We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

wat is het stil hier meiden??

ik ben druk aan het knutselen, 2 kraambezoeken dus 2 harten (zie album) heb net een blauwe af en nu bezig met een grijs/witte, niet helemaal zonder slag of stoot want heb mijn hand vol met pleisters grrrr :)

nu eventjes rust en dan weer verder, mannetje is weer naar buitenland dus ben weer volop op zp te vinden haha

oh en ik denk dat me ei is geweest :D

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Joy...

Ja ik hem ze gezien!! gaaaaaaaaaf:D.

Leuk ook de kraambezoek kadootjes... Kom je bij mijn ook op kraambezoek met zo leuke krans hahahaahaha:p:).

Ja vandaag beetje druk met werken!!! sorry....

Hoorde vanmorgen dat ik vrijdag ook de ochtend vrij krijg om voor mijn suiker test naar het ziekenhuis te gaan en te laten bloed prikken dus werk deze week een dag minder dus ff de dag vandaag al beetje ingehaald haahahahahaa...

Is je mannetje alweer weg!! jeetje heb medelijden met je!!!

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb net 2 nieuwe toegevoegd die ik vandaag gemaakt heb de blauwe en de grijze ;) :D de grijze gaan we dinsdag afleveren en de blauwe vrijdag allemaal babytjes hihi

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Joy: wat leuk die kraamkado's!!!!!! Crea bea ben je ook he, zou willen dat ik dat in me had haha. Athans ben wel crea, maar beetje inspiratieloos :p

Hier: Vandaag bij de HA en de VK geweest, moet er aan geloven dat het bekkeninstabiliteit is helaas. Krijg vd week een ondersteuningsband aangemeten en dan moeten we het daarmee doen. Komt vast wel weer goed!

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,
    Ik ben weer veilig terug in nederland!!
    Nu onderweg naar huis en dan even slapen.
    Wat een nachtmerrie zeg bah wat is vliegen vreselijk in zo'n klein vliegtuig. Kregen ook nog eens een lekke band van t vliegtuig bij de tussenlanding in turkije.

Maargoed we hebben t overleefd. Zal van de week foto's op facebook zetten.

Enne joy ik wil ook zien dus wil ook vriendjes worden!!

Xx

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Joy, ik ga zo je crea bea van gisteren nog even bekijken :D

@ Sher.... Jeetje... Maar ik dacht dat bekkeninstabiliteit pijn klachten in je liezen en schaamstreek gaven?!?!?! Kan dat ook rugpijn zijn dan? Nog nooit gehoord:$

En nu???? is dat een band voor om je buik ofzo? en je moet zeker rustig aan doen ofzo?

@ Char.... Welcome Back:)

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nesteldrang is begonnen hier! Wat een drama k wil zoveel maar kan zo weinig :( kinderwagen vanochtend besteld toch de mutsy helemaal compleet in het grijs viel toch wel tegen die prijzen! Nu voor straf bij m'n moeder om te rusten zodat vriendlief verder kan klussen hihi

Hoe is het vandaag met iedereen?

Xxxx

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    mariahh, heb je toevallig de mutsy evo besteld?
    zit daar nl ook aan te denken.

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

weer een nieuwe toegevoegd, zus van de andere grijze hihi
    net kraambezoek geweest, wat een prachtig ventje ben helemaal verliefd, een jochie is toch ook wel leuk :)

@charise, welkom terug! heb je een verzoek gedaan hoor

@mariahh, leuk kinderwagen besteld :)

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoe gaat het met jullie? :D

@kinderwagen, ik wil graag Joolz Day maar vind het wel duur :D
    Misschien denk ik ook aan een mutsy dan

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Roosje ik wou die ook maar helemaal met alles kwam je alweer boven de 1000 uit vond ik toch wel veel!

Ik heb de mutsy 4 rider ofzo geloof ik hij lijkt erg op de joolz vind ik ook klein en strak :) compleet 700 maar dan had ik wel alles t beste qua banden frame kleur handvat etc. Maxi cosi kreeg ik er gratis bij dus dat scheelt wel! Wacht dus allemaal met het auto stoeltje kopen je krijgt deze er vaak gratis bij.

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Bandenpijn voel je in je liezen en omstreken, zegt de vk.
    Bekken voel je vaak in die soort kuiltjes op je rug, daar zit mijn pijn vooral.

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    4 rider single spook heb ik ja en dan met alles dus met zit gedeelte reiswieg voetenzak regenkap adapters voor de maxi cosi echt alles voor 700 nog wat

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vervelend sher :( ik heb een voedingskussen gekocht slaap veel beter nu! Ga er helemaal opliggen hihi maar mijn rugklachten komen ook door m'n ontzettende holle rug in combi nu met die buik

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Kinderwagen: Wij hebben de quinny buzz 4 genomen, in 3 wieler en dan losse extra wielset erbij dat je 4 wieler van kan maken :)

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    euh Quinny buzz 3 SORRY

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Die is idd ook mooi sher :) t gaat allemaal wel opschieten k word er onzeker van jullie niet?

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend he meis. Ik weet natuurlijk al een beetje wat me te wachten staat. Omdat ik er al 1 heb. Maar snap dat het voor jullie nog allemaal heel spannend is. Toch vind ik het ook wel beetje spannend hoor.

Heb net kraamzorg intake gehad, dan komt t ook heel dichtbij ineens.

Mariahh, heb je trouwens fb. Ben erg benieuwd naar je hihihi

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ben benieuwd naar de tattoo bij barbies baby. hij lijkt me wel mooi.

daarna optijd t bed in. dadelijk weer 3 dagen werken. zie er steeds meer tegenop omdat het lichamelijk steeds zwaarder wordt. naja ben benieuwd.

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh: Ja, ik ben ook benieuwd naar je! :)
    De tijd gaat snel meissie.... voor je het weet heb je je kleine meid in je armen. Niet druk maken..... alles loopt zoals het loopt. XX

@ Sher: Balen van die bekkeninstabiliteit, hopelijk kom je je zwangerschap wel een beetje door.

@ Kel: Op tijd aangeven op je werk als je het niet meer trekt hoor, jij kent je lijf het beste! En als je nog niet helemaal op het puntje van je tenen loopt kan je het nog aangeven zonder dat de emoties te hoog zijn opgelopen..... is anders extra vervelend voor jezelf om het dan nog te moeten aangeven bij je leidinggevende.

@ Joy: Jeetje, meis..... zie je nou dat jij op alles vlakken klust! ;) Je vriend zal wel blij met je zijn! Hihi!

@ char: Jeej!! weer veilig geland....... Sjit.... het weer is hier niet zo best he?!! ;)

@ hier: lekker aan het genieten op de woonboot. Net maar eens m'n laptop aangesloten. Alles gaat goed met ons. Heb de foto's van ons mannetje al een heleboel keer gekeken. Ik voel echt alleen maar trots en heeeeel veeeeel liefde! Het is zuur dat we maar één dag van hem hebben mogen genieten, maar die dag zullen we altijd blijven koesteren! XXXXXX

Deel Deze Pagina