@ Me, ja zielig he!! Hij is nog steeds erg ziek..Dus maar lekker vroeg naar huis..Kan ik ook lekker slapen Ja ik probeer zoveel mogelijk om de buik te liggen..heerlijk..maar soms vind die kleine de druk wat minder en begint hij te trappen dat ik me moet omdraaien haha! Hij heeft nual een wil Jammer van de test!! Geef moed niet op!! Ook jouw tijd gaat komen!! En wat klote van die collega, heb je er wat van gezegd?? @ Kell, ik heb geen sites afgestruind..ik heb een mooie jongens naam..Ik zou zo graag willen delen met jullie... maar is niet leuk..Gelukkig heeft niemand nog dezelfde! @ clubje, volgens mij is sher de beheerder! @ minii..ik ga nu ook besluit geven,
ooooh echt dames, ben ik dat briefje aan het zoeken waarop het telefoonnummer staat van het bedrijf dat langs zou komen voor de glasvezel. zie ik daar stan 26-9 van 8.00 tot 1.00 uur. heb ik zelf afgesproken. ben dus optijd opgestaan, hele ochtend geërgerd ed. komen ze morgen pas. zwangerschapsdementie??
tot 6 mnd na elk gebruik uitkoken daarna eens per week en tussendoor goed sopje of vaatwasser minuut of 5 voor de harde delen van de fles en de spenen en evt tutjes een minuut of 3, gewoon grote pan met water alles onderdompelen en koken, maar dat leert de kraamhulp je wel hoor schat
nou dames, ik ben klaar in huis! alles gezogen, opgeruimd en gesopt, was hangt te drogen, dus ik hoef alleen nog maar boodschapjes te halen, ben trots op mezelf heerlijk schoon huisje oh shit ben de wc vergeten beneden, strakjes even doen wat gaan jullie eten?
Zo daar ben ik weer Nona super mooie buik en een onwijs mooi kamertje! Ook dat pakje van converse is zo sexy! Ben helemaal verliefd hihi! Sex: hier ook niet veel en ook veel ruzie om gehad maar vriend snapt het nu wel en pakt het gelukkig goed op Charise nacht goed doorgekomen met de kittens? Me jammer maar geef de moed idd niet op nog geen bloed toch? Flesvoeding hou ik me niet mee bezig wil gewoon proberen zolang mogelijk bv te geven Minii privé club? Ik mis wat hoe kom ik daar? Ben benieuwd naar de naam! Hier was alles goed bij de vk bloeddruk is wel omhoog gegaan dus nog een keer handmatig gemeten en tot nu toe geen gevaar, hopen dat hij dus niet omhoog gaat! Zit nu met bijna 29 weken op +9,7 kg wat me erg onzeker maakt omdat er dis gemiddeld 1 kg per week bij komt en ik moet nog 10 weken weet dat ik niks te klagen heb maar toch voelt het kut!! Die steken die ik heb bij m'n liezen en vagina is bandenpijn en normaal voor m'n termijn maar wel erg pijnlijk pf oh ja ze ligt heel laag en voor wat de vk kon voelen ligt ze al aardig met t hoofdje naar beneden maar ze kan nog alle kanten op dus het zegt nog niks. Als het goed is is de babykamer vandaag helemaal behangen! Dus ook ik kan binnenkort eindelijk foto's plaatsen Nu ontzettend moe, gelukkig vrij dus probeer nog even te slapen en dan maar aan de was/strijk etc beginnen Xxxxx
Haha dat mag hoor joy. enige nadeel dat ik ws morgen weer zon ochtend heb. Alles in huis wel bijna gedaan dus morgen lekker n luie dag. eten; heb hier.nog schnitzels liggen en nog 2 verschillende potjes groenten. Denk stoomaardappels erbij. alleen nog even denken wat ik voor morgen halen wil. ga zo naar de fysio en dan boodschappen.
Haha kell slimmerik. Helaas wel morgen weer zo'n dagje dan. Maar als je alles al klaar hebt is ook mooi meegenomen. @ Maraih, inderdaad nog geen bloed. Ben benieuwd naar jullie kamertje. En hopelijk blijft de bloeddruk zo en gaat ie niet hoger. Gelukkig was voor de rest wel alles goed. Enne het gewicht, ik vind het netjes hoor. @ Joy, wat ik ga eten. Ik had gisterochtend gekookt en daar was wat van over dus neem ik mee naar mijn werk. Was kip met aardappeltjes en groenten. Heb er extra broccoli bij gemaakt omdat het beetje weinig was. Ik ga zo met de hond lopen, eten en dan naar het werk. Morgen weer een vroege dienst dus wordt een korte nacht. Zal morgenavond pas weer reageren.
Hey mariah.... Ja we hebben een prive club waar we echt prive dingen in kunnen bespreken moet je lid van zijn wil je erin kunnen. Sher... Kan je maiah toevoegen?!?!?!?!
Mariah, je bent al lid van de club zie ik. Als je naast forum in je scherm klikt op clubs dan kom ik in het scherm en dan zie je een club staan waar je lid van bent... Als je dan die club aanklikt zie je een paar onderwerpen en daar staat het onderwerp HELP hahahahahah dat is het onderwerp hihi
wow heb me hart in me keel zitten, zit achter pc en zie een kat om het hoekje, doet dat stomme beest zegt miauw! dus mijn grote hond vliegt op van de bank als een idioot, kat vliegt de keuken in hond erachteraan, kat over aanrech/gasfornuis/eettafel weer naar buiten, denk heb dalijk moordpartij in me keuken zag mijn witte keukenkastjes al onder het bloed en ingewanden zitten, domme kat zeg! pfff ben me de tering geschrokken
wtf! dit topic moeten jullie lezen echt!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/388220-soooo-denken-jullie-hiervan.html
ben ik weer, fysio gehad en boodschappen gedaan. donderdag ff naar de lidl want daar zijn van die grote opblaasbare ballen die je normaal voor de sport gebruikt. maar volgens mij zitten die heerlijk als je een dikke buik hebt. heb snel een goedkoop strakker shirtje bij action gekocht. ga nu niet duur doen. een langere met col, precies zon tussendikte. en moet zeggen dat mn buik nu aardig te voorschijn komt. zal het topic zo eens lezen. ik stuit ook vaak op van dat soort topics, vaak ook van die waarin ze gaan zitten ruzie maken
gelezen, weet het ook niet. lijkt wel een zwanger buik toch? snap idd alleen niet waarom ze niet meteen nu vandaag actie onderneemt en dit ook niet eerder gedaan heeft. maar zie dat het gesprek nu al weer een beetje discussie wordt
Hhahaha ja Kell, te grappig he.... Beetje aandacht trekkerij denk ik... Als je gisteren er niet van kan slapen en hele pagina`s vol klept en nu vandaag een beetje afhaakt met je actie ondernemen blabla.... Beetje aandachttrekkerij denk ik?!?!?! Der buik is inderdaad wel erg dik echt een zwanger bolletje