Ook ik wens je heel veel sterkte lieve viv! Fijn dat het met nona weer beter gaat! Charise oh nee, hopen dat t aan het tijdstip ligt dan! M'n duimpjes draaien! Hier bijna klaar met werken nog ong 3 weekjes dan hou ik het voor gezien kijk er naar uit want ben het zat. Willen as weekend met de kinderkamer beginnen spannend! Xxxx
Hoi Meiden, Sorry ik heb even geen tijd gehad om op de pc te gaan! Hier gaat het al wat beter. Ik heb dagje in ziekenhuis gelegen. De dag dat ik viel had ik erge krampen in de buik en ik voelde de kleine niet meer bewegen...Gelukkig de volgende dag was hij weer flink aanwezig en zijn hartje klopt erg mooi.. De volgende dag wilde hij geen gefrunik meer, schopte steeds tegen ctg apparaat en tegen de handen van de verpleegkundigen haha...Sinds ik in het ziekenhuis ben geweest, beweegt hij mega veel..meer dan eerst.. Je ziet ook echt heel mijn buik bewegen, super leuk. De afstandbediening op mijn buik beweegt helemaal hahaha Zelf heb ik erg veel last van rug, en liezen en ben erg moe.. Ik moet veel rust houden, maar baarmoeder trekt niet meer samen gelukkig! Ik ben alweer 26 weken!!! JEETJE, tijd gaat hard, nog 7/8 weken dan heb ik verlof! Eindelijk.. Ik kan niet wachten tot die kleine er is.. Gister trouwens voor het eerst barbies baby gezien...is best leuk! @ Vivian, heel veel sterkte meid!! Ik denk aan je!! @ stemmen, ik stem VVD @ Mariah, hb jij eerder evrlof??
@nona, super dat er niets ernstig aan de hand is. en dat meneertje meer beweegt. wat leuk joh hihi. rust goed uit.
@ Mariah... Wauw al bijna verlof!! lekker zeg... Wel vroeg!? maar je stopt helemaal met werken toch?!?! of was dat iemand anders? @ Nona... Gelukkig dat alles goed gaat met jou en de kleine man. Jij ook al bijna verlof... Lekker hoor!! Ik wil officieel doorwerken tot de tweede week van December... Ben de eerste week van januari uitgerekend dus als het goed is is dat 4 weken van tevoren. Ik mag van me baas zonder dat het UWV het weet doorwerken tot wanneer ik wil en dan het aan het einde van me verlof als die kleine eris het eraan plakken wat ik langer heb doorgewerkt. Ik probeer dus door te werken tot 2 weken voor de uitgerekende datum. Denk dat ik dan een week voor de kerst stop ofzo... ( Als ik het red natuurlijk!! )
Bizar he Nona.... Dat de tijd nu zo hard gaat... Hoe zal het met onze viv zijn. Zal hun zoon al geboren zijn.
ben ook erg benieuwd of hun zoon geboren is en hoe het met ze gaat. denk er de hele dag al aan. klaar met werk, heb gestemd. nu ff dutje, dan koken en naar nieuwe cursus.
Kwam ook even kijken of er al nieuws was. Maar denk dat het een zware en emiotionele dag is voor ze. Misschien horen we het over een paar dagen pas. Nona, fijn dat je weer thuis bent! En neem je rust he schat? Xx
Even snel... Hij is nog niet geboren. Zijn nu aan het eten. Heb wel flinke koorts gekregen van de wee-opwekkers. Vandaar dat het zo stil is rondon mij...... Veel geslapen. Koorts is gelukkig een beetje gezakt..... Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Xxxxx
@ Nona, Gelukkig dat het goed gaat met jou en de kleine. @ Mariah, jij gaat al vroeg met verlof dan. Wel lekker. En ben benieuwd naar jullie kamertje. @ Vivian, fijn dat je even een berichtje plaatst. Heb je ook veel last van de weeën? Weet je het kan opeens heel snel gaan. Hoop het voor je en dat de koorts natuurlijk niet erger gaat worden. Succes nog vanavond.
Mijn vriend ligt hier trouwens op de bank te slapen, maar 1 oog nog half open. Dat is echt eng. Lijkt net of hij me aan ligt te kijken. Is me nooit eerder opgevallen.
creepy zeg ME! @viv, sterkte meis! denken aan je! @nona, fijn dat het meeviel @hier, drukke dag gehad dus ga met de voetjes omhoog, laptoppie en tv erbij op de bank ik zeg goed bezig hihi
Lieve Viv, Wat fijn dat je even een bericht plaatst meis! Denk en pas goed op jezelf.. Wens jullie alle sterkte toe die je je maar kan wensen! xx
Viv wat vervelend die koorts! Spannend zeg! Zit al de heledag aanhef te denken! Ik ga niet met verlof hihi per 1 oktober ontslag dan genieten van de kleine en een andere richting op,misschien nog wel een studie/cursus volgen wie weet toeristische branche is voorbij kan je niet met een kleine combineren en t is mooi geweest zo. Me eng van je vriend hihi wel grappig Ben ook benieuwd naar de kinder kamer eigenlijk heb nog niet echt een beeld voor ogen dus hoop dat t een Beetje mooi word. Idd nona hier morgen alweer 27 weken t gaat snel! Nog een kleine 3 maanden dan zijn we mama Xxxx
Hee meiden, Net gehoord van mijn moeder dat mijn broertje en schoonzusje zwanger zijn. Vind het superleuk voor ze, maar hoop des te harder dat het bij mij ook raak zal zijn. Maar denk t zelf niet, voel me totaal niet anders. Lieve Viv, succes meid, hoop dat hij snel word geboren! Xx
via je moeder? wilde hij het je niet persoonlijk vertellen?? gefeliciteerd mop!! ga jij ook een beetje genieten van je vakantie meis? je bent zo vaak op zp hihi
Denk dat ze wilde wachten tot we terugvzouden zijn. Maar heb gesmst dat ik t weet en blij voor ze ben. En ik geniet zeker hoor! maar kom af en toe effies lezen. Xx
Goedemorgen meiden, Zo ben er vroeg bij want heb vandaag een lang dagje.. van 07:00 tot 18:00. ff 2 dagen knallen... @ Viv... Aghh jeetje mop! this alweer een tijdje geleden dat je het bericht geplaatst hebt dus waarschijnlijk is inmiddels de kleine man geboren... Hoop ik voor je mop... Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie genoten hebben van de tijd met ze drieetjes...... Heb vanacht onwijs onrustig geslapen... Moest steeds aan je denken!!! heel me lichaam voelde gewoon dat er iets aan de hand was. Kon het niet uit me hoofd krijgen. Sterkte moppie ik denk aan je en als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag! @ char... Gefeliciteerd! jeetje wat leuk... Wie weet zijn jullie wel tegelijk zwanger hihhihihi... Spannend zaterdag testen toch? Ja geniet je wel een beetje van je vakantie mop!!! @ viv... Ja miste je al....Hoe gaat het met je visjes? @ Thuis... Tapijt lijkt wel minder te worden die bobbels.... En gisteren was mijn nicht er en die heeft het zelfde gehad met haar tapijt en ook de randen zaten vast gelijmd dus ik heb weer hoop!!! manlief nu ook gelukkig omdat ze gister avond vertelde dat het bij haar helemaal recht is getrokken. Jullie nog plannen vandaag?