We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, succes bij de echo, ben benieuwd. Ovutest was wel super positief.

@ Joy, poetste vandaag. Ik heb gitser alles gepoetst, nouja niet gedweild want daar had ik geen zin in.

@ Hier, Menstruatie was gisteren nog 3 druppels ofzo over de hele dag. En nu is het klaar. Nou gaan we ons klaar maken voor deze ronde haha. Moet alleen veel werken dus hoop dat t tussendoor toch nog redelijk lukt om te klussen. Heb straks avonddienst, dan 2 vroege diensten en dan 5 nachten. Dusss dinsdag pas weer vrij, en dinsdag zou ik ook me eisprong ongeveer hebben.
    Verder nog niet veel op de planning deze week.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Me, jeetje wat een rot rooster heb je zeg!! Pffff. Veel succes er mee. Je kan beter oplopend werken, eerst dag, dan avond en dan nacht. Maarja dit is ook wel erg veel achter elkaar.
    Hoop dat het een beetje rustig is!

Joy, wat staat er op het menu vanavond? Enne hoop dat je snel duidelijkheid hebt met je cyclus. Hoop natuurlijk positieve duidelijkheid. ;) Maar anders maar gewoon lekker snel ongi worden, dat je weer mooie cyclus hebt.

Nou ik ga zo weg naar ziekenhuis voor echo. Ben benieuwd of tie al gesprongen is of niet. Manlief gaat wel mee naar ziekenhuis, maar niet mee naar binnen, dat wil ik niet, want als ik ei nog heb en hij weet dat ie op springen staat en ik wil evt nog klussen vanavond, dan lukt t m niet haha.
    Twijfel sowieso wel hoor of ik moet klussen vanavond of niet.
    Maar morgenavond gaat sowieso niet lukken, want dan heb ik nachtdienst en mijn moeder slaapt dan hier, dus dan kan ik mn vent ook niet ff mee naar boven sleuren voor werk haha. (ja mam we gaan ff naar boven hoor, tot zo :p )
    Maar als ik vanavond ga, dan hebben we 3x achter elkaar. Dat is op zich wel goed hoor volgens SMEP methode. ;)

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden,

Zo ben vandaag iets later aanwezig dan normaal, moet een collega inwerken op een andere functie dus ff druk druk.

Net de VK gebeld want heel me onderbroeg was zeiknat!! schrok me dood!! ruikt niet naar plas maar ook niet zoet, maar ben best bang dat het vruchtwater is.

Gisteren toen we uiteten waren en ik naar de wc ging spotte ik al een klein beetje bloed in me string. ik later thuis aan manlief laten zien, maar het is zo weinig dat het zegmaar ook kan zijn van het scheren van een opengehaald stoppeltje.... Maarja nu ineens zo hele natte string begin ik me toch wel zorgen te maken.

Ik moet het aankijken en als het meer wordt moet ik terug bellen. Ze zei als de telefoon uit staat mag je naar het noodnummer bellen...:(;):$. Dus vind het wel spannend en ben bang dat ze dat niet voor niks zegt... maar daar in tegen legde ze ook uit dat het afscheiding kan zijn omdat die kleine miss heel laag op me blaas drukt.... maarja afscheiding is in mijn ogen nooit echt door en door nat! dat droogt op en dan zie je het... toch?!?!?!?!? dit was echt nat nat zegmaar....

Nouja ff spannend dus! heb een maandverbandje van een collega gehad dus kan het goed in de gaten houden. Joy... Al boodschappen gedaan hahahahahaahahah.

Char... Ben benieuwd naar je echo mop!!

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Minnii, ja dat is schrikken ja. Toch hoor ik het vaker hoor bij zwangere vrouwen dat ze hele natte afscheiding hebben zegmaar. Het is toch anders als je zwanger bent.
    Gewoon in de gaten houden meid en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!

Meiden....
    Mijn eitje is gesprongen!! Er was niets meer te zien. :D Dus ben ik blij mee. Baarmoederslijm vlies was echt super mooi dik (9,2 mm) Echt prachtig vond ze het haha.

Ik vroeg nog even naar het zaad van mijn man. Ze vroeg meteen of hij rookte, dus ik zei ja. Ze zei ja hij heeft heel weinig goed bewegende zaadcellen. Maar hij maakt het wel weer goed met zijn aantal. Ik wou graag getallen horen, maar die kreeg ik niet.
    Zag bij die bewegende zaadcellen wel maar een 7 staan. :$ Ik had echt zoiets van dat is toch superweinig!!!
    Ze zei ja hij moet echt stoppen met roken, mensen onderschatten het echt. Dus ik heb het net tegen m'n man gezegd. Maar ben bang dat ie er niets mee gaat doen.
    Nouja aan de andere kant denk ik ook van, als het echt ZO slecht was dan hadden ze ons vast niet gewoon laten proberen.

Nouja in ieder geval, ik zit weer op de wachtbank. ;)

5. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Char.... Nouja ik hoop voor je dat je man de raad wel opneemt....
    Ze zegt het niet voor niks natuurlijk ze geeft eigenlijk al aan dat dat 1 van de redenen kan zijn waardoor het zo moeilijk gaat! kijk hoeveel moeite jij ervoor doet.... This denk niet meer dan normaal dat hij ze steentje ook bij draagt nu hij is anders kan doen ervoor dan alleen maar te klussen.

Hier, inderdaad geschrokken... Heb ook beetje krampen in me onderrug... Hoop echt dat het niks is en dat ik de krampjes erger voel omdat ik er misschien bang voor ben dat het wat is.

Ook wel een heel vermoeiend weekend gehad.... Manlief nam na het kroegbezoek nog een aantal vrienden van ons mee voor een klein aftherparty-tje hahahahaha het is half 7 geworden.... Ik lag op de bank onder me denkentje en heb het vol gehouden tot half 6... ben erna toch echt naar bed gegaan.... maarja kon niet slapen natuurlijk pas toen iedereen weg was om half 7 en erna was ik alweer om 9 uur eruit! pfff maargoed ik hoop dus eigenlijk dat me lichaam daar last van heeft en dat ik daarom meer afscheiding heb of dat het urine is door de druk op me blaas.

het ruikt niet naar urine dus daarom is het een beetje spannend.....

@ Char.... ja heb ik ook gehoord en dat heb ik ook wel maar ik heb het nog nooit zo erg gehad... Afscheiding is meestal een kleurig iets en zie je gewoon zitten in je onderbroek omdat het opdroogt.... Nu was me string echt door en door nat....:(

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

minnii, voelde je de afscheiding lopen??

@charise, jeuj! gesprongen, hopelijk doen de zaadjes het goed!!

@avondeten, ben weer alleen tot woensdag dit keer, en denk dat het lekker makkelijk gaat worden, mag best hihi

@me, werkse meis! en nieuwe ronde dus voor jou!

@hier, hele huis gesopt! trots op mezelf! ruikt zo lekker he

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

maar minnii, je zegt zelf al hele tijd dat je het wat zwaarder hebt ook qua werk en dat je de uren niet aankan en zo moe bent etc, en dan ga je tot zo laat nog door, onder een dekentje op de bank of niet, je hebt je slaap hard nodig je lichaam heeft de energie nodig, dit is gewoon een teken dat je gas terug moet nemen en niet eigenwijs moet zijn ;) :D

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk joy!!!!! lekker alles weer schoon... Heb ik gisteren lekker gedaan...

Je hebt groot gelijk dat je lekker makkelijk eet!!!

Nee ik heb helemaal niks gevoelt daarom schrok ik ook zo.
    this ook niet doorzichtig zegmaar maar beetje gelig- bruin....

Maar me afscheiding is altijd weer wittig- geel en plakkerig en niet waterig zegmaar... bah vies praatje he

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja joy je hebt gelijk!!! ik weet het!!!

Maarja het gebeurd eigenlijk nooit dus ik wilde ook niet de vervellende vriendin uithangen die heel de boel afblaast en iedereen naar huis stuurd.

Ik dacht nouja voor deze eene keer....;) dalijk als di kleine pik er is kan het helemaal niet meer:cool:.

Eigenlijk beetje dom geweest zeker?

10. Joy2

Joy2 Niet meer actief

eerlijk?? ja beetje heel erg in mijn ogen, kijk als je je verder goed voelt en energie te over hebt zeg ik lekker doen!!

maar als ik jou stukken lees heb jij geen energie te over dus ga dat beetje energie wat je hebt dan niet verspillen door op de bank erbij te zitten, maar gewoon op bed gaan liggen, desnoods met een boek als je niet kunt slapen door de herrie weet ik wat...

en dalijk als de kleine er is kan het wel, hoe kom je daar nou bij schat?? kleine heeft alleen in het begin een nachtvoeding nodig en daarna niet meer en kan je gerust een avondje doorzakken hoor ;)

je hoeft ook niet iedereen naar huis te sturen en de boel af te blazen maar je moet wel eerlijk blijven tegen jezelf, je wist dat dit geen goed plan was en toch zet je door, als in we zien wel dan, maar je onderbewustzijn zegt niet voor niets nee minniii niet doen!! en jij maakt de keuze om haar te negeren, daar zit je nu dus voor op de blaren dame!

zo wijzewoorden van joytje :D

begrijp me niet verkeerd hoor schat, maar je moet echt een beetje gas terug nemen

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja nee ik snap je schat... This ook wel zo.

Alleen ik voel me gewoon goed! en vaak door de weeks ben ik aan het einde van de werkdagen gewoon erg moe. daarom ben ik er ook niet happig op als ze me extra uren verwachten hier, waarover ik klaagde vorige week.

En als ik dan zaterdags lekker op uitgeslapen en voel ik me eigenlijk goed.... maarja je hebt gelijk!!! ik ga maar door door en door! omdat ik alles leuk en gezellig vind....;)

Ja? vind het zo gek idee als me baby ligt te slapen heel de woonkamer voel met vrienden tot 6 uur smorgens.... Wordt die kleine toch wakker?!?!?!?

mischien heb ik er een ander beeld van inderdaad en kan dat allemaal wel, is zo nieuw dat ik er geen instelling van kan maken als die kleine er dalijk is wat wel nog kan en wat niet!

MAar je hebt echt gelijk... ik moet ook gas terug nemen maar is makkelijker gezegt dan gedaan denk ik als dat niet in je zit... Maarja ik moet wel!:p

Net weer een mailtje of ik vrijdag 2 november ook weer de middag extra wil blijven. maarja wat moet ik hier nou mee....?!?! die week ervoor werk ik zoveel die 48 uur en heb aangegeven dat ik dat wil compenseren daardoor ben ik nu dinsdag 30 oktober vrij... En nu komen ze met 2 november weer extra..... Snappen ze het nou niet?!?!?!?!? vind het zo moeilijk om weer aan te geven en weer het uit te leggen pfffffff

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Minnii, een baby slaapt door veel dingen heen hoor, die kan wel tegen wat lawaai, als hij lekker in z'n bedje boven ligt.

Enne gewoon zeggen op je werk van ik weet niet of je het opgemerkt hebt, maar ik ben zwanger. En aangeven dat je het zwaar vind, dat je nu al vaak super moe bent na een werkdag. Dat je af en toe best wel wat langer wil blijven, maar niet zo vaak.
    Je hebt ook je energie nodig hoor meid, je bent met z'n tweetjes he?! ;)

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ff kort; met boven staande eens.
    Je moet egt aan jezelf denken. Ik wil ook altijd overal bij zijn maar merk dat dat echt niet meer lukt.
    Ga nu bij vrienden ook eerder weg ed, maar niemand zegt er wat van.
    Gelukkig lijken ze het te begrijpen. Ik merk juist nu dat ik gewoon echt voor mezelf kies anders heb ik ook mezelf ermee.
    misschien dat je vriend je daar ook iets meer in kan steunen?

Werk;tja die snappen het idd echt niet. Gewoon nog een keer aangeven?
    Maar ze vroegen of je extra werken wil?dan zeg je toch gewoon nee.

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell... het vervelende is dat ze het niet vragen maar gewoon een afspraken plannen voor een ontruiming bij een grote klant van ons op locatie. En daar moet ik bij zijn. Het lijkt erop dat ik dus weinig keus heb.

Nu ben ik de dinsdag van die week wel vrij maarja dat is omdat ik die week ervoor 48 uur werk..

En vaak vind ik smorgens eerder beginnen nog niet eens zo erg... maar tot later doorwerken is extra zwaar omdat je nu inderdaad wat je zelf al zegt dood moe bent aan het einde van je werkdag.., En dit is dus weer een middag extra.

Vind het zo lastig om steeds te moeten zeggen... dat zit al niet in me laat staan als je het constand met aangeven:cool:

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Snap ik wel hoor.
    Ik ben ook niet zo. Op werk ga ik gewoon door en thuis zit ik er dan helemaal doorheen.
    Maar t gebeurd dan vanzelf een keer dat ik op werk instort en dan is t gebeurd.weet ook dat ik t op werk aan moet geven maar weet dat ik dat niet doe helaas

16. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, inderdaad klote he kel!!!! Hier precies zo!

Nog een uurtje mag ik lekker naar huis... Snel eten en dan boodschappen doen:(. moet ook gebeuren he... maarja manlief gaat mee dus hopelijk zo gebeurd

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Mini t kan wel afscheiding zijn, heb t soms ook zoveel en zo nat dat het net lijkt alsof ik een eisprong krijg hihi, kan ook zijn dat je spieren al minder werken alles word weker daar onder ik heb er ook last van dat ik toch al kleine beetjes in m'n broek plas zonder dat ik het echt merk. Misschien ruikt je urine wel anders in de zwangerschap dat wedt ik niet hihi maar idd rustig aan doen! En toch eens een goed gesprek op je werk aangaan want klachten zijn toch vaak signalen van je lichaam. Is je bloeddruk wel stabiel? Kies voor jezelf en de beeb hoor, dalijk lig je nog verplicht op bed en dat wil je ook niet en je werk ook niet!

Charise wat fijn een gesprongen eitje en dus goed geklust! Ik zou het qua roken aankijken, hier rookte we ook allebei en artsen zijn er nou eenmaal fel op tegen dus willen het af en toe wel eens wat aandikken als je snapt wat ik bedoel. Zou gewoon met je man bespreken of hij evt kan minderen en bijv. Over 2/3 maanden zonder resultaat toch stopt oid kan hij alvast aan het idee wennen, ook omdat je aangeeft dat hij onder druk al minder "presteerd"

Hier ontzettend moe, ben niet vooruit te branden bah ga ook meer eten op zoon dag waardoor ik me uiteindelijk weer depri ga voelen :(

18. Joy2

Joy2 Niet meer actief

komt allemaal vast wel goed lieve minnii!! ♥

ik duik lekker de bank op met 50 tinten grijs, tot morgen meiden! misschien kom ik straks nog wel even spieken ;)

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Char wat goed meis :D!!
    Ik geef je 1 troost, over dat roken zeggen ze allemaal bij de ferti afdeling.. Maar mijn man rookt zware shag en zo nu en dan een groen sigaretje en ik ben met mijn pcos ook zwanger geraakt. Miss een beetje gerusstelling voor je meis.

Minnii doe je rustig aan meis en sterkte moppie

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

ben weer terug van cursus.
    Net klote nieuws gehad. :( m'n broertje en schoonzusje zijn zwanger.
    Hadden eerste echo vanavond. Maar kindje is gestopt met groeien met 4/5 weken. Ze zou nu de 10e week in gaan geloof ik.
    Echt klote :( Vind het zo erg voor ze!

Deel Deze Pagina