Lijkt me super moeilijk om een leuk geboortekaartje uit te zoeken. Zie er zoveel voorbij komen op het werk en dat zijn er dan nog maar een aantal uit een hele grote collectie haha. Ik heb vandaag echt heel erg helemaal niks uitgevoerd als gegeten en lui gedaan. Vanaf morgen ga ik weer wat gezonder eten en dan moet ik altijd van mezelf die dag ervoor nog goed zondigen. Echt heel erg maarja. Verveel me nu wel dood omdat ik heel de dag al niks heb gedaan. Straks maar naar bed. Ben ook wel onrustig omdat NOD steeds dichterbij komt. Morgen weer gaan werken maar heb een late dienst en dinsdag ook. Vind ik nooit zo leuk maarja het moet maar. Hopen dat ze snel voorbij gaan.
Kell, ja het zijn broertje en zusje, en ik wil ze toch op tijd laten helpen hoor. Want we willen geen incest katjes. Dus dat komt vast wel goed. Alleen weet ik nog steeds niet hoe ik ze moet noemen. Hier is trouwens de vakantie nu echt voorbij. Morgen weer naar school. Dus vroeg op enzo. Het is trouwens echt koud, wil weer terug naar het warme weer hihi. Maarja.... Morgen na school ga ik even spullen aanschaffen voor de katjes, en dan misschien ze morgenavond al ophalen. Xx
charise, wat zoek je ong voor n namen? bo en belle? of eeeuh iets van gertje, lekker boers. kat van vrienden heet claus. van andere vriendin mylo. dus wat voor iets zoek je?
Charise ben verliefd!! Super schattig!! Namen: Louis, blinky, bijou, dobbie, benji hmm kijk op internet keus zat Nona ja wel duur ik heb besloten om de lijst vrienden wat korter te maken en dan toch een leuk kaartje te doen t is tenslotte bijzonder! Kell ik stop definitief met werken dus heb al iets eerder verlof hihi na de geboorte wil ik kijken wat ik wil qua werk/studie Spannend me! Probeer t zo lang mogelijk vol te houden al had ik 10 dpo al licht positief getest met kv 2 voor 5 euro of 11 dpo weet t niet meer eigenlijk hihi Joy ook voor jou geen bloed geeft moed mijn duimen draaien! Word weer spannend dus as week Ik ga nu slapen tot morgen! Xxxxx
@ kell, Ja ik mijn vriendenlijst kleiner maken is geen optie haha.. Ik ga wel denk ik foto doen en hou hem redelijk simpel..Ik moet zo'n 100 kaartjes minstens versturen..DUsja wil geen dure grap van maken! Ja ik ga dan in ziektewet door zwangerschap, dus krijg wel 100% utibetaald. @ mariah, lekker hoor...ben best jaloers!! @ Charise, good luck meid!! @ rest, wordt idd spannend week!! Ikduim weer!!!
Jeetje wat is het hier stil zeg!! Iedereen is weer lekker druk...Ik weet niet meer hoe het leven was voor zwanger zijn. Heb elke dag ruzie, alles is te zwaar..kan niks meer aan! Ik heb duidelijk rust nodig! Ga er haast aan onderdoor. Bijna 28 weken!! derde trimester kom maar op...Kan neit wachten tot mij kleine man er is!!
nona, ik snap je helemaal. met de ruzies hier gaat t aardig. soms een kleine maar meer omdat ik er dan weer door heen zit. merk nu gewoon al dat het zwaar wordt. had niet verwacht er zo doorheen te walsen maar had t zo ook niet verwacht. heb veel lichamelijke klachten waardoor ik nog steeds niet kan genieten. vind dit erg jammer. denk dat ik over 2 mnd ook zoietw heb van ben dr wel klaar mee. maarja er zit niks anders op dan gewoon doorgaan. misschie. helpt t je dadelijk als je minder werken gaat. doe je ook wel iets voor je ontspanning?zwemmen of yoga?
Nona ik heb precies t zelfde nog paar maandjes vanaf 100 kaartjes krijg je bij de meeste sites wel korting als je dalijk wat meer tijd heb lekker gaan zoeken. Hier is het dood op m'n werk slaap verwekkend pf ik ben benieuwd want vandaag of morgen word de babykamer dan EINDELIJK behangen en kan ik gaan beginnen met inrichten. Is jullie kamertje al af? Heb je een foto ik ben benieuwd! Ik had vanacht weer hevige buikpijn maar dit keer ging het gepaard met steken aan de rechterkant en in m'n vagina t waren echt dodelijke messteken dus zit er alweer overin wat dit dan weer is, morgen ochtend vroeg weer vk dus zal t wel gelijk navragen
@ Kell, ik had het inderdaad ook neit zo verwacht. Ik vind zwanger zijn ook echt niet leuk...Ik voel me heel de dag stoned ...nooit op en top fit, slapen is niet lekker meer tenzij je kan blijven liggen tot bittere eind...Ik heb geen overzicht meer in afspraken, ik loop als een kip zonder kop! Ik was er met 20 weken al klaar mee, en iedereen zei hoe kan dat noum je moet nog zo lang...echt waar elke vrouw die tegen mij zegt, zwanger zijn is leuk, krijgt van mij een dodelijke blik. Tuurlijk heb je mooie momenten, maar ik heb meer klote momenten haha! Maarja iedereen heeft begrip en het is goed zichtbaar Ik ben pas 8 kilo aangekomen..dus doe het best netjes ... Nee doe geen yoga of zwemmen, want nog een verplichting ernaast trek ik niet...heb studie, werk, studievereniging, vrienden etc..dus ook nog eens verplicht naar yoga of zwemmen, dan wordt ik gillend gek hahaha Ik zwem zo nu en dan wel, maar kom te weinig aan ontspanning toe..Dus wellicht dat ik dag minder ga werken en dan sochtends/smiddags verplicht ga zwemmen ter ontspanning.. @ Mariah, ja ik ga rustig kijken als ik verlof heb...dan ga ik lekker de laatste dingen regelen! Ja de babykamer is al ver gevorderd..Ik zal binnenkort even foto maken van nu. Ik dacht dat ik al had laten zien..ik heb natuurlijk in juli een giraf en uil geschilderd. Ik ging laatst ook kijken naar mijn uitzetlijst, maar ben al bijna compleet.. alvast voorproefje Vervelend die klachten zeg!! Hopelijk geen vroegtijdige weeen? Ik heb erg veel last van bandenpijn in liezen en ik kan me savonds geen houding meer geven..in bed niet, op de bank niet, nergens niet Wordt er gestoord van! Hier is op werk erg druk...moet veel doen, ook voor veel verschillende klanten. Maar ik bekijk het positief, nog 6 weken dan verlof ahahahah! En dat gaat harder dan je denkt! Ik maak me ook nergens meer druk om...ik leef per dag en zie het allemaal wel!
Wat vervelend dat jullie niet zo van de zwangerschap kunnen genieten. Ik ben dan wel niet zwanger maar heb ook een baaldag. Het idee dat ik gisteren had dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn heb ik niet meer. Waarom weet ik niet maar denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Daarnaast ben ik energieloos. Heb geen zin om iets te doen als alleen maar slapen. Ben vanmorgen steeds weer in slaap gevallen, uiteindelijk mezelf gedwongen uit bed te gaan, maar t liefst ga ik terug liggen. Ik moet zo koken en werken en heb er echt geen zin in. Sorry voor me geklaag.
Super nona! Die giraffe had ik idd al gezien maar die uil is ook mooi! Wat ben jij crea! Ik zou t niet kunnen! Heb je een voedingskussen? Mij helpt het met slapen ik lig er half op en dat kussen tussen m'n benen zo kan ik iig nog lekker op m'n zij liggen, ik ben een buik slaaper maar dat gaat nu niet, dit helpt wel want op m'n rug kan ik echt niet in slaap komen. Ik moet nog best veel dingen aanschaffen zoals een box, thermometers, bad set, aankleedkussen, hydrofiele doeken, nog wat rompertjes, lakentjes/deken en dan nog douch spullen en luiers pf als het kamertje af is heb ik hopelijk meer overzicht Het idee dat de babykamer en daarna heel onze slaapkamer nog moet gebeuren maakt me gek, bijna 29weken, volgende week al weer 30 dus de tijd gaat wel echt dringen nou zat ook wel alles tegen in t huis maar ik zal zo blij zijn als dat af is! Wanneer mag jij weer naar de vk? En hoe is het met je bloeddruk? @joy lekker klagen doen wij ook is heerlijk en t lucht op en m'n duimpjes draaien nog steeds! Xxxxx
Hoi Hoi meiden, Ik lees later even alles terug hoor.. Nou wij hadden dus gister de echo... Maar dat viel toch tegen! We dachten dat het een 3/4d echo zou zijn (we hadden een gratis bon) en uiteindelijk kregen we wel wat 3/4d dingen te zien maar kregen eigenlijk alles afgedrukt in 2d :S. Het was wel een hele aardige vrouw en ze nam wel de tijd voor ons. Aan het eind van de echo vroeg ik dus of ik de cd mee kreeg en waarom de foto's zwart wit waren. Ze zegt oh heeft de dame voor aan de balie niet verteld dat het grotendeels 2d is.. Nou ik stond dus met een mond vol tanden. Uiteindelijk vroeg ik haar om 3/4d afdrukken.. Toen zei ze oh je had moeten aangeven vooraf dat je die wilde, want ik heb ze niet opgeslagen:S. Nou ik dacht uiteindelijk weet je laat maar!!!! Hier dus even een zwart/wit foto. We gaan toch waarschijnlijk nog maar een 3/4d laten maken op eigen kosten.. maar dan wel ergens anders!!! Dit was echt niks!
Jammer dat het zo is gelopen Sher. Je gaat er toch vanuit dat het 3/4d is, dan ga je dat toch neit nog eens extra aangeven dat je fotos wil. Is toch logisch eigenlijk? Ik heb net gekookt. Ben trots op mezelf haha. Nu nog 2 uurtjes en dan mag ik werken. Hopelijk is het neit al te druk want daar heb ik geen zin in. Gelukkig heb ik denk ik wel een student dus dat scheelt haha, die kan dan wat dingen voor me doen.
sher, balen zeg. dat hadden ze vooraf idd allemaal even moet zeggen en moeten vragen. was idd wel benieuwd hoe de 3d fotos zouden zijn. Nona, gelukkig nog iemand die het helemaal niks vind. Ik vond mezelf al raar. Ik ben idd ook nooit een dag echt fit. als ik vrij ben gaat het wel maar als ik moet werken is het drama. denk als ik idd ook andere werktijden krijg dat dit bij mij al enorm scheelt. maar durf er nog niet echt over te beginnen. wil het iig nog 6 weken (tot na mn herfstvakantie) op deze manier volhouden. maar ben er idd ook al wel snel klaar mee denk ik. natuurlijk zijn er mooie moment. ik kijk uit naar het moment dat ik keesje meer ga voelen en ook dat we hem samen via de buitenkant voelen. Ben ook weer benieuwd naar de 20 weken echo ed. En dadelijk weer allemaal spulletjes kopen en afwachten hoe mn buik wordt. maar nu tellen de lichamelijke klachten die ik heb toch echt zwaarder, waardoor het niet leuk wordt/is. En dan ook nog collega's die dan roepen. Last van de banden? nee dat kan nog niet? of denk je aan BI? nee maar dat is later pas. Nou keb er verrekte veel last van. Mogen wel een dagje ruilen, denk ik dan. Ik slaap ook al heel lang met een gewoon kussen tussen mn knieën en voor mn buik. Dit ligt veel lekkerder voor mij als ik op de zij lig. Ik merk nu ook dat ik juist meer verplichtingen had dan voor de zwangerschap. Ik heb mn normale fysio. Heb zwangerschapsfysio, ben een nieuwe cursus gaan doen en heb soms nog een cursus via werk. Maar als ik de yoga niet inplan en deze niet verplicht is, dan ga ik dus niet. dan blijf ik op de bank. Nu moet ik wel gaan en mn verplichte ontspanning nemen. ik heb late dienst vnaaf,kan dit nu echt beter volhouden. Toch iets rustiger,geen regeldingentjes ed. maar ga nu eerst nog ff klein dutje doen,heerlijk met dit weer
Hoe staat het trouwens met jullie buikjes, Groeien ze goed door? Als jullie willen foto plaatsen? ben benieuwd. Ik heb trouwens vanacht gedroomd niet normaal. Ik had een kindje gekregen haha, de bevalling was super snel gegaan en ik was ook meteen goed te been. En natuurlijk al mijn familie en collega's kwamen kijken. En het was een meisje en alleen van een meisje zijn we uit over de naam, haha en natuurlijk kreeg het meisje in mijn droom ook die naam. Daarna heb ik nog gedroomd over een kennis die pas mij op de afdeling is bevallen en die ik heb verzorgd. Ik was in mijn droom lekker met dat kindje bezig die te verzorgen.
Me die droom had ik ook toen ik net zwanger was! Het was een meisje en ze zei hoi mama ik ben ... (de naam die ze gaat krijgen) en jawel het is een meid en ze krijgt die naam dus wie weet hihi
@ Mariah, Ja ik had gekeken naar voedingskussen, maar dan bestaat er grote kans dat ik niet meer tegen mijn vriend wil liggen en dat dat kussen er steeds tussen ligt...Dus ik improviseer nu met mijn deken en ik lig gewoon op mijn buik...heeerlijk!! Ik ben ook buikslaper namelijk..maar heb goed manier gevonden..Op rug in slaap vallen lukt me ook! Het is meer de houding op de bank of op werk..erg evrvelend! Daarom was ik blij dat de verbouwing in juni af was en we toen konden verhuizen...heerlijk...Je zal er ook van genieten eindelijk je eigen plekje! Ik heb eigenlijk al alleen nog setjes kleren nodig. ik heb nu 3 setjes maat 50 ofzo en paar setje 56..enkele setjes 62, een setje 68...Rompertjes genoeg...Tot maar 74 heb ik liggen Sokjes heb ik al redelijk wat, twee mutsjes..heb ook voldoende badcapjes en monddoekjes...moet echt nog weinig dingetjes..en ik heb nu 6 new born luiers..dus moet nog even een pak kopen..Daarnaast besloten toch flesvoeding te doen..dus wil ook nog bewaarbus hiervoor hebben..Ik moet nog enkele flesjes en spenen voor de fles...Voor de rest heb ik echt alles...jeetje wat goed eigenlijk..ik heb idee dat ik nog zoveel moet! Maar als ik er zo over nadenk is dat dus helemaal niet zo...Ja wil nog wat lakentjes voor ledikantje..Voor wiegje ben ik compleet. Aankomend weekend ga ik kinderwagen kopen met mams...En kinderstoel met schoonpaps ...Box hadden we al gehad..schommelstoel heb ik ook gehad..heb ook twee kinderstoelen (auto) gekregen voor als die kleine ouder is... Je hebt iedere keer maatje groter nodig...en dan krijg ik nog een babyshower ergens binnenkort Wel heel leuk allemaal!!! Ik moet 9 oktober weer naar vk..Laatste controle om de 3 weken...dan om de 2 weken...ben dan 30 weken ..bloeddruk is goed! Bij jou ook? @ me87, klagen mag hoor meid!! Begrijp je frustratie...komt goed..duimpjes draaien, geen bloed is moed(mijn bekende motto!!) @ Sher, jeetje wat een domper!! Ik zou best wel boos worden...maargoed niets aan te doen, je hebt iig je kleintje gezien!! Mooie foto's hoor! @ Kell, oeeh lekker...een dutje dat zou ik ook wel willen doen! Helaas ben ik ver van huis en moet ik nog zo lang vanochtend al vanaf 6 uur bezig... Ik heb vooral collega's die zeggen, jezus wat eet jij veel en dat soort dingen...Terwijl je aan de achterkant helemaal niet ziet dat ik zwanger ben hahahah! Maar vooral moe zijn ben ik zat!! Zit er nu ook stoned bij hahahahah! Zo voelt het echt..Komt allemaal goed meid...niet stressen is slecht!! @ dromen, ja dat dromen is normaal!! Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan bevallen was hahahaha! Buikfoto's ja die heb ik ook. komt vanavond..
Zoooo, wat is het lekker druk geweest.... 1 dagje en ochtendje niet geweest, haha!! @ nona: ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd, dus je kan nu de foto's zien. @ sher: balen van die echo..... een pretecho hoort toch ook 3d?!!! Aan 2d zie je niet zoveel qua uiterlijk!! @ hier: weer lekker thuis, heb tot 1 uur uitgeslapen!! Was ik echt aan toe. Gisteren zijn we thuis gekomen van de woonboot, was een heerlijk weekje, maar niet echt slaap ingehaald..... dus dat doe ik lekker deze week! @ me: toen ik zwanger was van ons mannetje (wist toen natuurlijk nog niet dat ik zwanger was van een jongetje) heb ik gedroomd dat ik een gezond baby-meisje op schoot had..... zal me niks verbazen als we tegen die tijd een meisje krijgen! Kan bijna niet wachten eerlijk gezegd om er weer voor te gaan..... eerst mijn lijf rust gunnen..... maar over een maandje of 2 denk ik dat we het wel weer aandurven! Heerlijk weer m'n cyclus bijhouden, hahahaha..... hoop wel sneller raak dan 8 cyclussen zoals de vorige keer. @ website leuke kaartjes: Geboortekaartjes Kaartje2go | Geboortekaartje maken Staan echt super veel leuke kaartje op die website..... ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken naar de prijzen....