dutje was uiteindelijk erg kort haha. ga me nu klaar maken voor werk. ff een cup a soepje om warm te worden. blijf het maar koud houden vandaag. wil vanaf nu ook zo iig om de paar weken een foto maken. nu begin je ws het verschil te zien. Maar mn vriend werkt nog niet echt mee haha. en zoek een shirtje waarin je het goed kan zien en dan elke keer deze aan doen. Heb zostraks bij h&m weer wat besteld. heb namelijk echt een zw.broek erbij nodig. fijne avond
en ga dadelijk bij blokker de babyfoon halen. is deze week in de aanbieding. Heb er veel goede dingen over gelezen.
oooh VIVIAN, wat is je mannetje mooi!! Ik krijg helemaal een brok in mijn keel! Hij is ookal zo mooi compleet...WAUW! Ik heb geen andere wooorden ervoor!
Hihi, ik krijg wel echt enorm veel zin om zwanger te zijn zeg... Misschien stop ik er maar mee hahaha. Nee even serieus, vind het vervelend dat jullie je zo rot voelen allemaal. En ik kan me ook wel voorstellen (een beetje dan) dat het zwaar is. Je bent jezelf niet, je zeult een kind mee continu. Je leent je lichaam eigenlijk uit. Maar de tijd gaat zo snel! Voor je het weet liggen die kleine schatjes in jullie armen... En ik heb vanavond 2 kleine katjes in mijn armen liggen! Ga ze vanavond ophalen. Dus straks even wat spulletjes kopen nog. Leukkkk!! Morgen weer aan het werk Nog helemaal geen zin bah... Woensdag heb ik weer een follikel meting, ben benieuwd. Hopelijk is ie al lekker groot en krijg ik al bijna een eisprong. Zou leuk zijn, zo snel al.
Hey meiden, @charise, aaaah wat lieeeef hihi en nu namen vinden @sher, er is wel verschil met je buik. Bij mij niks niks denk ik dan haaha ik zie geen verschil bij mij weet niet waarom. @mariahh, tijd gaat snel he. Jammer van je echo. Zou ook liever 3d foto's willen. @nona, ik ben ook een buikslaper. Ik slaap nog steeds op mijn buik. Heb er nu geen last van. Heb niet eens een echte buikje haha. Zo leuk dat je alles al klaar hebt beter toch. Ik hoop dat je je beter voelt. Ik snap je helemaal. Ik werk niet ben thuis maar wordt ook moe stoned etc haha. @vivian. Heb je het leuk gehad bij woonboot.? Leuk dat jullie binenkort weer beginnen met beebje. Superleeeuk. @kell, eet smakelijk. Ik moet ook buikfotos maken. Ik voel me gewoon dik haha en niet zwanger. Geen mooie foto's. Nu pas zie je het bij mij denk k. @ me,Me wacht even af totdat je test. Misschien ben je wel zwanger. @joy, hoe is het met jou meid. Wanneer kan je testen of komt je ei Hoop ook echt dat je zwanger bent. En natuurlijk al de andere meiden. @hier, was vanochtend bij vk voor controle. Hartje geluisterd. Baarmoeder ligt boven navel. Bloeddruk 10/6 zoals altijd haha. Placenta ligt laag maar hoop dat die naar boven gaat haha. Ik voel me dochter best laag ook. En voel nog niet echt als schopjes maar net als een vlinder worm haha. Wanneer krijg ik schoppen Ik droom soms over kinderen babys maar vannacht zag ik heel veel kinderen babys. Ik probeerde ze in slaap te laten vallen. Luisterden niet, werd gek @ babykamer, babyuitzet: ik heb nog helemaal niks. Echt eigenlijk totaal niks. Alleen 2 rompers en een romper,deken etc setje die ik uit turkije heb gehaald en gekregen. Ik denk niet dat ik te laat ben. Zit net op beste termijn denk k. We gaan wel nu in oktober babykamer bestellen en kinderwagen kopen. Andere dingen komen nu ook vanzelf. Misschien deze week naar prenatal voor mijn blije doos en wat kopen. Ik krijg mijn babykamer van mijn eigen ouders. Misschien krijgen we kinderwagen van schoonouders Nou ik heb veel geschreven he eerste keer. Wel weer via mobiel, heb geen internet meer thuis pff.
@ kell: Het is buiten ook niet echt warm inderdaad..... heb net boodschappen gedaan, maar waaide bijna weg! Het wordt weer tijd voor warme chocolademelk met slagroom..... en pepernoten, haha! @ Nona: Mooie foto's he?! Niet afschrikwekkend toch? Ik ben in ieder geval heel blij met de foto's. @ char: Ik vond zwanger zijn ook niet zo super..... maar zo'n kleintje is het echt waard! Ik moet zeggen trouwens dat ik me in het 2e trimester super goed voelde hoor..... het begin was 'dramatisch'! Of tenminste..... moe, misselijk, lusteloos enzo..... en het laatste trimester weet ik helaas nog niet..... Maar duimen draaien voor een MEGA follikel! @ roosje: Ja, het was lekker op de woonboot.... maar thuis is nu ook wel weer lekker...... rustig aan weer in het ritme komen. Deze week zijn m'n doelen het huishouden en het avondeten..... volgende week denk ik buurten op m'n werk en dan rustig aan weer beginnen met halve dagen werken. Geen stress voor de babykamer hoor meissie...... de meiden hier zijn best wel vlot hoor!
Goedemiddag meiden, Had vanmorgen een druk schema op werk met wat afspraken buiten de deur dus nu pas tijd om even wat te plaatsen. Heb niet alles goed terug gelezen even heel snel in grote lijnen dus kan niet heel uitgebereid reageren op iedereen. @ Viv... Ik heb jou fotos wel gelijk gekeken en wat een prachtig mannetje zeg!! jullie mogen echt heel trots zijn. @ Sher... Jammer van de echo zeg! Wij gaan er ook eentje doen maar dan rond week 32-34 dan schijn je het meeste te kunnen zien. @ Nona... Hoe is het schat? @ Roosje.... Je bent echt niet te laat met iets doen hoor..... Ik zou alleen zelf er niet aan moeten denken om nog alles te moeten doen in huis voor het kamertje. @ Char... Hoe gaat het ? @ Mariah... Ik slaap ook nog op me buik... Maarja in me gedachten vind ik het niet fijn... Ben bang dat ik hem plet hahahaha. @ Hier alles goed! kan ook me draai niet vinden savonds op de bank! overdag gaat het prima en slapen wordt ook lastiger. Gisterenochtend een berichtje gekregen van 1 van me vriendinnen, wat niet voor mijn bedoeld was. Er stond in "hey Naatje, ja ik heb ook het sms-je gehad voor de babyshower van 25 November. Leuk he... Ik kom ook " Gelijk erna een sms-je ohh sorry is voor me andere vriendin... Jaaaaaaaa doeiiii!!!!!!!! ik ben niet achtelijk! mijn nicht heet Nathalie hahahaahahaha Mijn lieve vriendje en vriendinnetjes hebben dus hun best gedaan iets leuks te organiseren voor me en helaas ben ik er op deze manier achter gekomen.. Maarja ik zeg ook tegen hun... ik weet nu dat ik een babyshower krijg en wanneer maar de inhoud blijft verrassing!.... Sneu he voor hun?!?!?!?!?! Baal zelf ook als een stekker had het liever niet geweten want als verrassing is het veel leuker~!!!! Maarja this niet anders, zal je altijd zien... hahaha vriendje was behoorlijk pissig! maarja this niet expres gegaan natuurlik
Hihi minnii,, oeps, foutje... haha maar wel een leuke verassing alsnog. Wat vinden jullie van Julius en Novie / Novi of Nova voor de katjes?? Ik vind Julius wel leuk, die vond manlief ook wel leuk, maar voor vrouwtje vind ik lastig hihi. En Novie vind ik wel schattig klinken. Heb nog geen spulletjes gehaald hihi. Wacht tegen beter weten in op beter weer haha. Nouja straks even met man naar de hornbach ofzo en daar even wat halen.
@ char: Oh ja.... je gaat je twee katjes ophalen!! Leuk! Wij hebben ook 2 katten zus en broer..... we hebben ze toen ze een half jaartje waren laten helpen. Ze heten Kiki en Baco.
charise, maybe (s) juul? ipv julius? is iets makkelijker uitspreken als ie kattekwaad uit haalt. vind nova wel leuk. minnii, nou mij werd gevraagd wanneer ik verlof kreeg via de app. dus ik zeg ws half jan. dus ze zegt oooh ja kun je 12 jan? dus ik zeg volgens mij mis ik iets, jah je babyshower zegt ze. dus ik weet ook precies welke dag. het is zelfs zo dat ik zo ben uitgehoord over n cadeau dat ik precies weet wat ik krijg. krijg nl een baby fotoshoot. erg leuk. maar had aangegeven liever een.buikshoot te krijgen omdat ik die echt graag zou willen. werd me zelfs gevraagd van 2 vriendinnen of die uitgenodigd moesten worden omdat we er nog weinig mee hebben. en de andere organisator heeft juist ook nog 2 andere meiden uitgenodigd met wie ik juist echt niks heb. blijft weinig over als verrassing vind ik. vind met dat soort dingen verassingen juist leuk
Nou ik weet ook de datum van mijn babyshower hoor hahaha.. 27 okt gaat die plaatsvinden. Ze konden hier ook niet zo goed hun mond houden over de dag hahaha. En uiteindelijk moest ik natuurlijk doorgeven wie ik er graag bij wilde hebben en wie NIET hahaha. Hier vandaag even lekker geshopt in de stad.. Begin nu een beetje te wennen aan de 'meisjes' dingen. Mijn kleine jongen ook weer even verwend met wat spulletjes en we hebben net samen een bananencake gebakken, die nu overheerlijk ruikt in de oven hihihi. Morgen weer werken... BLEGH. Ik ga 4 weken voor uitgerekende datum met verlof. Dus mijn laatste werkdag is PAS 7 dec...
Kaartje 2 go heb ik ze ook besteld nu 3 verschillende en wil daar uit gaan kiezen dan die hebben hele leuke! 1 nadeel je kan via deze site niet van te voren je enveloppe krijgen dan maar adres stickers regelen zodat er alleen nog geplakt moet worden. Baby shower heb ik niet geloof ik, wel volgende week m'n verjaardag maar zie er tegenop pff ook dat nog haha Leuk charise vanavond je katjes! hopen dat ze snel wennen aan hun nieuwe thuis! Vivian rust maar lekker uit! Heb nog steeds zoveel bewondering voor je! Sher kloote van die echo zeg! Wat een service pff iig je meid weer ff kunnen zien! Nona je schiet al lekker op dus, bloeddruk hier ook nog goed weet morgen meer dus hou je op de hoogte! Xxxx
Heee meiden, Even snel hoor... Mijn schatjes zijn er!! Ze zijn zo lief... het katertje ligt nu op mijn schoot te slapen. Hondje reageerde heel leuk, ben ik echt blij om. Hij ging gelijk snuffelen en kwispelen. Hij werd op een gegeven moment wel een beetje zenuwachtig en ging wat blaffen naar de katjes. Maar had voor hem ook een botje gekocht, dus hij ligt nu rustig te kluiven. En het meisje kruipt ergens rond. Ze hebben even de boel verkend hier en hebben al gegeten en 1 heeft al plasje gedaan op de kattenbak. Dus gaat erg goed! Vannacht ga ik ze wel in een kamer zetten met de kattenbak, en dan hondje alleen beneden, net zo lang tot ze een beetje gewend zijn aan elkaar. Het meisje heet Novie. En het jongetje heet Julius. Hoewel mijn man nu ineens begon over dat hij Lucius leuker vind ipv Julius. Maar nog even kijken dus wat het precies word hihi. Ben in ieder geval helemaal verliefd op mijn kleine schatjes!
@ Vivian, afschrikwekkend??? Nee,prachtig! Ik vind jullie zoontje echt prachtig! @ Mariah, ja het is wel lekker ja dat ik alles klaar heb. Ik zal zo even foto maken van kamertje zoals hij nu is @ Roosje, ja buikslapen is heerlijk!! Kan ook helemaal geen kwaad gelukkig!..Ja het is heerlijk dat alles zo af begint te raken...Jeetje nog helemaal niks? Hoe hou je het vol hahaha! @ Minii, ja moppie, het gaat wel beter...zeker vandaag...We hebben goed gevraagd. Hij zei gister dat hij idee heeft dat ik niet meer van hem hou.. Nou dat was wel even schikken...maar dat komt natuurlijk door zwanger zijn dat ik gewoon anders ben..Geen zin in seks, heb er gewoon geen gevoel bij .. Stom is dat he! Ze zeggen vrouwen worden uber geil, maar heb ik echt tegenovergestelde... @ Babyshower, ik weet dat hij gaat plaatsvinden..omdat mijn zussen de adressen van mijn vriendinnen nodig hadden (mijn vriendinnen wonen erg verspreid over Nederland (door studie enzo)) Waardoor k weet dat hij er is...Zelfs mijn vriend weet alles, maar iedereen doet zo geheimzinnig..ik mag niet meer aan mijn vriend z'n telefoon zitten of aan die van mijn zussen...Laptop mag ook niet hahaha! Ze zitten altijd te smoezen hahahaha Alles is een verrassing...ben zo benieuwd..ik hoop ook op buikschildering...dat wil ik ook zo graag! @ Kell, ook stom zeg dat je alles weet over je babyshower... @minii, haha wat dom en stom van je vriendin! Maar wel leuk dat je er een krijgt...Vind ik toch wel speciaal als je vriendinnen of zussen dat voor je regelt! @ Sher, jij ook al hahaha! Jeetje mijn zussen weten te goed hun mond te houden! Ik moet maar hopen dat ik kan die datum hahahaha! Ik rij ff langs almere voor stukje bananencake hahahahahaha @ Charise, oeh leuk katjes... Julius is een grappige naam..Mijn poes heet Mary Ik ga zo foto's maken!!!!
zo stelletje kletskopjes! heb snel gescrold ben er morgen weer hele dag @nona dacht ik met flesvoeding? kleine tip maar misschien had je dat al, zorg voor verschillende flesjes, je kan wel flesjes van avent hebben hele collectie maar voor hetzelfde geld moet je naar ander merk en zit je met al die nieuwe flesjes zonde! @sher, jammer dat de echo p die manier ging @ME, nog niet getest? @charise, ah lief je hebt 2 kittens!! @hier, dagje met mijn zusje doorgebracht ze krijgt eindelijk een buikje is nu 20 weken en donderdag heeft ze 20 wk echo dus dan weten we eindelijk wat het gaat worden, shoppen!!!! ben gewoon zenuwachtig hihi half 8 weer thuis want waren even naar mijn ouders geweest en had plots vriendin op de app dus heb ik hele avond mee zitten appen ahaha, was onwijs gezzellig, maar nu dus geen zp tijd meer, duik zo lekker mijn bed in manlief is weer een week in buitenland dus ijskoud bedje voor mij helaas! tot morgen meiden, dan ben ik er weer volop en kunnen we lekker kletsen, ga ik gelijk meeting post in orde brengen! op prive club, sher! wil jij ME toevoegen aan onze priveclub ivm meeting?? dank u!
@ Joy, ik heb er 1 van avent en ik heb er 1 van chicco..Maar vind avent lekker in de hand..Dus hoop dat die goed zijn..Waarom zou je dan andere flesjes moeten hebben?