We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Snap ik viv :)

Hier de marsepein gevonden hmm hihi
    Sher ben soms 10x op een dag m'n sleutels kwijt dus Tsjah hihi ik onthou ook niet veel meer

Hier zijn we allebei klein dus hoge kinderwagen hoeft voor ons niet :) die stoke wagens zijn heel duur maar ook mooi en heel hoog! Eigenlijk te hoog voor ons

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    #1402 Vivian, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    Ben nu bezig met een privé fotoalbum te plaatsen..... volgens mij kan je de foto's dan alleen bekijken als je vrienden met me bent..... ik ga er een paar voor jullie inzetten!

Nou, ik heb 3 foto's geplaatst, ik hoop dat het zo lukt..... alleen kijken als je de foto's echt wilt zien hoor!!

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh: Lastig he zo'n wagen uitkiezen? Er is ook zoveel waar je uit moet kiezen!

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Lieve Viv,

Wat een ONGELOVELIJKE mooie foto's meis.
    Ik kon het niet laten om te kijken en heb ze vol bewondering bekeken.
    Wat een vredig mannetje! En de foto van jullie samen is echt geweldig!
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er wel een traan om moest laten, want het blijft ontzettend moeilijk!

Normaal ben ik heel angstig voor dit soort foto's, maar ik ben blij dat ik ernaar gekeken heb. Ze zijn echt heel mooi!!

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Ja, het is ongelofelijk.....zo af al. Ik had zelf ook niet verwacht dat hij zo mooi zou zijn. Het lijkt eigenlijk op een heel klein lief slapend baby'tje.

Het is inderdaad pijnlijk, maar ik kijk erop terug als iets ongelofelijks mooi....... verdrietig maar mooi.

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Zeker weten meis! Het is en blijft hartverscheurend... Maar deze mooie foto's zal jij voor eeuwig blijven koesteren. En jullie mannetje zal jullie de rest van jullie leven blijven beschermen.

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zoo dames ik ben weer terug van weggeweest. Ik ga misschien als ik me verveel alles terug lezen maar nu gaat me dat niet lukken en ik kan ook niet op iedereen reageren, sorry daarvoor.

Wij hebben een fijn weekje gehad. Niet veel bijzonders gedaan als wat gewinkeld, naar het strand geweest, genoten van me hondje die zoveel plezier had, grey's anatomy's gekeken (zo verslavend) en spelletjes gedaan haha. We hadden voor we vertrokken snel monopoly, rummikub en skip bo gekocht. Ik vind dat wel leuk om zo af en toe te doen maar vriendlief alleen op vakantie. Dus we zijn heel degelijk geweest. De hond heeft flink gerent en gespeeld daar, kennis gemaakt met het strand en de zee. We hadden een soort sta caravan, en op het veldje hadden we zo'n spiraal in de grond waar hij aan vast zat en met een lange lijn toch flink kon rennen.
    Maar ook weer heel fijn om thuis te zijn. We gaan wel zo ff de satd in, vanavond is ameezing, leuk op een plein meezingen met liedjes haha, ga eens kijken of het iets is. En dan nog lekker 2 dagen vrij.
    Ben beetje op de hoogte gehouden door me zus over oma. Kreeg dinsdag bericht dat het niet goed ging, dat ze niet wakker werd. En daarnaast dat het ook met mijn tante slecht gaat (die heeft kanker maar bleef wat stabiel en is nu ineens in alle hevighedi erger geworden). Ik had met me vriend afegsproken dat ik alleen voor een begrafenis terug zou gaan, of als mijn vader naar nederland kwam. Nouja oma is weer wat opgeknapt, en gaat maandag naar een verpleeghuis, ze wordt in ieder geval niet meer de oude. En me vader kan niet naar nederland komen. Vind ik erg sneu voor oma.
    Maarja al bij al hebben we de week dus af kunnen maken.
    Ik ga fotos op facebook plaatsen.

Wat betreft mijn zwanger worden heb ik er weinig aan gedacht als dat ik 1 keer rare steekjes in me buik voelde en even later last van me rug had op 6 dpo....toen dacht ik wie weet een goed teken. Maar verder voel ik niks en voel ik me niet anders dus over een weekje zien we het wel.

Even een paar dingen die me zijn opgevallen:
    @ Nona, zag op facebook dat je verloofd bent! Gefeliciteerd!. Heel leuk. Als ik de berichten terug lees zal ik er vast meer over te weten komen.

@Charise, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Leuke fotos heb je, mooie omgeving zo te zien. Enne wel een dierenliefhebber zo te zien.

@ Vivian, ik heb jou fotos ook bekeken. Wat een mooi ventje is tygo. Super mooie fotos. Ook van jou, een echte trotse moeder! Hoop dat jij ook een fijne week hebt gehad.

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Gelukkig heb je nog wel het echte vakantiegevoel gehad, ondanks je thuissituatie. En jullie hond heeft vast ook de week van zijn leven gehad...... lekker veel buiten! Ben benieuwd naar de foto's :D
    wij hebben ook zeker een lekkere week gehad.... zitten nu nog op de boot en blijven sowieso het weekend ook. Heerlijk! Zal wel raar zijn om straks weer thuis te komen na alles wat er is gebeurd...... hier zijn we natuurlijk wel een beetje alleen op de wereld (hebben maar 3x visite gehad!).

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @vivian, ik gebruik ook geen facebook meer. Eerst wel maar nu niet meer. Was alleen maar puur prikbord,foto's bekijken van anderen,vrienden en familie. En contact met sommigen Nu ik geen internet meer heb gebruik ik het al niet meer.
    Heb je hier bij vriendenlijst toegevoegd. :D

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ roosje: Ik heb je geaccepteerd!

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    viv, mij ook?
    ben benieuwd naar je mannetje.
    ik doe nu n.spelletje met vriendinnen.
    zal straks thuis op.iedereen reageren ed

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ kel: Ik zal je toevoegen.... dan moet jij nog even accepteren. Veel plezier vanavond.....en winnen he?!! ;)

Ohhh.... zie net dat ik je al geaccepteerd heb, je kan dus al kijken!

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @vivian, ik heb je zoontje gezien en kreeg tranen. Ik vind hem zo mooi ! Leuk dat jullie foto's hebben voor als herinnering.
    Hij is jullie beschermengel geworden.

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ roosje: ja, het is een schatje he?!! *zegt ze trots!*
    Ik had op google afbeeldingen gekeken zodat ik wist wat me ongeveer te wachten stond, dus was op het ergste voorbereid..... Maar hij was gewoon een prachtventje (aandoening zit natuurlijk vanbinnen, dus vanbuiten was hij helemaal gaaf).

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

niks terug gelezen hele dag druk geweest

viv, heb hele nare foto's gezien van die termijn maar jullie kereltje wauw wauw en nog eens wauw, wat is hij prachtig mooi :$ en dat meen ik echt uit de grond van mijn hart ♥ die van jullie samen ook echt prachtig! lijkt voor mij als buitenstaander net alsof hij een glimlach op zijn gezichtje heeft, echt heb er geen woorden voor!!!

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Dankjewel Joy! :D

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    nu pas thuis, helaas niet gewonnen.
    ga lekker naar bed, doe morgen wel lang bericht.

alleen ff een vraag. heb sinds gister al erg last van de buik. net de rand onder de navel. nu begint t ook naar onderen te trekken.
    tijdens spelletje doen voelde ik ook n soort (mes) steek.
    zijn dit de banden? of gewoon mn spieren dat ze overbelast zijn door werk?
    of t kindje dat ergens tegen trapte, met de steek dan he.
    of moet ik me zorgen maken en even bellen?

maak nu lekker kruik warm en duik het bed in.
    slaap lekker en tot morgen

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vivian, ik heb je ook een uitnodiging gestuurd. Ben erg benieuwd naar je kleine mannetje.

Hier lekker uit eten geweest met man en schoonvader. En net even poker gespeeld, ben erg moe dus zo lekker mijn bed in.

Xx

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    char, wat een leuke vakantie foto's.
    en wat ene lief hondje en katje. Wij hadden op kos de laatste dag ook zon lief hondje achter ons aan lopen.
    vond het toen ook zo zielig voor de zwerfhonden en katten.
    Moest er ook om huilen. mijn vriend vond het maar raar.
    maar vond het erg zielig dat er niemand is die voor de zorgt.

werk na bevallen: tja mijn vriend heeft ong. dagen van 6 tot 6.
    als ik een vroege dienst heb dan moet ik 7u beginnen.
    dat wordt dus vroeg opstaan en hond en baby naar een oma brengen. en hoe dat samen gaat moet ik ook nog even bekijken.
    als ik laat het dan breng ik baby gewoon om half 3 weg en dan moet vriend m maar ophalen.

Nona, echt klote dat je je zo kut voelt (wat een taal he haha)
    Erg he dat je zoveel dingen moet en ook zelf niks kunt laten.
    ik ken dat wel een beetje. en neem dus ook te weinig rust voor mezelf. en tot nu toe ben ik er ook zo 1 die zwanger zijn echt niet zo leuk vind. Tis voor een goed doel maar als het anders kon.

Viv, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat. en dat jullie het allemaal zo positief zien. Hoop voor jullie, als jullie er weer aan toe zijn je weer een mooi kindje in je armen kunt hebben.
    En wat een prachtige foto's. Vond het eerst wel beangstigend, zo van wat zou er te zien zijn. Maar het is echt een prachtig mannetje met zon trotse moeder. Heerlijk om te zien.

Sher, wat leuk morgen al de pretecho.
    dat is niet 3d toch? wat is eigenlijk het verschil ed precies tussen de echo's?
    Ben benieuwd wat verder je man voor je gepland heeft.

Mariahh, jullie zijn 10 weken veder en ik vind het lichamelijk vaak nu al zwaar maar dat komt meer door mn rug en bekkenklachten die ik nu al heb.
    Ik ga vanaf week 20 ook op zwangerschapsyoga.
    leek me ook wel erg leuk. alleen is bij ons de groep erg gevarieerd qua aantal weken zwanger.
    Vind idd geboorte kaartjes ook wel duur. En ik wilde zelfs van die sprookjes kaartjes met foto.
    Je hebt wel wat goedkopere of dat je alleen maar 1 kant laat bedrukken en niet zon openvouwding.
    zal je straks een wat linkjes sturen als ik wat vind.
    of je moet het aantal personen inbinden

Hier; vannacht redelijk geslapen. vanmorgen minder pijn in de buik.
    Maar weer irritaties omdat mn vriend niet echt hielp in het huishouden. Dus ik eigenwijs de schuur aan het opruimen.
    Lege kratten, gereedschapskisten ed, je weet wel.
    Veel te zwaar natuurlijk. daarna weer meer pijn in de buik.
    dus ws dat het toch de banden en spieren ed zijn en dat mn buik zo zegt van kell. je maakt je te druk,neem rust.
    Dus wil toch binnenkort op werk een keer een gesprek over de werkzaamheden ed. al vind ik dat erg moeilijk.
    Ben gewend door te gaan, niet te piepen ed dus ja om nu toe te geven. en vooral dit termijn al. dat wilde ik gewoon niet.

maar........vandaag gaan we naar scheveningen.
    Mijn ouders zijn....eeeuh ja denk 30 jr? getrouwd.
    Eerder deden we wel weekendjes weg centerparks maar dat hadden we ook wel gezien.
    Nu gaan we met zn allen naar de musical wicked en hebben daar een overnachting. Heb er wel zin in.
    dadelijk nog eerst ff dutje of op de bank.
    Hoop dat ik het allemaal volhoud. Ook ff lekker uitwaaien op het strand. Zal mn foto toestel meenemen en kijken of ik wat leuke kiekjes maken kan.

Iedereen fijne dag en fijn weekend.
    zal af en toe spieken en kleine berichtjes achterlaten

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kell, ja inderdaad zielig inderdaad die zwerfdiertjes. Ik moest bij dat katje ook echt huilen hoor. Kijk die honden werden goed verzorgd die daar rond liepen. Maar dat katje liep bij de stad vlakbij en niemand keek naar haar om. Echt sneu. Nog steeds wou ik dat ik iets kon doen.
    Maar heb wel meteen kriebels om een katje aan te schaffen hihi.

En ja met werk is lastig ja. Jullie hebben dus de oma's vlakbij wonen. Wij hebben dat dus niet. De moeder van mijn man woont in Zwolle, en mijn moeder woont nu in Brabant. In ieder geval neit vlakbij.
    Enige familie die in de buurt woont zijn broertje en schoonzusje, maar ja die werken ook allebei. Die krijgen nu ook een kindje, dus wellicht tegen die tijd dat we iets af kunnen spreken van ene dag pas ik op, en andere dag hun e.d.
    Maar vind het erg lastig hoor, want ja kinderopvang is ook vervelend.
    Wel begreep ik van mijn moeder dat ze 1 dag misschien op hun kindje ging passen en dan hierheen komt, dus ja dan zou ons kindje daar dan ook heen kunnen.
    Maar goed daar moeten we nog over na denken allemaal. Vind het wel lastig hoor haha!

Deel Deze Pagina