ja de omas wonen allebei ook hier in het dorp. wij wonen precies in het midden haha. 5 min lopen en ben dr. de hond gaat nu als ik hele dag ben werken naar schoonmoeder dus. gelukkig bij ons wel makkelijk. zou idd fijn zijn als je met je broertje wat regelen kunt. hun zoeken ws ook oppas dus. altijd wel lastig zoiets jah
@kell: dank je voor de sites ga zo kijken bij mij is het ook gevarieerd groep van 10 zijn er 2 voor mij uitgerekend die zijn van eind november , dan ik en nog iemand van dec en de rest van Jan/feb en zelfs 1 van maart maar t is wel leuk Viv wat een ontroerende mooie foto's! Je mag trots zijn op zoon mannetje!
@oppas, geen probleem ben lekker thuis @kell, rustiger aan doen meis, luister naar je lichaam @hier, vanmorgen naar so want sm was jarig, nu weer thuis en ga zometeen lekker knutselen met die meid of papa met haar knutselen en ik papierwerk uit zoeken ik weet het nog niet rommelmiddagje in ieder geval
@ char: ik heb je geaccepteerd! @ kell: rustig aan meissie.... luister naar je lichaam @ de rest: ga alles nog even teruglezen.... ben er nu even snel tussendoor!
Ben ik ook weer even. Vandaag stond eigenlijk op de planning om te gaan sporten. We hebben laatste tijd veel te veel en slecht gegeten. Niet gesport al een tijdje haha dus moet echt weer. Maar we zijn niet geweest. Morgen hebben we nu afgesproken. We hebben ff gewinkeld en vanavond gaan we eerst naar het ziekenhuis en dan naar vrienden. Vandaag wat last van een drukkend gevoel in me onderbuik en wat zeurend gevoel in de onderrug. Maarja het zal wel niet want voel elke maand wel vanalles, en elke keer denk ik dat ik iets nieuws voel.... Nog paar dagen wachten.
Vivian, wat een prachtig mannetje zeg!! Echt zo mooi en af, en hij ziet er echt vredig uit. Snap dat je apetrots bent!! Ik ben vandaag even bij mijn broertje en schoonzusje langs geweest, cadeautje gegeven voor de baby. En gekletst over de zwangerschap, ze is 9 weken nu. Voelt zich prima, alleen wat moe. Ze is inderdaad snel zwanger geraakt. Ze was na stoppen met de pil 3x ongi geweest. Enne ik heb nog een leuk nieuwtje.... we gaan morgen bij een nestje kittens kijken!! Ik wil zo graag een klein katje sinds ik die ene op vakantie heb gezien. Zo leuk. En m'n man vind het ook goed. Hihi ben zooooo blij!!
Hoi Dames, Hier gaat al iets beter...kan alleen geen houding vinden op de bank niet, op bed niet nergens!! Wordt er moedeloos van!! Alles doet pijn Heb ook nu al weer behoefte om te gaan slapen @ Kell, meid don't worry dat is bandenpijn..Ik heb het nu heel erg in de liezen zo vervelend!! @ Mariah, ja tijd begint te tikken...ik ben het ook zat...vreselijk zat! Kan wel janken! @ Vivian, Ik zou ook graag de foto's van je mannetje willen zien, moet ik hiervoor iets speciaals doen? @ rest, jeetje kan niet alles bij houden en bijlezen, ik doe mijn best!! Gister weer leuke dingen gekocht voor die kleine @ Bewegen, jeetje die kleine weet van geen ophouden...hij beweegt zich in de ronde haha! <3
charise, wat onwijs leuk!! een klein dierenvriendje voor jou cute!! me, ik ga duimen voor osn allebei meis! hier 6 dpo dacht ik, we zullen zien hier, rommelmiddagje gehad, vanavond alle in verwachting/gefeliciteerd/verjaardagskaarten van die kleine in zitten plakken, heel boekwerk man dat fotoboek staat nu gewoon wagenwijd open morgen dagje drunense duinen waarschijnlijk samen met me mannetje en en vriendin van ons, arme schat heeft net een mk bij 10 wk achter de rug, dus we gaan gezamelijk lekker genieten van het zonnetje (als het goed is komt ie morgen
Ik duim ook voor jullie Me & Joy. Apart tempkaartje Joy, geen mega hoge temperatuur, maar wel boven de lijn. Apart dat je voor je ei 2 van die uitschieters hebt gehad. Enne ja, vind het super leuk een klein katje. We waren eigenlijk niet zo van de katjes, maar nu vind mijn man het toch ook wel leuk. Hij vond me zo zielig toen ik in Cyprus huilend bij dat kleine katje weg liep hihi. Hij zei maar ik wou je eigenlijk verrassen met een klein katje. maar ik zei, ja maar ik vind het juist leuk om er 1 uit te zoeken. Enne ja, als je eenmaal gaat kijken, dan is het lastig om het niet te doen he?!
goedemorgen. wicked was gisteren erg leuk. jim en keet speelden erin. vond keet nietzo maarja smaken verschillen misschien en ze doet t dacht ik nog niet zo lang. slapen was wat minder. toch wel erg gehorig. veel trams en mensen en 2x ambulance maar toch nog wat gedommeld. nu zo aan het ontbijt en even uitwaaien op t strand. maybe nog sealife of madurodam ff zien. zijn dr nu toch. als we thuis zijn lekker op de bank. charise, wat leuk he een katje. wij hadden er ook altijd 2. zijn 18 jr geworden. ben benieuwd wat voor 1 jullie kiezen. nona, denk idd ook bandenpijn ed. maar hoeveel dagen achter elkaar duurt dat dan? wordt nu wel minder. vooral zeurend gevoel ed maar dat komt omdat ik weinig doe. ben bang als ik weer ga werken dat t weer erg pijn gaat doen. wil je de fotos van viv zijn. moet je vrienden zijn/worden. volgens mij ben ik ook niet eens vrienden met iedereen. ik duim voor jullie allemaal dames. en dat het bij de rest allemaal goed verloop. kus kus
Me&joy spannend! Leuk char zoon klein katje ben benieuwd! Wij willen er ook 1 maar met die kleine op komst wachten we nog maar even. Nona ik heb t zelfde wanneer ga jij met verlof? As week mijn laatste week werken probeer te ontspannen en je zinnen wat te verzetten voor zover dat lukt. Heb je al geboorte kaartjes? Kell ben ook naar wicked geweest was super mooi hè was een leuk weekendje dus!
Hee meiden, Nou net bij katjes gekeken... Enne we nemen er 2!!! Een katertje en een poesje. Poesje is zwart, met witte sokjes, en wit streepje op de kop en wat wit bij het buikje. En katertje is wit met grijze/zwarte streepjes. Nu even namen bedenken!. We mochten ze al meenemen, maar hebben nog niets in huis, dus morgen even kopen en dan halen we ze dinsdag op. Echt heel erg leuk!!
Haha charise, wat leuk 2 zelfs. Hoe oud zijn ze nu? Enne iedereen beadnkt voor het duimen. Ik hoop dat het helpt. Heb namelijk wel last van het een en ander maar kan ook weer aan andere dingen liggen dus ben heel benieuwd. Ik duim natuurlijk ook voor Joy en voor Charise. En Sher ik zag dat je de 3d echo hebt gehad, heb je fotos? Ik heb beetje neiging om te gaan testen, ben nu 10 of 11 DPO, weet niet precies wanneer ik ei heb gehad want op de dag van de positieve ovutest had ik ook buikpijn wat ik normaal bij ei heb. De dag erna nog heel licht last van buik. Dus weet t niet. Maarja als ik vandaag 10 DPO zou zijn verwacht ik wel op 12 of 13 DPO menstruatie want er heeft nog nooit 14 dagen tussen gezeten. Steeds tussen de 11 en 13. Maarja nu dus beetje beroerd, super moe terwijl ik tot 11 heb geslapen en daarna flim heb gekeken. Geen zin in eten en soms vlaagje misselijkheid die opkomt, Maar kan ook gewoon luiheid zijn dat ik daarvan extra moe wordt. Borsten zijn gevoelig, lopen aders op, Maar voor menstruatie zijn ze altijd wat gevoelig en ik heb een dunne huid dus aders zie je altijd wel. Daarnaast van de week wat raar drukkens gevoel in mijn buik gehad en obstipatie, kan ook weer komen door de vakantie want ergens anders heb ik altijd last, maar ben ook alweer 3 dagen thuis en heb nog geen ontlasting gehad. En dan nog witte afscheiding.... Nouja zijn dus wel wat dingetejs terwijl ik echt het idee heb dat het niet is gelukt. Ik wil ook niet teveel hoop aan mezelf geven, maarja als je lcihaam je steeds fopt met die klachten heb je toch weer een teleurstelling. Beetje geduld moet ik hebben. Er zijn nu vrienden van me vriend hier. Dus zit er een beetje bij maar neit echt boeiend haha. Ze zijn nu pizza halen, dus kon ff snel een berichtje doen
Me, spannend hoor! Ik duim voor je. Hoop echt dat het raak is. Zou super zijn he?! Zou proberen nog even te wachten met testen. Het is zo'n teleurstelling als je een witte test in handen hebt. Dus ik zou nog even wachten tot 13 of 14 dpo. Vooral omdat je meestal op 13 dpo ongi word, dan kan je testen op 14 dpo, dan ben je eigenlijk al een beetje "over tijd". Maarja het is altijd makkelijker zeggen he om te wachten als je het zelf niet bent. Jullie nog ideetjes voor namen meiden?? Dit zijn ze trouwens, zwarte is vrouwtje en wit/grijs is mannetje.
me, volhouden meis niet testen! hoe langer je wacht hoe dikker de streep charise, heb altijd in elke tempkaart de gele M van mc donalds hihi zo zegt vriendin van mij het altijd zal wel nasleep van de vmk zijn denk ik, ook mijn aparte kaartje sinds ei dus verwacht er helemaal 0,0 van hier dagje bos geweest heerlijk genoten!
@ Kell, ja verschilt...als je druk bent dan kan het toenemen! Dusja rust is remedie ervoor.. @ charise wat een lieve katjess!! @ Mariah, ik wil miss in oktober al minder gaan werken..ik weet nog niet Nee heb nog geen geboortekaartjess...heb al wel ideeen...maar begreep dat dit best duur is??
mariahh, jij al laatste week werken? verlof is toch pas vanaf 34 weken. nona, als je minder zou kunnen werken zou ik dat ook doen. maar dan zit je voor de rest id ziektewet of? Charise, wat een lieve katjes. maar een kater en een poes bij elkaar. wel een goed idee? hahha zal eens nadenken over namen. ga zo douchen en lekker vroeg t bed in. net met de hond gelopen. harde regen hier, bah. wel lekker bed weer.
nona, veel geboortekaartjes zijn wel duur jah. al kun je het wel zo duur maken als je zelf wil. je kuny bv kiezen voor een enkele kaart ipv dubbele. en gewoon witte envelopen ed. kunt ook gewoon zoeken op google, goedkope geboortekaartjes. soms nog geen euro per stuk. maar vaak wel gewoon simpel ed. of je maakt m zelf op de comp. bv. een foto met tekst en dan via kruidvat afdrukken en dan opsturen. of je moet je lijstje "vrienden" kleiner maken. opties genoeg hahhaa. ik wilde altijd van de sprookjes kaartjes met zon foto erin maar dan zit ik zeker aan 350 euro. heb ook leuke houten geboortekaartjes gezien of van die soort rijbewijzen/filmposters, wordt ook maar 1 kant bedrukt