We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Sher, dat is inderdaad lastig meid. Eerlijk gezegt, zonder je man te kennen, denk ik ook niet dat hij dat kan. Mannen hebben mijn inziens daar geen goede kijk op, haha altijd discussie met die van mij dat ie geen mooie fotos maakt. En hij moet natuurlijk jou steunen en ook alles mooi meemaken. Als je fotos maakt ben je meer daarmee bezig. Maar om een lang verhaal kort te maken, ik zou niet weten wie je dan moet nemen. Want als de familie en vrienden zo ver weg wonen is t misschien te laat. Enja je wilt wel iemand die dicht bij je staat erbij hebben. Lastig.

@ Joy, die 10 cent extra kunnen er nog wel vanaf :p. Moet morgen weer heel de dag werken dus denk dat als ik neit ongesteld ben geworden ik na het werk langs de kruidvat loop. Heb ik ze in huis en kan ik misschien vrijdag of zaterdagochtend testen, mits er nog geen bloed te zien is.

Ik ben wel weer dooooodop. Ben weleens moe na het werk maar zoals gisteravond na me dienst en vandaag na me dienst en stukje gefietst te hebben heb ik nog niet gehad. Moet gewoon ff op de bank liggen en bijkomen. Misschien een goed teken...
    Ik hou echt niet van onduidelijkheid haha.

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, ja dat klopt ja..Daarnaast ben ik ook erg slank van mezelf..dus dat zal een hoop verklaren..Nu moet ik zeggen dat ik mijn buik wel groot vind hoor hahaha!

Over foto's/video, ik dwing mijn vriend gewoon. Ik wil ook niet dat hij mijn vagina gaat filmen, maar alles erom heen wel en foto's wil ik ook! Kom op..hij mag ook beetje wat voor overhebben..Wij liggen te creperen en hebben 9 maanden gedragen, dit is hun bijdrage hoor!:p En je kan ook iemand inhuren, maarja dat is vrij prijzig en een vreemd iemand!

@ vivian, ik ga zo even checken hihihi

@ me, meid rust lekker uit!! Misschien is het toch wel raak! Heb je dat elke maand voor je mentruatie???

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    hele mooie quote vivian.

Ik ben eruit.. dit wordt de kinderstoel..
    Die krijg ik zaterdag van mijn schoonpaps.
    Kinderstoel Kidsriver Brunia Dark Blue | Babypark
    We hebben niet zo'n groot huis, dus inklapbare stoel is beter...want er past echt niks meer bij ons in de woonkamer..:p

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

sher, wat dacht je van de vk? hier heeft de vk de foto's gemaakt!

moet zeggen dat ik dus van de eerste ook weinig beeldmateriaal/foto's heb tijdens de bevalling en dit keer mocht het ons gegunt zijn dan word er uitgebreid gefilmd en foto's genomen en ja ook van me doos! als er iets is wat ik vreselijk heb gevonden is het dat ik niet heb kunnen zien dat het hoofdje er bijna uitkwam en de haartjes etc wat mijn man in rozengeur en manenschijn zit te vertellen hoe gaaf dat wel niet was :(

@nona, heb je een uitnodiging gestuurd in mijn fotoalbum staan voorbeelden van mijn knutselspullen ;)

@hier, meiden ik flip de pan uit!!!!! morgen om 10 uur heeft mijn zusje haar 20 weken echo!! en ik ben zoooooo nieuwschierig!!!! echt zit helemaal te stuiteren hiero :D :)

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ja katjes heten Pepper en Prim(rose), hihi dacht dat ik gezegd had. De laatste is van de hunger games idd. Enne twilight nog steeds favo hoor, had al Edward en Bella voorgesteld maar sat wou man niet, stom he?! :p

Nona, eitje kan springen vanaf 18 mm. Maar kan doorgroeien tot 25 of zelfs meer. Vorige keer sprong die bij mij met 20mm. Gemiddeld groeit je eitje 1-2 mm per dag. Maar vorige keer bij mij was eerst langzaam gaan groeien en op t eind pas wat sneller. Dus afwachten nig. Begin morgen met ovutesten denk ik.

Sher, op internet zoeken of je betaalbare fotograaf kunt vinden?? En anders toch familie vragen. Weet niet hoe snel t vorige x ging en ze hoeven natuurlijk ook niet vanaf de eerste wee erbij te zijn.... Anders kom ik wel joh hihi..
    Ik zou dat ook graag willen en ook gerust mn doos hoor. Maar ik wil ook dat mn vent "geniet" van de bevalling en mij steunt. Dus moet ook nog kijken hoe ik dat dan doe.

What to expect when youre ecoexting heb ik in bios gezien. Ja het is geen goede film maar wel grappig op zich en leuk tijdsverdrijf. Maar t is geen hoog niveau ofzo hihi.

Vijftig tinten, blijft geweldig, baal dat ik ze alle drie al uit heb. Maar word verfilmt dus dat word leuk.... Hoop ik. Ik heb ze trouwens in ebook. Dus als iemand ze wil voor op ereader of telefoon met boek-app. Dan hoor ik t wel!

Nou mn vent is ziek, hihi. Niet fit en oorpijn. Hopelijk knapt ie snel op, mannen en ziek zijn pffff :p

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ooh ik ben zo zenuwachtig. Gisteren was mijn vriend ervan overtuigd dat ik zwanger was omdat ik nog niet ongesteld was. Ik heb zoiets van eerst zien dan geloven. Ben goed bijgekomen op de bank maar wat last van buik en rug gekregen. Dus dacht morgen wordt ik ongesteld wakker. Nog wel sex gehad, dacht zelfs ohjee t is zo een bloedbad. Maar niks. Vanmorgen zag ik donkere vlek in me broek. Dus zei tegen me vriend ja ben ongesteld. Ik kleed me aan en ga naar toilet, was t alleen roze. Ik snel terug naar vriend, ik zeg toch niet tis alleen roze dus wr hebben nog kans. Hij blij. Nu 3 kwartier later wordt t weer wittig. Hopen dat dit zo blijft. Ben namelijk niet gewend zo te beginnen. Altijd meteen volop helder rood. Dus ik heb nog joop. K ga nu werken. Tot vanmiddag.

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik had na de eisprong Elke keer pijn bij seks.
    Maar had geen roze verlies. Kan maybe n geknapt bloedj vaatje al zijn

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Film, ik heb hem ook nog niet gezien maar wil hem wel graag zien! heb hem thuis liggen maar ik kom er gewoon niet aan toe.

Elke keer hebben we wat savonds en in het weekend helemaal.

Moet zeggen dat het me deze week allemaal ff teveel wordt. Ben altijd maar weg en onderweg en werken en ben doodmoe.
    Gisteren met manlief en zijn collega uiteten geweest en kon wel janken bij de gedachten weer vroeg op te moeten en vandaag weer te werken.

Ben normaal heel actief en altijd in me sas als ik veel weg en onderweg ben met manlief maar weet niet wat het is. Ik verslaap me, ben sago, kan niet wakker worden smorgens.... Trek pas rond 12e beetje bij en om 15:00 ben ik alweer helemaal gesloopt.
    Onwijs last van me schaambeen:x Doet zo zeer joh!!! ik kan het een beetje vergelijk met een net gescheerde doos waar je parfum op doet. Dat brand lekker natuurlijk nou dat ik heb ik als ik opsta en als ik loop. Heel irritant.

Maar ik ga toch altijd door, door en door dus ik zou nog ff door moeten bijten;).

Vanvond uit werk ook snel weer eten maken, manlief halen uit zijn klus om 7 uur. ben pas half 7 thuis dus wordt weer rennen en vliegen denk zo rond 8 uur terug en dan krijgen we alweer versite van me vriendin.
    Morgen 7 uur beginnen en dan eindelijk weekend:D.
    Zaterdag hebben we ook weer druk en dan zondag doe ik helemaal niks! ja me huis natuurlijk schoonmaken en wasjes draaien maar veder ga ik echt de deur niet uit!!!!!!!!!!!!

@ Sher... Geeft toch niet! iedereen is wel eens minder aanwezig, als he het druk hebt heb je het druk!

@ Joy... Zeker mooie tekst.

@ Char... Leuke namen van je katjes en super spannend hoor van je eitje. ben benieuwd hihihhi.

@ Me... ahhw wie weet zeg!! ben benieuwd! ik had als ik jou was gelijk al lekker de kvk gedaan!! ga er eentje halen:p en test!!!!! hhihihi ken jou het schele joh!! hahahaha

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Me spannend!! Hihi ik word er ook helemaal zenuwachtig van!
    Hier nog 3 dagen werken dan klaaaar :) heerlijk en alweer 29 weken vandaag

10. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen schatjes!!

@minnii, doe jij es rustig aan lieverd! loop jezelf niet voorbij hoor!

@me, spannend zeg!! ik ben vandaag 11 dpo, de dag dat ik vorige ronde mijn eerste lichte posi test had, maar ik ga nu niet testen, maandag pas nod dus ik wacht het dit keer af heb toch geen testen in huis, maar het begint wel te kriebelen mijn temp is net als vorige keer 37 en dat was tijdens zwangerschap

@sher, maak je niet druk hoor maar ben het niet van jou gewend dat je er zo weinig bent haha

@charise, vind het super leuke namen voor je katjes!!

@hier, mannetje komt vanmiddag al thuis en vanmiddag weer knuffelen met babytje aan eind van de straat, cute! heb er zin in!!

oh ja en ik stuiter van me stoel, zusje had om 10 uur 20 wk echo maar heb nog niks gehoord vind het zoo spannend!! snap nu hoe zij zich gevoeld moet hebben toen ik de 20 wk echo had :D

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Joy... Ja spannend ook voor jou zeg!! wie weet!! ahhh zal wel geweldig zijn natuurlijk, en je temp is dus lekker hoog!!:D

Gezellig dat manlief weer thuis komt! wordt vanavond dus lekker knuffelen.

Leuk zeg van de 20 weken echo... Spannend hoor allemaal, is het hun eerste?

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ja eerste kindje minnii!

ze krijgen een jochie!!!! alles was goed! :D

13. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    wat leuk:D!! en wat een geruststelling dat alles goed is!!

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ja super leuk!

papa is ook helemaal blij, zijn eerste kleinzoon, kan die eindelijk vissen, klussen en andere jongensdingen doen hahaha ;) allemaal meiden in onze fam :D

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Superleuk zeg een knulletje! :D Vinden de papa en mama het zelf ook leuk?
    Enne nu maar hopen dan dat hij van vissen e.d. houdt. ;)
    Erg leuk! :D

Mijn schoonzusje heeft maandag haar eerste echo. Super spannend!
    Hopelijk maakt ze het daarna meteen bekend... hihi, kan ik ook zeggen dat ik tante word! :D

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    GEFELICITEERD met je toekomstige NEEFJE Joy :D!!

Ben nu net klaar met werken en ga even lekker op de bank liggen.
    Meiden, voelen jullie de kleine ook wat minder?? Ik heb haar namelijk vandaag amper gevoeld...

Hier is het kermis, en kleine man wil zo graag vanavond even een rondje over de kermis, dus denk dat wel dat maar even gaan doen hihihi

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sher...

Ik voel me kleine heel veel! zijn wel dagen dat het minder is maar voel hem wel iederedag vaak.

Lekker dat je even kan gaan liggen. Bij ons is manlief niet naar de klus gegaan ze verwachten regen en dan kan hij niet werken.
    Hoef hem dus niet op te halen en hoef niet te koken gelukkig.
    Kunnen we richtig op gemakkie eten en dan komt me vriendin!

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Minii, Balen dat jij je zo moe voelt. En dan ook nog zo druk hebben. Wel goed aan jezelf denken he. Ennem ben nog niet naar kruidvat geweest, nu je t zo zegt tja wat kan mij t ook schelen maarja wacht nog.

@ Joy, ooeeh voor jou ook spannend. We blijven duimen natuurlijk. Mooi dat temp nog hoog is.
    Leuk dat je trouwens tante wordt van een jongetje en dat alles goed was bij je zussie en de kleine man.

@ Sher, leuk vanavond even over de kermis. Vind ik altijd wel gezellig haha.

Nou update van hier is dat ik niet weet wat ik moet denken. Het roze verlies was weer helemaal weg op t werk. Toen in de loop van de ochtend toch weer beetje. Toen weer een keer niks, en toen weer wel en was het ietsjes meer en beetje roder van kleur. Dit is nu weer minder. Weet dus niet wat ik moet denken. Ik noem het nog geen ongi want dan heb ik meestal de eerste dag toch wel flink tampons nodig, nu alleen wat druppels in t maandverband of bij afvegen, of helemaal niks. Heb wel zeurend gevoel in me rug. En ben weer doodop. Kwam in de middag opzetten, was zo moe dat ik me niet eens meer kon concentreren en echt domme dingen vergat of deed haha. Heel erg. Nu lig ik weer ff op de bank uit te rusten. Ik ben deze moeheid totaal niet gewend, ok ben weleens moe na het werken maar nu al 3 dagen zo extreem. Net schoot mij opeens te binnen dat mijn moeder goede zwangerschappen heeft gehad, maar alleen de hele zwangerschappen extreem moe is geweest. Dat zet me dan weer aan het denken.
    Nouja ik wil eigenlijk gewoon duidelijkheid, ja of nee, maar doordat ik toch wat bloed verlies nog niet naar kruidvat geweest dus.

Vanavond doe ik niks en morgen weer avonddienst dus kan ik lekker uitslapen.

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heey heeey. Even alleen snel een buikfoto. Moet zo weg.Een niet ronde dikke buikie van mij haha :D ben bijna 9-10 kg aangekomen.

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Jeetje Me, dat is inderdaad wel vervelend. Snap het wel hoor meis het kan beter of duidelijk zijn of niet, geen middenweg.

Meiden ik spreek jullie later! Ga nu even rondje kermis

Deel Deze Pagina