@ mariahh: Haha! Ach, een echte meid heeft haar kast overvol liggen en hangen hoor! Ja, het gaat goed met me. Beetje wankel op de beentjes, maar m'n vriend zorgt erg goed voor me. En die plaszak is ook niks hoor! Wel handig dat je niet zo vaak van de bank hoeft, maar dat is eigenlijk het enige voordeel, haha! Vandaag weer veel visite gehad, wel fijn! Veel vrienden willen even wat langsbrengen en ons een knuffel geven. Als alles goed gaat morgen met de katheter eruit en dan zelf kunnen plassen, dan gaan we lekker een weekje naar de woonboot van m'n schoonouders. Even alles echt laten bezinken. En hoe gaat het nou met jou? Kan je alweer wat meer doen? Wel rust houden ook hoor!
Vivian, heb je ook veel last van het vloeien of niet? Groot gelijk om er even tussen uit te gaan. Mis je je kleine mannetje erg of besef je het nog niet helemaal? Xx
Dat is ook zo, ze lijkt op dr mama Vind het zo knap hoe je over alles praat! Hoop dat je morgen weer zelfstandig kan plassen zodat die katheter weg kan! Lijkt me idd niks Kom goed tot rust met je mannetje op de boot! Geniet van elkaar en probeer alles een plekje te geven! Ik moet veel rusten, merk gewoon aan m'n lichaam dat t batterijtje snel op is, zodra ik geen rust neem direct weer harde buiken etc laatste trimester is aangebroken en t klopt wat ze zeggen, like THE fitst 3 months pf slopend dus! Slaap lekker ladys en geniet van jullie zondag! Xxxxxx
@ mariahh: Ja, goed luisteren naar je lichaam hoor! Het laatste trimester alweer..... wat gaat de tijd snel! @ char: de eerste 2 dagen wel veel gevloeid, nu is het al een stuk minder. Fijne laatste dagen meissie! XX @ hier: katheter is eruit en mag er godzijdank uitblijven..... na het plassen kreeg ik een echo van m'n blaas en hij was bijna helemaal leeg! Nu kunnen we tenminste naar de woonboot en echt alles laten bezinken!
Hallo, Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Ben doodmoe. Om 9.00 opgestaan omdat ik vond dat ik eruit moest maar vervolgens tot 12 uur nog op de bank geslapen. En nog moe. Gelukkig staat er niet veel op de planning vandaag maar toch vind ik het wel lullig. Voel me zo nutteloos haha. Vriend is al goed bezig de auto te poetsen.
@ me: Meid, het is zondag! Dat is een dag waar hard werken niet bij hoort hoor! Hoe is het met je oma?
hey hallo, ik had ff 2 daagjes nodig om bij te tanken. Me, we hebben in 2 jaar in ons verzorgingshuis ook veel verpleeghuisbedden gekregen waardoor de zorg veel zwaarder is geworden. Omdat ik altijd al wel last heb gehad van rugklachten vond ik 3 dagen achter elkaar altijd wel pittig. Maar nu trek ik dat gewoon echt niet meer. Ben echt de hele dag aan het lopen en de bewoners aan het helpen met toilet, in/uit bed ed. Scheelt dat collegas ook wel aan me zagen dat ik op dag 3 echt doodmoe was. Gelukkig had m vriend vrijdag aaf al gepoetst toen ik bij schoonmoeder lekker in bad ging. Gisteren ook weinig gedaan. Met de hond het bos in, ergens koffie gedaan en een heerlijk dutje. Daarna bbq van het werk van mn vriend. Vandaag ook tot 12 uur in bed gelegen. Gewoon beetje dutten,heerlijk. Had het echt nodig. Vanavond weer een late dienst. Sher, wat leuk een pretecho. Lijkt me ook leuk maar wij doen het ws ook niet. Wel even schrikken dat je mannetje zo hoog zat met zn blds Viv, Maybe voor de mensen die willen een foto sturen via de email? Fijn dat je catheter eruit is en gewoon weer lekker zelf kan plassen. Hopelijk kom je een beetje bij op de woonboot van je ouders en kun je alles een beetje verwerken. Ik ga nu nog ff lekker op de bank voor de tv
@ Maraih, oeh dat is niet fijn steeds die harde buiken. Inderdaad goed rust nemen want je lichaam fluit je dus gewoon terug. @ Vivian, yes, fijn zeg dat dat rotding eruit is. Goed geplast dus haha. Ga lekker genieten met je mannetje en laat alles bezinken. Ik vind het heel goed van jullie dat je deze week gewoon lekker met zn 2e weg gaat. Met oma weet ik op het moment even niet, ben er vrijdag geweest toen ging het ietsje beter dan donderdag maar de verpleegkundige konden nog weinig goeds zeggen, en tuurlijk zie ik ook wel dat het niet geweldig gaat, maarja ietsjes beter is al mooi meegenomen. Ik ga denk ik vanavond nog langs, want morgen vertrekken wij naar belgie. @ Kell, ja ik kan begrijpen dat dat zwaar is. Ik heb het geluk dat ik nu met jongere mensen werk die vaak veel zelf doen, en daarnaast de baby's zijn neit zo zwaar haha. Ben ook wel heel benieuwd hoe het zal zijn als ik zwanger ben. Werkse alvats voor vanavond. Ik ben inmiddels aangekleed haha. Dat voelt al iets beter, maarre vandaag geen lenzen of make up hoor. Misschien zo ff naar het bos met de hond.
@viv, als je naar je eigen profiel gaat kan je een prive fotoalbum aan maken, daar de foto uploaden en dan staat eronder afbeelding aan groep toevoegen @me, je bent aangekleed @hier, ook druk geweest, gisteren overdag naar so die zijn terug van vakantie en gisterenaaf broer van me mannetje op visite, vanmorgen oprit dicht gemaakt met tegels en de tuin aangepakt, ik daarna rondom schutting alles weggehaald, huis opgeruimd, wasjes gedraaid en nu even zitten pfff, even cup a soupje pakken en dan de volgende was er weer uit halen, als die kleine wakker is gaan we boven even aan de slag, had eergisteren al de overloopkast opgeruimd met alle babykleertjes pfff vond ik niet leuk maar goed moest een keer gebeuren
Hee meiden, Hier laatste dag ingegaan, gaan morgenavond naar huis. Geen zin! Ineens zo'n 20 graden kouder ofzo. Hier vanmorgen weer begonnen met clomid. Wij zijn net nog even weg geweest en toen vond ik dus een zwerfkatje, een kitten. Zooooooo lief! Eerst was ze bang en daarna opgetild en wou ze hele tijd knuffelen, echt megalief. Maarja kon haar gewoon niet meenemen. moest echt even huilen hoor, klinkt stom maar vond het echt zooo zielig. De kans is gewoon klein dat iemand haar gaat helpen want er zijn veel zwerfdiertjes. En vind ik echt zielig!! Zal als ik thuis ben wel een foto'tje plaatsen. Nou ik ga nu ff genieten nog van laatste daagjes hier. Xx
charise, geniet er nog even lekker van meis! errug koud hier helaas sher, heb je de foto's nog gezien in het album want dan kan ik hem weer weghalen
WAUW Joy!!! Wat mooi doe je dat zeg!! Jammer dat je niet in de buurt woont, anders was ik bij jou langs gekomen.
Dames, Ik ben waarschijnlijk deze week niet aanwezig. Hebben geen internet daar. We vertrekken zo rond een uur of 1. Gister nog in het ziekenhuis geweest. Weinig vooruitgang bij oma's. Jullie een fijne week. Zaterdag ben ik (als er geen gekke dingen gebeuren hier) weer thuis.
Me: Geniet van je vakantie meis!! Veel plezier en uiteraard sterkte met Oma!! Knuffel. Viv: jij ook even heerlijk genieten op de boot, samen met je man. Dat hebben jullie zeker verdiend.