zo zag mijn buik eruit bij 26 weken zoals die van haar nu is @minnii, te laat heb kwartier buiten onder afdak staan wachten want kwam ineens met bakken uit de lucht en onweersklappen
Hee.... jeetje hahahaha heb jij weer!!! Ja ik ben bijna 26 weken en mijn buik ziet er nu inderdaad zo uit als die van haar hahahahahahaha. Nouja ben benieuwd wanneer ze gaat testen... Ik schad nooit hahahahaha. Bah heb het gehad ik wil naar huis! nog een half uurtje! Val zowat ik slaap.... Vanavond weer onzinnig barbies baby kijken! Der water breekt vanavond dus ben benieuwd hahahahaha xxxxxxxxxxxxx
He meiden, nou ik heb niet meer gereageerd, omdat ook ik heeeeeeel ziek ben geworden. Ik heb overgegeven op werk niet normaal.. Dus lig nu ziek thuis...Kan amper iets. Moest helaas nog maitlje sturen, vandaar dat ik jullie ook ff bericht. Mijn vriend en ik zitten dus beiden ziek en we hebben of buikgriep of voedselvergiftiging...We denken dat gehakt van gister niet meer goed was :S Erg kut dus... Daarnaast denkt die kleine...he eindelijk mama die ligt een keer hele dag in bed..en ik ga me lekker 10000x draaien en duw mijn kont tegen je maag aan...pffff! Zo zwaaar ...voel me echt zwaar klote!!!!
nona, wat vervelend zeg voor jullie. hoop dat jullie snel opknappen. misschien kun je nu de kans pakken om er een paar daagjes bij te smokkelen en voor jezelf een beetje tijd te nemen en een beetje bij te komen. Niet te vroeg weer gaan werken, heb je jezelf mee. Nu hopen dat de kleine zich zo koest gaat houden en je iig niet meer zo slecht voelt en een beetje slapen kan. truste allen
Beterschap Nona! Kan ook een virusje zijn hoor, hoor er meer mensen over. Goed uitzieken en proberen goed te drinken. En als alles er uit blijft komen, kleine beetjes nemen elke keer en niet te koud. beetje bouillon misschien, zodat je ook wat zout binnen krijgt. Enne, als je de energie hebt toilet schoon maken nadat je geweest bent. Weet niet welk virus het is, maar sommige zijn erg besmettelijk. Sterkte! X
Ff update hier, heb nog niks trug geleze wanr ben doodop. Trug van werk, super druk gehad. Begin niet maar toen een baby het niet goed ging doen ben ik veel bezig geweest. Nu snel slapen want me wekker gaat om 6.15 om weer te gaan werken. Maar even het nieuws, vandaag geen bloed gezien. Hoop dat t nog lang wegblijft. Vind het heel spannd morgen. Voor iedereen slaap lekker, ik reageer morgen na het werk op iedereen.
goedemorgen!! nou voor iedereen die 50 tinten nog niet heeft, NU halen! echt wauw wat verslavend geschreven
Goedemorgen meiden, @ Nona, sterkte mop!! heb je mooi gelijk even de tijd om bij te thanken en te genieten van een paar daagjes thuis samen met manlief. Zal goed doen!!!! Hihihhi. @ Me... Spannend zeg!! jeetje een baby-tje deed het nietgoed.... Getsie.... Super mooie baan heb je trouwens!! @ Sher.. Ik ga zo even spieken in het prive clubje. @ Hier.... Had vanmorgen een mailtje toen ik aan kwam op werk of ik in week 43 de vrijdag de hele dag wil werken. waardoor ik dus 2.5 uur extra werk die week. Ik werk die week op dinsdag van 8 tot 6 op woemsdag en donderdag van 7 tot 6 en die vrijdag dan van 9 tot 6. Dat is gewoon 48 uur die week. Ik heb gezegd dat het prima is maar dat ik het die week erna wel wil compenseren. Ik merk het nu sàvonds al dat ik helemaal gebroken ben en me buik overal zeer doet na die lange dagen werken. Laat staan als we 5 weken veder zijn, het wordt alleen maar vermoeinder vanaf nu denk ik en we groeien als kool dus die buik wordt ook steeds zwaarder en gevoeliger na een lange dag werken. Heb ik niks verkeerds aangezegd toch?!?!?!? Wil namelijk niet teveel zeuren en klagen want wil natuurlijk graag dat ze me contract volgend jaar verlengen, maarja ben dan bijna 31 weken zwanger. @ Naam.... Ik ben nu meer overtuigd van de andere naam en manlief zegt nu nee we houden het bij de naam die we zouden doen hahahahaahahahaha..... Dus nu dat weer hihihi hebter gisteren avond niks meer over gezegd expres... ik heb nog tijd zat om het er met hem over tehebben hahahahaha. Nu zijn de rollen omgekeerd wat betreft de namen hahaahahahahaha irriiiiiiiiiiii
Nee hoor schat!! ik heb er veel aan gehad. Mijn onderzekerheden zijn weg en manlief mag nu beslissen wat het wordt. Ik vind het allebij leuk en maar even kijken waar we het over eens worden hihihihi.
ja gaat goed! manlief zou eigenlijk vrijdag thuis komen maar gisteren aan de telefoon hoorde ik dat hij donderdagavond al thuis zou komen zegt ie: kan je ali afbellen
Hihi Joy, kan je Mr. Grey weer afbellen. noohhh... Heerlijke boeken he? Nou meiden, hier vanmorgen follikelmeting gehad. Enne geloof het of niet.... er zat een ei LINKS!!! In mijn eierstok die ze elke keer niet konden vinden, bizar he?! Maar ik heb 'm dus wel en hij doet het. Baarmoederslijm vlies was weer mooi dik aan het worden. En ze keek rechts eerst, zag ik allemaal wat kleinere eitjes, van 8 mm. Dus ik denk neeeee, ga je niet menen he dat ik hogere dosering heb en het dus gewoon niet werkt ofzo... Nouja toen dus links en zat daar een eitje van 12 mm! Nog niet super groot, dus dat vind ik wel jammer, had gehoopt op een vroegere eisprong, maar dat zit er dus niet in. Maar goed we hadden nu ook nog niet zoveel geklust door het bezoek elke keer, dus daar hebben we nu wat meer tijd voor. Dus ja ik ben tevreden. Ik heb maandag weer een follikelmeting om te kijken of het eitje goed is door gegroeid. Oh enne, aparte is ook, in linker eierstok zit dus mooi maar 1 ei, en niet meerdere kleine zoals ik rechts wel heb, en wat bij pcos hoort. Typisch he?!