Goededag meiden! Nou wij voelen ons al een stuk beter! Gister echt vreselijk...die kleine zat heel tijd tegen mijn maag aan..maar had gister ff lekker twee kruiken gemaakt..en door de hitte daarvan hebben we beide goed geslapen..Geen misselijkheid gevoel enzo...Ideaal! Warme Kruik doet wonderen!! @ Charise, wat goed nieuws...hoe groot moet ei zijn als hij springt! Wat fijn ook dat je linkerstok hebt en dat die kant het goed doet!! Mijn duimen draaien!! Hoop dat raak is!! @ minii, klagen, meid stel je niet aan!! We luchten ons hart altijd toch hier!! @ werk, ach ik zit nu op bank toch wat werk te doen! Heel stom!!
@ Char.... Jeetje wat een goed nieuws zeg!!!! Toppie. @ Joy.... Ja hahaha mag je hem afbellen whahahaha.... Leuk he Mevr. Grey meiden hahaahaha. Ik ben ook aan het lezen, geef mezelf alleen nooit zoalng tijd om te lezen. ga dan steeds dingen tussendoor doen maarja vind het niet erg! hoop dalijk in me verlof sowieso nog een deel te moeten lezen zodat ik wat heb liggen! @ Nona... Gelukkig voel je je al wat beter. Nee ik klaag niet tegenover jullie maar wil niet dat me werk me als een klagerd ziet , omdat ik heb gezegd dat ik het dan wil compenseren. Is toch niet zo gek dat ik dat aangeef? ik ben dan 31 weken zwanger, dan is een werkweek van 50 uur toch te vermoeiend en logies dat ik dat wil compenseren? ccccc
Meissies...... kletskousies!!! Haha! Heb niet alles helemaal goed gelezen, maar wel een beetje... @ Char: Wat een goed nieuws! @ joy: Mooi kwootje he?!! En ik heb al zoveel gehoord over 50 tinten grijs...... toch maar eens aanschaffen dat boek @ nona: beterschap voor je mannetje en jou. XXX @ minniii: nou, ik ben benieuwd wat de naam wordt haha
@ minii..nee hoor terecht..Ik heb hetzelfde een beetje...maar als je lichaam zegt hoo, dan meot je ook echt stoppen..Ik ga ook minder werken! vind ik ook minder..maargoed is niet anders @ vivian, thanks mops!
@ Nona, jeetje meid dat is niet fijn geweest gister. Gelukkig gaat het al een stukje beter. @ Minii, inderdaad, ben ook super blij met mijn baan. Love it haha. Gelukkig is dat kindje vandaag naar huis gemogen, alles weer goed. Enne haha fijn met die naam, ga je erover nadenken wil hij niet meer En je werk, nee je bent geen zeur. Je hebt bepaald aantal uren op je contract en die werk je. Ok als je niet zwanger bent en ze vragen je extra dan kan je erover nadenken maar je moet nu ook aan jezelf en een kleine denken. @ Charise, haha een ei links? Dus het kan wel. Nou in ieder geval fijn nieuws. @ Hier, druk dagje op het werk, wel lekker gewerkt. Elke keer naar toilet maar nog geen bloed te zien. Hmm wat kan je je lichaam je geduld toch op de proef stellen. Ik kwam thuis en dacht heb nu zon 4 uur niet gedronken, dus ja weer getest maar weer wit ( zijn dipsticks van zwanger en kids weet ook niet of die gevoelig zijn ofzo maar heb ik toevallig een aantal liggen). Dusse morgen weer een spannende dag of het dan wel komt. Had het toch eigenlijk wel al verwacht omdat ik dag 15 of dag 16 ei heb gehad, en dus nu op 12 of 13 DPO, en normaal tussen de 11-13 DPO menstruatie. Ik ga zo bij mijn moeder eten. Mijn vriend werkt tot 9 en mijn moeder heeft de hond opgehaald vanmiddag zodat ie niet alleen is. Dus fiets er zo heen, ja helaas heeft me vriend de auto bij haha, eet ik daar en fiets ik met de hond achterop terug.
Ah jammer meid!! Ik weet niet hoe sterk die dipsticks zijn, maar toen ik dipstick gebruikte van babyboom op 11 DPO..was hij wit, terwijl die van kruidvat licht positief gaf!! Dus het kan nog...beste is testen op 18 DPO..GEEN BLOED IS MOED!! Hoop het voor je!!! Oeh gezellig bij mamsiee..Als hij achterop gaat is je hond vast en zeker klein hihihi
Haha franse bulldog, hij weegt 10 kilo. Fotos staan wel op fb. Hij gaat ik het mandje achterop haha. Ja ik wacht gewoon weer wat dagen met testen, en dan als ik nog niet ongesteld ben ga ik naar kruidvat, weet dat die goed zijn. Maar deze waren goedkoop en betaal toch al verzendkosten voor de ovutesten dus had ze erbij besteld.
Ik heb ook weer even gereageerd in CLUB.. Nona: veel beterschap meis!! Dikke knuf voor jullie Me: succes meissie!! Duimen draaien voor je! Char: spannend weer he deze maand! Klopt het nou dat je katjes nu andere namen hebben?? Dacht zoiets op fb te zien.
me, van kruidvat is beter. op NOd had ik een echt super tuurstreepje met een dipstick. Bij kruidvat was toch al wel een duidelijke streep te zien. nona, achjah het is wel een leuke meiden film dadelijk voor in je verlof had wat meer commedie verwacht. Vind sommige dingen nu wel herkenbaar.
nona, fijn dat jullie weer wat beter voelen minnii, nee hoor geen zeur, als je lichaam zegt ho! dan moet je stoppen, zegt je lichaam dat niet dan gewoon doorgaan, voor de een is dat anders als een ander, ik draaide met 30 weken diensten van 55 uur maar de ene zwangerschap is de andere niet he!! viv, ja hele mooie quote! sher, alles oke moppie?? je bent zo uhm afwezig laatste tijd? me, hier ook altijd kv 2v5 toevallig van de week gehoord dat ze duurder zijn geworden jawel 10 cent woehoee hier, druk aan het knutselen en druk met mr grey hahahah tot morgen ladies!
Joy: Ja SORRY !!ik ben inderdaad minder actief.. Ben 4 dagen aan het werk en daarnaast veel in de weer met afspraken na werktijd. En wanneer ik thuis klaar ben met mijn ' dagelijkse' bezigheden, ben ik beetje moe:S. Probeer jullie wel zoveel mogelijk te volgen, dus ik vergeet jullie uiteraard niet hoor!! Hoe is het verder met jou meissie?? Lees dat je ook druk in de weer bent met allerlei dingen en natuurlijk je leuke knutselwerkjes !! Ik wil er ook wel 1 van je kopen , kan ik aan de muur bij haar bedje hangen !!
@ Film, nou dan ga ik er nog even over nadenken hahaha! Misschien als ike cht niks te doen heb dan maar @ Joy, knutselwerkjesS??? Wat vooor...ik zoek ook nog leuke dingen voor aan de muur...verkoop je dingen? Of doe je voor de fun? @ quote?? Welke quote...jeetje ik mis veel hahahah! @ Charise, ja ik dacht ook ineens andere namen te zien...Namen van Hungergames??? Je bent toch niet overgestapt he!! TWILIGHT forever!!! @ Sher, dankje meid!! Doe lekker rustig aan...ieder heeft soms ze momentjes van minder aanwezigheid!! Ik zag pak chocomel op je bui?? Nou dat kan ik niet hoor... Dan heb je best grote buik!!!!
@ nona: qoute staat in Joy haar banner! @ sher: druk, druk, druk, haha!! Lekker toch?!! Voor je het weet is die kleine meid geboren
Nona: haha ja dat komt waarschijnlijk omdat het mijn 2e kindje is, dan groei je sneller. Ben ook niet helemaal slank van mezelf (na 51 kg afvallen zit er her en der nog wat hihihi). Dus mijn buik gaat langzaam de pan uit groeien Viv: Ja zo gaan de dagen indd wel sneller voorbij. Werk ook gewoon lekker door tot 4 weken voor uitgerekende datum. In de hoop dat het sneller voorbij gaat allemaal. Dilemma!!: Meiden even jullie advies/ideeen??: van mijn eerste zwangerschap/bevalling heb ik amper foto's of beelden. Nu baal ik daar ontzettend van en wil ik graag dit keer wel de bevalling gefilmd/gefotografeerd hebben, ook omdat het de laatste is. (niet mn gat dan, maar het moment gewoon zeg maar haha). Nu is het probleem dat we geen fam in de buurt hebben en mijn enige goeie vriendin woont hier 1,5 uur vandaan en heeft geen rijbewijs en de andere goeie vriendin is een paar weken eerder uitgeregekend. Dus die mensen vallen af om die taak op zich te nemen tijdens de bevalling om te filmen of fotograferen. Nu ben ik dus opzoek naar een passende oplossing hoe ik dit moet gaan aanpakken, denk niet dat manlief de foto's/film kan maken.