@ Joy: ik ga denk ik over een klein half uurtje naar huis. Heb alles netjes overgedragen en nu ben ik zo goed als bij. Aankomende maand redden ze zich hier op kantoor wel. Kan ik in alle rust bijkomen van dit circus...... M'n vriend wil graag het as meenemen en zelf uitstrooien, dus ik denk ook wel dat we dat gaan doen..... moeten we morgenochtend in het ziekenhuis dan meteen even aangeven. @ kell: jammer van de kinderwagen! Ben ook benieuwd naar jouw kamertje! @ nona: Ja, meis! Hoe gaat het nou? Mag je alweer naar huis? Of heb ik ook ergens overheen gelezen?
rust! gelijk heb je viv! ik heb nog een 2e kop soep genomen, moet opschieten want die arme visjes willen schoon water hihi
hahaha lekker joy de cup a soup.... hie rop werk hebben we zo automaat staan dus ga zo ook lekker een bakkie nemen. Ahh ja je visjes kijk uit anders verdrinken ze dalijk hahahahahahaaha......... Rotbaan om zo kom te verschonen bah!
Hee meiden, Ben ik weer even. Vivian, wil je even heeeeeeel erg veel sterkte wensen voor morgen. Heb je een foto van de kleertjes of niet? Weet niet of je die wil delen? Maar ben benieuwd naar wat ie aankrijgt. En ook naar de naam. Ik denk aan je meid! Zwanger, ik weet het niet hoor. Vanmorgen een heeeel licht menstruatieachtig gevoel. Niet dat ik denk nu al ongi te worden hoor. Ik weet het gewoon niet. Ik wacht rustig af, heb nog geenntestdrang en ga nergens vanuit. Ik ben nu 12 DPO. En ik test met 15 DPO, op zaterdag. Ik hou jullie op de hoogte meiden. Kom sowieso af en toe bijlezen. Viv, nogmaals, ik denk aan je. Geniet van je kleine mannetje de laatste dag. Xx
Hey Char... Geniet van je vakantie Char....!! En wie weet hihihi Ben benieuwd zaterdag...!?!?!!!! xxxxxxxx
visjes zijn tikkertje aan het spelen!! afwassen met dreft heeft toch niet geholpen minniii dat was jij toch die een vriendin/collega had die de visjes vermoord had?? @char, geniet van je vakantie!! @all, iemand al iets gehoord van nona? iemand die haar kan appen? ik heb er meerdere van jullie op de app maar nona niet
@ Roosje, mooie fotos van de echo. @ Joy weer goed aan het poetsen zie ik. En nee weet ook niks van nona, heb ook niemand op de app. Maar vraag me toch wel af hoe het met haar is. @ Vivian, heel veel succes en sterkte alvast voor morgen. Denk dat ik voor die tijd niet meer online kom. @ Hier, 1e nacht zit erop, lekker gewerkt. Heerlijk geslapen en dan straks weer werken. Gelukkig zijn 3 nachten zo voorbij en dan heb ik vakantie.
is er nog iemand die wil delen waar die op gaat stemmen? ik heb verschillende stemwijzers gedaan en kom steeds op pvda en sp uit. kan niet echt goed terug vinden wat hun standpunten zijn. ben dan ook niet echt geïnteresseerd in politiek maar wil toch wel stemmen. pap komt het kamertje zo brengen, spannend....
@ roosje: mooie foto's van je meisje!! Ik had de foto's even gemist. XXXX @ char: Spannend zaterdag!! Genietse daar...... @ kell: ik sla het stemmen deze keer over.... heb echt helemaal niks gevolgd over politiek de laatste weken.... heb dus geen idee waar ik op zou moeten stemmen. Is je kamertje er al? @ nona: Meissie?!! Hoe gaat het?? @ me: lekker vooruitzicht.... ook bijna vakantie dus @ allen: bedankt voor jullie sterkte wensen..... spanning begint nu wel op te lopen hoor!! Net lekker gebadderd en m'n tas al een beetje ingepakt. Nu op de bank en vroeg naar bed zo.
kamertje is er. Ziet er mooi uit. commode is toch wat groter dan dat ik dacht. Gebruiken nl het kleinste kamertje en die is dus niet zo groot maarja beetje passen en meten. Viv, ben morgen wel vroeg op maar weet niet of je het dan nog leest. Ik wens je succes morgen. Hoop dat alles goed verloopt. Daarna nog even lekker genieten van je kleine man. moet nu 3 dgn werken dus weinig op zp. maar in gedachten ben ik bij jullie. Dikke knuffel. Hopen dat je een beetje slapen kunt vannacht. Ik ga ook lekker douchen en duik het bed in. Ookal was ik veel dgn vrij ik ben helemaal k.o. vanmiddag naar vk. geweest. Hartje geluisterd. Geen bijzonderheden. Slaap lekker
@ stemmen, ik stem niet, ook nooit gedaan. Klinkt stom maar interesseerd me gewoon echt niet. Weet dat t wel belangrijk is maar nee voor mij niet. @ kell, fijn dat alles goed was bij de vk. En leuk dat t kamertje er is. @ vivian, nogmaals sterkte. 2e nacht zit erop. Lekker slapen nu. Heerlijk is dat.
Goeiemorgen dames, vandaag weer even getemperatuurd. Ben nu pas 12 dpo trouwens. Het was wel veeeel vroeger dan normaal. Om half 8 ipv 9/10 uur haha. En dan is mijn biologische klok eigenlijk nog een uur eerder omdat het hier natuurlijk een uur later is. Maargoed weet dus niet ofnde dip daardoor komt of dat ik gewoon keihard ongesteld ga worden. Normaal word ik pas ongi op 14 of 15 dpo, en ook dan pas tempdip of later. Dus ja we wachten vrolijk af.....
Viv... Lieverd heel veel sterkte vandaag... Me gedachten zullen de rest van de dag bij jullie zijn. Geniet van de tijd dalijk met ze drietjes en maak onwijs veel foto`s...!!! Ik hoop dat de bevalling goed en spoedig gaat voor je..... GIRLPOWER mop!!!! Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen. Heb onwijs veel respect en bewondering voor jullie. Zal zo met liefde een bloemtje willen brengen naar het ziekenhuis vanavond. This tenslotte om de hoek hahaha.... Deste meer denk ik aan je schat... wetende dat jij om de hoek ligt te bevallen van jullie prachtige zoontje.... Geniet mop!!! Al is het raar gezegd.... kus en een hele dikke KNUFFEL!!!
nog even snel een berichtje van mij want ik ga zo naar me mams misschien kan je dat wel doen minniii, geef je hem af bij de balie?? @viv, ook ik ben de hele dag in gedachte bij jullie, zet m op meid je kan dit! ♥
@ Joy.... Ja dat was ik die dat toen schreef maar ze had de kom toen met chlore en water gedaan hhahaha... Ik heb Nona even geappt en het gaat goed met haar! ze is weer thuis en de kleine is heel druk... heel der buik gaat heen en weer dus die kleine heeft het naar ze zin en maakt het goed. Ze heeft erg last van der liezen en rug dus ze heeft veel rust nodig. xxxxxxx