Char doe waar jij je goed bij voelt ik herken je gevoel en als je er mee bezig bent is het zo moeilijk los te laten hoe graag je ook zou willen. Heb je wel een Nederlandse test mee? Ik ben erg benieuwd en duim voor je! Xxxxx
@ Charise, ja inderdaad super leuk voor hun. Maar hoop dat het voor jou ook snel mag zijn. Ik vind trouwens dat je het al lang vol hou het niet testen. Maar misschien wel leuk als je het op vakantie al zou weten .Maarja als het nu negatief is, verpest het het misschien? @ Minii, gelukkig dat het tapijt er al beter uit ziet. @ Vivian, Wat een mooie naam voor jullie mannetje. Hoop dat de bevalling goed is gegaan en dat je snel herstelt. Heel veel sterkte. @ Hier, nachten zitten erop. Heb geslapen tot 1 uur, altijd zo zuur om de wekker te moeten zetten maarja anders slaap ik vanavond niet. Toen ik wakker werd een bericht van mijn tante op de sms. Mijn oma is gisteren opgenomen in het ziekenhuis, heeft hersenbloeding gehad (heeft ze al eens vaker gehad maar nooit super erge). Er stond bij dat er zaterdag een familie gesprek is. Nou weet ik uit ervaring dat die gesprekken niet voor niks zijn dus ben bang dat het niet goed is. Meer weet ik op het moment niet dus ik ga vanavond meteen langs. Heb ik vakantie ben ik toch nog op me werk te vinden . Is wel vervelend, vorig jaar kreeg ik in mijn vakantie een telefoontje van me vader dat hij leukemie heeft. Nu dit in me vakantie. Maarja misschien valt het wel mee. Ben wel beetje bang dat als het mis is dat mijn vader (haar zoon dus) niet naar Nederland zou kunnen komen en dat zou ik echt heel erg vinden. Hij mag op het moment het land daar niet uit. Is een lang verhaal, maar toevallig mag hij misschien na maandag wel. Dus dat zou dan mooi uitkomen, als alles goed loopt daar, wat vaak niet het geval is.
Meiden, Gaan jullie een zwangerschapshoot laten maken? Wij denk ik wel bij 30 weken. Ben al hier en daar een beetje aan het informeren voor de kosten en eventuelen afspraak! xxxxxxxxx
Me heel veel sterkte!! Wat een rot dag vandaag zeg, hier ook al slecht nieuws over mn kleine jongen Gaat niet goed met zn suiker, maar ik leg het later uit goed, reageer even snel minnii ik ga ook een shoot doen, vriendin van mij fotografeert en kosten zijn maar 25 euro en ze bewerkt ze ook voor die prijs , miss een optie voor je, mjaa is wel in Almere
@ Sher... Heh wat een rot dag inderdaad!!! klote zeg al dat rot nieuws.... Hahahaha ja dat is in Almere dat ik wel een eindje weg voor me. Heb waarschijnlijk al iemand...Is wel een prof dus hangt een prijskaartje van vast maar dat vinden we niet zo erg. This een mooie herinnering en ook leuk voor de kleine man later zelf. Wil het doen als ik 30 weken ben dan ben je nog niet zo opgezwollen. Kapster ( Me nicht ) gaat mee dus ze kan af en toe me haar van los naar vast doen en steeds veranderen.... Leuk hebter zin in! hoop dat het doorgaat. Vanvond even met manlief bespreken die wil de site zien van hun enzo en dan kan ik miss de afspraak bevestingen. Me andere vriendin is visagiste dus die gaat me die middag opmaken... Helemaal leuk!! Manlief gaat natuurlijk mee die gaat ook op de foto
Leuk minii, ik zou ook een shoot doen als ik zwanger ben. is mooi van die fotos te hebben. En lekker handig van die vriendinnen, dan sta je er super op. En Sher ik zag je berichten. Dat is inderdaad klote. Ik hoop dat zn suikers snel gaan dalen. Jij ook sterkte.
Oh en ik heb vandaag positieve ovutest en veel last van buik en rug. Dus vandaag of morgen ei. Gisteren nog geklust. Even kijken hoe t vanaaf gaat, of het erin zit. Anders hopen dat de zaadjes van gisteren zn werk gaan doen.
@ Me... Spannend!! zou vanavond zeker nog even proberen te klussen! niet geschoten is altijd mis... hihihihhihi Bn dood en dood moe meiden, Normaal vind ik het al zwaar de dagen van 7:00 to 18:00 maar nu me zwangerschao veder voorderd is he tmiss toch wel te lang. Vanvond snel thuis eten... Lekker makkelijk heb al weken trek in een tosti dus dat word mijn eten hahaha manlief wil pizza en dat vind ik niet zo lekker dus komt mooi uit. Daarna komt me oma-tje alweer voor der haar de wassen, watergolven en te fohnen,... Tijd om lekker te relaxen zit er ook niet echt in.... Morgen mag ik me hier weer melden om 7:00. Ben blij als ik morgen weekend hebt hihihihhi. Manlief moet morgen middag voor de laaste sessie naar de tattoo shop voor ze arm... Dan istie eindelijk klaar.... Ben benieuwd!! ik ga mee, dat wil hij altijd graag want ik moet ook zeggen of ik iets mooi of niet mooi vind hahahaha lekkerding ook he... Komt een stukje op ze borst-schouder bij ( voor de mensen die ons op facebook volgen snappen het miss door de foto`s ) zodat het niet alleen een arm is die gedaan is... dat vind ik zo lelijk heb ik vaak gelijk het idee dat ze arm er zo opgedraaid is hahahaaha net zo etalagepop arm idee heb ik dan.... Daarna istie dus extra sexy hahahahaaha... Daarna rijden we naar mijn schoonmoeder en slapen daar morgen avond want manlief wil een nieuwe pc kopen daar... we hebben gisteren ons oude pc verkocht!
Ik zal eens kijken of ik de stemming erin kan krijgen haha. @ Minii, is inderdaad ook wel een lange dag zeg. Ik zou er ook moe van zijn ook al ben ik neit zwanger. Sher is goed aan het koken zie ik. Ik ga ook koken haha. Gebakken aardappels met snitzel en rode kool. Daarna naar het ziekenhuis.
hier weinig gekookt maar een simpel patatje gehaald, had niet veel trek en er was grote brand in de stad, sensatiezoekster die ik ben stond vooraan natuurlijk
@me, we lopen gelijk, ik gisteren of vandaag ei gehad denk ik maar jij hebt een zwanger kans en ik niet haha
@ me: spannend ik ga voor je duimen!! @miinii: klinkt iig gaaf die tattoo! ik hou er altijd wel van, heb er zelf 2. 1 tussen mn schouderbladen en 1 op mn buik( tot nu toe blijft hij mooi gelukkig) toen ik hem 4 jaar geleden liet zetten natuurlijk niet aan een aankomende zwangerschap gedacht maar tot nu toe blijft hij mooi hebben jullie tattoos? @ sher: he bah sterkte zeg! @hier: morgen al lekker vrij ga een weekendje weg met mn schoonfamilie heb er zin in, lekker een weekendje niks doen en gezelligheid
Goede avond lieverds,, Ik was indd op dreef met koken hihi.. Bami, kip uit de oven en komkommer zuur. Net even heerlijk met manlief gedoucht en zo samen nog even een kopje warme chocomel met slagroom drinken hihi. Onze kleine jongen gaat ook zo naar bed, die heeft een hels dagje achter de rug. Zal even toelichten wat er gebeurde. Hij was op school en tussendemiddag is hij bij de opvang, de opvangmama belde dat de juf was 'vergeten' hem te prikken en dat zij hem prikte en hij op 28 zat (normale waarde is 4-9) Hij zat dus veels te hoog. Dat kan uiteindelijk uitdraaien op een coma, wat hij dus al een keer eerder heeft gehad. Vervolgens belde school dat ik hem moest ophalen, dat hij maar bleef doorstijgen. Zo gezegd zo gedaan en hem thuis een nieuwe naald gezet voor zijn insuline (hij draagt een pompje wat 24 uur insuline afgeeft). Het nieuwe naaldje had GEEN effect en uiteindelijk wimpelde het ziekenhuis me ook af, omdat ze zogenaamd geen tijd hadden. Toen de huisarts gebeld en daar was alleen iemand aanwezig die verstand had van een andere vorm suikerziekte (type 2) pfff dat was dus ook geen succes. Toen werd ik teruggebeld door het ziekenhuis en toen konden ze nadat ik eerst boos moest worden me wel ineens helpen. Nu kan ik morgen nieuwe insuline etc ophalen en hopen dat die beter aanslaat. Ik heb het idee dat de insuline niet meer goed binnen komt, dat het aan het verstoppen is. Mjaa wie ben ik.. Ik ben maar een 'jonge' moeder, volgens artsen en zij hebben er verstand van :s!! Miss niet voor iedereen te snappen, maar hieronder plaats ik een linkje van een opname waarbij wij gefilmd zijn in het kinderziekenhuis. Daar zie je een beetje hoe het werkt. ( let alleen niet op mij hahaha ik woog daar nog 140 kg hahaha) Af en toe een beetje doorspoelen. Het kinderziekenhuis: do 24 mrt 2011, 19:25 - Uitzending Gemist
@mariahh, manlief zit in buitenland dus dan gaat het niet he (alhowel leuke stratenmakers hier op de hoek hahaha ) heb jij geen fb mariah? of wil je dat liever prive houden?? @sher, ja gaat nergens over arme jongen! dikke knuffel mop!
aangezien iedereen het bericht nu gelezen heeft heb ik lotte een melding gedaan om het bericht weg te halen..
@ Joy, leuk dat we gelijk lopen. Maar wie weet heb je wel een kans met superzaad @ Maraih, ik heb geen tattoo, vriend ook niet. Hou er persoonlijk niet zo van. En heel veel plezier het weekend. @ Sher, ik heb er dan wel wat verstand van en schrok inderdaad toen ik zag dat ie 28 was. Echt heel hoog. Ik weet dan weer niet precies hoe het met de insuline zit, misschien heeft hij meer nodig, maar meestal zie je het dan gelijkdelijk aan omhoog gaan en net in 1 keer zo'n piek. Of hij heeft een stressituatie gehad, daar kan hij ook van omhoog gaan. Hopen dat in ieder geval de nieuwe insuline gaat werken. @ Hier, in het ziekenhuis geweest. Oma was er slecht aan toe vond ik zelf. Heb op afdeling neurologie gewerkt dus heb er wel een beetje kijk op. Gelukkig bewoog ze alle ledematen, dus zover ik kon zien geen verlamming. Maar ze praatje erg onverstaanbaar en over dingen die er niet toe doen. Ze was heel erg moe en had constant haar ogen gesloten. Herkende ons volgens mij wel. Nouja in ieder geval we moeten gewoon afwachten. Nu is vanavond ook mijn tante op 1e hulp terecht gekomen. Heeft kanker en steeds complicaties, gaat ook niet goed met haar. Ondanks dit hebben wij net toch een vakantie geboekt. Nouja vakantie, we gaan 5 dagen naar belgie aan de kust met de hond. Dus toch even leuk. Mocht er echt iets gebeuren tja dan komen we wel terug. Maar om nu daarvoor thuis te blijven doen we niet. Maandag vertrekken we.