We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Me... Jeetje wat een spanning! misschien is het wel een innestelbloedinkje geweest ofzo,.... Wie weet ik bene cht benieuwd hoor!

@ Roosje.... Mooi buikje zeg!!!!!!:D 10?!?!? Kilo... Nou je bent echt totaal niet dik hoor! echt alleen je buikje, hoezo je niet ronde dikke buik? hij is toch juist wel mooi rond??????

@ Sher.... Veel plezier op de kermis!!

@ Hier, bijna klaar met werken dan naar huis en lekker macaroni eten hmmmmmmmmmmmmmm. Languit op bankie met de kaarsjes aan en beppen met me vriendin en tegen me knuffelbeer aanzitten hahahaahahahahaha.... Manlief aan de eene kant en me vriendin op de andere bank :p;).... Gezellig!!

En hopelijk optijd naar bed!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Roosje, supermooie buik meid! :D Mag je echt trots op zijn!!

Me, spannend voor je zeg, hoop echt dat het raak is. Morgen avonddienst, dus morgenochtend naar de kruidvat he?! :p
    Ben je het weekend vrij?

Hier hele dag bezig geweest met schoolwerk, proeve van bekwaamheid schrijven, wat een gedoe haha. Maar goed, nog even beetje verder vanavond. Morgen heb ik weer dagdienst, dus vroeg op.

xx

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hier vanavond geen robinson, neem ik op.
    dus wie kijkt, niks verklappen.

we kijken mentalist, ga daarna douchen en duik lekker vroeg mn bedje in. Gisteren was het toch weer 23.45 en vanaf 3.00 was ik weer wakker. vandaag ging de dagdienst nog wel. Hopen morgen weer zon dagje.

Verder hier niks bz. vriendlief vind dat mn buikje nu ook wel hard begint te groeien,leuk leuk.

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Roosje, mooi buikje hoor meid, kan je trots op zijn.

@ Charise, ik kijk even of het morgen ochtend niet ineens is doorgeschoten en anders ga ik zeker wel toch naar kruidvat. Ohjee proeve van bekwaamheid. Ben blij dat ik die neit meer hoef haha. Maar stelde altijd minder voor dan dat je van tevoren denkt. Hoeveelste jaar ben je? En hoe doen je katjes het?

@ Hier, ik ga zo ook robinson kijken. Lekker luien op de bank. Net heerlijk onder warme douche gestaan. Bloedverlies blijft beetje wisselend. Is nu tussendoor wel iets roder maar nog steeds niet veel. Mijn vriend is helemaal zenuwachtig. Kei schattig. Hij zei maar asl je zwanger bent dat kan ik echt niet zoveel weken voor me houden haha. En gister had ie al met een vrouwelijke collega er over gehad dat ik nog steeds niet ongesteld was.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Me, lief je vriend hihi. :D Als het zo dichtbij komt zijn ze er wel veel mee bezig he?
    Ik ben laatste stukje hoor, differentiatie. Dus bijna klaar, 12 november als het goed is. Ben in 2008 gestopt in het laatste jaar, dus ben nu in maart begonnen met het laatste stukje weer af te maken, via mijn werk. Dus wel leuk. :D Eindelijk verpleegkundige haha.

De katjes gaat goed hoor, rennen nu weer lekker door het huis, hondje er achter aan haha. En ze spelen zo lief samen, zal binnenkort even een filmpje er van plaatsen.

Ik heb expeditie robinson 2x gemist. Beetje balen, maar miss kijk ik vanavond wel weer.

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

sher, hoe was het op de kermis??

minnii, uhm?? oh ja vriendin op bezoek, geniet ervan meis!

me, dat was bij mij ronde 6 ook zoals jij nu omschrijft, dus gewoon doorgeteld maar toch moeten onderbreken want het was toch echt een ongi maar dan zonder rood bloed, raar lijf ;)

roosje, wauw prachtig buikje!! en maak je niet druk om die kilo's meer dan de helft is foetsie na de 1e maand ;)

charise, hele dag schoolwerk dus, werkse morgen!

hier, rondje stad gedaan en nu ploffen wij ook lekker op de bank :)

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    de kermis was vrij klein, dus viel een beetje tegen. Maaaar de kleine man vond het wel even leuk :D. Jij lekker geshopt?? Ik ga zondag shoppen met een vriendin :)

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Joy, ja ik begin de hoop ook steeds meer te verliezen. wordt toch wel wat meer nu. Dus helaas denk ik. Wacht morgen nog even af en als t dan net zo of erger is dan tel ik het als menstruatie

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zit te twijfelen om te starten met tempen maar weet niet of ik daar goed aan doe omdat ik er dan misschien nog meer mee bezig ben. En gezien mijn werktijden weet ik niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ me: ik werk ook onregelmatig en maak lange dagen, merkte dat ik met tempen echt dat t niet werkte te veel verschil elke x :( ik gebruikte wel etos zwanger worden pillen zijn heel groot maar die hoefde maar 1x per dag & ovu testen van clearblue en daar tussen door de goedkope dipsticks als ik dan dacht dit kan m'n ei zijn checkte ik t met clearblue

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, hier ook de griep te pakken :( bah verhoging verkouden diarree pff voel me nu helemaal verschrikkelijk!

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Me, hier ook onregelmatig werken en ik temp wel. Het werkt goed.
    Ik temp altijd wanneer ik wakker word, dus geen vaste tijden.
    Alleen met dagdiensten zoals nu temp ik veel vroeger, dus dan is temp vaak lager dan normaal.
    Ik zou t proberen, als t niet werkt kun je altijd nog stoppen.
    Ik vind t juist heerlijk, gewoon automatisme.

Xx

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Me.... Jammer! op naar de volgende ronde...

Moeten we deze ronde maar hopen op Joy en Char!!!:D

@ Tempen.... ik heb daar helemaal niks mee.... nog nooit geprobeerd ook! ik wilde het inderdaad ook niet doen omdat je er dan gelijk smorgens al mee opstaat en ook echt iederedag zo bewust mee bezig ben. Nu misschien ook maar dan toch anders! ik snap wat je bedoeld ME!!

Maarja ik was ook vrij snel zwanger, misschien als het veel langer had geduurd dat ik er anders over gedacht had.

@ Robinson..... Leuk, Leuk, Leuk :D

Gisteren avond was gezellig.... Lekker gekletst met me vriendin, was van ouds!! heeeeerlijk... we hebben heerlijk gelachen met ze 3e.
    zij was erbij toen ik Wes leerde kennen! ze kent ons door het dik en het dunne heen, echt heerlijk. Wij beiden hoeven haar maar aan te kijken en ze weet wat we bedoelen. Ik heb met haar op de middelbare school gezeten en sinds dien is ze mijn vriendin. en nu onze vriendin. Zondag gaan we lekker hapje eten met ze drieeen, der vriend is dan een weekje weg dus die kan niet mee.

Zij gaat ook bij ons de kraamtijd doen, daar ben ik super trots op dat ze dat wil doen!!!!:D This der werk maargoed het is altijd de vraag of iemand zoiets wilt doen als het zo dichtbij is toch?!?!?

Zaterdag gaan we lekker met ze tweetjes ff statte en kijken voor wat spulletjes wat ik echt nog nodig heb voor die kleine, gisteren zei de luierdoeken?!?! en van die washandjes ervan?!?!?! En voeding dat was het belangrijkste wat ik nog moest hebben zei ze. Maar met voeding kunnen we nog wel even wachten tot hij er bijna is;).

Bijna weekend meiden!! heerlijk, om half 2 begint die van mijn :).

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me:

Ik heb ook geen ervaring met tempen, ik gebruikte de ovutesten van Sensitest. Ik raakte best snel zwanger toen alles eenmaal weer op gang was. (hebben 6 jaar lang geprobeerd door pco, toen afgevallen en maarverkleining gehad. Ongi kwam weer helemaal terug in nov en raakte in april zwanger). Succes moppie :)

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: ik heb nooit getempt of ovutesten gebruikt.... was in de 8e ronde zwanger.... was wel van plan om in de 9e ronde alles bij te gaan houden zodat als het een jaar zou duren ik in ieder geval wist of ik uberhaupt wel een eisprong had (ik voel hem namelijk niet).

@ mariahh: Nee he.... ook ziek! Sterkte meissie! XXX

@ minniii: Super fijn lijkt me dat jullie vriendin komt helpen in je kraamtijd!

@sher: 26 weken zwanger, jippie!! Nog maar 14 te gaan :D

@ hier: gisteren een drukke middag gehad.... ben nu helemaal afgepeigerd! Maar heb ik er wel voor over. Ik doe in de ochtenden lekker rustig aan nog en probeer er elke middag even op uit te gaan. Vanmiddag lekker naar de kapper..... is nodig ook.... hebben een meter uitgroei ofzo, haha!

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Maraih, wat voor werk doe je dan als vragen mag? Beterschap.

@ Minii, ja ik ben bang er veel mee bezig te zijn. En wilde geen ovutesten en niet tempen. Nu toch ovutesten en dat gaat goed. Ik weet eigenlijk ook niet of het meer nut heeft om te tempen maarja. Ga maar gewoon proberen.
    Wat gezellig dat je vriendin is geweest. Fijn dat je al zo'n tijd zo'n goede vriendin hebt. En zeker dat zij de kraamtijd komt doen.

@ Charise, Ik wordt vaak in de nacht wakker. Dus dacht als ik dan ongeveer temp als ik 6-7 uur heb geslapen zit ik denk ik altijd wel beetje hetzelfde. Vanmorgen dus om 6.30 wakker geworden en getempt, daarna verder geslapen. Als ik vroege dienst heb sta ik om 6.15 op. Enja dan is het alleen met nachten kijken dat ik temp na t slapen ofzo.

@ Sher, zo dat heeft lang geduurd ja. Gelukkig dat het wel snel ging toen je ongi helemaal terug was. Mijn cylcus is meteen goed op gang gekomen. Ik slik foliumzuur en heb vorige maand me vriend vitamines gegeven, maar nam ie niet elke dag. Tja je gaat vanalles proberen maar weet niet wat je nu echt zou helpen. Denk dat je lichaam het gewoon moet doen. Maarja hopen op volgende maand. Tijd begint nu een beetje te dringen omdat ik eigenlijk in september opleiding mag doen van het werk. En dat gaat denk ik niet door als ik in augustus zou bevallen. Maarja daar moet ik gewoon niet aan denken en alles gewoon op me af laten komen en het lichaam zn werk laten doen.

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Meid, als je zwanger wilt worden ben je er hoe dan ook veel mee bezig, dus ik zou gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Ik heb een paar keer wat met ovutesten geprobeerd, maar omdat ik altijd zo druk, druk, druk ben werkte dit niet voor mij, maar ik was wel van plan om dat vanaf de volgende ronde eens een keertje goed bij te houden :)

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mee eens :D!

En viv ik wens jullie uiteraard ook alle succes en liefde toe voor het volgende kindje <3

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Dankjewel poepie! :D Eerlijk gezegd zou ik er al weer voor willen gaan.... erg he?!! Ik wacht sowieso 1 menstruatie af voordat we er echt weer voor gaan hoor! En natuurlijk in overleg met m'n vriend.

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik snap je volkomen meis. En als jullie ervoor zouden willen gaan, waarom niet.. Het is jullie eigen beslissing :D!! Het zou geweldig zijn als jullie nu lekker zouden kunnen genieten, na alle narigheid.

xx

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ me, je moet inderdaad doen waar jij je prettig bij voelt.
    Ik ben in tweede maand begonnen met ovulatie testen en derde maand met temperaturen. En gaf mij erg veel rust..
    Ik kluste goed om de dag, ben in de vierde ronde overgegaan naar davitoman mama plus en mijn vriend slikte ook vitamines voor verbetering van de zaad. Mijn grafiek gaf veel inzicht destijds en erg veel rust...Dusja..ieder zijn ding meid! Zo kun je wel nauwkeuriger je eisprong bepalen naast gebruik van ovulatie testen.

@ Sher, jeeee meid!! nog maar een paar weekjes..

@ Mariah, meid beterschap!!

@ Vivian, heel erg begrijpelijk...maar bespreek het goed samen, want het is best heftig wat jullie hebben meegemaakt!

@ Joy, wauw wat mooi!!! Ik zou er wel graag 1 van je willen kopen!!

@ Hier, Ik heb nergens puf voor..Een mail sturen kost al te veel energie...Ik vraag me weleens af...krijg ik mijn energie weer terug als voorheen..Ik baal er zo van..Studie lukt niet, werken niet niks!! Ben futloos.. Heel de dag ben ik moe :( Ik ga echt proberen morgen te studeren!

Daarnaast vanochtend in ontrouw gegaan!! Was erg leuk en spannend zeg! 5 november wordt de dag!:D

Ik lig lekker op de bank met dekens, laptop en BONES :D:D:D

Deel Deze Pagina