar.... Super mooi geworden ben er zo trots op!!! Alleen de plank die bij me commode hoord moeten we nog ophangen en hebben gisteren mega veel geschroven met de meubeltjes dus uiteindelijk staat het nu toch anders dan eerst.... Ik zal een foto plaatsen als echt alles klaar is. Dus als me plank hangt hahahaha.

er is alleen wel een onzeker puntje.... Me opa heeft de vloerbedekking gelecht... ( is altijd zijn werk geweest ) alleen er zitten 2 grote bobbels in en opa zei dat je dat nat moest maken en dat je het er dan uit zal lopen. Normaal is dat ook zo alleen normaal ligt je vloerbedekking los... en nu heeft hij bij ons de randen vast gelecht met dubbelzijdig tape.... dus dat kan nergens naart toe....

Manlief ergerd zich er onwijs aan en ik weet zeker dat als het volgende week niet eruit is hij echt alles uit het kamertje haald en dat de vloerbedekking opnieuw moet! Het jammere ervan is dat alle plinten al vast zitten tegen de muur aan dus dan beginnen we weer van vooraf aan.

Ik heb alles vanmorgen weer nat gemaakt dus ik hoop echt dat het dalijk als ik thuis komt een stuk minder is geworden.... Ben het zo zat en zo blij dat alles bijna klaar is...."ik wil echt niet meer "

Hoe is alles met jullie?
    Ben aan het werk, en er is net iemand komen solliciteren voor de afdeling van mijn. Zou voor tijdelijk zijn maar ze heeft aangegeven dat het voor 4 jaar kan. Ook hier ben ik nu dus weer mega onzeker.... Ik had er echt een goed gevoel over dat ik na me zwangerschap verlof terug zal komen alleen nu met haar in het voorruitzicht en dan ook nog dat ze niet tijdelijk is maar voor 4 jaar kan....Zweet breekt me uit als ik eerlijk ben.

Een andere collega van me is ziek... Waarschijnlijk aflopende zaak ze heeft zich in de ziektewet gegooit met overspannen zijn. We weten allemaal dat ze al een hele tijd niet naar der zin werkt en graag weg wilt... Dat speelt mee dus iedereen denkt dat we der niet meer zien.

Me leiding geeft dus aan dat de nieuwe persoon is om haar te vervangen en mijn functie op te vangen in me verlof.

Maarja wat als me collega waar terug komt na de ziektewet en we hebben een nieuw persoon voor 32 uur.... Dan ben ik toch overbodig na me verlof!!!!!

Hij verzekerd me van niet... maarja het zijn woorden, en al zouden ze er anders over denken geven ze dat nu echt nog niet aan.

Erg onzeker dus allemaal... Ik begin me werkweek dus niet echt lekker jammer genoeg

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden. Ben er weer. We zijn terug eindelijk !
    Heb een leuke vakantie gehad maar wilde wel terug.
    Ik heb geen internet meer thuis nu alleen via mobiel dus reageer weer net als eerder meest algemeen als ik dingen nog herinner van het teruglezen.

Ik ben heel erg moe dus ga even een dutje doen.
    Ow ja belangrijkste:
    We hebben net de 20 weken echo gehad en alles was prima.
    Mijn placenta ligt laag dus moet met 32 weken weer terugkomen.
    En ow ja het wordt toch een meisje hihihi :D

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hahahaha roosje, weet je nu voor 100%zeker dat het een meisje word dan? :D

@minnii, sjee wat een onzekerheid snap wat je bedoelt lieverd, en klinkt misschien raar maar je kan je er wel druk om gaan maken maar daar schiet je niets mee op het loopt zoals het loopt meis ;)

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Roosje... Welcome Back!!! gelukkig was het leuk! ik wil ook altijd graag weer naar huis, hoe leuk ik het ook gehad heb hahahahaa.

Super leuk... een meisje!!! Top!!!:D.

@ Joy.... Ja onzeker he....
    Ja moet ik ook niet doen maar werd er een beetje stil van toen ik hoorde dat dat nieuwe meisje aangaf dat het wat haar betreft voor 4 jaar kan zijn.

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

snap ik maar als het zo zou zijn doe je er toch niets meer aan, dus waarom je zelf dan druk maken ;)

@roosje, leuk dat je weer terug bent meis!

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Joy haha, dat heb je goed vernomen. Was 15 km heen en 15 km terug. En heb een leuk weekend gehad, verjaardag de dag zelf was gewoon, weekend erna super leuke dingen gedaan. Jij hebt zo te lezen ook een leuk weekend gehad!

@ Nona, oei, inderdaad wat is er gebeurd en hoe gaat het nu met je?

@ Sher, beterschap. Doe maar lekker rustig aan ja.

@ Minii. Dat is wel even vervelend van je werk. Heb je geen vast contract dan?
    Enne ik ben heel benieuwd naar het kamertje. Hoop dat die bobbels er nog uit komen.

@ Roosje, fijn dat de echo goed was!

@ Hier, vandaag rustig relax dagje houden. Heb vanavond nachtdienst dus geen zin om wat te doen vandaag haha.

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Sher en Joy: die pil is inderdaad alleen voor het zachtmaken van mijn baarmoedermond. Ik weet niet of dit ook nog wat te maken heeft met ontsluiting. In het ziekenhuis krijg ik elke 3 uur een tablet om de weeën op te wekken.... bij de één gaat het heel snel en bij de andere kan het tot in de nacht duren. Dus ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren allemaal.

@ minniii: Fijn dat de kamer zo goed als af is, lekker gevoel lijkt me dat..... daar hoef je je in ieder geval niet meer druk om te maken!
    En met je werk.... komt vast goed, niet te druk om maken hoor! En zoals Joy zegt.... het loopt zoals het loopt..... Kijk maar naar mij!! Kan er helaas ook niet veel aan veranderen.....

@ Roosje: Ja, toch een meisje?! Hartstikke leuk..... slaap lekker voor nu.

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Nog spierpijn vandaag?!! Geniet van je relaxdagje in ieder geval.

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@me, we wonen niet zo ver van elkaar vandaan en mijn betrouwbare bron woont stad verder dan jou haha

@viv, hoop dat het allemaal voorspoedig gaat lieverd!

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Nee heb geen spierpijn vivian. Het scheelt dat ik altijd veel heb gefietst/gesport.

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik moet er ook niet teveel bij stilstaan... Het is en blijft een risico... Nee heb nog geen vast contract.... contract loopt in Maart af in me verlof dus.

Ik zal zodra het klaar is thuis trots me foto uploaden hihihi.

xxx

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

en hoelang moeten we dan nog wachten minnii hahhhaaa :D

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja Minniiii!!! Hoelang moeten we dan nog wachten?!!!!

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    en we wachten nog steeds.... hahahahahaha :p

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

denk we lang kunnen wachten haha :D

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik wacht mee :)

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meiden, ben godzijdank veilig aangekomen!!!
    Vond het 10x niks haha.
    Vertel later meer hoor.
    Xx

18. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hahahaha, och charise toch :D

19. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha Sorry meiden,

Ik ben sowieso niet thuis en heb wel een foto maar daar staan alle meubeltjes door elkaar heen, me gordijnen hangen nog niet enzo.... Dus dat vind ik niet leuk :D.

Ik zal vanavond een foto maken en dan laat ik het zien:). wilde eigenlijk wachten tot me plank hing boven me commode dan is het pas af meiden hahaahahahahaha.....

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ char: Nou, ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe jouw vlucht gegaan is!

@ minniii: Hihi, we zijn ongeduldig hier!! :D

Deel Deze Pagina