zo keuken gesopt, eettafel opgeruimd, papiermappen naar boven gebracht, heb vd week alle papieren eens uitgezocht, en de wasmachine draait, dus ik ben goed op weg!
Goed bezig Joy.... Heb hem gelezen... Bedankt igg voor je mening schat... Nu de rest nog!!!. Hoop dat ik zo een beetje zeker wordt van me zaak. Lig er nachten wakker van hahahaahaha
geweldige site gevonden met aparte babynamen. ik wil nl ook apart. maar ws wel beetje Nederlands om mn vriend tegemoet te komen Originele jongensnamen: Hollandsch
Hahahaha bedankt alvast meiden.....!! Hoop op nog meer meningen net zoals Viv... BAM die vind ze leuker!!! hahaha toppie!!! Flesjes uitkoeken?!?!? ja indd hoevaak en hoeland?!?!?!? hihihihi
mening gegeven hoor, gewoon bam hahaha. heb weer wat namen aan mn lijstje toegevoegd. allemaal zeer verschillend haha. enn totaal niet mijn vriend zijn smaak haha
@ Sher, je ziet goed verschil op je buikfotos. Leuk hoor. @ Nona, ook een mooi buikje en leuke kamer hoor. Goed opgelost door em te delen. Maarre jij slaapt nog op je buik? Kan dat haha? Ik ben ook een buikslaper en dacht altijd dat als je zwanger bent dit echt niet meer kan. Jeetje zeg vervelend dat je zo weinig hebt geslapen, en zielig voor je mannetje dat ie zo ziek is. @ Kell, fijn altijd die ruim genomen tijden ja. Ik heb tijdens de verbouwing ook veeel hier in huis zitten wachten omdat ze ergens tussen 5 uurtjes in zouden komen. @ Joy, Jij bent weer eens goed bezig. Ik kan echt nog wat van jou leren op huishouden gebied. @ Minii, ik kan niet in die club dus helaas. @ Sex, oh wat erg dat je dan geen zin hebt in sex haha. Ik had ook niet zo vaak zin toen ik aan de pil was. Vriend is juist blij dat het nu anders is. @ Hier, hmm ja joy heb gister getest haha, schaam schaam. Maar hartstikke wit. Daarom dat ik nu ook zoiets heb van ik zal wel gewoon ongesteld worden. Wel staan me borsten op klappen en lopen er toch echt aders over. Moe blijf ik, en kan heel moeilijk in slaap komen. Vanacht weer flink gedroomd maar niet over babys. Dit keer ging het over mannen haha. Ik verwacht als ik kijk naar andere maanden en wanneer me ei is geweest vandaag of morgen mijn menstruatie. Tot nu nog niks gespot.
Oh trouwens, ik moet morgen een presentatie geven op het werk, damn heb me plan nog neit eens af. Moet het samen met een collega doen. Super leuk om met haar te mogen doen maar ze heeft nog niks uitgevoerd. Ik heb thuis het een en ander gebrainstormt en op papier gezet, aan haar gegeven en heeft ze het precies zo uitgetypt, niet eens zelf iets erbij bedacht. Nou had ik het aan de leidinggevende laten zien had ze wat aanpassingen, dus ik dacht dat kan mooi mijn collega doen. Nou kom terug van vakantie niks dus he. Nu is zij vrij en ik heb 2 avonddiensten, Maarja morgen moeten we het presenteren. Dusja ik ga het maar weer uitwerken want ik wil niet voor lul staan. Baal ik dan wel van.
balen, kom juist weer meer leuke meisjes namen tegen en die heb ik niet nodig. vind al zo veel leuk bah. als iemand nog een goeie site jongensnamen weet
Heee.. Me balen van je collega... Waarom kan je ons clubje niet in?!?!?! Daar moet verandering in komen!! wie kan dat verhelpen meiden??????????????????????