grappig, mijn 20 weken stond eerst op de 22e en is nu verplaatst naar de 17e . De 22e zal vast een goeie dag zijn voor jullie :d
@ Viv... Ja daar heb je ook gelijk in.... Ik zit mezelf dan ook op te vreten hoor... Maar meestal als ik het vraag en uitleg waarom dan reageerd hij wel... Maarja dan moet hij het wel horen hahahaha of voelen. @ Sher... Die vlieger gaat dus helaas niet op... dat heb ik vorige week dus al laten vallen en toen zei hij dat hij gewoon ging omdat hij ook al had afgesproken... hij is druk bezig om een kaartje te kopen. Ja het is ook iets wat we echt samen deden... daarom dacht ik er ook een beetje zo over.... Maar manlief denkt er anders over.... En ik weet hoe die is, al ga ik op me kop staan.... hij gaat als hij echt wil. Best egoistische eigelijk.... Maar goed... Ben ook behoorlijk geirriteerd.... En reageerde vanmorgen al heel fel op een berichtje van hem wat over het rolgordijn ging hahaha.... Kan er niks aan doen.... xxxxx
Hahahah dat is waar viv en sher!!! Nee een kaartje vind hij wel... mp staat ervol mee en al moet hij 150,- betalen dan doet hij dat.... Ja heb hem net een berichtje gezonden en me gevoel erin gezegt en uitgelecht enzo... Ik hoop dat hij het begrijpt... vaak zien mannen je al snel als een zeur... die niet zo gek moet doen hahahahahaa.... Ook uitgelecht dat ik het hem wel gun maar dat het gewoon me gevoel is uit bezorgdheid. Me andere vriendin heeft gereageerd die gaat zaterdag begin van de avond gezellig ff mee wat drinken op kijkduin of scheveningen... Van de ander nog niks dus nog ff afwachten... MAar kan ze niet dan gaan wij sowieso met ze 2e. Als ik alleen ben ga ik mezelf helemaal opvreten. Normaal als ik wel eens wat aan de hand had en manlief ging stappen of doen deed ik dat ook gewoon en dronk ik zelf ook lekker een drankie en was het gezellig met die meiden, maar dat kan nu natuurlijk niet hahahaah dus je maakt je gevoel allemaal wat bewuster mee op dat moment hahaahaha...... Ben benieuwd.... manlief kan soms na zo bericht heel geirriteerd reageren of heel bot van joh doe normaal... blabla je bent gek... Of hij snapt het en zegt is goed zal ik doen... Altijd maar weer de vraag bij mijn vriendje.... This net hoe ze bui is geloof ik hahahaa, x
22e word een geweldige dag! Minniii, ik snap je helemaal hoor. Ik ben dan nog wel niet zwanger, maar er wel mee bezig. En ik herken het gevoel van ik doe vanalles om zwanger te raken, ben er mee bezig, slik vitamines, let op wat ik eet enz. En mijn man doet in mijn ogen niets anders dan anders. Hij ging toch tijdje terug ook naar vrienden en dan weet ik ook dat hij gaat zuipen. En hij zou die week zaadonderzoek hebben, nou dat vond ik ook echt niet leuk, dus ook gezegd, maar hij zei ook van ik ga gewoon drinken hoor. Uiteindelijk bleek het dan wel geen invloed te hebben. Maarja het liefste wat je wil horen is: Ja lieverd ik begrijp het, we willen/hebben/krijgen samen een kindje, dus ik ga niet drinken/ga niet naar het feestje, enz. Wij moeten als vrouwen gewoon best een hoop inleveren en doen voor een kindje, en voor mannen is het zo makkelijk. Effe hun ding doen (wat ze al leuk vinden haha), en 9 maanden wachten en klaar. (in onze ogen dan he? ) Terwijl je als vrouw vanalles voelt en niet mag en wel moet omdat je zwanger bent. En natuurlijk WIL je dat ook wel, omdat je er voor gekozen hebt. Maar dan voelt het wel eens rot als je ziet dat die mannen gewoon lekker vanalles kunnen doen. Komt goed meid, maar gooi het open, praat gewoon met hem en zeg wat je voelt en hoe jij het ervaart. Laat hem lekker naar dat feestje gaan, en het komt heus wel goed. Zeg hem gewoon dat hij op moet passen met wat hij doet, omdat je niet de papa van je kindje kwijt wil. Als je het maar open gooit, over hoe jij je voelt. En probeer dan inderdaad die dag lekker weg te gaan en afleiding te zoeken. Enne volgend jaar ben je weer van de partij joh.
@ Char...Ja dat is ook zo... Gelukkig gaat hij met een hele goede vriend van ons en die heb ik net even een berichtje gestuurd... Gevraagd of hij hem erna wel thuis af zet en niet ergens anders. Is een hele lieve jongen die nooit drinkt enzo en die kennen we al heel lang... Die snapt het ook en die zal ook nooit tegen manlief zeggen dat hij mijn daarover gesproken heeft. Hij snapt het en zal een beetje om hem letten zei die. Wat ik normaal doe, doet hij nu zegtie hahaha. Ook mag ik hem smse als ik wat wil weten zei die heel lief. Manlief heeft mijn berichtje net gelezen zie ik... om 12:33... maar geen reactie... Weet niet hoe ik dat moet opvatten... oftie me een zeur vind of dat hij erover na aan het denken is wat is schreef en het uiteindelijk snapt?!?!?!?!? Vervelend he dat je soms niet in iemands hoofd kan kijken wat diegene denkt. :x
Als hij niet meer reageerd op de wapp zou ik het gewoon even zo laten en dan vanavond het daar face to face over hebben...... dat werkt vaak toch beter als discussies voeren over de wap...... face to face is vaak ook duidelijker omdat je gezichtsuitdrukkingen erbij hebt enzo.
Helemaal gelijk Charise, maar aan de andere kant lijkt het me super mooi om dat kindje in je buik te mogen hebben en te mogen voelen en uiteindelijk te bevallen (al is dat niet zo'n pretje qua gevoel, maar toch lijkt het me kei mooi om dit te kunnen meemaken) En dat hebben mannen dan weer niet
Hahaha ja gaat wel hoor viv... Op dit moment ruzië we over het kachtje wat ik aangezet hebt in de slaapkamer om het stuuk te laten drogen pffff... Hij zegt gister avond zal ik de haspel binnen halen want je moet hem hlemaal afrollen he.. ( hij zat via onze badkamer, door de tuin heen en dan zo in de slaapkamer en het kachtje staat daar ) Waarop ik zeg nee dat hoeft niet want ik hoef de haspel nu niet helemaal af te rollen want het kan hem nu hier in het stopcontact doen want het stopcantact zit er nu op. ohhja zegtie... Stuurd die nu net een berichtje Top weer bel je opa maar af voor morgen want je hebt de haspel niet afgerolt... ( Wordt die haspel heet en slaat die uit ) Weet ik veel dat hij dat gister daarom zei!!!! Moetie lkker duidelijk zijn.... Ben geen bouwvakker die dt soort dingen allemaal weet. Pffffff.... kan ik er wel bij hebben vandaah joh.. Gister liet hij ook al een opmerking vallen op bed te praten met hem toen die aan het behangen was toen zei die geef die zak is aan je ziet dat ik hem nodig heb... Je doet al niks omdat het niet kan help me dan wel met de dingen die je wel kan.... Dacht dat ik lichtelijk gek werd, dat viel al in het verkeerde keelgat... En nu dit weer... Dus stuurde alleen terug... Jaa tuurlijk, weetje als je alleen berichtjes kan terug sturen met dingen erin wat ik allemaal niet goed doe en waarmee ik niet help... Met top dit en top dat erin.. heel sercastische... Stuur dan lekker niks... Want wordt hier niet goed van... Zoo pfffff ben het ff allemaal helemaal zit... Iedere dag krijg ik rons deze tijd van die pleuris berichten op me werk... Laat me lekker met rust want als ik me hart bij hem lucht over iets wat me dwaars zit reageerd die ook niet.... om ff terug te komen op vanmiddag... vaak kunnen wij dat soort dingen beter zeggen tegen elkaar in een bericht... Omdat we dan onze woorden beter kunnen plaatsen en vaak in een gesprek dingen verkeerd verwoorden en het vaak geruzie wordt. xxx
Wat kan het huilen je soms bij staan he... Bah!!! Denk dat ik dalijk eet als ik thuis kom en dan zijn kamertje in duik en die lekker helemaal gaat verven... Al ben ik tot 3:00 vanacht bezig.... ken me geen reet schelen... Ken die niet meer klagen dat ik niks doe ook!! Trapje op en trapje af... Whoooppp gaan... Vorig jaar hoorde je hem ook niet hoor toen die met ze luie reet lekker een week in frankrijk aan het vissen was... ik 15 pakken laminaat woonkamer in en uit tilde en heel het huis verfde en alles klaar was toen meneer thuis kwam... Maar goed... Zal wel aan mijn leggen allemaal :x
Getsie, wat een vervelende dag voor je..... zeker omdat je op je werk zit en daar al die berichtjes krijgt. Laat je niet kennen hoor..... wij zijn vrouwen en geen klusjesmannen!
Tja... En ik kan altijd zo lekker me ei kwijt maar niet heus.... Dus zit me harstikke op te vreten hier natuurlijk.... En ben ik staat hem dan helemaal verrot te schelden via de app.... Maarja daar schiet ik ook niks mee op en daar heb ik helemaal geen zin in... Maar blijf ook steeds wat terug sturen omdat ik het dan niet ken hebben.... Ik kan niet denken ja zal wel en niet boos terug reageren... Terwijl dat wel het verstandigst is... Maar dat vind ik zo moeilijk....
Ja, bij mij werkt dat dus ook echt niet met berichtjes.... ik wordt dan steeds meer gefrustreerd en boos, bij face to face is dat veel minder (meestal dan!!). Maar als het bij jullie wel werkt, dan gewoon zo blijven doen natuurlijk! Ik zou inderdaad niet gaan schelden, maar snap wel dat je het zou willen doen! Ben jij nou ook makkelijker de kast op te jagen dan voor je zwangerschap? Ik namelijk wel.... vorheen kon mijn vriend het bloed niet onder mijn nagels vandaan krijgen..... en nu wel! Of hij heeft na negen jaar eindelijk mijn 'zwakke' punt gevonden?! Ik ga naar huis nu, ik ben er vanavond weer!! XXXX en sterkte poepie!!